Ja dat gaat goedkomen muppet heeft ook een extreme hoge wreef! (zal straks een kijken of ik er een foto van kan maken, is ook echt bot en geen spek) Kijken naar schoenen met klittenband! Daar kunnen ze makkelijk inkomen!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja die flexibele zool wist ik wel ja.
Puck loopt eigenlijk altijd op zijn a@pies.
Maar eens een kinderschoenenzaak in duiken dan. Ben benieuwd of we iets kunnen vinden met zijn hoge wreef
is het niet gewoon het weer? ravi en ik hebben het ook. die krokusjes in huis laatst gaf ook al een reactie x 3 hierquote:Op maandag 27 februari 2012 09:45 schreef mignonne het volgende:
ik gok dat ze nog net in de wandelwagenbak past, zal ik?![]()
ze krijgt trouwens weer meer eczeem en ik snap niet waarvanbehoorlijk irritant, heb weer een beetje het gevoel het overzicht kwijt te zijn.
zou best kunnen hoor, maar waarvan dan van het weer. Dat idee zeg maar. Van een bepaalde bloem ofzo? Van pollen ofzo?quote:Op maandag 27 februari 2012 09:53 schreef simmu het volgende:
[..]
is het niet gewoon het weer? ravi en ik hebben het ook. die krokusjes in huis laatst gaf ook al een reactie x 3 hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
och jemig dat is ook niksquote:Op maandag 27 februari 2012 13:07 schreef simmu het volgende:
och mignonne, ik ben zelf voor mijn exceem al tig keer getest en daar komt nooit iets eenduidigs uit. zelfde met huismijttesten; bij de 3de keer testen (een leuke reeks met nee, ja, nee qua allergisch) heb ik het opgegeven. echte duidelijke dingen vermijd ik. sommige dingen zijn ook niet te vermijden. zo ben ik allergisch voor mijn eigen zweetdolle pret 's zomers
3 jaar terug was het zo erg op mijn handen dat de huid openbarste
toen kwamen er kortjes op, die dan weer steeds opengingen. uiteindelijk stonden mijn handen zeg maar standaard in standje "klauw" en kon ik er helemaal niks mee. toen ben ik toch maar terug aan de hormoonzalf gegaan.
bij ravi heb ik tot nu toe hormoonzalf vermeden. dit omdat ik er dus zelf niet zulke beste ervaringen mee heb. we hebben gelukkig een fijne huisarts die er alle vertrouwen in heeft dat ik zelf aan de bel trek als het te bont wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |