quote:Op zondag 19 februari 2012 21:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mn neefje is ook gewoon lang. Hij wordt in april 2 en gaat nu richting 98. Hij had laatst een blouse maat 92 aan en dat was nou ja richting de korte kant
(hij is zowat een kop groter dan Floris
)
Mja hij komt uit een lange familie. Mn zwager is 1 van de kleinste van zn neven en die is 1.93...(ik voelde me echt een dwerg bij mn zus dr bruiloft tussen al die neven van 2meter en een beetje.)
Zn zus is net 4 en gaat richting 122 kwa kleding, ook niet heel klein dus.
Mogelijk allergie (huisdieren/ huisstofmijt), lage weerstandquote:Op maandag 20 februari 2012 11:20 schreef Leandra het volgende:
Heb je enig idee waardoor het komt dat hij nog steeds zo benauwd is Mrien?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn kind heeft zijn eerste stapjes gezet![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja voor een jongetje is het vrij vlot geloof ik?
Puck vind jouw icoontje trouwens geweldig. Nijntje!!!!
Woohoo!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
![]()
![]()
![]()
Knap heur.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:57 schreef mignonne het volgende:
mn kind plast net op de grond luieruitslag dus even luchtenen ze pakt snel zelf een doekje om het op te ruimen
omg hoe kom ik aan zulke goed afgerichte kinderen?
hahahahaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:31 schreef Claudia_x het volgende:
Hier ook een dreumesje dat, net als haar broer, gek is op muziek en dansen. Favoriet is momenteel MC Hammer.
Mart wordt 2 maart 2. Is 94/95 cm (laatste keer cb 92 cm) en heeft broeken maat 98 en shirts 98/104.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
Emn bedankt he As
Mijn laatste post
[..]
Herkenbaarquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:57 schreef mignonne het volgende:
mn kind plast net op de grond luieruitslag dus even luchtenen ze pakt snel zelf een doekje om het op te ruimen
*ff teruglezen*
Haha damage controlquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Doet de mijne ook...misschien wel onder.t motto, als niemand anders t doet![]()
Wel heel grappig![]()
In thailand.knoeide hij iets en hop korte broek uit de.koffer pakken (dat lag voor t grijpen) en hij wilde gaan schoonmaken, maar even een handdoek gegeven toen
Nog even en ze doet de wc/badkamer etcquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:57 schreef mignonne het volgende:
*ff teruglezen*
Ja, vooral ook omdat hij er zelf zo trots bij kijkt. Ik werd er ook direct emo van en heb heel hard om Mr.DML geroepen om te komen kijken. Ik vond het zo'n mijlpaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende week zaterdag hebben we het verjaardagsfeestje van Thomas (daar moet ik dringend het eten voor bestellen) Het wordt geen groot gedoe. Het cadeau dat we voor Thomas hebben is eigenlijk zijn nieuwjaarsgeschenk dat hij van ons niet gekregen heeft. Of was het nu zijn Sinterklaascadeau?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |