SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kaarten zijn betaald en zullen binnenkort per post bij Greys binnen komen. zijn inmiddels bij Greys gearriveerd!![]()
Wie gaan er mee?
![]()
- Ingetje 79
- Greys
- Tha_Erik
- Tombolafan
- Dirkh
- mevrouwtjePaddoRolandaDirkh
- Goodbye
- yvonne
- Brechtje
- Cat22
- BrandX
- Maes
- Peter
- Takaiki
- MissBliss
- Re
- miss_dynastie
- mister_dynastie
- Muis006
- misterMuis
- Dizzy-Miss-Lizzy
- Amsel/Merel
- HenkPietKlaasWim
- Cosmo2.0
- JJdJ1984
- Andromache
- Andromache-introducé
- iBenny
- Steve
Totaal: 29
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 19-02-2012 21:48:19 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Moet je wel opletten wat je ervan kunt gebruiken. Want er staan ook zaken op die je alleen bij de Express kunt halen (smoothiesquote:Op zondag 19 februari 2012 21:42 schreef Greys het volgende:
Kortingsbon van Cat:
http://www.laplace.nl/pag(...)onvel-wk05%20WEB.pdf
Ja dat kan wel hoor maar ik wacht even tot je er uit bent qua tijdquote:Op zondag 19 februari 2012 21:43 schreef Greys het volgende:
En red iedereen (die mee wil eten tenminste) 17.00 uur daar?
DML, kan jij dat nog wijzigen met je meerijders? (Jij had 17.30 uur toch?)
Want we moeten uiterlijk 18.15 uur echt weg daar, liefst al 18.10 uur.
Als die deuren om 19.00 uur opengaan dan heb je een half uur om dat allemaal te doen, De jurrekies zijn goed te vinden dus ik vermoed dat de rest daar ook wel op af komt stromen. Komt goed!quote:Op zondag 19 februari 2012 21:45 schreef Greys het volgende:
Oh trouwens.. wordt dat niet sowieso alweer te krap?
Want we moeten daar ook nog iedereen zien te vinden he, ik moet nog 29 kaarten uitdelen buiten voordat we naar binnen kunnen...
Tuurlijk mogen we later naar binnen, maar dan zijn er misschien geen 29 stoelen bij elkaar meer vrijquote:Op zondag 19 februari 2012 21:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als die deuren om 19.00 uur opengaan dan heb je een half uur om dat allemaal te doen, De jurrekies zijn goed te vinden dus ik vermoed dat de rest daar ook wel op af komt stromen. Komt goed!
En we mogen ook ietsjes later dan 19.00 uur naar binnen, toch?
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:47 schreef Greys het volgende:
Weet je, ik bel morgen even met de TROS!
Want ik wil weten of de foyer/studio open is om 19.00 uur of dat je dan ook al ECHT de zaal in moet naar je stoel. Want in dat laatste geval zijn we dus te krap bezig.
Geen genummerde stoelen idd.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:49 schreef Greys het volgende:
Iedereen gaat in die foyer ook weer staan dringen voor die studiodeuren natuurlijk net als vorig jaar![]()
Want iedereen wil goed zitten, da's de pest dat het geen genummerde stoelen zijn en je met 29 personen bij elkaar wilt zitten.
Dat zal wel niet helaas, maar ik ga het morgen even op mijn allerliefst vragenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen genummerde stoelen idd.Kunnen jouw contacten er niet 29 reserveren?
Zodat we twee uur kunnen blijven staan tot we naar binnen mogen?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Vorige keer stonden we al een uur binnen voordat de "echte" deuren open gingen. Ik pleit voor uurtje eerder
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja dat kan wel hoor maar ik wacht even tot je er uit bent qua tijd
Jullie krijgen je kaartje in de La Place al iddquote:Op zondag 19 februari 2012 21:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou in dat geval kom ik mijn kaartje wel even bij je ophalen Greys en ga ik daarna even lekker eten![]()
Ik trek een uur staan echt niet![]()
Dat komt wel goed, ze hebben vast ook wel stoelen in die foyer. Of trappetjes, die zitten ook prima!quote:Op zondag 19 februari 2012 21:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou in dat geval kom ik mijn kaartje wel even bij je ophalen Greys en ga ik daarna even lekker eten![]()
Ik trek een uur staan echt niet![]()
Misschien moet je even een lijstje met vragen maken!quote:Op zondag 19 februari 2012 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Jullie krijgen je kaartje in de La Place al idd
Alleen als sommigen dus pas later naar de studio komen bestaat er wel de kans dat we niet allemaal bij elkaar zitten. Als je dat niet uit maakt dan kan je idd later komen.
Maar misschien zijn er ook gewoon zitplaatsen in de foyer waar we moeten wachten, dat weet ik niet
Jaaaa!quote:Op zondag 19 februari 2012 21:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Misschien moet je even een lijstje met vragen maken!
Mijn ervaring is van niet. Maar dat is al 100 jaar geleden.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Jullie krijgen je kaartje in de La Place al idd
Alleen als sommigen dus pas later naar de studio komen bestaat er wel de kans dat we niet allemaal bij elkaar zitten. Als je dat niet uit maakt dan kan je idd later komen.
Maar misschien zijn er ook gewoon zitplaatsen in de foyer waar we moeten wachten, dat weet ik niet
De vorige twee jaren waren er wel zitplaatsen in de foyer.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mijn ervaring is van niet. Maar dat is al 100 jaar geleden.
Zitten, staan het is allemaal ellendeIk heb valse hoop op een zitting met kussentje
Of je smokkelt een kussentje mee in je tas?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mijn ervaring is van niet. Maar dat is al 100 jaar geleden.
Zitten, staan het is allemaal ellendeIk heb valse hoop op een zitting met kussentje
Of een zwembandjequote:Op zondag 19 februari 2012 22:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Of je smokkelt een kussentje mee in je tas?
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:03 schreef Greys het volgende:
Lijstje met vragen voor de TROS!
1) Hoi?
2) Mogen we om 19 uur de studio in of de foyer?
3) Zijn er stoelen (al dan niet met kussentje) in de foyer?
4) Draaien ze ESF klassiekers in de foyer?
5) Doei?
Mhihihi, heb je wel goed overzicht!quote:
1) Hoi?
5) Kunt u niet even 29 kaartjes met GERESERVEERD gooien naast Paris? That's hot!
6) Doei?
1) Hoi?
3) Doei?
Is dat een vraag voor de TROS?quote:
Welneequote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:11 schreef Greys het volgende:
6) Namens Erik: GEEN windmachines plz ivm zijn haar?
Nee, voor jullie. Want ik wil weten of ik de enige ben!quote:
Had je dat nog niet op je lijstje staan? Niet?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee![]()
Oh!
Oh!
Oh!
Moet ik nog even vragen wat de hoofdkleur van de studioverlichting zal zijn, zodat je je pumps daarop kunt afstemmen?
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:30 schreef Greys het volgende:
1) Hoi?
5) Kunt u niet even 29 kaartjes met GERESERVEERD gooien naast Paris? That's hot!
6) Namens Erik: GEEN windmachines plz ivm zijn haar?
7) Is er een afterpaaaaartey voor de fanclub?
8) Met Afrojack?
9) En Paris?
10) Wat is de hoofdkleur van het studiolicht ivm de pumps en de bloezzuh van Dirk?
11) Zijn er ook bitterballen?
12) Komt Ed Nijpels?
13) doei?
Die hebben we vorig jaar in Düsseldorf ontmoet bij het Eurovisiequote:
Dat was ook weer zo'n hoogtepuntje.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:38 schreef Goodbye het volgende:
Ik op de foto met die beste man, geen idéé wie het was!![]()
Excommissaris van de koningin in Friesland, ga je schamenquote:Op zondag 19 februari 2012 22:38 schreef Goodbye het volgende:
Ik op de foto met die beste man, geen idéé wie het was!![]()
Ja, de náám ken ik wel. Had 'm alleen niet aan hem gekoppeld.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Excommissaris van de koningin in Friesland, ga je schamen
Dat was ook mooi ja.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:41 schreef Goodbye het volgende:
Ik vond het hoogtepunt stiekem het liedjes zingen met de Duitse Shalalie-fan aan het eind van de avond. Dat we gewoon het stadion uitgeschopt werden, de rest was al weg.
Ja, die Duitsert die gewoon alle Nederlandse inzendingen van alle jaren (fonetisch) kon zingenquote:Op zondag 19 februari 2012 22:41 schreef Goodbye het volgende:
Ik vond het hoogtepunt stiekem het liedjes zingen met de Duitse Shalalie-fan aan het eind van de avond. Dat we gewoon het stadion uitgeschopt werden, de rest was al weg.
Juf Reisleidertquote:Op zondag 19 februari 2012 23:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dit soort dingen zijn ook echt op jouw lijf geschreven hè Greys?
Ja en nee.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dit soort dingen zijn ook echt op jouw lijf geschreven hè Greys?
Nee joh, punt 1 is iedereen er op tijd en punt 2 ga jij in geval van laatkomerts niet buiten staan.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en nee.
Ja omdat ik idd een regelteef ben, nee omdat ik er dan meer zenuwen van heb of iedereen wel op tijd komt, anders moet ik buiten blijven staan met die kaarten terwijl de rest al binnen zit
Greys kan alles regelen. Ook Paris.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Komt ze nou echt mee?
Of was dat een klein grapje van jullie?
Of ze echt komt weet de TROS zelf nog niet, maar dit artikel stond in de krantquote:Op zondag 19 februari 2012 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Komt ze nou echt mee?
Of was dat een klein grapje van jullie?
Want wij komen!quote:Op zondag 19 februari 2012 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb er iig wel zin in; of dat mensch nou komt of niet![]()
quote:Joan Franka
Hoi *****
Bedankt voor je berichtje en ik.vind het leuk dat jullie met zo veel!! mensen komen kijken!
Het lijkt mij leuk om een dag af te spreken en een tijd dinsdag avond zou ik bv kunnen komen kletsen? Tot de vragen op zijn haha! Dat lijkt me leuk!
Laat het mij maar weten!
Liefs Joan <3
quote:Op maandag 20 februari 2012 09:26 schreef BrandX het volgende:
voor wat betreft transport enzo, ik kom vanuit Den Haag, als er nog mensen met mij mee willen rijden is dat geen probleem.
Dus dat ik met de tuut naar Bleiswijk kom en we vanaf daar met zijn drieen doorgaan (ongeacht met wiens auto)?quote:Op maandag 20 februari 2012 09:33 schreef Greys het volgende:
[..]Ik heb op zich eigen vervoer (vanuit Bleiswijk) maar misschien is het sowieso gezellig om samen te gaan? Maes zou met mij mee rijden geloof ik, dus wellicht kunnen we dan vanaf Bleiswijk met zijn drieën gaan. Als jij tenminste ook van te voren wilt eten in La Place
Ik PM je ff zo!quote:Op maandag 20 februari 2012 09:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dus dat ik met de tuut naar Bleiswijk kom en we vanaf daar met zijn drieen doorgaan (ongeacht met wiens auto)?
Lijkt me gezellig!
Zeg maar hoe laat ik waar moet zijn (of PM het, kunnen we gelijk telnrs uitwisselen)
Ik zie het wel verschijnenquote:Op maandag 20 februari 2012 09:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik PM je ff zo!
Moet eerst ff de TROS bellen zo hoe laat we nou echt naar binnen mogen
Uiteraard.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:59 schreef Greys het volgende:
NSF finaliste Joan Franka op FOK! dinsdagavond 21 februari
Doe het topic vast volgen!
Zijn jullie er morgenavond voor wat vragen voor Joan?
Gewoon zeggen 'wat zit je haar leuk' mag ook, hoeven geen diepe songfestivalvragen te zijn
Dit.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Verder, ik heb teruggelezen en ik snap er niks meer vandus als er uiteindelijk een definitieve ontmoetingstijd en -plaats is, let me know.
Ik ga ookquote:Op maandag 20 februari 2012 09:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dus dat ik met de tuut naar Bleiswijk kom en we vanaf daar met zijn drieen doorgaan (ongeacht met wiens auto)?
Lijkt me gezellig!
Zeg maar hoe laat ik waar moet zijn (of PM het, kunnen we gelijk telnrs uitwisselen)
Ja maar als je dms/pms verwacht in de kroeg moet je wel je FOK!-naam vertellen he!quote:Op maandag 20 februari 2012 09:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Mocht iemand mijn nummer willen dan zie ik de dm's en pm's wel verschijnen.
Dit is een beetje zoals ik het in de kroeg ook aanpak. Needless to say, ik ben nog single
...
Er wordt eerst gevraagd hoe laat we nou daadwerkelijk de studio in kunnen, daarna spreken we af hoe laat we in La Place zullen zijn (waarschijnlijk rond 17.13 uurquote:Op maandag 20 februari 2012 10:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Verder, ik heb teruggelezen en ik snap er niks meer vandus als er uiteindelijk een definitieve ontmoetingstijd en -plaats is, let me know.
Als je met de bus naar La Place kan komen rond de afgesproken tijd (die nog niet vast staat) kun je daarna met mij naar de studio rijden eventueel, mocht je toch ook naar La Place willen komenquote:Op zondag 19 februari 2012 23:04 schreef Andromache het volgende:
Dat in ieder gevalMaar La Place skippen wij dan.
Ah okeequote:Op maandag 20 februari 2012 14:37 schreef Greys het volgende:
Volgens de TROS meneer is het echt DE ZAAL die al om 19 uur open is...
Dus om 19 uur kan je al op je stoel gaan zitten in het fanvak. En als we dat niet doen kan je dus zeer waarschijnlijk niet met 29 bij elkaar zitten.
158, verdeeld over 2 fanvakkenquote:Op maandag 20 februari 2012 14:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hoeveel plekken zijn er dan in het fanvak?
17.00 uur La Placequote:Op maandag 20 februari 2012 14:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah okee
Dan dus om 18.00 weg bij la place, dus om 17.00 bij la place afspreken?
En ik neem aan/hoop dat je wel bv per persoon (of met een aantal personen) 2 plekken bezet kan houdenDus dan kan er als het echt moet 1 iemand die wel op tijd was buiten staan met de kaartjes, voor de laatkomers, en dan hebben de laatkomers pech
Wij vullen gewoon 18,3% van de fanvakken!quote:
Ja! Zal ik ff een schema maken? Of eenquote:Op maandag 20 februari 2012 14:47 schreef Greys het volgende:
Zullen we dan voor de niet-mee-eters rond 18.15 uur bij de studio afspreken dus?
Checkquote:Op maandag 20 februari 2012 14:49 schreef Greys het volgende:
Mensen die niet mee-eten:
18.15 uur
Studio 24
Sumatralaan 45, Hilversum
Bij de ingang
Zo laat?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Check!
Mij kennende zullen we er wel al om 18:00 zijn
Fanksquote:Op maandag 20 februari 2012 14:52 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en ik ging gister naar de studio's, maar mn tomtom kent nummer 45 niet en wil me dan een hele andere kant op sturen![]()
Gelukkig zag ik de borden "Media Park" staan
Waarschuwinkje voor andere tomtommers
Vooralsnog staan er nog maar 4 namen want ik weet van de rest niet of ze mee-eten, dat is haalbaar dacht ik zoquote:Op maandag 20 februari 2012 14:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar als ze voor iedereen eten moeten maken is 17.00uur wellicht al te laat...
De vorige keer kwamen we bij die grote rotonde en daar zag ik toen al heel groot 24 op een gebouw staan. Dus ik denk dat we daarop af moeten koersen.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:52 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en ik ging gister naar de studio's, maar mn tomtom kent nummer 45 niet en wil me dan een hele andere kant op sturen![]()
Gelukkig zag ik de borden "Media Park" staan
Waarschuwinkje voor andere tomtommers
Studio 24. De grootste die ze daar hebben.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:55 schreef Muis006 het volgende:
Maar hoe heet die studio dan? Of is het maar 1 studio? Dadelijk staan we bij de verkeerde.
En OMG een Willem Duysvijver. Ik wil ook een vijver naar me vernoemd hebben.
Er is 1 parkeerplek bij MediaPark volgens mij, en van daaruit loop je naar de studioquote:Op maandag 20 februari 2012 14:55 schreef Muis006 het volgende:
Maar hoe heet die studio dan? Of is het maar 1 studio? Dadelijk staan we bij de verkeerde.
En OMG een Willem Duysvijver. Ik wil ook een vijver naar me vernoemd hebben.
Zie de PI, ik was aan het stangenquote:Op maandag 20 februari 2012 14:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vooralsnog staan er nog maar 4 namen want ik weet van de rest niet of ze mee-eten, dat is haalbaar dacht ik zo
Maar ik bel ze van de week als we meer duidelijkheid hebben
Ik gooi wel even een PM rond met de laatste mededeling
YOU BASTARDquote:Op maandag 20 februari 2012 14:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zie de PI, ik was aan het stangen.
Zo'n restaurant moet een beetje piekdrukte toch wel aankunnen?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar als ze voor iedereen eten moeten maken is 17.00uur wellicht al te laat...
En wie zijn dat allemaal? Prop ik het erinquote:
Jij niet?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat nou, wij wel!?
Loop je me nou te dissen
Of SMSt?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er is 1 parkeerplek bij MediaPark volgens mij, en van daaruit loop je naar de studioEn dan geef je je nummer aan Greys en belt zij je als je er NOG STEEDS niet bent en dus verkeerd staat
MeneerMuis is toch meequote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee ikke niet. Maar bij de studio mag je me aaien
GBquote:Op maandag 20 februari 2012 14:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En wie zijn dat allemaal? Prop ik het erin
Ja die is meequote:Op maandag 20 februari 2012 15:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
MeneerMuis is toch mee
En ik bedoel 1 parkeerterrein trouwens, niet 1 parkeerplek
mee-etersquote:Op maandag 20 februari 2012 15:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zet je even bij de niet-mee-eters dan, voorde overzichtelijkheid
Zit je ook in het fanvak?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:01 schreef ato het volgende:
ok dan zorg ik dat ik er op tijd ben.
Hopenlijk net zo;n totaalplaatje en leuke show!
Hee Ome Ruth!quote:Op maandag 20 februari 2012 15:01 schreef ato het volgende:
Ohai, ga jij ook met ons mee dan?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:01 schreef ato het volgende:
Ik heb jouw nummer heul nietquote:Op maandag 20 februari 2012 15:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja die is meeen mijn telefoon staat naar de zijne doorgeschakeld dus je kan mij gewoon bellen.
Leuk, dan zien we je daarquote:Op maandag 20 februari 2012 15:05 schreef ato het volgende:
nee ik ken jullie niet, maar had al kaartjes. We stellen ons wel voor :-) Ik ga op eigen gelegenheid met mijn 2 meiden.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa maar ik wist niet wie, vandaar die lege plek achter het streepjequote:Op maandag 20 februari 2012 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Leuk Ato, dan zien we je daar wel. Wij zijn te herkennen aan algehele hysterie. En met wij bedoel ik mezelf
.
Wie zit er nog meer in de Takketaxi? Ik dacht dat Steve ook met ons meereed, dus die is dan automatisch ook bij La Place, tenzij ie mokkend in de auto moet blijven als ie vervelend doet onderweg.
Oh mijn hemel ben je nog niet geweest? Hoe kan nu je haar optijd bijgroeien dan? Ons hele moment straks verpest.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
En ja, ik ben zenuwachtig, en ik heb donderdag de kappersafspraak. Wel kortdag, dus hopelijk knippen ze het een beetje oké anders IS HEEL MIJN AVOND ZONDAG VERPEST JA!
De obstakels die jij moet overkomen zegquote:Op maandag 20 februari 2012 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
En ja, ik ben zenuwachtig, en ik heb donderdag de kappersafspraak. Wel kortdag, dus hopelijk knippen ze het een beetje oké anders IS HEEL MIJN AVOND ZONDAG VERPEST JA!
Ik heb een heel zwaar levenquote:Op maandag 20 februari 2012 15:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De obstakels die jij moet overkomen zeg
WAT!?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:15 schreef ato het volgende:
haha ik kan ook gillen en ik ben fan van Rafaella ehum :-)
Gratis tip: wegwezen.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:15 schreef ato het volgende:
haha ik kan ook gillen en ik ben fan van Rafaella ehum :-)
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:19 schreef Muis006 het volgende:
Teleurstellende PM Tombo
Ik had meer OOMPH verwacht.
Ja nou er zijn teveel mensen waar ik ontzag voor heb die ook die PM hebbenquote:Op maandag 20 februari 2012 15:19 schreef Muis006 het volgende:
Teleurstellende PM Tombo
Ik had meer OOMPH verwacht.
quote:
Hela, lief zijnquote:
Als het een drama is dan doneer ik één van mijn pompoms als pruik.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik las jouw ondertitel als Horrormoderatorquote:Op maandag 20 februari 2012 15:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
Hela, lief zijn!
We moeten gewoon zorgen dat ato niet kan stemmen.
Grapje hoor ato, alleen is er hier een overeenstemming in meningen dat we het Raffaela niet zo gunnenen Joan des te meer
.
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa maar ik wist niet wie, vandaar die lege plek achter het streepje
Net teruggezocht helemaal
Ik snap maar 1% van deze zinquote:Op maandag 20 februari 2012 15:27 schreef ato het volgende:
Sorry ik ga voor de beste maar als rafaella een totaalbeeld en internationaal overtuig gooi ik heeeeeeeeeeeeeeel veel chocola. hou ik toch niet van
Ik snapte de chocola.quote:
We hebben hier wel een grote mond maar hebben ons voorgaande jaren ook keurig gedragen op het songfestival hoorquote:Op maandag 20 februari 2012 15:28 schreef ato het volgende:
Als jullie maar niet gaan boeehen.. niet doen. Turrlijk is Raf raar, maar ik heb het idee dat zij het winnend lied heeft
De 3J's was absoluut geen troepquote:Op maandag 20 februari 2012 15:33 schreef ato het volgende:
Ik wil dat er een goed lied ga waar ik 100 % achter sta, dat was bv Edsilia...
Het moet overtuigen en internationaal ook begrepen worden.
De laatste jaren was toch troep sorry..
Het nummer van Raffaela heet Chocolatte.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:33 schreef tombolafan het volgende:
Ik snap de chocola juist niet![]()
En ik ga gewoon BOE! roepen bij Raf, sorry
haha?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De 3J's was absoluut geen troep
Wel het verkeerde nummer. Weelderig waardeloos zou echt gestraalt hebben.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De 3J's was absoluut geen troep
ge-WAT?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel het verkeerde nummer. Weelderig waardeloos zou echt gestraalt hebben.
Nee toch?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zie H'sum er wel voor aan om net de weg naar het mediapark open te gooien trouwens
quote:
Met opengooien bedoel je zeker niet "de weg die nu nog afgesloten is open gooien"?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zie H'sum er wel voor aan om net de weg naar het mediapark open te gooien trouwens
Neequote:Op maandag 20 februari 2012 15:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met opengooien bedoel je zeker niet "de weg die nu nog afgesloten is open gooien"?.
+1quote:Op maandag 20 februari 2012 15:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben niet per se Joan fan.
Ik ben anti-Rafaella.
Mooiquote:
Hoezo hebben we een sexy performance nodig? Dat doen ze allemaal alquote:Op maandag 20 februari 2012 15:56 schreef Peter het volgende:
We hebben een sexy knallende performance nodig.. Dat zie ik Joan niet direct doen
Zou ook heel goed kunnen hoor!quote:Op maandag 20 februari 2012 15:57 schreef ato het volgende:
haha ok, wie weet worden wij super verrasst door Iwan?
Je wil als een stil kaarsje uitgeblazen worden?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo hebben we een sexy performance nodig? Dat doen ze allemaal al
Ik zie Joan met haar gitaar op de rand van het podium zitten, intiem en knus enzo.
Ik ben niet zo van de sexy flashy toestanden, zoals waar al die Oostbloklanden al mee komen.
Of dat gedoe met Dita von Teese eerstquote:Op maandag 20 februari 2012 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo hebben we een sexy performance nodig? Dat doen ze allemaal al
Ik zie Joan met haar gitaar op de rand van het podium zitten, intiem en knus enzo.
Ik ben niet zo van de sexy flashy toestanden, zoals waar al die Oostbloklanden al mee komen.
Dit jaquote:Op maandag 20 februari 2012 15:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben niet per se Joan fan.
Ik ben anti-Rafaella.
Werd Tom Dice als een stil kaarsje uitgeblazen, of stak iedereen daar een eigen kaarsje bij aan om zo een zee van licht en warmte te creeërenquote:Op maandag 20 februari 2012 15:58 schreef Peter het volgende:
[..]
Je wil als een stil kaarsje uitgeblazen worden?!
En won hij?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Werd Tom Dice als een stil kaarsje uitgeblazen, of stak iedereen daar een eigen kaarsje bij aan om zo een zee van licht en warmte te creeëren![]()
.
Hij kwam hoger (6e?) in de finale dan wij in 120 jaar zijn geweest in elk gevalquote:
6e in de finale, ik noem dat succes.quote:
Weet jij al wat je gaat nemen bij La Place?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:05 schreef tombolafan het volgende:
Zeg?
Gaan we hier nou toch over de inzending kwekken?
Minimaal één cd met goede nummers he?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh wacht, voor de meet en in de auto moet ik nog wel een CD'tje of twee branden met songfestivalmuziek natuurlijk.
Onmisbaar!
heel veel maywood, aribelle natuurlijk hahahaquote:Op maandag 20 februari 2012 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh wacht, voor de meet en in de auto moet ik nog wel een CD'tje of twee branden met songfestivalmuziek natuurlijk.
Onmisbaar!
We gaan het zien....quote:Op maandag 20 februari 2012 16:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Een lied valt of staat met de performer en Raphaella gaat geen potten breken internationaal
Check, één CD vol met Charlotte Nilsson - Take me to your heavenquote:Op maandag 20 februari 2012 16:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Minimaal één cd met goede nummers he?
Omweg via Baku!quote:Op maandag 20 februari 2012 16:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Check, één CD vol met Charlotte Nilsson - Take me to your heaven. En met mp3's kunnen er dan 100 nummers op. DAT WORDT GENIETEN!
Een schema én lijstje? Maak me gek!quote:Op maandag 20 februari 2012 14:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja! Zal ik ff een schema maken? Of eenlijstje
(hoi Dirk
)
Doe er een staafdiagram bij en je hebt een schone slip nodig?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een schema én lijstje? Maak me gek!
er staat OF hequote:Op maandag 20 februari 2012 16:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een schema én lijstje? Maak me gek!
Te...veel..inkoppertjes....quote:Op maandag 20 februari 2012 16:12 schreef Cat22 het volgende:
Erik, ik weet trouwens niet of de takketaxi een gaatje heeft waar het stekkertje wat jij de vorige keer niet bij je had inpast.
C'mon, you know you want to.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Te...veel..inkoppertjes....
Must...resist....
inpast?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:12 schreef Cat22 het volgende:
Erik, ik weet trouwens niet of de takketaxi een gaatje heeft waar het stekkertje wat jij de vorige keer niet bij je had inpast.
But you know you want to.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
I am a strong confident woman who does not need to smoke
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:51 schreef tombolafan het volgende:
LET OP LET OP LET OP LET OP
Om 19.00 gaat de zaal open en kun je een stoel claimen. Er zijn GEEN vaste zitplaatsen dus we moeten op tijd aanwezig zijn!
18.15
bij de studio (sumatralaan 45 (volg de borden 'MediaPark', tomtom heeft soms neiging je de andere kant op te sturen))
Daar zijn:
- Muis006
- meneer Muis006
- Andromache
- Andromache-introducé
- Dirkh
- Paddesmoeltje
Chandlerquote:Op maandag 20 februari 2012 16:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
I am a strong confident woman who does not need to smoke
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:17 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb gisteren nog mijn Janice imitatie gedaan, tot vermaak van de trommelvliezen van mijn ouders.
Kan jij Janice?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:17 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb gisteren nog mijn Janice imitatie gedaan, tot vermaak van de trommelvliezen van mijn ouders.
Het was dus geen vraag, zo van lijstje of wil je er ook een schema bij?quote:
Wel bij NSF niet bij LaPlacequote:Maar kom jij ook?
Ik neem aan dat ze wel een spleet heeft waar dat ronde ding?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:12 schreef Cat22 het volgende:
Oh tofquote:Op maandag 20 februari 2012 16:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ze zat laatst in een CSI of L&O ofzo
![]()
Nee het was een lijstje of een schemaquote:Op maandag 20 februari 2012 16:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het was dus geen vraag, zo van lijstje of wil je er ook een schema bij?
[..]
Wel bij NSF niet bij LaPlace
......quote:Op maandag 20 februari 2012 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze wel een spleet heeft waar dat ronde ding?
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze wel een spleet heeft waar dat ronde ding?
Hahahahhhahaha
Najaaaquote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Gaat iedereen bij La Place ook nog een La Plas doen? Het zal bij de studio wel druk zijn
.
Ik wilde 'm eigenlijk bewaren voor zondag, maar ik kon me niet inhoudenquote:
Soms kun je een beeeeetje overdrijven.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Moet er een La Place La Plaslijst komen?
Ik gok dat ik wel 2x op de LaPlaslijst moetquote:Op maandag 20 februari 2012 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Gaat iedereen bij La Place ook nog een La Plas doen? Het zal bij de studio wel druk zijn
.
Laat die arme jongen toch. Hij moet al in 1 week en naar de kapper en naar het NSF.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Soms kun je een beeeeetje overdrijven.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Laat die arme jongen toch. Hij moet al in 1 week en naar de kapper en naar het NSF.
Zou je geen LaPlastuit meenemen dan? Of LaTena?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik gok dat ik wel 2x op de LaPlaslijst moet
leuk nummer voor je cd, tot zondagquote:Op maandag 20 februari 2012 16:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Check, één CD vol met Charlotte Nilsson - Take me to your heaven. En met mp3's kunnen er dan 100 nummers op. DAT WORDT GENIETEN!
Je wordt niet perse te vermoeiend maar doe het liever in een ander topic? Dit gaat over zondag namelijk, niet over wie leuk was of is of moet zijnquote:Op maandag 20 februari 2012 16:32 schreef ato het volgende:
Of word ik te vermoeiend.Ik ben veel rustiger in het publiek. Tot dan...
Count me inquote:Op maandag 20 februari 2012 16:33 schreef tombolafan het volgende:
Christus, dit is geen doen meer voor de teruglezers
Ik zoek iemand die samen met mij de "2 cheeseburgers met patat/aardappels" voor 9,75 wil nemen
Lekker! Wie wil nog meer?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:33 schreef tombolafan het volgende:
Christus, dit is geen doen meer voor de teruglezers
Ik zoek iemand die samen met mij de "2 cheeseburgers met patat/aardappels" voor 9,75 wil nemen
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik gok dat ik wel 2x op de LaPlaslijst moet
Doe(n) jij/jullie maar gewoon wat je/jullie zelf wil(len)/kan/kunnen.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:39 schreef MissBliss het volgende:
Ik weet nog niet eens of Re en ik wel komen, of dat ik misschien alleen kom (en hoe dan) dus hou vooral geen rekening met ons.
Maar mochten we erbij zijn denk ik niet dat we naar La Place komen, maar gewoon naar de studio.
Geef aan wat jullie kunnen, dan kan er vast iets geregeld worden qua vervoer.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:39 schreef MissBliss het volgende:
Ik weet nog niet eens of Re en ik wel komen, of dat ik misschien alleen kom (en hoe dan) dus hou vooral geen rekening met ons.
Maar mochten we erbij zijn denk ik niet dat we naar La Place komen, maar gewoon naar de studio.
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Duidelijke zin ook, met de haakjes en de schuine strepen.
Ik haal/breng je ZO van/naar het station hoorquote:Op maandag 20 februari 2012 16:39 schreef MissBliss het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |