Dit.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Verder, ik heb teruggelezen en ik snap er niks meer vandus als er uiteindelijk een definitieve ontmoetingstijd en -plaats is, let me know.
Ik ga ookquote:Op maandag 20 februari 2012 09:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dus dat ik met de tuut naar Bleiswijk kom en we vanaf daar met zijn drieen doorgaan (ongeacht met wiens auto)?
Lijkt me gezellig!
Zeg maar hoe laat ik waar moet zijn (of PM het, kunnen we gelijk telnrs uitwisselen)
Ja maar als je dms/pms verwacht in de kroeg moet je wel je FOK!-naam vertellen he!quote:Op maandag 20 februari 2012 09:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Mocht iemand mijn nummer willen dan zie ik de dm's en pm's wel verschijnen.
Dit is een beetje zoals ik het in de kroeg ook aanpak. Needless to say, ik ben nog single
...
Er wordt eerst gevraagd hoe laat we nou daadwerkelijk de studio in kunnen, daarna spreken we af hoe laat we in La Place zullen zijn (waarschijnlijk rond 17.13 uurquote:Op maandag 20 februari 2012 10:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Verder, ik heb teruggelezen en ik snap er niks meer vandus als er uiteindelijk een definitieve ontmoetingstijd en -plaats is, let me know.
Als je met de bus naar La Place kan komen rond de afgesproken tijd (die nog niet vast staat) kun je daarna met mij naar de studio rijden eventueel, mocht je toch ook naar La Place willen komenquote:Op zondag 19 februari 2012 23:04 schreef Andromache het volgende:
Dat in ieder gevalMaar La Place skippen wij dan.
Ah okeequote:Op maandag 20 februari 2012 14:37 schreef Greys het volgende:
Volgens de TROS meneer is het echt DE ZAAL die al om 19 uur open is...
Dus om 19 uur kan je al op je stoel gaan zitten in het fanvak. En als we dat niet doen kan je dus zeer waarschijnlijk niet met 29 bij elkaar zitten.
158, verdeeld over 2 fanvakkenquote:Op maandag 20 februari 2012 14:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hoeveel plekken zijn er dan in het fanvak?
17.00 uur La Placequote:Op maandag 20 februari 2012 14:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah okee
Dan dus om 18.00 weg bij la place, dus om 17.00 bij la place afspreken?
En ik neem aan/hoop dat je wel bv per persoon (of met een aantal personen) 2 plekken bezet kan houdenDus dan kan er als het echt moet 1 iemand die wel op tijd was buiten staan met de kaartjes, voor de laatkomers, en dan hebben de laatkomers pech
Wij vullen gewoon 18,3% van de fanvakken!quote:
Ja! Zal ik ff een schema maken? Of eenquote:Op maandag 20 februari 2012 14:47 schreef Greys het volgende:
Zullen we dan voor de niet-mee-eters rond 18.15 uur bij de studio afspreken dus?
Checkquote:Op maandag 20 februari 2012 14:49 schreef Greys het volgende:
Mensen die niet mee-eten:
18.15 uur
Studio 24
Sumatralaan 45, Hilversum
Bij de ingang
Zo laat?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Check!
Mij kennende zullen we er wel al om 18:00 zijn
Fanksquote:Op maandag 20 februari 2012 14:52 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en ik ging gister naar de studio's, maar mn tomtom kent nummer 45 niet en wil me dan een hele andere kant op sturen![]()
Gelukkig zag ik de borden "Media Park" staan
Waarschuwinkje voor andere tomtommers
Vooralsnog staan er nog maar 4 namen want ik weet van de rest niet of ze mee-eten, dat is haalbaar dacht ik zoquote:Op maandag 20 februari 2012 14:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar als ze voor iedereen eten moeten maken is 17.00uur wellicht al te laat...
De vorige keer kwamen we bij die grote rotonde en daar zag ik toen al heel groot 24 op een gebouw staan. Dus ik denk dat we daarop af moeten koersen.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:52 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en ik ging gister naar de studio's, maar mn tomtom kent nummer 45 niet en wil me dan een hele andere kant op sturen![]()
Gelukkig zag ik de borden "Media Park" staan
Waarschuwinkje voor andere tomtommers
Studio 24. De grootste die ze daar hebben.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:55 schreef Muis006 het volgende:
Maar hoe heet die studio dan? Of is het maar 1 studio? Dadelijk staan we bij de verkeerde.
En OMG een Willem Duysvijver. Ik wil ook een vijver naar me vernoemd hebben.
Er is 1 parkeerplek bij MediaPark volgens mij, en van daaruit loop je naar de studioquote:Op maandag 20 februari 2012 14:55 schreef Muis006 het volgende:
Maar hoe heet die studio dan? Of is het maar 1 studio? Dadelijk staan we bij de verkeerde.
En OMG een Willem Duysvijver. Ik wil ook een vijver naar me vernoemd hebben.
Zie de PI, ik was aan het stangenquote:Op maandag 20 februari 2012 14:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vooralsnog staan er nog maar 4 namen want ik weet van de rest niet of ze mee-eten, dat is haalbaar dacht ik zo
Maar ik bel ze van de week als we meer duidelijkheid hebben
Ik gooi wel even een PM rond met de laatste mededeling
YOU BASTARDquote:Op maandag 20 februari 2012 14:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zie de PI, ik was aan het stangen.
Zo'n restaurant moet een beetje piekdrukte toch wel aankunnen?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar als ze voor iedereen eten moeten maken is 17.00uur wellicht al te laat...
En wie zijn dat allemaal? Prop ik het erinquote:
Jij niet?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat nou, wij wel!?
Loop je me nou te dissen
Of SMSt?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er is 1 parkeerplek bij MediaPark volgens mij, en van daaruit loop je naar de studioEn dan geef je je nummer aan Greys en belt zij je als je er NOG STEEDS niet bent en dus verkeerd staat
MeneerMuis is toch meequote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee ikke niet. Maar bij de studio mag je me aaien
GBquote:Op maandag 20 februari 2012 14:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En wie zijn dat allemaal? Prop ik het erin
Ja die is meequote:Op maandag 20 februari 2012 15:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
MeneerMuis is toch mee
En ik bedoel 1 parkeerterrein trouwens, niet 1 parkeerplek
mee-etersquote:Op maandag 20 februari 2012 15:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zet je even bij de niet-mee-eters dan, voorde overzichtelijkheid
Zit je ook in het fanvak?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:01 schreef ato het volgende:
ok dan zorg ik dat ik er op tijd ben.
Hopenlijk net zo;n totaalplaatje en leuke show!
Hee Ome Ruth!quote:Op maandag 20 februari 2012 15:01 schreef ato het volgende:
Ohai, ga jij ook met ons mee dan?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:01 schreef ato het volgende:
Ik heb jouw nummer heul nietquote:Op maandag 20 februari 2012 15:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja die is meeen mijn telefoon staat naar de zijne doorgeschakeld dus je kan mij gewoon bellen.
Leuk, dan zien we je daarquote:Op maandag 20 februari 2012 15:05 schreef ato het volgende:
nee ik ken jullie niet, maar had al kaartjes. We stellen ons wel voor :-) Ik ga op eigen gelegenheid met mijn 2 meiden.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa maar ik wist niet wie, vandaar die lege plek achter het streepjequote:Op maandag 20 februari 2012 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Leuk Ato, dan zien we je daar wel. Wij zijn te herkennen aan algehele hysterie. En met wij bedoel ik mezelf
.
Wie zit er nog meer in de Takketaxi? Ik dacht dat Steve ook met ons meereed, dus die is dan automatisch ook bij La Place, tenzij ie mokkend in de auto moet blijven als ie vervelend doet onderweg.
Oh mijn hemel ben je nog niet geweest? Hoe kan nu je haar optijd bijgroeien dan? Ons hele moment straks verpest.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
En ja, ik ben zenuwachtig, en ik heb donderdag de kappersafspraak. Wel kortdag, dus hopelijk knippen ze het een beetje oké anders IS HEEL MIJN AVOND ZONDAG VERPEST JA!
De obstakels die jij moet overkomen zegquote:Op maandag 20 februari 2012 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
En ja, ik ben zenuwachtig, en ik heb donderdag de kappersafspraak. Wel kortdag, dus hopelijk knippen ze het een beetje oké anders IS HEEL MIJN AVOND ZONDAG VERPEST JA!
Ik heb een heel zwaar levenquote:Op maandag 20 februari 2012 15:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De obstakels die jij moet overkomen zeg
WAT!?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:15 schreef ato het volgende:
haha ik kan ook gillen en ik ben fan van Rafaella ehum :-)
Gratis tip: wegwezen.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:15 schreef ato het volgende:
haha ik kan ook gillen en ik ben fan van Rafaella ehum :-)
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:19 schreef Muis006 het volgende:
Teleurstellende PM Tombo
Ik had meer OOMPH verwacht.
Ja nou er zijn teveel mensen waar ik ontzag voor heb die ook die PM hebbenquote:Op maandag 20 februari 2012 15:19 schreef Muis006 het volgende:
Teleurstellende PM Tombo
Ik had meer OOMPH verwacht.
quote:
Hela, lief zijnquote:
Als het een drama is dan doneer ik één van mijn pompoms als pruik.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik las jouw ondertitel als Horrormoderatorquote:Op maandag 20 februari 2012 15:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
Hela, lief zijn!
We moeten gewoon zorgen dat ato niet kan stemmen.
Grapje hoor ato, alleen is er hier een overeenstemming in meningen dat we het Raffaela niet zo gunnenen Joan des te meer
.
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa maar ik wist niet wie, vandaar die lege plek achter het streepje
Net teruggezocht helemaal
Ik snap maar 1% van deze zinquote:Op maandag 20 februari 2012 15:27 schreef ato het volgende:
Sorry ik ga voor de beste maar als rafaella een totaalbeeld en internationaal overtuig gooi ik heeeeeeeeeeeeeeel veel chocola. hou ik toch niet van
Ik snapte de chocola.quote:
We hebben hier wel een grote mond maar hebben ons voorgaande jaren ook keurig gedragen op het songfestival hoorquote:Op maandag 20 februari 2012 15:28 schreef ato het volgende:
Als jullie maar niet gaan boeehen.. niet doen. Turrlijk is Raf raar, maar ik heb het idee dat zij het winnend lied heeft
De 3J's was absoluut geen troepquote:Op maandag 20 februari 2012 15:33 schreef ato het volgende:
Ik wil dat er een goed lied ga waar ik 100 % achter sta, dat was bv Edsilia...
Het moet overtuigen en internationaal ook begrepen worden.
De laatste jaren was toch troep sorry..
Het nummer van Raffaela heet Chocolatte.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:33 schreef tombolafan het volgende:
Ik snap de chocola juist niet![]()
En ik ga gewoon BOE! roepen bij Raf, sorry
haha?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De 3J's was absoluut geen troep
Wel het verkeerde nummer. Weelderig waardeloos zou echt gestraalt hebben.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De 3J's was absoluut geen troep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |