damn het heeft niet gelopenquote:Op maandag 20 februari 2012 01:40 schreef Juminelle het volgende:
CupcakesMorgen maar weer eens maken.
haal die satanistische foto hier weg... Antichristquote:Op maandag 20 februari 2012 02:11 schreef Glesse het volgende:
Echt iets voor van die blije Pip of Blond Amsterdam-wijven. Eindelijk weer eens een kwaliteits KLB-topique.
[ [url=http://www.fh2o.kuchingkayak.com/http://www.kuchingkayak.c(...)cakes.jpg]afbeelding[/url] ]
Bakfietsmoedersquote:Op maandag 20 februari 2012 02:11 schreef Glesse het volgende:
Echt iets voor van die blije Pip of Blond Amsterdam-wijven. Eindelijk weer eens een kwaliteits KLB-topique.
[ [url=http://www.fh2o.kuchingkayak.com/http://www.kuchingkayak.c(...)cakes.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik vind vrouwen zo respectvol voor wezens die zich met dit soort zaken bezighouden.quote:Op maandag 20 februari 2012 03:17 schreef Aneurysma het volgende:
Wijven? Je bedoelt gewoon vrouwen, zak.
Dus ergens voor 1985?quote:Op maandag 20 februari 2012 03:20 schreef DrDentz het volgende:
Ik vrat al cupcakes toen ze nog underground waren
Hey misschien heb ik je daar wel eens gezienquote:Op maandag 20 februari 2012 03:28 schreef Groninger. het volgende:
[..]
nee moeke's cupcakes salon/bar 1969.05.21
Dat boycotte ik TOEN al.quote:Op maandag 20 februari 2012 03:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hey misschien heb ik je daar wel eens gezien
quote:Op maandag 20 februari 2012 03:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hey misschien heb ik je daar wel eens gezien
Was bere gezeliig hoor!quote:Op maandag 20 februari 2012 03:33 schreef Glesse het volgende:
Ja zou zomaar kunnen!
Dat boycotte ik TOEN al.
[..]
ja C75quote:Op maandag 20 februari 2012 03:41 schreef Glesse het volgende:
[..]
Had je toen ook een favoriete cupcake?
Goeie genadequote:Op maandag 20 februari 2012 03:47 schreef Glesse het volgende:
Ik heb 1 keer een lekkere cupcake gehad. De verwelkte vleesroos-cupcake:
[ afbeelding ]
Dat was overigens in de jaren 70! Er stond namelijk haar op....
Welke nare ziekte is dat met die zilverenballetjes bovenaan?quote:Op maandag 20 februari 2012 03:47 schreef Glesse het volgende:
Ik heb 1 keer een lekkere cupcake gehad. De verwelkte vleesroos-cupcake:
[ afbeelding ]
Dat was overigens in de jaren 70! Er stond namelijk haar op....
Omdat het zogenaamd hip is. Inderdaad een typische yuppen-liefhebberij.quote:Op maandag 20 februari 2012 01:24 schreef superoperator het volgende:
mijn klacht:
waarom maakt tegenwoordig ongeveer 70% van de wijven Cupcakes?
Tering. What has been seen....quote:Op maandag 20 februari 2012 05:31 schreef female81 het volgende:
[..]
Omdat het zogenaamd hip is. Inderdaad een typische yuppen-liefhebberij.
Een opvolger is er inmiddels allang: De popcake. Een stukje cake op een stokje...![]()
[ afbeelding ]
Dat omschrijf je heel liefdevol en bedekkend ja!quote:Op maandag 20 februari 2012 05:40 schreef female81 het volgende:
Je werkt met wat ze 'mensen met een vlekje' noemen?
Maak je geen zorgen. Als je nog nooit cupcakes hebt gebakken als zelfstandige en onafhankelijke vrouw of jongedame ben je geen keukenprinses maar een +3 kudo's keukenkoningin. Volhouden!quote:Op maandag 20 februari 2012 06:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik vroeg me al af of ik wel een ware keukenprinses was als ik nog nooit cupcakes heb gebakken
hahaha al zou je er kampioen in kunnen worden, cupcakes bakken is niet goed voor de eigenwaarde van een vrouw, dus niet doen!quote:Op maandag 20 februari 2012 06:31 schreef Isabeau het volgende:
Het zou bij mij toch zoiets worden:
[ afbeelding ]
Ik heb ze ook nog nooit gebakken, voor jou blijkbaar iets positiefs. Maar goed, koken is bij sowieso iets wat bij voorkeur in hooguit een half uur klaar dient te zijn, zonder elke mogelijke vorm van poespas of verfijning. En als je me dít zou laten proberen, zou het eindresultaat waarschijnlijk volstrekt oneetbaar zijn.quote:Op maandag 20 februari 2012 06:26 schreef Glesse het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Als je nog nooit cupcakes hebt gebakken als zelfstandige en onafhankelijke vrouw of jongedame ben je geen keukenprinses maar een +3 kudo's keukenkoningin. Volhouden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |