ge-WAT?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel het verkeerde nummer. Weelderig waardeloos zou echt gestraalt hebben.
Nee toch?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zie H'sum er wel voor aan om net de weg naar het mediapark open te gooien trouwens
quote:
Met opengooien bedoel je zeker niet "de weg die nu nog afgesloten is open gooien"?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zie H'sum er wel voor aan om net de weg naar het mediapark open te gooien trouwens
Neequote:Op maandag 20 februari 2012 15:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met opengooien bedoel je zeker niet "de weg die nu nog afgesloten is open gooien"?.
+1quote:Op maandag 20 februari 2012 15:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben niet per se Joan fan.
Ik ben anti-Rafaella.
Mooiquote:
Hoezo hebben we een sexy performance nodig? Dat doen ze allemaal alquote:Op maandag 20 februari 2012 15:56 schreef Peter het volgende:
We hebben een sexy knallende performance nodig.. Dat zie ik Joan niet direct doen
Zou ook heel goed kunnen hoor!quote:Op maandag 20 februari 2012 15:57 schreef ato het volgende:
haha ok, wie weet worden wij super verrasst door Iwan?
Je wil als een stil kaarsje uitgeblazen worden?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo hebben we een sexy performance nodig? Dat doen ze allemaal al
Ik zie Joan met haar gitaar op de rand van het podium zitten, intiem en knus enzo.
Ik ben niet zo van de sexy flashy toestanden, zoals waar al die Oostbloklanden al mee komen.
Of dat gedoe met Dita von Teese eerstquote:Op maandag 20 februari 2012 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo hebben we een sexy performance nodig? Dat doen ze allemaal al
Ik zie Joan met haar gitaar op de rand van het podium zitten, intiem en knus enzo.
Ik ben niet zo van de sexy flashy toestanden, zoals waar al die Oostbloklanden al mee komen.
Dit jaquote:Op maandag 20 februari 2012 15:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben niet per se Joan fan.
Ik ben anti-Rafaella.
Werd Tom Dice als een stil kaarsje uitgeblazen, of stak iedereen daar een eigen kaarsje bij aan om zo een zee van licht en warmte te creeërenquote:Op maandag 20 februari 2012 15:58 schreef Peter het volgende:
[..]
Je wil als een stil kaarsje uitgeblazen worden?!
En won hij?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Werd Tom Dice als een stil kaarsje uitgeblazen, of stak iedereen daar een eigen kaarsje bij aan om zo een zee van licht en warmte te creeëren![]()
.
Hij kwam hoger (6e?) in de finale dan wij in 120 jaar zijn geweest in elk gevalquote:
6e in de finale, ik noem dat succes.quote:
Weet jij al wat je gaat nemen bij La Place?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:05 schreef tombolafan het volgende:
Zeg?
Gaan we hier nou toch over de inzending kwekken?
Minimaal één cd met goede nummers he?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh wacht, voor de meet en in de auto moet ik nog wel een CD'tje of twee branden met songfestivalmuziek natuurlijk.
Onmisbaar!
heel veel maywood, aribelle natuurlijk hahahaquote:Op maandag 20 februari 2012 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh wacht, voor de meet en in de auto moet ik nog wel een CD'tje of twee branden met songfestivalmuziek natuurlijk.
Onmisbaar!
We gaan het zien....quote:Op maandag 20 februari 2012 16:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Een lied valt of staat met de performer en Raphaella gaat geen potten breken internationaal
Check, één CD vol met Charlotte Nilsson - Take me to your heavenquote:Op maandag 20 februari 2012 16:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Minimaal één cd met goede nummers he?
Omweg via Baku!quote:Op maandag 20 februari 2012 16:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Check, één CD vol met Charlotte Nilsson - Take me to your heaven. En met mp3's kunnen er dan 100 nummers op. DAT WORDT GENIETEN!
Een schema én lijstje? Maak me gek!quote:Op maandag 20 februari 2012 14:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja! Zal ik ff een schema maken? Of eenlijstje
(hoi Dirk
)
Doe er een staafdiagram bij en je hebt een schone slip nodig?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een schema én lijstje? Maak me gek!
er staat OF hequote:Op maandag 20 februari 2012 16:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een schema én lijstje? Maak me gek!
Te...veel..inkoppertjes....quote:Op maandag 20 februari 2012 16:12 schreef Cat22 het volgende:
Erik, ik weet trouwens niet of de takketaxi een gaatje heeft waar het stekkertje wat jij de vorige keer niet bij je had inpast.
C'mon, you know you want to.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Te...veel..inkoppertjes....
Must...resist....
inpast?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:12 schreef Cat22 het volgende:
Erik, ik weet trouwens niet of de takketaxi een gaatje heeft waar het stekkertje wat jij de vorige keer niet bij je had inpast.
But you know you want to.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
I am a strong confident woman who does not need to smoke
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:51 schreef tombolafan het volgende:
LET OP LET OP LET OP LET OP
Om 19.00 gaat de zaal open en kun je een stoel claimen. Er zijn GEEN vaste zitplaatsen dus we moeten op tijd aanwezig zijn!
18.15
bij de studio (sumatralaan 45 (volg de borden 'MediaPark', tomtom heeft soms neiging je de andere kant op te sturen))
Daar zijn:
- Muis006
- meneer Muis006
- Andromache
- Andromache-introducé
- Dirkh
- Paddesmoeltje
Chandlerquote:Op maandag 20 februari 2012 16:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
I am a strong confident woman who does not need to smoke
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:17 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb gisteren nog mijn Janice imitatie gedaan, tot vermaak van de trommelvliezen van mijn ouders.
Kan jij Janice?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:17 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb gisteren nog mijn Janice imitatie gedaan, tot vermaak van de trommelvliezen van mijn ouders.
Het was dus geen vraag, zo van lijstje of wil je er ook een schema bij?quote:
Wel bij NSF niet bij LaPlacequote:Maar kom jij ook?
Ik neem aan dat ze wel een spleet heeft waar dat ronde ding?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:12 schreef Cat22 het volgende:
Oh tofquote:Op maandag 20 februari 2012 16:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ze zat laatst in een CSI of L&O ofzo
![]()
Nee het was een lijstje of een schemaquote:Op maandag 20 februari 2012 16:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het was dus geen vraag, zo van lijstje of wil je er ook een schema bij?
[..]
Wel bij NSF niet bij LaPlace
......quote:Op maandag 20 februari 2012 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze wel een spleet heeft waar dat ronde ding?
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze wel een spleet heeft waar dat ronde ding?
Hahahahhhahaha
Najaaaquote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Gaat iedereen bij La Place ook nog een La Plas doen? Het zal bij de studio wel druk zijn
.
Ik wilde 'm eigenlijk bewaren voor zondag, maar ik kon me niet inhoudenquote:
Soms kun je een beeeeetje overdrijven.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Moet er een La Place La Plaslijst komen?
Ik gok dat ik wel 2x op de LaPlaslijst moetquote:Op maandag 20 februari 2012 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Gaat iedereen bij La Place ook nog een La Plas doen? Het zal bij de studio wel druk zijn
.
Laat die arme jongen toch. Hij moet al in 1 week en naar de kapper en naar het NSF.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Soms kun je een beeeeetje overdrijven.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Laat die arme jongen toch. Hij moet al in 1 week en naar de kapper en naar het NSF.
Zou je geen LaPlastuit meenemen dan? Of LaTena?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik gok dat ik wel 2x op de LaPlaslijst moet
leuk nummer voor je cd, tot zondagquote:Op maandag 20 februari 2012 16:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Check, één CD vol met Charlotte Nilsson - Take me to your heaven. En met mp3's kunnen er dan 100 nummers op. DAT WORDT GENIETEN!
Je wordt niet perse te vermoeiend maar doe het liever in een ander topic? Dit gaat over zondag namelijk, niet over wie leuk was of is of moet zijnquote:Op maandag 20 februari 2012 16:32 schreef ato het volgende:
Of word ik te vermoeiend.Ik ben veel rustiger in het publiek. Tot dan...
Count me inquote:Op maandag 20 februari 2012 16:33 schreef tombolafan het volgende:
Christus, dit is geen doen meer voor de teruglezers
Ik zoek iemand die samen met mij de "2 cheeseburgers met patat/aardappels" voor 9,75 wil nemen
Lekker! Wie wil nog meer?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:33 schreef tombolafan het volgende:
Christus, dit is geen doen meer voor de teruglezers
Ik zoek iemand die samen met mij de "2 cheeseburgers met patat/aardappels" voor 9,75 wil nemen
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik gok dat ik wel 2x op de LaPlaslijst moet
Doe(n) jij/jullie maar gewoon wat je/jullie zelf wil(len)/kan/kunnen.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:39 schreef MissBliss het volgende:
Ik weet nog niet eens of Re en ik wel komen, of dat ik misschien alleen kom (en hoe dan) dus hou vooral geen rekening met ons.
Maar mochten we erbij zijn denk ik niet dat we naar La Place komen, maar gewoon naar de studio.
Geef aan wat jullie kunnen, dan kan er vast iets geregeld worden qua vervoer.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:39 schreef MissBliss het volgende:
Ik weet nog niet eens of Re en ik wel komen, of dat ik misschien alleen kom (en hoe dan) dus hou vooral geen rekening met ons.
Maar mochten we erbij zijn denk ik niet dat we naar La Place komen, maar gewoon naar de studio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |