Leuk, dan zien we je daarquote:Op maandag 20 februari 2012 15:05 schreef ato het volgende:
nee ik ken jullie niet, maar had al kaartjes. We stellen ons wel voor :-) Ik ga op eigen gelegenheid met mijn 2 meiden.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa maar ik wist niet wie, vandaar die lege plek achter het streepjequote:Op maandag 20 februari 2012 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Leuk Ato, dan zien we je daar wel. Wij zijn te herkennen aan algehele hysterie. En met wij bedoel ik mezelf
.
Wie zit er nog meer in de Takketaxi? Ik dacht dat Steve ook met ons meereed, dus die is dan automatisch ook bij La Place, tenzij ie mokkend in de auto moet blijven als ie vervelend doet onderweg.
Oh mijn hemel ben je nog niet geweest? Hoe kan nu je haar optijd bijgroeien dan? Ons hele moment straks verpest.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
En ja, ik ben zenuwachtig, en ik heb donderdag de kappersafspraak. Wel kortdag, dus hopelijk knippen ze het een beetje oké anders IS HEEL MIJN AVOND ZONDAG VERPEST JA!
De obstakels die jij moet overkomen zegquote:Op maandag 20 februari 2012 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
En ja, ik ben zenuwachtig, en ik heb donderdag de kappersafspraak. Wel kortdag, dus hopelijk knippen ze het een beetje oké anders IS HEEL MIJN AVOND ZONDAG VERPEST JA!
Ik heb een heel zwaar levenquote:Op maandag 20 februari 2012 15:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De obstakels die jij moet overkomen zeg
WAT!?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:15 schreef ato het volgende:
haha ik kan ook gillen en ik ben fan van Rafaella ehum :-)
Gratis tip: wegwezen.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:15 schreef ato het volgende:
haha ik kan ook gillen en ik ben fan van Rafaella ehum :-)
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:19 schreef Muis006 het volgende:
Teleurstellende PM Tombo
Ik had meer OOMPH verwacht.
Ja nou er zijn teveel mensen waar ik ontzag voor heb die ook die PM hebbenquote:Op maandag 20 februari 2012 15:19 schreef Muis006 het volgende:
Teleurstellende PM Tombo
Ik had meer OOMPH verwacht.
quote:
Hela, lief zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |