ge-WAT?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel het verkeerde nummer. Weelderig waardeloos zou echt gestraalt hebben.
Nee toch?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zie H'sum er wel voor aan om net de weg naar het mediapark open te gooien trouwens
quote:
Met opengooien bedoel je zeker niet "de weg die nu nog afgesloten is open gooien"?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zie H'sum er wel voor aan om net de weg naar het mediapark open te gooien trouwens
Neequote:Op maandag 20 februari 2012 15:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met opengooien bedoel je zeker niet "de weg die nu nog afgesloten is open gooien"?.
+1quote:Op maandag 20 februari 2012 15:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben niet per se Joan fan.
Ik ben anti-Rafaella.
Mooiquote:
Hoezo hebben we een sexy performance nodig? Dat doen ze allemaal alquote:Op maandag 20 februari 2012 15:56 schreef Peter het volgende:
We hebben een sexy knallende performance nodig.. Dat zie ik Joan niet direct doen
Zou ook heel goed kunnen hoor!quote:Op maandag 20 februari 2012 15:57 schreef ato het volgende:
haha ok, wie weet worden wij super verrasst door Iwan?
Je wil als een stil kaarsje uitgeblazen worden?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo hebben we een sexy performance nodig? Dat doen ze allemaal al
Ik zie Joan met haar gitaar op de rand van het podium zitten, intiem en knus enzo.
Ik ben niet zo van de sexy flashy toestanden, zoals waar al die Oostbloklanden al mee komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |