Welkom Marjan en Dennis!
Hier heb ik ook zo'n geweldige hulp in de huishouding. Lars is vooral erg goed in dingetjes opruimen en weggooien. Ik moet dan ook altijd de prullenbak goed nakijken voordat ie echt buiten in de container gaat, want er willen ook wel eens dingen in verdwijnen die (nog) geen afval zijn. (Sokjes, puzzelstukjes, duploblokjes etc) Met een doekje vegen als hij geknoeid heeft ziet er ook zo schattig uit. En hij geeft de was aan om op te hangen, heel handig! De stofzuiger is wel nog steeds heel eng, dus dat doe ik vaak als hij op bed ligt. Zal zo ook weer eens een rondje maken...
Lars is wel een behoorlijk kruidje-roer-me-niet tegenwoordig. Hij kan hartstikke leuk en gezellig aan het spelen zijn, maar als hem iets niet zint of iets gaat niet geheel volgens zijn plan, dan verandert hij op slag in een soort monstertje. Huilen, krijsen, stampvoeten, gillen, het hele repertoire. Hij zal de enige niet zijn, maar soms voelt dat wel zo... Gelukkig ben je het ook snel weer vergeten als ie daarna weer vrolijk met een boekje bezig is.
Vervelend die eczeemverhalen zeg. Hier hebben we er gelukkig geen last van. Lars zit wel onder de waterwratjes. Ziet er ernstig uit, maar hij heeft er geen last van lijkt het.
(En ach.. geeft wat meer grip onder de douche
)Ow, en ik ben 33, Lars wordt over 2 maanden pas 2, dus ik blijf hier nog héél lang. (Ben al in ontkenningsfase, ik wil helemaal nog geen peuter!)