abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108534447
Wij blijven nog steken bij wawa (structureel) en mauw (soms). Heeeel soms een grommende leeuw, maar dat is meer nadoen dan plaatje herkennen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 29 februari 2012 @ 08:54:04 #227
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_108534495
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 08:51 schreef Vanyel het volgende:
Wij blijven nog steken bij wawa (structureel) en mauw (soms). Heeeel soms een grommende leeuw, maar dat is meer nadoen dan plaatje herkennen.
Dottir doet almeer dan Nathan :o
Maar mijn kind kan "uiten" (=buiten) zeggen O+

Puck *O* *O* *O*

Leo :D bijdehandje heb je!

Reilain die van jou is al 19 maanden :+

Kleuren kent Nathan ook echt niet uit elkaar. En als ik in een boek vraag "waar is de poes?" kijkt ie me aan met een :? blik
pi_108534512
Een tijdje terug kon Lars ook 'woefwoef' bij een hondje, maar het lijkt alsof hij dat alweer vergeten is ;)
Wij hebben zo'n boekje met dierenplaatjes waarvan hij er een paar ook weet te zeggen: 'koe', 'pauw', 'uil', en als laatste aanwinst de 'bij'. En de dag erna noemde hij het beestje 'bie'. Verrek, mijn kind is al tweetalig! ;)
  woensdag 29 februari 2012 @ 08:56:33 #229
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108534550
Wat is het lijstje met dreumesen eigenlijk klein. Nog maar drie kindjes voor ons en dan staat Noortje bovenaan!
pi_108534571
Ow, Lars zoekt dan overigens ook buiten het boekje. Als we door een boekje bladeren, en ik vraag hem de trein te zoeken, dan bladert hij rustig door tot hij het plaatje van de trein heeft gevonden. Maar als ik vraag "Waar is de bal?" of de auto, dan wijst hij naar zijn loopauto, of de zachte Ikea voetbal :) Best slim eigenlijk...
pi_108534613
oja, dat gaat hier niet werken, hij blijft geen 2 tellen bij me zitten met een boekje,haha en fietsen doen we ook bijna niet.
In zijn eentje kan hij wel een kwartier lang een boekje bestuderen.

Zal wel loslopen allemaal, hij kan al mee opruimen en mee helpen met de was, stuk makkelijker voor mij;)
praten komt nu een beetje, soms zegt hij ineens rare woorden na, zoals vogel of ruiken, maar dat gaat ook weer weg. Na het eten zegt ie nu KAARRR en gister zei ik dat hij zijn speen moest zoeken en dat begreep die en hij heeft hem zelfs gevonden.

Zeker slim Shandaly!
  woensdag 29 februari 2012 @ 09:03:03 #232
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108534674
Superslim shandaly!

Troeta, dat komt vanzelf wel. Ik zou me er niet druk om maken hoor.

Ik vind mijn kind ook superslim, maar goed dat is omdat het mijn eigen kind is.... ;)
vandaag is het 'een ik wil perse met mama spelen', het is de hele tijd 'mama kom nou meeeheeeeee'. vermoeiend haha.
pi_108534711
Anne doet qua dierengeluiden de koe (boeeee), paard (hiiiii), leeuw (waaaah), konijn (ze snuift dan), eend (kakaka) en verder benoemt ze kat (tat) en aap.
Kleuren benoemen zie ik haar voorlopig ook niet doen...wat knap!
pi_108534766
Floris weet best veel dieren. Vooral de geluiden dan en hij kan ze aanwijzen. Bij een koe zegt ie strucureel ggggg (geluid van een varken). Maar volgens mij doet ie dat expres, want hij weet t wel namelijk...
Dieren die hij kan zeggen zijn: konijn (nijn), vlinder (din), giraf (af), hert, paard (aad) en verdee weet k t even niet.

Groen encblauw kan ie zeggen en aanwijzen (als je vraagt waar is blauw, zegt ie je na en wijst ie t aan). Geel en rood kan ie aanwijzen (maar gaat nog wel s fout).

Tellen kan ie niet ;) hij vind t wel leuk om na te doen als we iets voor m tellen. Dan zegt ie wel ee, tee (of.we, tee din (1,2 springen).

Ik vind.m best wel knap :P
  woensdag 29 februari 2012 @ 09:12:06 #235
259886 pessie
pi_108534842
Ik vind Nathan heel knap :+ hij kan zelfstandig puzzelen en de vormenstoof foutloos :+ . Oeh, en hij voetbalt op professioneel niveau (voor een dreumes dan he).
pi_108534878
Dat kan Floris dan niet (puzzelen en vormenstoof een beetje :'))
Voetballen kan ie wel. hij heeft nu al meer balgevoel dan zn vader :P
pi_108535310
hahaha Son :D
mn grote kan ook beter voetballen dan ons inmiddels :P dat krijg je met al die buurjongens hier.

Zou het CB open zijn in de schoolvakanties? Ik wil even wegen/meten. Mn kabouter begint van de curve te donderen en dat vind k niet zo tof :{

:)
pi_108535349
Oh bah Mignonne -O-
Ik zou even bellen want bij ons waren ze met de kerstvakantie niet elke dag open.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 29 februari 2012 @ 09:36:24 #239
259886 pessie
pi_108535354
Mignonne -O- is het bij jullie nog schoolvakantie? Bij ons cb was het zo dat tijdens de vakantie wel spreekuur werd gehouden maar geen inloopspreekuur. Misschien als je even belt om te vragen en je zorgen te uiten?

Oh ja, ik wilde even pronken met de puzzel skills van mn zoon maar hij vond na 2 stukjes de camera interessanter :')
pi_108535368
:* mignonne, hier is het cb dicht in vakantirs.
Kan je ze niet even bellen of mailen?
*poef* nu is het weg
pi_108535417
Wij dachten dat Puck bauw zei en dat hij bal bedoelde.
Bij nader inzien toen er op tv katten te zien waren zegt hij dus mauw :D
The way you rock'n'roll
pi_108535420
ja bellen kan wel, doe ik strakjes wel even dan. Normaalgesproken is donderdag het inloopspreekuur, nou hoef ik daar niet per se heen, ik wil vooral even wegen en meten.

Pessie, wij zitten in een andere vakantieregio :) wij hebben deze week voorjaarsvakantie.
pi_108535496
Hier nu ook vakantie.

Sofie praat niet. Pas 1 keer gericht mama, maar daarna nooit weer.
Ze kletst wel enorm veel, maar wat ze zegt??

We zijn aan het oefenen met klimmen, dat deed ze nog niet, ze probeerde het ook niet. Nu til uk haar niet zomaar meer dr bank op, maar zet ik 1 knietje van haar op de bank, rest moet ze dan zelf doen. Gisterenavond probeerde ze zelf al dat knietje op de bank te krijgen.

Als we bij de fysio oefeningen meekrijgen, dan leert ze het dus ook echt...
*poef* nu is het weg
  woensdag 29 februari 2012 @ 09:44:29 #244
259886 pessie
pi_108535502
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 09:39 schreef mignonne het volgende:
ja bellen kan wel, doe ik strakjes wel even dan. Normaalgesproken is donderdag het inloopspreekuur, nou hoef ik daar niet per se heen, ik wil vooral even wegen en meten.

Pessie, wij zitten in een andere vakantieregio :) wij hebben deze week voorjaarsvakantie.
Hier is het deze week ook vakantie, maar ik dacht dat jij in een regio woonde waar ze vorige week vakantie hadden. Het idee dat ik had waar jij ongeveer zou wonen is nu wel helemaal omgegooid :P
pi_108535549
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 09:44 schreef pessie het volgende:

[..]

Hier is het deze week ook vakantie, maar ik dacht dat jij in een regio woonde waar ze vorige week vakantie hadden. Het idee dat ik had waar jij ongeveer zou wonen is nu wel helemaal omgegooid :P
Het verschilt per regio zo enorm. Mijn schoonzus in bodegraven had vorige week vakantie en hier in Den Haag (regio Mignonne) is het pas deze week terwijl het allemaal eigenlijk onder midden zou moeten vallen :?
The way you rock'n'roll
  woensdag 29 februari 2012 @ 09:48:13 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108535594
Oi Mignonne, die curve loopt echt niet lekker :{

Volgens mij had ZH vorige week vakantie maar zijn er wat dorpen/scholen die een andere vakantieweek gekozen hebben, met deze vakantie mag dat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_108535635
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 09:48 schreef Leandra het volgende:
Oi Mignonne, die curve loopt echt niet lekker :{

Volgens mij had ZH vorige week vakantie maar zijn er wat dorpen/scholen die een andere vakantieweek gekozen hebben, met deze vakantie mag dat.
oh dan zullen wij wel net zo'n dorp/regio zijn :D
wat DML zegt dus qua regio, ik denk dat je wel goed zit Pessie ;)
  woensdag 29 februari 2012 @ 09:54:43 #248
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108535744
Volgens mij was het in Gouda ook vorige week, maar toen zat ik de hele week in S'veen, waar het iig vakantie was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_108535892
he bah mignonne dat schiet niet op he?! hopelijk krijg je cb te pakken en kan je wegen en meten

wat leuk te lezen welke dieren, woorden, kleuren etc elke dreumes kan en grappig te zien dat een ieder idd anders ontwikkeld

kleuren worden hier nog niet benoemd maar de doppen van de stiften worden met regelmaat op de juiste kleuren gedaan, dieren kent ze heel wat incl geluid en sommige hand gebaren,
niet alles juist een giraf is bijvb af, konijn nijn , namen van personen blijven favoriet !
woordenschat groeit met de dag kleine pappegaai
  woensdag 29 februari 2012 @ 10:03:49 #250
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108535993
Oeh mignonne, die loopt best hard af. Hoop dat je het cb te pakken krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')