abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108399834
Wow Daan wat knap zeg!

Muppet heeft de smaak te pakken *O*

Puck loopt ook aan 1 hand en toch steeds een paar stappen los. Wij moeten dan ook maar eens aan de schoentjes. Ik dacht dat je pas schoentjes kocht als ze echt zelf konden lopen?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_108399963
DML dat zeggen ze ook vaak hoor.
Wij zien hier dat Sarah beter loopt met haar schoentjes aan dan op haar blote voetjes of sokjes trouwens. En ze gaat met de dag beter lopen, ze doet eigenlijk in huis al niets anders meer dan lopen.
Maar als je schoentjes gaat halen, moet je schoentjes met een zeer flexibele zool kiezen :)

*ben weer weg, hoor hier nog langgggggg niet*
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_108400480
Ja die flexibele zool wist ik wel ja.
Puck loopt eigenlijk altijd op zijn a@pies.
Maar eens een kinderschoenenzaak in duiken dan. Ben benieuwd of we iets kunnen vinden met zijn hoge wreef :X
The way you rock'n'roll
pi_108400500
Hier had Sofie als we naar buiten gingen al snel schoentjes aan ook ivm de kou, thuis steeds op sokjes/slofjes of blote voeten. Dat is beter voor de afwikkeling van de voetjes.
Nu moet ze binnen ook zo veel mogelijk haar schoentjes aan van de fysio, ivm de stand van de voetjes.
*poef* nu is het weg
pi_108400817
Hoge wreef is naar die heeft Saar ook en dardoor zitten de laatst gekochte schoentjes toch niet geweldig. Vooral aantrekken is een ramp.
Maar idd goed laten adviseren.
pi_108406359
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja die flexibele zool wist ik wel ja.
Puck loopt eigenlijk altijd op zijn a@pies.
Maar eens een kinderschoenenzaak in duiken dan. Ben benieuwd of we iets kunnen vinden met zijn hoge wreef :X
Ja dat gaat goedkomen muppet heeft ook een extreme hoge wreef! (zal straks een kijken of ik er een foto van kan maken, is ook echt bot en geen spek) Kijken naar schoenen met klittenband! Daar kunnen ze makkelijk inkomen!
pi_108406361
Oh schoenen met flexizool en als ze een week of 8 goed loslopen kun je schoenen met stuggere zool kopen!
pi_108406366
Dml wij hebben ook pas schoenen gekocht toen ie helemaal los liep. Geloof in september, hij ging lopen in juli.
Maar goed hij leerde ook lopen in de zomer, dus dan is buiten lopen op blote voeten of slofjes minder koud.

Gattino schoenen vond ik heel fijn voor m trouwens. Hij heeft niet per se een hoge wreef, maar wel brede voeten (shoes me pastte niet, of iig moesten heel erg proppen, niet fijn dus). Die gattino had klittenband en kon je ver opentrekken. Nooit problemen gehad met aantrekken. En fijne flexibele zool.
Nu heeft ie elefanten, zitten ook goed bij m. Ook weer met klittenband.
pi_108406372
wij hebben hier schoenen gekocht toen Yaro buiten steeds aan de hand wilde lopen. Binnen lekker op blote voeten. Voor Yaro was er ook weinig keus, want grote voeten, brede voeten en hoge wreef. Die laatste twee zijn nu bijna niet meer (baby vet eraf).
Ik koop de schoenen wel altijd in een speciaalzaak, met Yaro er bij. Zou het op de gok nooit wagen.
pi_108406375
Hier shoesmes die wel passen met hoge wreef maar ze is gemiddeld breed qua voet denk ik... Maar gewoon gaan passen idd! Er is nu ook nog uitverkoop overal ;)
pi_108406382
oh en inderdaad ook klittenband.
  zondag 26 februari 2012 @ 09:11:59 #112
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_108406609
Nathan's eerste schoentjes waren van KeQ (verkopen ze bij schuurman's). Ik was er echt heel tevreden over, prijs-kwaliteit echt super! Nu heeft ie shoesme en eigenlijk ben ik minder tevreden.
pi_108406660
Sarah heeft dus ook Shoesme, maar het aantrekken is een drama, als ze eenmaal aan zijn zitten ze prima :) Ik vind het zo leuk om van die kleine schoentjes te mogen kopen en dat ze dan ook nog passen, lijkt ze toch nog een beetje klein :)
pi_108406913

Beetje ruk foto maar ik heb een dame die steeds met haar neus in de camera duikt :P

Maar dit dus... Dat veranderd ook niet echt meer (tenen zullen nog wel wat 'uitrekken'/'uitvouwen' maar de wreef zal niet veel platter worden)

Kheb nog een echo foto van een week voor de bevalling waar het voetje heel duidelijk al zo eruit ziet...
pi_108429325
gerberaatje ik wordt helemaal blij van je "dagboek" post!

oona verder goed geslapen?

yaro aan het spoken geweest maar wel uitgeslapen hopelijk heb jij ergens nog wat slaap kunnen pakken as

daan wat een leuke verjaardag en mooi cadeaus

hier blijft er eindelijk wat in mini zitten! ik moet wel opletten wat maar ze heeft behalve avond eten tenminste weer wat gegeten en gedronken
ze vind papa wel een beetje vreemd, wil geen kusjes geven maar gelukkig wel even bij gezeten vanmiddag
pi_108430971
Gerberaatje dat is een flink hoge wreef inderdaad zeg.
Hier zaten schoenen met klittenband juist niet. We hebben nu schoentjes met veters in maat 22.
The way you rock'n'roll
pi_108431141
Grappig hoe dat dan verschilt... maar daarom is aan laten meten in de winkel toch echt wel een goede ipv op internet bestellen bijv.. wij hebben een paar paar met veters geprobeerd maar die konden toch niet ver genoeg open in vergelijking met deze die we nu hebben..

De shoesmes bijv. hebben we in maat 20 en die zitten goed (iets ruim nog, maar das niet erg) de lente/zomer schoentjes van Stabifoot zijn maat 19 en die zijn echt veeeeeeel te groot nog :D
pi_108438713
Ik kom even egoposten vandaag... Gisteren even naar ikea geweest voor een nieuw bedje. We hebben een wit kritter bedje genomen en Lisa vindt het helemaal te gek. We hebben een dekbedovertrekje met aardbeitjes en beestjes en ze is helemaal fan. Ze heeft overdag en 's nachts goed geslapen en komt (nog) niet zelf uit bed. Ze gaat met plezier naar het bedje met de "paapies" = schaapjes en "aapije" = aardbeien. Wat wordt ze toch snel groot.

Ze is gelukkig wel weer helemaal opgeknapt na een paar dagen giga hoesten en koorts. Blij toe, want met koorts ben ik altijd in opperste staat van paraatheid, omdat we toch erg bang zijn voor weer een koortsstuipje. Gelukkig is het haar (en ons) bespaard gebleven dit keer.
  zondag 26 februari 2012 @ 22:13:51 #119
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108441446
Leuk een nieuw bedje Nikki! Wat een mijlpaal!

Wel benieuwd eigenlijk wat het gemiddelde is qua overstappen op een nieuw bedje.. Zie Oona er voor aan binnenkort door te krijgen dat ze haar beentje echt over de rand kan gooien...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_108441746
Ik ben blij dat FLoris zn slaapzak nog aan heeft, daar kan ie t niet mee hehe...maar zodra zn armen sterk genoeg zijn trekt ie zich eroverheen denk ik. Hij oefent t nu al :')

Hier gaat ie in juni over, maar das vooral ivm nieuwe baby.
pi_108442274
Ik heb ook geen idee wat een 'normale' leeftijd is. Hier maakte ze overigens ook geen aanstalten tot klimmen ofzo trouwens, ik was het ledikant zat, ze gaat altijd heel lief slapen, dus ik heb het erop gewaagd. :)

Son, een tip... zorg ervoor dat F al een tijdje voor de komst van de nieuwe baby naar z'n nieuwe bed over is. Dan, kan hij niet het idee krijgen dat z'n broertje/zusje z'n bed heeft ingepikt.
pi_108442640
Daarom ook juni ;)
Sowieso komt de baby eerst bij ons op de kamer in een wieg, dus dan is t al gauw een maand of 4 verder voordat zn zusje in "zijn" bed komt.

Vergeet ik op jou te reageren Nikki. Fijn dat t zo goed gaat in dr bedje. Lijkt me zo gek als ze opeens in een groot bed liggen O+
pi_108443041
Ohhh de nieuwe baby gaat eerst in de wieg... dat kan natuurlijk ook nog. :) Ik ben benieuwd hoe hij de nieuwe baby gaat vinden. Wij gaan in juni starten voor nummer 2 en ik ben zo benieuwd wat Lisa ervan gaat vinden (als het allemaal mag lukken natuurlijk). F is in juni trouwens net zo oud als Lisa nu is, als t een beetje een makkelijke slaper is gaat het vast lukken in een groot bed tegen die tijd.
pi_108443472
Haha, ja bij Floris ook zo gedaan :D was wel fijn met de bv en nachtvoedingen. Met 11 weken ging ie over naar zn kamer. Hij groeide toen uit de wieg, althans hij trapte zich omhoog.

Ja had ik gelezen dat jullie voor nummer 2 gaan! Leuk én spannend! Hopelijk gaat t weer zo snel! Zo fijn zijn!
  zondag 26 februari 2012 @ 23:55:26 #125
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108446595
Hier geen kapers op de kust voor haar bedje haha...
gelukkig ook met slaapzak hier idd! Maar ze is zooo handig in dat ding...
We'll have love aplenty
You and me
pi_108447149
leuk Nikki! die kritterbedjes zijn zo leuk O+

hier is den druif uit ons bed gedonderd een paar dagen geleden :X we zijn ons lam geschrokken mja t zat er wel een keer aan te komen natuurlijk. Ze kan er op zich goed zelf af, maar niet in slaapdronken toestand. Ik heb deze week vakantie en dan ga ik denk ik proberen om haar in haar eigen bedje te krijgen door er op een matrasje naast te gaan liggen ofzo. Niet zozeer omdat ze me in de weg ligt hoewel de extra ruimte best welkom is :+ maar omdat ik het gewoon gevaarlijk vind. :{ ik ben benieuwd of het lukt :')

ohja en over voetjes, ik geloof dat we hier hele normale voetjes hebben verder, gewoon gemiddeld qua breedte en ook geen wreef toestanden ofzo. Alleen de voeten van maxi zijn wat eh, maxi en van mini zijn wat mini :+ ik zie het wel. Bij oudste had ik gelijk toen ze liep een week of twee erna schoenen gekocht, dat was in oktober en qua weer enzo had ze wel echt warme schoenen nodig. Bij jongste kijk ik het even aan omdat het weer ook beter wordt. Ze kan binnen op sloffen of blote voeten lopen, dat blijft toch het best in het begin. En veel zal ze buiten nog niet lopen. In de zomer gaan we wel kijken voor iets leuks O+
:)
pi_108451830
Hier voorlopig nog lang niet over qua bedje. Denk ook dat er een (goedkoop) ledikant bij komt voor de baby. Wil muppet zo lang mogelijk in ledikant houden.

Ze ligt nog steeds redelijk op dezelfde plek elke ochtend gaat (nog) niet staan in bed enzo. Wel gaat ze in april/mei over naar nieuwe kamer :)
  maandag 27 februari 2012 @ 08:44:24 #128
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_108452552
Ik moet er niet aan denken om Ylana over te leggen naar een groot bed op dit moment, dan gaat ze nooit meer slapen gok ik :X
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_108453447
ik heb gewoon nog een baby :7
als t zou kunnen zou ik haar nog in een wiegje proppen :')
pi_108453497
ik gok dat ze nog net in de wandelwagenbak past, zal ik? :+

ze krijgt trouwens weer meer eczeem en ik snap niet waarvan -O- behoorlijk irritant, heb weer een beetje het gevoel het overzicht kwijt te zijn.
pi_108453584
Het eczeem laait hier ook weer op en ik ben er nog steeds niet achter waar hij het van krijgt :?

Mignonne, jouw jongste heeft het ook niet makkelijk hè? -O-
Loopt ze eigenlijk al? Want ze was heel vlot met staan en langs de tafel stappen.

Nu moet ik natuurlijk ook sandalen voor de zomer. Nieuw tijdverdrijf. Schoenen zoeken :+

Zo lang wij wonen waar wij wonen zal Puck in zijn ledikant moeten blijven. Laten we hopen dat het verkocht is voordat hij er uit groeit :')
The way you rock'n'roll
pi_108453659
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:45 schreef mignonne het volgende:
ik gok dat ze nog net in de wandelwagenbak past, zal ik? :+

ze krijgt trouwens weer meer eczeem en ik snap niet waarvan -O- behoorlijk irritant, heb weer een beetje het gevoel het overzicht kwijt te zijn.
is het niet gewoon het weer? ravi en ik hebben het ook. die krokusjes in huis laatst gaf ook al een reactie x 3 hier
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_108453887
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:53 schreef simmu het volgende:

[..]

is het niet gewoon het weer? ravi en ik hebben het ook. die krokusjes in huis laatst gaf ook al een reactie x 3 hier
zou best kunnen hoor, maar waarvan dan van het weer. Dat idee zeg maar. Van een bepaalde bloem ofzo? Van pollen ofzo?

Ik vind het maar ingewikkeld en behoorlijk irritant, al die mogelijkheden. Ik ga het wel meenemen naar het consult bij de kinderallergoloog, eens navragen hoe dat zit met het weer/bomen/planten.
overigens heb ik geen bloemen of planten in huis, die overleven het over het algemeen neit dus ik heb het opgegeven :P

DML nee ze loopt nog niet! :D ze loopt wel langs de tafel en de randjes en weet ik het, en heel af en toe doet ze per ongeluk een los stapje, maar zodra ze dat doorheeft laat ze zich gelijk vallen.
En blij toe ook want als ze nu gaat lopen wordt het een crime om leuke passende schoentjes te vinden :P ze mag nog wel heel even wachten en awt meer voet kweken odnertussen.
pi_108453956
bij ons was het echt overduidelijk die krokusjes. toen ik ze eenmaal weggehaald had, was alles (vooral de ogen) snel opgeklaard. maar goed, ik heb hooikoorts, selene ook, dus dat ravi er ook last van heeft verbaast me niet zo :P wij hebben er last van zodra het leuk weer wordt zeg maar: mooi zonnig & droog met veel buitenspelen
pi_108454029
overigens wel even een kanttekening; ravi en ik zijn de uitslagklantjes hier. en zowel ravi als ik hebben er weinig last van. ja, de uitslag zit er, zowat altijd eigenlijk wel, maar medicatie is niet nodig. we vermijden zeep en water :+ hoogstens tweemaal per week in bad of douche en dan alleen op olijfolie gebaseerde blokzeep. haren wassen doen we slechts eens per week (ik 2 x wegens lang haar wat er anders niet uitziet) en na bad of douche ff invetten met olie. daarmee houden we het goed onder controle.
pi_108454249
dat heb ik ook ja, ik heb ook niet per se last van mijn uitslag, hoewel ik wel veel andere klachten heb die dan wel medicatie nodig hebben, maar aan de uitslag zelf doe ik niets.

Mini gaat ook een keer of twee per week in bad, soms nog een keerje extra onder de douche, en ik smeer niet met gekke dingen. haar wassen ook eens per week ja, maar het haar stelt ook nog niet zoveel voor dat scheelt.

Maar ze heeft wel meer last de laatste tijd, en het is allemaal zo algemeen dat ik er zo weinig mee kan. Ze lijkt weer meer buikpijn te hebben, s avonds en s nachts meer onrustig/huilerig, poepen geeft weer problemen enzo. Voor mijn gevoel zit er ergens iets niet lekker maar ik weet niet wat ik over t hoofd zie.
pi_108454437
Mignonne dat laatste stukje over je mini klinkt net als mijn baby op het moment.. Ze heeft ergens last van, maar waarvan?! En vooral 's nachts veel gillen en kramperig bewegen, zo sneu. Terwijl ze overdag oals ze wakker is over het algemeen best een vrolijkerd is. Vind het echt heel lastig om mijn vinger erop te leggen en de oorzaak te achterhalen om die aan te pakken.
pi_108454733
Wat vervelend dat je mini weer meer last heeft Mignonne ;(
Wij lazen gisteren Nijntje de toverfee ;) maar als ik een toverstokje had zou ik je oudste en jongste helemaal gezond toveren. Jij mag ook wel van je allergie af en ik zou er ook nog een geldboom in de voortuin bij doen :*

MP ook al weer onrust voor Saar -O-

Papa heeft hooikoorts dus wellicht moet ik Puck's eczeem meer in die lijn zoeken? Maar hij heeft het ook midden in de winter dus...
The way you rock'n'roll
pi_108454812
Over een week mag ik me hier melden, alvast een voorproefjes want mijn baby is al een heuze dreumes :)
pi_108454883
Hangt de jouwe ook boven de stofzuiger want de wind die eruit komt wappert zo lekker door je haren? _O- En heb je hem ook in kleur? Ze lijkt een erg leuk shirt aan te hebben O+
The way you rock'n'roll
pi_108454977
is een rompertjemet bruine roze oranje stippen beetje retro, was al favo bij haar zus en nu dus weer :)
En ja achter de stofzuiger hangen is leuk en er achter aan lopen is ook leuk en aan de knop draaien waarmee je de zuigkracht versteld is nog grappiger en hem uitdrukken is ook leuk... Eigenlijk zuig ik nooit met de meiden erbij, maar er lag overal rijstewafel ;)

Foto in kleur onder spoiler, beetje te veel spam anders he in het dreumes topic van een nog geen dreumes ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 27 februari 2012 @ 11:01:23 #142
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_108455538
Wat een leukerd MamaPurk!

Mignonne en MP ik word op het moment ook redelijk moedeloos van Ylana. Er zit haar behoorlijk wat dwars en ik weet gewoon niet wat en wat eraan te doen. Het is vooral 's nachts en 4-5 uur slaap voor mij is wel de max op het moment. Ik ben versleten. We gokken op haar laatste hoektanden maar het blijft een gok. Huilen, wakker zijn, overstuur....
Voor ze 18 is zal ze wel slapen 's nachts neem ik aan ;)
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_108457201
Hallo mama's van dreumessen!

Ik heb me toch maar eens geregistreerd, had al veel meegelezen hier en daar maar nu ook maar eens meepraten dan.

Ik ben Marjan, ook mama van een dreumes, Dennis, nu bijna 13 maanden oud. Omdat ik soms tegen dingetjes aanloop waarvan ik me afvraag of ik dan de enige ben die dat heeft.(d'uhhh.... natuurlijk niet maar soms voelt dat wel zo!) ben ik benieuwd naar jullie ervaringen en verhalen.

Ik ben overigens wel een 'oudere' mama, inmiddels 40. Maarrr... ik voel me nog 22 en word nooit ouder geschat dan 35, lol, dat scheelt! Misschien zijn er meer mama's van rond de 40 hier?
"Never look down on anybody, unless you're helping them up."
  maandag 27 februari 2012 @ 12:25:36 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108458362
45 en een zoon van bijna 15 maanden.
En een van 20 jaar, maar daar hebben we geen topic voor in OUD :')

Welkom!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_108459111
welkom!
Gezellig dat je mee komt praten.

28 en 2 kinders hier. :)

Leandra, open dr eentje! :D

DML, lief :* dankje.
Nouja we zien het wel weer, er is niet zoveel wat eraan te doen is als je niet weet wat er scheelt. Net wat Saffier zegt, voor ze 18 is gaat t wel weer over denk ik.
En eczeem an sich zegt niet per se heel veel. Het kan een reactie zijn op iets, een bloem of plant, een wasmiddel of wasverzachter is ook vaak een boosdoener, huismijt, voedsel of wellicht een huisdier. Maar het kan ook zijn dat het gewoon een dingetje van een kind is, ik begreep van de kinderarts dat eczeem niet altijd een duidelijk herleidbare oorzaak hoeft te hebben.
pi_108459788
och mignonne, ik ben zelf voor mijn exceem al tig keer getest en daar komt nooit iets eenduidigs uit. zelfde met huismijttesten; bij de 3de keer testen (een leuke reeks met nee, ja, nee qua allergisch) heb ik het opgegeven. echte duidelijke dingen vermijd ik. sommige dingen zijn ook niet te vermijden. zo ben ik allergisch voor mijn eigen zweet :') dolle pret 's zomers :X 3 jaar terug was het zo erg op mijn handen dat de huid openbarste :{ toen kwamen er kortjes op, die dan weer steeds opengingen. uiteindelijk stonden mijn handen zeg maar standaard in standje "klauw" en kon ik er helemaal niks mee. toen ben ik toch maar terug aan de hormoonzalf gegaan.

bij ravi heb ik tot nu toe hormoonzalf vermeden. dit omdat ik er dus zelf niet zulke beste ervaringen mee heb. we hebben gelukkig een fijne huisarts die er alle vertrouwen in heeft dat ik zelf aan de bel trek als het te bont wordt :Y
pi_108459813
ik ben trouwens bijna 40 en heb er eentje van 2 (te vroeg geboren, als je corrigeert issie pas in april 2, vandaar dat ik hier nog rondhang :P ) en eentje van 3
pi_108459872
Welkom Marjan en Dennis!

Hier heb ik ook zo'n geweldige hulp in de huishouding. Lars is vooral erg goed in dingetjes opruimen en weggooien. Ik moet dan ook altijd de prullenbak goed nakijken voordat ie echt buiten in de container gaat, want er willen ook wel eens dingen in verdwijnen die (nog) geen afval zijn. (Sokjes, puzzelstukjes, duploblokjes etc) Met een doekje vegen als hij geknoeid heeft ziet er ook zo schattig uit. En hij geeft de was aan om op te hangen, heel handig! De stofzuiger is wel nog steeds heel eng, dus dat doe ik vaak als hij op bed ligt. Zal zo ook weer eens een rondje maken...

Lars is wel een behoorlijk kruidje-roer-me-niet tegenwoordig. Hij kan hartstikke leuk en gezellig aan het spelen zijn, maar als hem iets niet zint of iets gaat niet geheel volgens zijn plan, dan verandert hij op slag in een soort monstertje. Huilen, krijsen, stampvoeten, gillen, het hele repertoire. Hij zal de enige niet zijn, maar soms voelt dat wel zo... Gelukkig ben je het ook snel weer vergeten als ie daarna weer vrolijk met een boekje bezig is.

Vervelend die eczeemverhalen zeg. Hier hebben we er gelukkig geen last van. Lars zit wel onder de waterwratjes. Ziet er ernstig uit, maar hij heeft er geen last van lijkt het. (En ach.. geeft wat meer grip onder de douche ;) )

Ow, en ik ben 33, Lars wordt over 2 maanden pas 2, dus ik blijf hier nog héél lang. (Ben al in ontkenningsfase, ik wil helemaal nog geen peuter!)
pi_108460202
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 13:07 schreef simmu het volgende:
och mignonne, ik ben zelf voor mijn exceem al tig keer getest en daar komt nooit iets eenduidigs uit. zelfde met huismijttesten; bij de 3de keer testen (een leuke reeks met nee, ja, nee qua allergisch) heb ik het opgegeven. echte duidelijke dingen vermijd ik. sommige dingen zijn ook niet te vermijden. zo ben ik allergisch voor mijn eigen zweet :') dolle pret 's zomers :X 3 jaar terug was het zo erg op mijn handen dat de huid openbarste :{ toen kwamen er kortjes op, die dan weer steeds opengingen. uiteindelijk stonden mijn handen zeg maar standaard in standje "klauw" en kon ik er helemaal niks mee. toen ben ik toch maar terug aan de hormoonzalf gegaan.

bij ravi heb ik tot nu toe hormoonzalf vermeden. dit omdat ik er dus zelf niet zulke beste ervaringen mee heb. we hebben gelukkig een fijne huisarts die er alle vertrouwen in heeft dat ik zelf aan de bel trek als het te bont wordt :Y
och jemig dat is ook niks :{
ik ben wel getest op huismijt en de verpleegster prikte die naald door het belletje vloeistof heen en het zwol gelijk op en werd rood enzo. "nou hoeven we daar niet over te twijfelen in elk geval!" Ik geloof dat ik er wat minder blij van werd dan zij :')
Idem dito voor alle dieren die ze aanprikte, pollen gaven een beetje welles/nietes verhaal dus we gaan uit van nietes :P En dan moet je nog een kwartier in die wachtkamer gaan zitten wachten met je hysterisch jeukende arm die alsmaar roder en dikker wordt WOAH :X :X De allergoloog was wel snel klaar met me :+ in tegenstelling tot de huisarts want ik heb járen gemodderd met klachten waar hij niks mee kon maar wat achteraf gezien zo klaar als een klontje was. Ik heb geen a-typische symptomen maar echt klassiek, rode ogen, veel jeuk, extreem veel niezen, eczeem, dat idee. Op mn 21e pas een diagnose, wat een verademing :D
pi_108460337
Pffff zo hier ligt dreumes op bed en ik lig op de bank ;) even bijkomen. Hij was beetje (veel) mieperig vanochtend. Echt alles was huilen. Misschien nog vermoeid van gisteren, hadden toen verjaardag van de oma van R. En heeft ie overdag zo goed als niet geslapen (nog geen uur overdag en om 7 uur was ie gisteren wakker). Vanochtend ook om 7uur wakker. Was met mn zus boodschappen aan t doen...ik weet nu waarom k in mn eentje nooit een karretje neem, maar dat ie.gewoon in de buggy zit.normaal...halverwege wil hij eruit en hij klimt gewoon, optillen is dan ook niet.goed... Gelukkig heb k een nichtje die dan op dr neef let maar.toch :D
Toen even wat gaan eten en hij klom dus uit de kinderstoel. Tijdens t eten zelf ging t gelukkig goed. Maar pfff ben kapot :D dan merk ik wel dat ik zwanger ben :P
Driftbuien krijgt ie ook steeds meer trouwens :')
Maar gelukkig.geen last van eczeem of allergieën.

Oh en ik zag een nieuwe moeder en dreumes. Welkom!
Oh en leeftijd: 26 met 1 kind en 1 onderweg.
pi_108460489
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 13:18 schreef mignonne het volgende:

[..]

och jemig dat is ook niks :{
ik ben wel getest op huismijt en de verpleegster prikte die naald door het belletje vloeistof heen en het zwol gelijk op en werd rood enzo. "nou hoeven we daar niet over te twijfelen in elk geval!" Ik geloof dat ik er wat minder blij van werd dan zij :')
Idem dito voor alle dieren die ze aanprikte, pollen gaven een beetje welles/nietes verhaal dus we gaan uit van nietes :P En dan moet je nog een kwartier in die wachtkamer gaan zitten wachten met je hysterisch jeukende arm die alsmaar roder en dikker wordt WOAH :X :X De allergoloog was wel snel klaar met me :+ in tegenstelling tot de huisarts want ik heb járen gemodderd met klachten waar hij niks mee kon maar wat achteraf gezien zo klaar als een klontje was. Ik heb geen a-typische symptomen maar echt klassiek, rode ogen, veel jeuk, extreem veel niezen, eczeem, dat idee. Op mn 21e pas een diagnose, wat een verademing :D
wat rot dat dat zo lang geduurd heeft! bij mij was het met 6 weken oud al duidelijk :P maar goed; ik stam uit een familie waar je of astma, of exceem hebt. dus mijn ma was allang blij dat het de exceem was en niet de astma
pi_108461159
zo hoop bij te lezen

mignonne wat vervelend van je mini :*

nikki wat goed dat ze zo goed heeft geslapen
ik vraag me ook af wanneer ik minidraak zou kunnen overleggen waar let je dan op?

welkom marjan en dennis

spugen is over en welkom diarree...
spul ligt nu op bed dus ik doe ff een uurtje mee
pi_108461606
trusten draak!
pak je eigen rust ook he
:*
pi_108461946
Ik ben nog in ontkenning.
Mijn kleine baby is nog láááng geen 2.
pi_108462634
Gelijk heb je, Ymme. Hij is pas vrijdag jarig, dat duurt nog bijna een héle week!

Herkenbaar verhaal Son. Afgelopen zaterdag was ik met mijn monstertje boodschappen doen en was eigenlijk van plan heb gewoon zelf te laten lopen. Kost het wat meer tijd, maar het is ook wel weer schattig om hem daar rond te zien drentelen. Maar goed, meneer had dus geen zin, en was aan het miepen. Dus ik heb hem al tegenstribbelend in het karretje gewurmd, onder luid protest (Vooral luid, het was een AH XL, en ik denk dat nog de hele winkel hem gehoord heeft :X ) onder het mom 'als je dan toch huilt, dan in ieder geval op een plek die ik onder controle heb'. Als hij straks wakker is mogen we weer.. voor de weekboodschappen. Ben benieuwd.

Ow Son, had ik je al eens verteld hoe ontzettend gek Lars is op dat wintervoorleesboek dat je ons met Secret Santa hebt gegeven? Het ligt op zijn slaapkamer, en echt elke keer als we daar zijn (in bed, uit bed of gewoon tussendoor) dan móet hij even in dat boek bladeren. Voor echt voorlezen heeft hij nog steeds geen geduld, dus we kijken alleen maar plaatjes en ik verzin er zelf wel iets bij. Maar het is een heerlijk boek!
pi_108463412
Wat leuk om te horen :D
Tis altijd maar de gok of t in de smaak valt haha.
Ik vind zelf die boeken van hun zo leuk!
En echt voorlezen komt vanzelf haha.

T scheelt al dat ie blijft zitten...Floris klimt.er dus gewoon uit :X als.ie niet wil, blijft ie ook niet zitten...
pi_108464273
Lars heeft (gelukkig) nog niet door dat ie ook ergens uit (of in) kan klimmen. Z'n eetstoel, z'n ledikantje.. eenmaal erin blijft ie erin. Wat dus niet wil zeggen dat hij het niet heel duidelijk maakt als ie niet meer wil :s

Ik ga maar eens kijken of ie inmiddels wakker is. Die slaapkop ligt er al weer ruim 2 uur in.
pi_108464331
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
Wat leuk om te horen :D
Tis altijd maar de gok of t in de smaak valt haha.
Ik vind zelf die boeken van hun zo leuk!
En echt voorlezen komt vanzelf haha.

T scheelt al dat ie blijft zitten...Floris klimt.er dus gewoon uit :X als.ie niet wil, blijft ie ook niet zitten...
daar hebben ze bij ons een kekke autoboodschappenwagentje voor. met riempje om kind vast te maken :P

ik koop mijn spul trouwens lange termijn om. wie zich gedraagt mag los, eventueel zelfs met eigen karretje. daaraan vastgekoppeld zit ook zeggenschap in welk merk pasta en een boontje. of 2. wie zich niet gedraagt mik ik in de kar en zoekt het maar uit.
pi_108464475
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:09 schreef Shandaly het volgende:
Lars heeft (gelukkig) nog niet door dat ie ook ergens uit (of in) kan klimmen. Z'n eetstoel, z'n ledikantje.. eenmaal erin blijft ie erin. Wat dus niet wil zeggen dat hij het niet heel duidelijk maakt als ie niet meer wil :s

Ik ga maar eens kijken of ie inmiddels wakker is. Die slaapkop ligt er al weer ruim 2 uur in.
Sofie gelukkig ook niet. Klimt sowieso nog helemaal niet. Ze is vanmorgen gevallen, hard ook nog eens. Ze heeft nu een blauwe bult boven dr oog en een blauwe plek boven dr neusje.
*poef* nu is het weg
pi_108464600
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:09 schreef Shandaly het volgende:

Haha maar gegil is handiger dan geklim ;)

Voor omkopen is Floris (nog) niet vatbaar hehe. Althans met een koekje kan k t soms nog wel rekken maar vaak ook niet. Buggy is daarom zo handig. Kan ie niet uitklimmen.
Uit die autokarretjes kan ie ook nog uit namelijk :')
Maar die hebben ze ook alleen bij de ah hier en daar was k niet voor de verandering ;)
  maandag 27 februari 2012 @ 15:20:40 #161
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_108464698
Ik ben bijgelezen maar al veel vergeten.

Welkom aan een nieuwe mama met zoon!
Ik ben 26 en heb een zoon van 19 maanden.
Vandaag even +2 jongens ivm een vriendin die ziek op bed ligt en haar man die het te druk had om weer thuis te komen. Ben dus niet in mn eigen huiis vandaag. 1 van de jongens is bijna 4 en zit nu al een kwartier in zn bed te mokken dat ik hem niet naar beneden wil tillen :') de andere is bijna 2 en slaapt en de mijne heeft met een dossje bonanza omgekiept. Toedeloe!
pi_108464702
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:14 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Sofie gelukkig ook niet. Klimt sowieso nog helemaal niet. Ze is vanmorgen gevallen, hard ook nog eens. Ze heeft nu een blauwe bult boven dr oog en een blauwe plek boven dr neusje.
Floris heeft zowat standaard een blauwe plek op zn voorhoofd.
Tis wel een klimgeit. Dat gaat eigenlijk altijd wel goed. Maar hij valt nog wel s ergens tegenaan in zn spel.
Hij heeft een keer 2 weken een blauwe plek bij zn oog gehad, maar hoe hij eraan kwam :?
pi_108464716
klimmen ;(

en ik dacht bij oudste nog dat het tuigje voor in de kinderstoel een miskoop was. Boy I was wrong :X :')
zo stil als oudste bleef zitten, zo dramatisch is het bij jongste. Gaan staan, klimmen, eruit klimmen, op de tafel klimmen, half uit de stoel hangen in de hoop een broodkruimel van de grond te kunnen vissen (en dan bedoel ik uit-uit de stoel :X );
En als je er dan in geslaagd bent om eruit te klimmen dan is het natuurlijk het hipst om even flink te springen. En dan graag wel zo dat alles stuitert en schudt en wiebelt, anders is het niet leuk.
pi_108464791
Arme Sofie. Hopelijk geen belangrijke fotomomenten deze week op de planning?

Met dat gegil voel ik me zelf vaak zo opgelaten. "Heb je weer zo'n mens dat 'r kind niet in bedwang kan houden!" Maar dat is iets van mezelf waar ik nog aan aan het werken ben. De meeste keren dat Lars meegaat naar de winkel is hij namelijk keileuk en gezellig en vertedert ie alle AH-medewerkers met z'n blonde koppie.
  maandag 27 februari 2012 @ 15:27:14 #165
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108464935
Soneal heeft een enorme interesse voor de sluiting van z'n kinderstoel, daar kan hij uren mee spelen (stilletjes onder de tafel :D), nou staat bij N zo'n Chicco weetikveelhupperdepupultrasuperdeluxe stoel, maar bij mij thuis een simpele Antilop, en toevallig een met een productienummer waarvan de sluiting niet veilig zou zijn.
Nieuwe sluitbandjes gehaald toen ik "toevallig" O-) toch bij Ikea was, maar ze er nog niet opgezet; moet toch echt gebeuren want Soneal had de oude vd week al zelf losgemaakt :X

Hij blijft wel braaf zitten, maar met een kind dat zo gefascineerd is met sluitingen en dergelijke, is het wel van belang dat het steviger vast zit dan hij open kan maken :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_108464961
Ow Sofie auw :*

Hier ook een klimgeit. Laatst in de AH stond ze in het zitje van het boodschappenwagentje. In de tripptrapp hebben we de onderste plank lager gezet zodat ze zichzelf niet hoog genoeg krijgt om eruit te klimmen ;) Verder klimt ze zo op ons bed, eraf draait ze haar hand ook niet voor om..
En ook ik was dit niet gewent, ik dacht eigenlijk dat alle kindjes altijd braaf bleven zitten en nooit alleen de trap opklommen en altijd netje op mama wachtte, maar dat had ik even mis!
pi_108465068
Haha, gelukkig is mijn eerste al zo _O-
Hoop dat zn zus iets minder klimmerig is haha.
pi_108465342
ach sofi :*

klimmen? dat kennen we niet... ja de trap op en een stoel maar dan gaat ze zitten

(ik wordt ff gek van regels en protocollen; snap dat ze bestaan, maar ik wordt over 2 wk gebeld om te kijken of we nu tijdelijk recht hebben op huishoudelijke hulp... ik heb nu nodig)
pi_108465563
Handig draak :')
kan er niet iets met spoed gedaan worden dan...lomp zeg!

Zo voelde k me net even volwassen hehe. Oud klasgenootje van de hbo-v is zwanger en 10 juli uitgerekend. Dus k zeg mooie datum, mn oudste is van 11 juli en zn zus wordt 17 juli verwacht...dat was geloof voor t eerst dat k t zo zei...en dat voelt wel gek haha.
Ben gewoon straks mama van 2, een zoon en een dochter :o O+ gek idee haha (soms heb je van die momenten dat t opeens binnenkomt haha)
pi_108465594
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:23 schreef Shandaly het volgende:
Arme Sofie. Hopelijk geen belangrijke fotomomenten deze week op de planning?

Met dat gegil voel ik me zelf vaak zo opgelaten. "Heb je weer zo'n mens dat 'r kind niet in bedwang kan houden!" Maar dat is iets van mezelf waar ik nog aan aan het werken ben. De meeste keren dat Lars meegaat naar de winkel is hij namelijk keileuk en gezellig en vertedert ie alle AH-medewerkers met z'n blonde koppie.
bulten, valpartijen en klimmerds: :* kusje erop!

enneh, dat gegil he; dat hoort er soms bij. elke mama weet dat wel hoor. sommige van die krengmoeders vinden het lollig om je er op aan te spreken, in de hoop dat je dan gaat huilen ofzo, worden ze blij van. gewoon niet op in gaan :+ laatst hier in de supermarkt was er eentje (het kind :P ) bezig met een stevige gilkrijswilniet!!! bui. dus ik kom er langs met mijn 2, zeg zo eens "valt niet mee he" tegen de moeder en "zie! dat kindje wil ook niet en van de mama mag het ook nog steeds niet als ze gilt!". toen waren mijnessen opeens engeltjes in de supermarkt :P

mijn ervaring is trouwens dat je beter maar een paar keer door het zure gegil heen kan bijten opdat kindlief snapt wat er van hem/haar verwacht wordt in de supermarkt. maar goed. ik ben dan ook wel een type wat zich nergenms geen zak van aantrekt :D vorige week nog heb ik selene aan der nekvel (nja, der jas) naar huis gemarcheerd (onder luid gekrijs van selene "ik zal het niet meer doehoehoen :'( :'( :'( ")
  maandag 27 februari 2012 @ 15:45:13 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108465642
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:31 schreef Sonnetje85 het volgende:
Haha, gelukkig is mijn eerste al zo _O-
Hoop dat zn zus iets minder klimmerig is haha.
Mijn oudste was ook zo; die stond met 10 maanden bovenop de eetkamertafel met de lamp in z'n handen :')
Toen hij goed een jaar was had ik de box alleen nog maar in gebruik als speelgoeddumpplek, want hij klom er gewoon uit.

Het is wat dat betreft een redelijke verademing dat Soneal wat rustiger is, en eerst denkt voor hij doet ipv maar klimmen zonder te bedenken dat je ook weer naar beneden moet.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_108465644
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:38 schreef draculettetje het volgende:
ach sofi :*

klimmen? dat kennen we niet... ja de trap op en een stoel maar dan gaat ze zitten

(ik wordt ff gek van regels en protocollen; snap dat ze bestaan, maar ik wordt over 2 wk gebeld om te kijken of we nu tijdelijk recht hebben op huishoudelijke hulp... ik heb nu nodig)
tis ellendig. been there, done that :*
pas op dat je niet 'tijdelijk' zelf iets probeert op te lossen! zodra ze dat merken ben je je indicatie kwijt :{
  maandag 27 februari 2012 @ 15:48:12 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108465737
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:44 schreef simmu het volgende:
mijn ervaring is trouwens dat je beter maar een paar keer door het zure gegil heen kan bijten opdat kindlief snapt wat er van hem/haar verwacht wordt in de supermarkt. maar goed. ik ben dan ook wel een type wat zich nergenms geen zak van aantrekt :D vorige week nog heb ik selene aan der nekvel (nja, der jas) naar huis gemarcheerd (onder luid gekrijs van selene "ik zal het niet meer doehoehoen :'( :'( :'( ")
Dit dus, en vooral niet toegeven want als je dat een keer doet om de lieve vrede te bewaren dan kun je verder je lol op...

Ik had het er al met N. over; die zal daar veel gevoeliger voor zijn dan ik, dus als ze samen boodschappen doen zal hij er meer op moeten letten dat hij zich niet door Soneal laat chanteren omdat hij het vervelend vindt dat mensen er wat van denken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_108465740
Draak, wat onhandig zeg :*
*poef* nu is het weg
pi_108465818
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit dus, en vooral niet toegeven want als je dat een keer doet om de lieve vrede te bewaren dan kun je verder je lol op...

Ik had het er al met N. over; die zal daar veel gevoeliger voor zijn dan ik, dus als ze samen boodschappen doen zal hij er meer op moeten letten dat hij zich niet door Soneal laat chanteren omdat hij het vervelend vindt dat mensen er wat van denken.
sangdrax pakt het anders aan. die is net zo ongegeneerd als ik. dus die laat ze gewoon allebei los in de supermarkt met elk een eigen karretje. tijdens de weekboodschapjes that is :D maar alleen als ik er niet bijben :P gek genoeg gaat het prima als ze met zn 3 zijn en hopeloos als ik erbij ben. dan gaan ze steeds alledrie op zoek naar mij :')
  maandag 27 februari 2012 @ 16:00:12 #176
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108466187
Zo mijn dreumes ligt billen-wiebelend in bed.... een poging tot slapen te doen :D
Ze zit echt midden in de overgang van 2 naar 1 slaapje... Pff leuk dat afstemmen welke poging je per dag doet ;) ivm vanmorgen voor 7 wakker werden het er dus vandaag 2... maarja.. nu in slaap komen is dan errrrug lastig!
Ik hoop duim hoop hoop (!!) dat het toch lukt zo... anders wordt het avondeten en douchen hier reuze gezellig ;)

Gildreumes:
Check ;) Mevrouw krijgt door dat ze kei hard nee kan gillen in de supermarkt/de kinderboerderij/enz enz ;) Scheelt dat ik me er niet zo druk over kan maken... (na jaren ervaring in de klas met een stel pittige kids ;) )

Klauterkabouter:
Jeujjj gelukkig niet!! Ze klimt op de bank... maar t lukt haar zelfs nog niet om op ons bed te klimmen... Vind het wel apart... Denk dat het komt door korte beentjes...maar ze is wel heel lenig.. Als ik zie hoe ze haar been al praktisch op de rand van haar bedje krijgt als ze erin staat zonder slaapzak zou ik toch denken dat ze veel meer voor elkaar moet kunnen krijgen..
Maar :D Prima zo!

Astma/Eczeem..
Hier dus een eczeemklantje... gelukkig is het nu heel goed onder controle! Maar enkele plekjes.. en nog schrale wangen van de kou...
Zelf ben ik astmaklant.. en behoorlijk allergisch voor huisstofmijt... t zou me dus niet verbazen dat Oona dat ook krijgt straks.. ze is veel verkouden, hoest veel...
Migonne... Overigens erg herkenbaar! Hier ook pas diagnose bij een jaar of 20/21!!

Dennis & Mama welkom!!

Ik ben 28 en mijn dochter is nu bijna 19mnd..
We'll have love aplenty
You and me
pi_108466606
Relain, hier zijn we het op een gegeven moment gewoon gaan doen ;) gewoon hop, 1 slaapje... betekende een week haar wakker houden tussen 10 en 12 (veel bezig houden :P) en er rekening mee houden dat ze niet de allergezelligste is... (op de opvang gingen ze het proberen en ik ben het op een gegeven moment ook gaan doen)...

Na een week ofzo had ze het ritme te pakken (en sliep ze 's nachts ook ineens veel beter!) Nu krijg ik haar niet eens meer voor 2 slaapjes (wat ik heel soms, als ze echt een brakke nacht heeft gehad, wel eens probeer :P puur eigen belang ;))

Supermarkt-drama's: nog niet hier... benieuwd als ze straks loopt wat er gebeurd :P (ik vrees dat ik zo'n moeder ben die ernaast gaat liggen krijsen :'))
  maandag 27 februari 2012 @ 16:34:05 #178
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108467622
;) Hadden we al geprobeerd Gerbra... Helaas was dat nog te veel van t goede..
Op uitslaapdagen lukt t haar... maar ze moet echt na 8en wakker zijn...
Dus binnenkort maar weer een poging...
Nu slaapt ze gelukkig!!
We'll have love aplenty
You and me
pi_108472487
Hé Son, 't is dus een meisje! Dat had ik even gemist geloof ik... van de soort 1, leuk!

Hier hebben we geen klimmer, ze heeft nog nooit een poging gedaan om uit bed te klimmen, vandaar ook dat ik dacht dat ze wel naar een groot bed over kon. Ze is echt helemaal verliefd op het grote bed, erg schattig. Ik hoop dat het vanavond weer zo goed gaat met slapen. :)

Supermarktdrama: check.
Bij mij veel minder dan bij man, hij verpest 'r. Ik laat haar huilen. Man zegt ook altijd dat ze bij hem nooit zo lief is als bij mij. Hihi, eigen schuld, dikke bult. :).
pi_108476153
Reilain, ik vond die overgang van 2 naar 1 slaapje ook vervelend. Op een gegeven moment inderdaad maar gewoon besloten dat het 1 slaapje werd. Moet zeggen dat ze wel vaak al voor twaalf uur in bed ligt ;)

Hier gelukkig geen supermarktdrama's. Dame vindt het prima in de winkelwagen.

Draak, hoe is het nu?

Welkom Marjan! Hier moeder van (sinds dinsdag) 32 met dochter van 17 maanden!
pi_108476262
Jeeeeetje ben jij oud Fan!! :P (zegt mien die over 2 weken 31 wordt :P)
Gefeliciteerd nog ;)
  maandag 27 februari 2012 @ 20:15:34 #182
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108476661
Welkom Marjan! Hier een moeder van 33 met een dreumes van 22 maanden.

Even een snelle vraag voordat ik teruglees. Die tweede set kiezen, is het mogelijk dat die nu al komen? Ze wijst de hele tijd op haar wang en zegt "Noortje pijn". Mag ook niet tandenpoetsen van d'r.
pi_108476667
I know ;( En tnx ;) Jij ook alvast!
  maandag 27 februari 2012 @ 20:16:03 #184
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108476686
Ohh nog gefeliciteerd Fan!!

Hmmmm ja denk dat wij er binnenkort toch weer aan moeten geloven...
Hier hadden we weer even de handdoek in de ring gegooit nadat we 3 avonden een meisje huilend aan het avondeten hadden omdat ze zo moe was na een dag kdv + 1x slapen...
Niet dat ze altijd 2x slaapt op t kdv... 'smiddags kan ze ook rustig 3 kwartier in bed liggen tutten met haar knuffelpopje... rust ze ook goed van uit..
We'll have love aplenty
You and me
  maandag 27 februari 2012 @ 20:17:03 #185
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108476751
Ohhh wat sneu Becky... Laat ze goed in haar mondje kijken? evt met een lampje?
We'll have love aplenty
You and me
  maandag 27 februari 2012 @ 20:18:52 #186
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108476855
Ik vond 1 slaapje veel fijner dan twee slaapjes trouwens!

Wat leuk dat Lisa al in een groot bed ligt, hier beginnen we daar nog niet aan hoor, dan worden alle kasten opengetrokken om vervolgens alles op de grond te smijten.

Ehm, ik denk dat Noortje over een paar maanden van d'r slaapjes af is, das dan wel weer balen. Op vakantie heeft de van de 8 dagen er 3 overdag geslapen, meer niet.
  maandag 27 februari 2012 @ 20:19:14 #187
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108476873
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 20:17 schreef Reilain het volgende:
Ohhh wat sneu Becky... Laat ze goed in haar mondje kijken? evt met een lampje?
Je ziet nog niets, voel ook nog weinig...
  maandag 27 februari 2012 @ 20:22:16 #188
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108477041
Ik zit nu al zo lang in t ritme om na het middageten op pad te gaan ;) en haar nog ff kort in bed te mikken voor het avondeten..
Lijkt me juist zo lastig 1x slapen! Zal iets van 1-3 gemiddeld zijn... Te kort om daarna nog echt weg te gaan... Vooral in t weekend wat lastiger wanneer je op visite wil ofzo...
We'll have love aplenty
You and me
pi_108477256
1x slapen is juist veel fijner! Zeker omdat ik Anne ook gerust een uur eerder in bed kan kieperen. Met twee slaapjes was ik veel meer aan huis 'gekluisterd'. Dan sliep ze van 10-12 en van 14-16. Kon geen kant op.
  maandag 27 februari 2012 @ 20:31:28 #190
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108477582
Oh kijk ja.. Hier meestal van 10-12 en van 4-5.... Dus kon je mooi na t eten de deur uit
We'll have love aplenty
You and me
pi_108477919
Wat een luxe allemaal zeg. Puck slaapt een uur overdag. En dus 1x. Voorheen sliep hij 2x een half uur/drie kwartier.

En het zijn al helemaal geen vaste tijden. Gewoon wanneer hij moe is.
The way you rock'n'roll
pi_108478206
Doordat Sofie uitslaapt, gaat ze overdag 1 keer naar bed. Ze gaat dan van 14.30-16.30 ongeveer.

Ze is de laatste week steeds pas na 9.30 uit bed. Dan is het lastig om haar rond 12 uur er weer in te leggen. Ze gaat wel op tijd (rond 19.30) haar bed in voor de nacht.
*poef* nu is het weg
  maandag 27 februari 2012 @ 20:43:55 #193
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108478451
Ohhh heerlijk zeg dat uitslapen van Sofie!
Oona heeft dat ook een tijd gedaan... gemiddeld tussen 8/9 werd ze dan wakker..
Helaas is ze het weer vergeten! (maar meestal is het nu rond half 7/7 dus nog niet al te ernstig)
We'll have love aplenty
You and me
  maandag 27 februari 2012 @ 20:49:02 #194
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_108478788
oeh uitslapen, dat komt ook niet in het woordenboek van mijn dreumes voor, tis meestal tussen 05.30 en 06.15 uur.
pi_108478973
Floris wordt moe ergens tussen 12 en 13.
Als we weg zijn is t wel te rekken. Hij wordt de lastste tijd wel vroeger wakker. Was t eerst rond 8 uur, half 9, nu is t 7uur gemiddeld. (hij ligt ook wel om 7uur op bed dus prima)
Voordeel is dat k dus ook om 8uur gedoucht ben en we dus op tijd op pad kunnen. Nadeel is dat hier op maandag alles dicht is waardoor k altijd alleen rondje ah kan doen en als k geluk heb rondje kruidvat en zeeman (veel meer hebben we hier niet :') mja binnenkort wel). Mja heben we frisse lucht en een wandeltje ;)

Ik vind 1 slaapje niet per se moeilijker of makkelijker. Hij slaapt nu gemiddeld 2uur.
Maar sinds ie een jaar is slaapt ie maar 1x, dus ben niks anders meer gewend :D
pi_108479754
Gisteren had Sofie een end gelopen, Ze sliep zo 3 uur. Ze was echt helemaal op. Normaal is het een uur of 2
*poef* nu is het weg
pi_108481125
Hier begint de slaapzak open maak fase hoor :D ging haar net even goed leggen, steekt er een voetje uit bed :')
pi_108481213
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 20:49 schreef becky27 het volgende:
oeh uitslapen, dat komt ook niet in het woordenboek van mijn dreumes voor, tis meestal tussen 05.30 en 06.15 uur.
+1 met een uitschieter zo nu en dan naar half 8
pi_108481249
Die fase heeft Floris gelukkig (nog) niet :D
Hij,roept gewoon 'uit' als ie uitmoet. Dat mag namelijk vaak niet zodra hij wakker is, vooral s middags niet :')
  maandag 27 februari 2012 @ 21:40:02 #200
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108481966
;) Achterstevoren aan doen!
Scheelt een hoop haha..

Oona laat hem ook nog netjes aan... maar die is helemaal gek op haar slaapzak ;) Zou hem het liefst geloof ik de hele dag aan hebben...
We'll have love aplenty
You and me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')