Als het een drama is dan doneer ik één van mijn pompoms als pruik.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
En ja, ik ben zenuwachtig, en ik heb donderdag de kappersafspraak. Wel kortdag, dus hopelijk knippen ze het een beetje oké anders IS HEEL MIJN AVOND ZONDAG VERPEST JA!
Ik las jouw ondertitel als Horrormoderatorquote:Op maandag 20 februari 2012 15:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
Hela, lief zijn!
We moeten gewoon zorgen dat ato niet kan stemmen.
Grapje hoor ato, alleen is er hier een overeenstemming in meningen dat we het Raffaela niet zo gunnenen Joan des te meer
.
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa maar ik wist niet wie, vandaar die lege plek achter het streepje
Net teruggezocht helemaal
Ik snap maar 1% van deze zinquote:Op maandag 20 februari 2012 15:27 schreef ato het volgende:
Sorry ik ga voor de beste maar als rafaella een totaalbeeld en internationaal overtuig gooi ik heeeeeeeeeeeeeeel veel chocola. hou ik toch niet van
Ik snapte de chocola.quote:
We hebben hier wel een grote mond maar hebben ons voorgaande jaren ook keurig gedragen op het songfestival hoorquote:Op maandag 20 februari 2012 15:28 schreef ato het volgende:
Als jullie maar niet gaan boeehen.. niet doen. Turrlijk is Raf raar, maar ik heb het idee dat zij het winnend lied heeft
De 3J's was absoluut geen troepquote:Op maandag 20 februari 2012 15:33 schreef ato het volgende:
Ik wil dat er een goed lied ga waar ik 100 % achter sta, dat was bv Edsilia...
Het moet overtuigen en internationaal ook begrepen worden.
De laatste jaren was toch troep sorry..
Het nummer van Raffaela heet Chocolatte.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:33 schreef tombolafan het volgende:
Ik snap de chocola juist niet![]()
En ik ga gewoon BOE! roepen bij Raf, sorry
haha?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De 3J's was absoluut geen troep
Wel het verkeerde nummer. Weelderig waardeloos zou echt gestraalt hebben.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De 3J's was absoluut geen troep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |