Nee joh, punt 1 is iedereen er op tijd en punt 2 ga jij in geval van laatkomerts niet buiten staan.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en nee.
Ja omdat ik idd een regelteef ben, nee omdat ik er dan meer zenuwen van heb of iedereen wel op tijd komt, anders moet ik buiten blijven staan met die kaarten terwijl de rest al binnen zit
Greys kan alles regelen. Ook Paris.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Komt ze nou echt mee?
Of was dat een klein grapje van jullie?
Of ze echt komt weet de TROS zelf nog niet, maar dit artikel stond in de krantquote:Op zondag 19 februari 2012 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Komt ze nou echt mee?
Of was dat een klein grapje van jullie?
Want wij komen!quote:Op zondag 19 februari 2012 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb er iig wel zin in; of dat mensch nou komt of niet![]()
quote:Joan Franka
Hoi *****
Bedankt voor je berichtje en ik.vind het leuk dat jullie met zo veel!! mensen komen kijken!
Het lijkt mij leuk om een dag af te spreken en een tijd dinsdag avond zou ik bv kunnen komen kletsen? Tot de vragen op zijn haha! Dat lijkt me leuk!
Laat het mij maar weten!
Liefs Joan <3
quote:Op maandag 20 februari 2012 09:26 schreef BrandX het volgende:
voor wat betreft transport enzo, ik kom vanuit Den Haag, als er nog mensen met mij mee willen rijden is dat geen probleem.
Dus dat ik met de tuut naar Bleiswijk kom en we vanaf daar met zijn drieen doorgaan (ongeacht met wiens auto)?quote:Op maandag 20 februari 2012 09:33 schreef Greys het volgende:
[..]Ik heb op zich eigen vervoer (vanuit Bleiswijk) maar misschien is het sowieso gezellig om samen te gaan? Maes zou met mij mee rijden geloof ik, dus wellicht kunnen we dan vanaf Bleiswijk met zijn drieën gaan. Als jij tenminste ook van te voren wilt eten in La Place
Ik PM je ff zo!quote:Op maandag 20 februari 2012 09:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dus dat ik met de tuut naar Bleiswijk kom en we vanaf daar met zijn drieen doorgaan (ongeacht met wiens auto)?
Lijkt me gezellig!
Zeg maar hoe laat ik waar moet zijn (of PM het, kunnen we gelijk telnrs uitwisselen)
Ik zie het wel verschijnenquote:Op maandag 20 februari 2012 09:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik PM je ff zo!
Moet eerst ff de TROS bellen zo hoe laat we nou echt naar binnen mogen
Uiteraard.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:59 schreef Greys het volgende:
NSF finaliste Joan Franka op FOK! dinsdagavond 21 februari
Doe het topic vast volgen!
Zijn jullie er morgenavond voor wat vragen voor Joan?
Gewoon zeggen 'wat zit je haar leuk' mag ook, hoeven geen diepe songfestivalvragen te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |