Jullie krijgen je kaartje in de La Place al iddquote:Op zondag 19 februari 2012 21:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou in dat geval kom ik mijn kaartje wel even bij je ophalen Greys en ga ik daarna even lekker eten![]()
Ik trek een uur staan echt niet![]()
Dat komt wel goed, ze hebben vast ook wel stoelen in die foyer. Of trappetjes, die zitten ook prima!quote:Op zondag 19 februari 2012 21:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou in dat geval kom ik mijn kaartje wel even bij je ophalen Greys en ga ik daarna even lekker eten![]()
Ik trek een uur staan echt niet![]()
Misschien moet je even een lijstje met vragen maken!quote:Op zondag 19 februari 2012 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Jullie krijgen je kaartje in de La Place al idd
Alleen als sommigen dus pas later naar de studio komen bestaat er wel de kans dat we niet allemaal bij elkaar zitten. Als je dat niet uit maakt dan kan je idd later komen.
Maar misschien zijn er ook gewoon zitplaatsen in de foyer waar we moeten wachten, dat weet ik niet
Jaaaa!quote:Op zondag 19 februari 2012 21:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Misschien moet je even een lijstje met vragen maken!
Mijn ervaring is van niet. Maar dat is al 100 jaar geleden.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Jullie krijgen je kaartje in de La Place al idd
Alleen als sommigen dus pas later naar de studio komen bestaat er wel de kans dat we niet allemaal bij elkaar zitten. Als je dat niet uit maakt dan kan je idd later komen.
Maar misschien zijn er ook gewoon zitplaatsen in de foyer waar we moeten wachten, dat weet ik niet
De vorige twee jaren waren er wel zitplaatsen in de foyer.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mijn ervaring is van niet. Maar dat is al 100 jaar geleden.
Zitten, staan het is allemaal ellendeIk heb valse hoop op een zitting met kussentje
Of je smokkelt een kussentje mee in je tas?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mijn ervaring is van niet. Maar dat is al 100 jaar geleden.
Zitten, staan het is allemaal ellendeIk heb valse hoop op een zitting met kussentje
Of een zwembandjequote:Op zondag 19 februari 2012 22:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Of je smokkelt een kussentje mee in je tas?
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:03 schreef Greys het volgende:
Lijstje met vragen voor de TROS!
1) Hoi?
2) Mogen we om 19 uur de studio in of de foyer?
3) Zijn er stoelen (al dan niet met kussentje) in de foyer?
4) Draaien ze ESF klassiekers in de foyer?
5) Doei?
Mhihihi, heb je wel goed overzicht!quote:
1) Hoi?
3) Zijn er stoelen (al dan niet met kussentje) in de foyer?
4) Draaien ze ESF klassiekers in de foyer?
5) Kunt u niet even 29 kaartjes met GERESERVEERD gooien naast Paris? That's hot!
6) Doei?
1) Hoi?
3) Doei?
Is dat een vraag voor de TROS?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |