quote:Op zondag 19 februari 2012 21:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mn neefje is ook gewoon lang. Hij wordt in april 2 en gaat nu richting 98. Hij had laatst een blouse maat 92 aan en dat was nou ja richting de korte kant
(hij is zowat een kop groter dan Floris
)
Mja hij komt uit een lange familie. Mn zwager is 1 van de kleinste van zn neven en die is 1.93...(ik voelde me echt een dwerg bij mn zus dr bruiloft tussen al die neven van 2meter en een beetje.)
Zn zus is net 4 en gaat richting 122 kwa kleding, ook niet heel klein dus.
Mogelijk allergie (huisdieren/ huisstofmijt), lage weerstandquote:Op maandag 20 februari 2012 11:20 schreef Leandra het volgende:
Heb je enig idee waardoor het komt dat hij nog steeds zo benauwd is Mrien?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn kind heeft zijn eerste stapjes gezet![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja voor een jongetje is het vrij vlot geloof ik?
Puck vind jouw icoontje trouwens geweldig. Nijntje!!!!
Woohoo!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
![]()
![]()
![]()
Knap heur.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:57 schreef mignonne het volgende:
mn kind plast net op de grond luieruitslag dus even luchtenen ze pakt snel zelf een doekje om het op te ruimen
omg hoe kom ik aan zulke goed afgerichte kinderen?
hahahahaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:31 schreef Claudia_x het volgende:
Hier ook een dreumesje dat, net als haar broer, gek is op muziek en dansen. Favoriet is momenteel MC Hammer.
Mart wordt 2 maart 2. Is 94/95 cm (laatste keer cb 92 cm) en heeft broeken maat 98 en shirts 98/104.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
Emn bedankt he As
Mijn laatste post
[..]
Herkenbaarquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:57 schreef mignonne het volgende:
mn kind plast net op de grond luieruitslag dus even luchtenen ze pakt snel zelf een doekje om het op te ruimen
*ff teruglezen*
Haha damage controlquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Doet de mijne ook...misschien wel onder.t motto, als niemand anders t doet![]()
Wel heel grappig![]()
In thailand.knoeide hij iets en hop korte broek uit de.koffer pakken (dat lag voor t grijpen) en hij wilde gaan schoonmaken, maar even een handdoek gegeven toen
Nog even en ze doet de wc/badkamer etcquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:57 schreef mignonne het volgende:
*ff teruglezen*
Ja, vooral ook omdat hij er zelf zo trots bij kijkt. Ik werd er ook direct emo van en heb heel hard om Mr.DML geroepen om te komen kijken. Ik vond het zo'n mijlpaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende week zaterdag hebben we het verjaardagsfeestje van Thomas (daar moet ik dringend het eten voor bestellen) Het wordt geen groot gedoe. Het cadeau dat we voor Thomas hebben is eigenlijk zijn nieuwjaarsgeschenk dat hij van ons niet gekregen heeft. Of was het nu zijn Sinterklaascadeau?
![]()
Ja dat gaat goedkomen muppet heeft ook een extreme hoge wreef! (zal straks een kijken of ik er een foto van kan maken, is ook echt bot en geen spek) Kijken naar schoenen met klittenband! Daar kunnen ze makkelijk inkomen!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja die flexibele zool wist ik wel ja.
Puck loopt eigenlijk altijd op zijn a@pies.
Maar eens een kinderschoenenzaak in duiken dan. Ben benieuwd of we iets kunnen vinden met zijn hoge wreef
is het niet gewoon het weer? ravi en ik hebben het ook. die krokusjes in huis laatst gaf ook al een reactie x 3 hierquote:Op maandag 27 februari 2012 09:45 schreef mignonne het volgende:
ik gok dat ze nog net in de wandelwagenbak past, zal ik?![]()
ze krijgt trouwens weer meer eczeem en ik snap niet waarvanbehoorlijk irritant, heb weer een beetje het gevoel het overzicht kwijt te zijn.
zou best kunnen hoor, maar waarvan dan van het weer. Dat idee zeg maar. Van een bepaalde bloem ofzo? Van pollen ofzo?quote:Op maandag 27 februari 2012 09:53 schreef simmu het volgende:
[..]
is het niet gewoon het weer? ravi en ik hebben het ook. die krokusjes in huis laatst gaf ook al een reactie x 3 hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
och jemig dat is ook niksquote:Op maandag 27 februari 2012 13:07 schreef simmu het volgende:
och mignonne, ik ben zelf voor mijn exceem al tig keer getest en daar komt nooit iets eenduidigs uit. zelfde met huismijttesten; bij de 3de keer testen (een leuke reeks met nee, ja, nee qua allergisch) heb ik het opgegeven. echte duidelijke dingen vermijd ik. sommige dingen zijn ook niet te vermijden. zo ben ik allergisch voor mijn eigen zweetdolle pret 's zomers
3 jaar terug was het zo erg op mijn handen dat de huid openbarste
toen kwamen er kortjes op, die dan weer steeds opengingen. uiteindelijk stonden mijn handen zeg maar standaard in standje "klauw" en kon ik er helemaal niks mee. toen ben ik toch maar terug aan de hormoonzalf gegaan.
bij ravi heb ik tot nu toe hormoonzalf vermeden. dit omdat ik er dus zelf niet zulke beste ervaringen mee heb. we hebben gelukkig een fijne huisarts die er alle vertrouwen in heeft dat ik zelf aan de bel trek als het te bont wordt
wat rot dat dat zo lang geduurd heeft! bij mij was het met 6 weken oud al duidelijkquote:Op maandag 27 februari 2012 13:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
och jemig dat is ook niks
ik ben wel getest op huismijt en de verpleegster prikte die naald door het belletje vloeistof heen en het zwol gelijk op en werd rood enzo. "nou hoeven we daar niet over te twijfelen in elk geval!" Ik geloof dat ik er wat minder blij van werd dan zij
Idem dito voor alle dieren die ze aanprikte, pollen gaven een beetje welles/nietes verhaal dus we gaan uit van nietesEn dan moet je nog een kwartier in die wachtkamer gaan zitten wachten met je hysterisch jeukende arm die alsmaar roder en dikker wordt WOAH
![]()
De allergoloog was wel snel klaar met me
in tegenstelling tot de huisarts want ik heb járen gemodderd met klachten waar hij niks mee kon maar wat achteraf gezien zo klaar als een klontje was. Ik heb geen a-typische symptomen maar echt klassiek, rode ogen, veel jeuk, extreem veel niezen, eczeem, dat idee. Op mn 21e pas een diagnose, wat een verademing
![]()
daar hebben ze bij ons een kekke autoboodschappenwagentje voor. met riempje om kind vast te makenquote:Op maandag 27 februari 2012 14:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
Wat leuk om te horen![]()
Tis altijd maar de gok of t in de smaak valt haha.
Ik vind zelf die boeken van hun zo leuk!
En echt voorlezen komt vanzelf haha.
T scheelt al dat ie blijft zitten...Floris klimt.er dus gewoon uitals.ie niet wil, blijft ie ook niet zitten...
Sofie gelukkig ook niet. Klimt sowieso nog helemaal niet. Ze is vanmorgen gevallen, hard ook nog eens. Ze heeft nu een blauwe bult boven dr oog en een blauwe plek boven dr neusje.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:09 schreef Shandaly het volgende:
Lars heeft (gelukkig) nog niet door dat ie ook ergens uit (of in) kan klimmen. Z'n eetstoel, z'n ledikantje.. eenmaal erin blijft ie erin. Wat dus niet wil zeggen dat hij het niet heel duidelijk maakt als ie niet meer wil :s
Ik ga maar eens kijken of ie inmiddels wakker is. Die slaapkop ligt er al weer ruim 2 uur in.
Haha maar gegil is handiger dan geklimquote:Op maandag 27 februari 2012 15:09 schreef Shandaly het volgende:
Lars heeft (gelukkig) nog niet door dat ie ook ergens uit (of in) kan klimmen. Z'n eetstoel, z'n ledikantje.. eenmaal erin blijft ie erin. Wat dus niet wil zeggen dat hij het niet heel duidelijk maakt als ie niet meer wil :s
Ik ga maar eens kijken of ie inmiddels wakker is. Die slaapkop ligt er al weer ruim 2 uur in.
Floris heeft zowat standaard een blauwe plek op zn voorhoofd.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:14 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Sofie gelukkig ook niet. Klimt sowieso nog helemaal niet. Ze is vanmorgen gevallen, hard ook nog eens. Ze heeft nu een blauwe bult boven dr oog en een blauwe plek boven dr neusje.
bulten, valpartijen en klimmerds:quote:Op maandag 27 februari 2012 15:23 schreef Shandaly het volgende:
Arme Sofie. Hopelijk geen belangrijke fotomomenten deze week op de planning?
Met dat gegil voel ik me zelf vaak zo opgelaten. "Heb je weer zo'n mens dat 'r kind niet in bedwang kan houden!" Maar dat is iets van mezelf waar ik nog aan aan het werken ben. De meeste keren dat Lars meegaat naar de winkel is hij namelijk keileuk en gezellig en vertedert ie alle AH-medewerkers met z'n blonde koppie.
Mijn oudste was ook zo; die stond met 10 maanden bovenop de eetkamertafel met de lamp in z'n handenquote:Op maandag 27 februari 2012 15:31 schreef Sonnetje85 het volgende:
Haha, gelukkig is mijn eerste al zo
Hoop dat zn zus iets minder klimmerig is haha.
tis ellendig. been there, done thatquote:Op maandag 27 februari 2012 15:38 schreef draculettetje het volgende:
ach sofi
klimmen? dat kennen we niet... ja de trap op en een stoel maar dan gaat ze zitten
(ik wordt ff gek van regels en protocollen; snap dat ze bestaan, maar ik wordt over 2 wk gebeld om te kijken of we nu tijdelijk recht hebben op huishoudelijke hulp... ik heb nu nodig)
Dit dus, en vooral niet toegeven want als je dat een keer doet om de lieve vrede te bewaren dan kun je verder je lol op...quote:Op maandag 27 februari 2012 15:44 schreef simmu het volgende:
mijn ervaring is trouwens dat je beter maar een paar keer door het zure gegil heen kan bijten opdat kindlief snapt wat er van hem/haar verwacht wordt in de supermarkt. maar goed. ik ben dan ook wel een type wat zich nergenms geen zak van aantrektvorige week nog heb ik selene aan der nekvel (nja, der jas) naar huis gemarcheerd (onder luid gekrijs van selene "ik zal het niet meer doehoehoen
![]()
![]()
")
sangdrax pakt het anders aan. die is net zo ongegeneerd als ik. dus die laat ze gewoon allebei los in de supermarkt met elk een eigen karretje. tijdens de weekboodschapjes that isquote:Op maandag 27 februari 2012 15:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit dus, en vooral niet toegeven want als je dat een keer doet om de lieve vrede te bewaren dan kun je verder je lol op...
Ik had het er al met N. over; die zal daar veel gevoeliger voor zijn dan ik, dus als ze samen boodschappen doen zal hij er meer op moeten letten dat hij zich niet door Soneal laat chanteren omdat hij het vervelend vindt dat mensen er wat van denken.
Je ziet nog niets, voel ook nog weinig...quote:Op maandag 27 februari 2012 20:17 schreef Reilain het volgende:
Ohhh wat sneu Becky... Laat ze goed in haar mondje kijken? evt met een lampje?
+1 met een uitschieter zo nu en dan naar half 8quote:Op maandag 27 februari 2012 20:49 schreef becky27 het volgende:
oeh uitslapen, dat komt ook niet in het woordenboek van mijn dreumes voor, tis meestal tussen 05.30 en 06.15 uur.
jouw muppet haalt gewoon iedereen in en fietst met 2,5 jaar zonder zijwieltjes!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:31 schreef Gerberaatje het volgende:
Ja, dan nog?? Dat is mijnes over 3 maanden (vandaag 19 maanden) en die is best vlot met veel dingen (en met veel niet
) maar die zie ik voorlopig nog niet tellen of met kleuren aan de gang hoor! (van de week zat ze thuis in haar ballentent, en zei ik: pak je eens een blauwe bal? En toen hield ze heel enthousiast de groene omhoog
)
Dottir doet almeer dan Nathanquote:Op woensdag 29 februari 2012 08:51 schreef Vanyel het volgende:
Wij blijven nog steken bij wawa (structureel) en mauw (soms). Heeeel soms een grommende leeuw, maar dat is meer nadoen dan plaatje herkennen.
Hier is het deze week ook vakantie, maar ik dacht dat jij in een regio woonde waar ze vorige week vakantie hadden. Het idee dat ik had waar jij ongeveer zou wonen is nu wel helemaal omgegooidquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:39 schreef mignonne het volgende:
ja bellen kan wel, doe ik strakjes wel even dan. Normaalgesproken is donderdag het inloopspreekuur, nou hoef ik daar niet per se heen, ik wil vooral even wegen en meten.
Pessie, wij zitten in een andere vakantieregiowij hebben deze week voorjaarsvakantie.
Het verschilt per regio zo enorm. Mijn schoonzus in bodegraven had vorige week vakantie en hier in Den Haag (regio Mignonne) is het pas deze week terwijl het allemaal eigenlijk onder midden zou moeten vallenquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:44 schreef pessie het volgende:
[..]
Hier is het deze week ook vakantie, maar ik dacht dat jij in een regio woonde waar ze vorige week vakantie hadden. Het idee dat ik had waar jij ongeveer zou wonen is nu wel helemaal omgegooid
oh dan zullen wij wel net zo'n dorp/regio zijnquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:48 schreef Leandra het volgende:
Oi Mignonne, die curve loopt echt niet lekker
Volgens mij had ZH vorige week vakantie maar zijn er wat dorpen/scholen die een andere vakantieweek gekozen hebben, met deze vakantie mag dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
Dat kan! Wil je het graag? Dat ze een ledikant accepteert is ook wel heel makkelijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:33 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Dames, mag ik even inbreken? Bien gaat een nieuwe kamer krijgen. Nou vroeg ik me af vanaf welke leeftijd ze ongeveer naar een meegroei bedje gaan? In augustus is ze 22 maanden, zou het dan al kunnen?
helemaal niksquote:
nouja hier was het een beetje dubbel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:27 schreef becky27 het volgende:
oh zijn die uitbraakpogingen een reden om over te gaan.... het lukt r nog niet maar ze probeert het wel. Zucht, toch eerder een nieuw bed dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sonnetje, dit zijn natuurlijk de niet-leuke nachtenIk denk dat wij een voordeel hebben dat Thomas minstens 4 van de 5 dagen om 6.15u uit zijn bed moet. Hij ligt nu bv nog in zijn bed (ik hoorde daarnet wel iets, dus lang zal het niet meer duren) omdat hij echt moet recupereren van de vroege ochtenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |