Barbabientje ik geloof dat mijn oudste een maand of 17 was toen ze overging? Ik weet het niet meer precies

ze vond het geweldig en het ging eigk probleemloos.
Ik kan me dus gewoon níet voorstellen dat we jongste binnenkort over zouden doen naar een ander bedje

hoewel, t is niet alsof ze in dit bed slaapt

tegenwoordig ligt ze s avonds op haar matrasje op de grond in haar kamertje, na die actie waarbij ze van ons bed donderde vond ik dat even verstandiger

Ze is wel moe en wil wel slapen dus beneden houden ofzo is geen optie; op ons bed vind ik echt link ivm hoog bed enzo, ik ben doodsbenauwd dat ze verkeerd valt

maar in haar eigen bedje is ook geen succes. En om er nou zelf iedere avond vanaf 8 uur bij te gaan liggen... meh

Lief dames nog voor het informeren, ik ben nog niet bij het cb geweest. Ik twijfel nog even over of ik nog ga wegen/meten. Ze moet sowieso 3 april weer en de week erna moeten we weer naar de kinderarts. De week ervoor moeten we naar de allergoloog (weet niet of ze daar gewogen wordt eigk...); Ik moet het misschien ook een pietsje loslaten, ze doet het verder goed; ze is (meestal) vrolijk en gezellig, ze ontwikkeld zich goed, het gaat wat beter met slapen tegenwoordig en nja, ze heeft er in ieder geval geen last van dat ze niet zo hard groeit.