Dottir doet almeer dan Nathanquote:Op woensdag 29 februari 2012 08:51 schreef Vanyel het volgende:
Wij blijven nog steken bij wawa (structureel) en mauw (soms). Heeeel soms een grommende leeuw, maar dat is meer nadoen dan plaatje herkennen.
Hier is het deze week ook vakantie, maar ik dacht dat jij in een regio woonde waar ze vorige week vakantie hadden. Het idee dat ik had waar jij ongeveer zou wonen is nu wel helemaal omgegooidquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:39 schreef mignonne het volgende:
ja bellen kan wel, doe ik strakjes wel even dan. Normaalgesproken is donderdag het inloopspreekuur, nou hoef ik daar niet per se heen, ik wil vooral even wegen en meten.
Pessie, wij zitten in een andere vakantieregiowij hebben deze week voorjaarsvakantie.
Het verschilt per regio zo enorm. Mijn schoonzus in bodegraven had vorige week vakantie en hier in Den Haag (regio Mignonne) is het pas deze week terwijl het allemaal eigenlijk onder midden zou moeten vallenquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:44 schreef pessie het volgende:
[..]
Hier is het deze week ook vakantie, maar ik dacht dat jij in een regio woonde waar ze vorige week vakantie hadden. Het idee dat ik had waar jij ongeveer zou wonen is nu wel helemaal omgegooid
oh dan zullen wij wel net zo'n dorp/regio zijnquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:48 schreef Leandra het volgende:
Oi Mignonne, die curve loopt echt niet lekker
Volgens mij had ZH vorige week vakantie maar zijn er wat dorpen/scholen die een andere vakantieweek gekozen hebben, met deze vakantie mag dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |