De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neeh, daar lijkt het niet op het is gewoon te hoog daarvoor. Het is meer waar de slaap zit.quote:
Kan lekker doorstralen richting je sinus hoor.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Neeh, daar lijkt het niet op het is gewoon te hoog daarvoor. Het is meer waar de slaap zit.
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:23 schreef twi het volgende:
[..]
Kan lekker doorstralen richting je sinus hoor.
Neequote:Op zondag 19 februari 2012 19:30 schreef Bartholomeus het volgende:
Niemand die Donkey uit Shrek herkent met deze ultieme quote?
Onwijze trek in Sinosappelsquote:
Nopequote:Op zondag 19 februari 2012 19:30 schreef Bartholomeus het volgende:
welke ultieme quote? Heb het ff gemist...quote:Op zondag 19 februari 2012 19:30 schreef Bartholomeus het volgende:
Zie TTquote:Op zondag 19 februari 2012 19:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
welke ultieme quote? Heb het ff gemist...
Ik ben zwanger?quote:Op zondag 19 februari 2012 19:46 schreef DigitalGirl het volgende:
Heb even wat vrouwelijk advies nodig wat zou een facebook bericht zijn waarop je altijd zou reageren???
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:46 schreef DigitalGirl het volgende:
Heb even wat vrouwelijk advies nodig wat zou een facebook bericht zijn waarop je altijd zou reageren???
Reageren of liken? Ik like alles waar eten in voorkomt.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:46 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat is je intentie? En waar ken je haar van?quote:Op zondag 19 februari 2012 19:46 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat denk je dat mijn intentie zijnquote:Op zondag 19 februari 2012 19:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat is je intentie? En waar ken je haar van?
Algemeen bericht op jouw wall of op die van haar?
Bedankt marre...waarvoor??quote:Op zondag 19 februari 2012 19:55 schreef Watertornado het volgende:
Hulde aan magnetronkoffie trouwens
Je kent haar niet maar hebt wel haar facebook?quote:Op zondag 19 februari 2012 19:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat denk je dat mijn intentie zijn, voorlopig nergens van vorig jaar wel eens bericht gestuurd nul reactie.
Voor het weghalen van de 's die mij lange tijd irriteerde.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bedankt marre...waarvoor??
Hij kent 'r van russianbrides.com, vanaf daar heeft 'ie 'r op Facebook gestalkt.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat is je intentie? En waar ken je haar van?
Algemeen bericht op jouw wall of op die van haar?
chocoladefontein party?quote:Op zondag 19 februari 2012 19:46 schreef DigitalGirl het volgende:
Huh? Bedoel je niet heloef of zo??quote:Op zondag 19 februari 2012 19:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voor het weghalen van de 's die mij lange tijd irriteerde.
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:59 schreef twi het volgende:
[..]
Hij kent 'r van russianbrides.com, vanaf daar heeft 'ie 'r op Facebook gestalkt.
[SC Versieren; makkelijk of niet?] #113 Het kliekje topic. vs [SC Versieren; makkelijk of niet?] #114 Duurt langquote:Op zondag 19 februari 2012 19:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Huh? Bedoel je niet heloef of zo??
Ik heb niks weggehaald
Die hint lijkt me duidelijk genoegquote:Op zondag 19 februari 2012 19:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat denk je dat mijn intentie zijn, voorlopig nergens van vorig jaar wel eens bericht gestuurd nul reactie.
Als je in een klein dorp woont is dat niet zo moeilijk heh.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je kent haar niet maar hebt wel haar facebook?
Wat heb je vorige keer gestuurd
Maar wat schiet je er mee op?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Als je in een klein dorp woont is dat niet zo moeilijk heh.
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je kent haar niet maar hebt wel haar facebook?
Wat heb je vorige keer gestuurd
Of eigenlijk deze, maar die was slechter dan mijn origneel:quote:Op zondag 5 februari 2012 02:23 schreef twi het volgende:
[..]
"Hoi, ik zag je gisteren op een website die Russische bruiden verkoopt. Wat ben je een lekker ding zeg. Toen bedacht ik me dat ik je wel even kon begluren op Facebook. Nou, met mijn zoekskills had ik je zo gevonden! Is jouw Nederlands echt zo goed? / If your Dutch isn't as good as you said, how much are you and is shipping included?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knap dat de 's je wel opvalt, maar de tekst in de header niet. Dat was Crutch die het aangepast heeft.quote:
Oh oke. Maar wat had je vorige keer dan gestuurd?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Als je in een klein dorp woont is dat niet zo moeilijk heh.
Neequote:Op zondag 19 februari 2012 20:06 schreef kingtoppie het volgende:
Ben ik de enige hier die het nogal awkward vindt om vreemde te gaan aanspreken op facebook?
Nopequote:Op zondag 19 februari 2012 20:06 schreef kingtoppie het volgende:
Ben ik de enige hier die het nogal awkward vindt om vreemde te gaan aanspreken op facebook?
Ah, dus dat was het boefje.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Knap dat de 's je wel opvalt, maar de tekst in de header niet. Dat was Crutch die het aangepast heeft.
Nee hoor, ik snap dat ook nietquote:Op zondag 19 februari 2012 20:06 schreef kingtoppie het volgende:
* Doet heel riskant*quote:Op zondag 19 februari 2012 20:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pas op, straks moet ik nog blozen
Nee, ik word alleen een beetje warmquote:Op zondag 19 februari 2012 20:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
* Doet heel riskant*
Bloos je al?
Rawrrrquote:Op zondag 19 februari 2012 20:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik word alleen een beetje warm
Wat zou jij denken als een vreemd meisje je opeens aanspreekt op facebook?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:18 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat doen mannelijke posters moeilijk hier over een berichtje sturen zeggen???
mmm als ze knap is zou ik wel wat terug sturenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat zou jij denken als een vreemd meisje je opeens aanspreekt op facebook?
Ik zou der berichtje verwijderen en haar blokkeren.
zou gewooon vragen waar ze me van kent...?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
mmm als ze knap is zou ik wel wat terug sturen
Ik zou interesse hebben in hoe en waaromquote:Op zondag 19 februari 2012 20:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat sowiesoquote:Op zondag 19 februari 2012 20:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zou gewooon vragen waar ze me van kent...?
quote:Op zondag 19 februari 2012 20:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je moet er niets achter zoeken.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:27 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]... denk dat hier veels te veel achter een berichtje gezocht wordt, het is een eerste contact meer niet
quote:Op zondag 19 februari 2012 20:27 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]... denk dat hier veels te veel achter een berichtje gezocht wordt, het is een eerste contact meer niet
Je bent nogal een traditionele jongen is het niet?quote:
een vriend van me heeft zijn vriendin (bijna vrouw) aan over gehouden. Ze hebben een gezamenlijke vriend dus reageerde vaker op een foto bij die gezamenlijke vriend. Die meid schreef hem een berichtje van ie ziet er leuk uit en je heb leuke reacties op... het gevolg moge duidelijk zijn.quote:
En dat zeg jijquote:Op zondag 19 februari 2012 20:33 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je bent nogal een traditionele jongen is het niet?
Ik vind dat inderdaad niet raarquote:Op zondag 19 februari 2012 20:35 schreef Partingglass het volgende:
[..]
een vriend van me heeft zijn vriendin (bijna vrouw) aan over gehouden. Ze hebben een gezamenlijke vriend dus reageerde vaker op een foto bij die gezamenlijke vriend. Die meid schreef hem een berichtje van ie ziet er leuk uit en je heb leuke reacties op... het gevolg moge duidelijk zijn.
ik durfde t niet te zeggen "anders heb ik het straks weer gedaan" maar dacht exact t zelfde hahahaquote:
Maar uit het niets vreemde mensen gaan aanspreken...quote:Op zondag 19 februari 2012 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind dat inderdaad niet raar
Zijn wel hele exceptionele gevallen.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:35 schreef Partingglass het volgende:
[..]
een vriend van me heeft zijn vriendin (bijna vrouw) aan over gehouden. Ze hebben een gezamenlijke vriend dus reageerde vaker op een foto bij die gezamenlijke vriend. Die meid schreef hem een berichtje van ie ziet er leuk uit en je heb leuke reacties op... het gevolg moge duidelijk zijn.
ik ook niet, is ongeveer net zo toevallig als op een feestje!quote:Op zondag 19 februari 2012 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind dat inderdaad niet raar
quote:Op zondag 19 februari 2012 20:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik durfde t niet te zeggen "anders heb ik het straks weer gedaan" maar dacht exact t zelfde hahaha
Dat ik moet ik ook gaan doenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:35 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Nee ik zou dat niet raar vinden.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar uit het niets vreemde mensen gaan aanspreken...
In het voorbeeld ''ken'' je elkaar van het reageren op een vriend.
Dus je hebt een aanleiding... Want je ziet dat hij vrijgezel is en hij leuk reageert op reacties van een vriend van je..quote:Op zondag 19 februari 2012 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik zou dat niet raar vinden.
Als het een gezamelijke vriend is.... en ik zie dat hij vrijgezel is, en ik vind hem leuk door bijv zijn reacties. Waarom zou je dan geen poging wagen???
zoals ik eerder al zei.. net als op een feestje en je bent in gesprek met een vreemde, kun je toch ook gewoon praatje met iemand maken, gewoon omdat hij leuke reacties geeft..? Zie daar niets raars inquote:Op zondag 19 februari 2012 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als het een gezamelijke vriend is.... en ik zie dat hij vrijgezel is, en ik vind hem leuk door bijv zijn reacties. Waarom zou je dan geen poging wagen???
Inderdaadquote:Op zondag 19 februari 2012 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik ook nietquote:Op zondag 19 februari 2012 20:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zoals ik eerder al zei.. net als op een feestje en je bent in gesprek met een vreemde, kun je toch ook gewoon praatje met iemand maken, gewoon omdat hij leuke reacties geeft..? Zie daar niets raars in
ja idd.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Iemand een berichtje sturen "met ik vind je leuk" was geen goed idee van mij inderdaad.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:38 schreef Partingglass het volgende:
Exceptioneel wellicht maar het heeft beter gewerkt dan veel pogingen die sommige van ons ondernomen hebben gezien het resultaat
Ik vind het wel wat hebbenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:39 schreef Partingglass het volgende:
[..]
ja idd.
Als ik bijvoorbeeld soms kijk wat voor halve chatsessies er ontstaan bij vrienden op een statusupdate of foto kan ik me heel goed voorstellen dat je uiteindelijk na een paar van die dingen die ene meid een berichtje stuurt.
Ja het is wel romantischquote:
ik ook, wel lekker natuurlijk, tenzij t een engert is natuurlijk hahaquote:
Tenzij hij heel onaantrekkelijk is natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 20:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ook, wel lekker natuurlijk, tenzij t een engert is natuurlijk haha
ik zeg ook... al hij leuk isquote:Op zondag 19 februari 2012 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Tenzij hij heel onaantrekkelijk is natuurlijk.
Kortom, het is niet altijd een goed idee.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
ik zeg ook... al hij leuk is
Oh dat is zekerquote:Op zondag 19 februari 2012 20:43 schreef Partingglass het volgende:
Zelfs dan zou ik het evengoed wel cool vinden en voor de moeite een berichtje terug sturen
Ik stuur altijd wat terug naar mensen.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:43 schreef Partingglass het volgende:
Zelfs dan zou ik het evengoed wel cool vinden en voor de moeite een berichtje terug sturen
Het is alleen een goed idee als je aantrekkelijk bentquote:Op zondag 19 februari 2012 20:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Kortom, het is niet altijd een goed idee.
Nee je moet bv wel facebookvrienden hebben die single zijnquote:Op zondag 19 februari 2012 20:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Kortom, het is niet altijd een goed idee.
Altijd?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind het sowieso vreemd om mensen aan te spreken.
vidn t jammer dat je niet kan filteren op singe =Dquote:Op zondag 19 februari 2012 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee je moet bv wel facebookvrienden hebben die single zijn
En wat aantrekkelijk is, is te variabel.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is alleen een goed idee als je aantrekkelijk bent![]()
ik nietquote:Op zondag 19 februari 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind het sowieso vreemd om mensen aan te spreken.
Daarom hou ik dus van Facebook, 9 van de 10 keer kan je er zo achter komen of je kans maakt bij iemand.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee je moet bv wel facebookvrienden hebben die single zijn
Zo had ik er nog niet over nagedacht.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vidn t jammer dat je niet kan filteren op singe =D
quote:Op zondag 19 februari 2012 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik niet![]()
ik spreek iedereen aan
Zelfs oude mannetjes die al 3 keer de elfstedentocht hebben gereden
En meteen of ze geen hele vreemde hobbys of overtuigingen heeft etc.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom hou ik dus van Facebook, 9 van de 10 keer kan je er zo achter komen of je kans maakt bij iemand.![]()
Heeft me heel wat overbodige moeite bespaard.
Moet je wel facebook van diegene hebbenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom hou ik dus van Facebook, 9 van de 10 keer kan je er zo achter komen of je kans maakt bij iemand.![]()
Heeft me heel wat overbodige moeite bespaard.
Dus het kan altijdquote:Op zondag 19 februari 2012 20:45 schreef heloef het volgende:
[..]
En wat aantrekkelijk is, is te variabel.
Niet altijd, maar wel vaak. Helemaal als ik nuchter ben.quote:
Maar waarom spreek je ze dan aan? Denk je van: "He, dat ouwe kereltje heeft vast iets leuks te vertellen!"?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik niet![]()
ik spreek iedereen aan
Zelfs oude mannetjes die al 3 keer de elfstedentocht hebben gereden
Zo kwam ik er dus achter dat het meisje wat ik leuk vond een redelijk goede muzieksmaak had, van voetbal hield en atheist was.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:47 schreef Partingglass het volgende:
[..]
En meteen of ze geen hele vreemde hobbys of overtuigingen heeft etc.
Makkelijk toch? Meestal dan.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moet je wel facebook van diegene hebben
Tsja dan houd het op. Ik ken mensen die zouden zeggen alles kan kapot maar dat is tegen mijn principesquote:Op zondag 19 februari 2012 20:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo kwam ik er dus achter dat het meisje wat ik leuk vond een redelijk goede muzieksmaak had, van voetbal hield en atheist was.
Maar helaas ook dat ze een relatie had met een leadzanger van een band, die wel slank, knap en baardgroei had.
geen ideequote:Op zondag 19 februari 2012 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet altijd, maar wel vaak. Helemaal als ik nuchter ben.
[..]
Maar waarom spreek je ze dan aan? Denk je van: "He, dat ouwe kereltje heeft vast iets leuks te vertellen!"?
Maar die leraar durfde je niet aan te spreken..quote:Op zondag 19 februari 2012 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen ideeIk vroeg: is dat nou moeilijk schaatsen op nooren... en toen ging hij verhaaltje vertellen
ja die was leukquote:Op zondag 19 februari 2012 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar die leraar durfde je niet aan te spreken..
Dus moet je altijd het risico maar nemen.quote:
Als man zal je dat toch echt altijd moeten doen denk ikquote:Op zondag 19 februari 2012 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus moet je altijd het risico maar nemen.
kunstschaatsenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:52 schreef kingtoppie het volgende:
Charmed, op welke schaatsen schaats jij?
leuke leraar.... WAAR??!!quote:
Ouwe mensen praten sowieso veel.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen ideeIk vroeg: is dat nou moeilijk schaatsen op nooren... en toen ging hij verhaaltje vertellen
Daarnaast was het nou niet echt dat ik een hele verbetering was ten opzichte van haar vriend, een beetje als een Royce Rolls inruilen voor een Opel Astra. Then you know it's time to look further.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:50 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Tsja dan houd het op. Ik ken mensen die zouden zeggen alles kan kapot maar dat is tegen mijn principes
Niet per se. Chemische castratie kan altijd nog.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als man zal je dat toch echt altijd moeten doen denk ik
Handigquote:Op zondag 19 februari 2012 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Makkelijk toch? Meestal dan.
Ik zit nog op school, dus wij doorzoeken hele klassenlijsten op zoek naar de naam van iemand.
opel astra is wel goedkoper in onderhoud =pquote:Op zondag 19 februari 2012 20:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarnaast was het nou niet echt dat ik een hele verbetering was ten opzichte van haar vriend, een beetje als een Royce Rolls inruilen voor een Opel Astra. Then you know it's time to look further.
quote:Op zondag 19 februari 2012 20:54 schreef Drommeldaris het volgende:
JAZEKER, de eerste complimenten voor mn kuiten in 2012 zijn weer binnen!
We hebben nogal vreemde dingen gedaan om achter dingen te komen.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Handigik zit helaas niet meer op school.
Jaloers.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:54 schreef Drommeldaris het volgende:
WTFquote:Op zondag 19 februari 2012 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
We hebben nogal vreemde dingen gedaan om achter dingen te komen.
Leraren weglokken en dan inbreken in de lerarenkamer schroomden wij niet.
Nicequote:Op zondag 19 februari 2012 20:54 schreef Drommeldaris het volgende:
A men gotta do what a men gotta do.quote:
Slopel maakt stiekem hele fijne auto's.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
opel astra is wel goedkoper in onderhoud =p
Ik praat liever met een meisje dan inbrekenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:58 schreef heloef het volgende:
[..]
A men gotta do what a men gotta do.
Daarnaast is gewoon met zo'n meisje praten een stuk moeilijker dan inbreken.
juist.... helemaal top... mijn auto heeft ook zoiets high-tect: ik kan de wielen van binnen uit de auto bewegen =Dquote:Op zondag 19 februari 2012 20:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Slopel maakt stiekem hele fijne auto's.En zij hadden echt zo'n vette vierklepper waarbij de klepveren aan de buitenkant van het blok zaten ten behoeve van de koeling
Nee hoorquote:
Ow daar heb ik geen problemen meequote:Op zondag 19 februari 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ouwe mensen praten sowieso veel.
Maar mensen aanspreken vind ik best eng. Ik heb altijd het gevoel alsof ik mezelf enorm voor lul zet of iets dergelijks. Of dat ik ze bang maak.
Dat is waar, maar op dat moment dacht ik daar anders over.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik praat liever met een meisje dan inbreken
En het is niet strafbaar, als je een meisje aanspreekt is het ergste wat kan gebeuren een pets in je gezichtquote:Op zondag 19 februari 2012 21:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is waar, maar op dat moment dacht ik daar anders over.
Of ze klaagt je aan voor iets met een verzonnen verhaalquote:Op zondag 19 februari 2012 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En het is niet strafbaar, als je een meisje aanspreekt is het ergste wat kan gebeuren een pets in je gezicht
Holy fuck hoe doe jij dat dan? Ik loop ze altijd van buiten om te douwen, gelukkig is mijn hand nog nooit in de wielkast verdwenen maar fijn voelt 't nietquote:Op zondag 19 februari 2012 20:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
juist.... helemaal top... mijn auto heeft ook zoiets high-tect: ik kan de wielen van binnen uit de auto bewegen =D
Hhehehe.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
juist.... helemaal top... mijn auto heeft ook zoiets high-tect: ik kan de wielen van binnen uit de auto bewegen =D
Ik ben dan ook niet zo sociaalvaardig als jij.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ow daar heb ik geen problemen mee
Gewoon je zelf zijnSowieso ben ik nieuwsgierig naar andere mensen
Ja of je wordt uitgelachen, kan ook nog.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En het is niet strafbaar, als je een meisje aanspreekt is het ergste wat kan gebeuren een pets in je gezicht
tja... ford... =D echt zon gadget die je eens zou moeten proberenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Holy fuck hoe doe jij dat dan? Ik loop ze altijd van buiten om te douwen, gelukkig is mijn hand nog nooit in de wielkast verdwenen maar fijn voelt 't niet
ja wat wil je weten dan?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik had minstens een verhaal verwacht![]()
Ik had dat vroeger ook niet... is meer van de laatste paar jaartjesquote:Op zondag 19 februari 2012 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet zo sociaalvaardig als jij.![]()
Hoe is het met je teen?
Wacht.. Wat?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Je bedoelt dat cirkelvormige wiel dat altijd in de weg zit als ik mijn make-up wil doen?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:03 schreef Partingglass het volgende:
ik doe dat idd ook van binnen uit in mijn auto. Maar goed die auto heeft een stuur
Oh dat kan ook nogquote:Op zondag 19 februari 2012 21:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja of je wordt uitgelachen, kan ook nog.
Hoe kan een nagel er nou zo maar afvallen?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik had dat vroeger ook niet... is meer van de laatste paar jaartjes
Mijn teen, ja die mist een nagel
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op zondag 19 februari 2012 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe kan een nagel er nou zo maar afvallen?![]()
En doet dat geen pijn?
Klinkt ranzig. Doe maar.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee
Ik werd wakker, en ik voelde iets raars bij mijn teen.
Ik keek... en ik kon hem er zo afhalen zonder pijn
Owja ik zou nog een foto maken hoe me teen er nu uit ziet
Ik begon er expres niet overquote:Op zondag 19 februari 2012 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat ja. ik kwam er laatst toevallig achter.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bedoelt dat cirkelvormige wiel dat altijd in de weg zit als ik mijn make-up wil doen?
Hij heeft goeie kuiten I guess?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:57 schreef kingtoppie het volgende:
Wat is er met drommel zijn kuiten dan?
ja doen!!!quote:Op zondag 19 februari 2012 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Iemand zei ooit tegen mij 'zo, jij hebt flinke kuiten'quote:Op zondag 19 februari 2012 21:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hij heeft goeie kuiten I guess?
Da's een complimentquote:Op zondag 19 februari 2012 21:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Iemand zei ooit tegen mij 'zo, jij hebt flinke kuiten'
Ik weet nogsteeds niet of het een compliment is als je dat als vrouw te horen krijgt
Doe je hem wel effe in een spoilerquote:Op zondag 19 februari 2012 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ze van sportieve vrouwen houden, dan wel.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik weet nogsteeds niet of het een compliment is als je dat als vrouw te horen krijgt
Als iemand zegt dat je een flinke reet hebt is het ook niet positief toch?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn teenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pardon?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:11 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zo traditioneel ben ik niet hoor.
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ok... onder spoilers
Mijn teennagel met groene nagellakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn teenIEUW FUCKING IEUWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Ok... onder spoilers
Mijn teennagel met groene nagellakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn teenZal ik klikken of nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!
Ik accepteer sowieso geen beledigingen over mijn kont.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als iemand zegt dat je een flinke reet hebt is het ook niet positief toch?
Tuurlijk welquote:Op zondag 19 februari 2012 21:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als iemand zegt dat je een flinke reet hebt is het ook niet positief toch?
Myra zei dat je een hele mooie bips hebt.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik accepteer sowieso geen beledigingen over mijn kont.
Ok... onder spoilers
Mijn teennagel met groene nagellakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn teenGATVERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heaven is a place on earth with you
Ja nu willen we pics he...quote:Op zondag 19 februari 2012 21:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb mijn middelvingernagel er een keer afgefietst. Met mijn hand langs een muurtje, in een keer PATS.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is toch vaag???
Een teennagel die er spontaan afvalt
wil net zeggen, ik heb ook behoorlijk grote kuiten (krijg laarzen vaak niet dicht =p) denk dat je behoorlijk afknapt als je van een barbie-been houdtquote:Op zondag 19 februari 2012 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ze van sportieve vrouwen houden, dan wel.
Jouw kontquote:Op zondag 19 februari 2012 21:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Van die fragiel dunne beentjes bedoel je? Hell noquote:Op zondag 19 februari 2012 21:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wil net zeggen, ik heb ook behoorlijk grote kuiten (krijg laarzen vaak niet dicht =p) denk dat je behoorlijk afknapt als je van een barbie-been houdt
Ja maar het rare is.... alles is droog eronderquote:Op zondag 19 februari 2012 21:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb mijn middelvingernagel er een keer afgefietst. Met mijn hand langs een muurtje, in een keer PATS.
au.
spontan... hij was toch al een flink tijdje zwart? of was dat een andere nagel?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is toch vaag???
Een teennagel die er spontaan afvalt
Ok toch maar gekekenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het ziet er niet eng uit hoor
Gewoon een teen zonder nagel
Ja maar...barbie-been, come onquote:Op zondag 19 februari 2012 21:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wil net zeggen, ik heb ook behoorlijk grote kuiten (krijg laarzen vaak niet dicht =p) denk dat je behoorlijk afknapt als je van een barbie-been houdt
Ja, nageltje komt terug.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar het rare is.... alles is droog eronder
Lijkt wel een soort van eelt... Ben benieuwd of er nog een nagel gaat groeien
En het is een vaag gevoel
dat was me anderequote:Op zondag 19 februari 2012 21:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
spontan... hij was toch al een flink tijdje zwart? of was dat een andere nagel?
Dit ja, ik vond het wel matig dat alleen mn kuiten in de prijzen vielen maar goedquote:Op zondag 19 februari 2012 21:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hij heeft goeie kuiten I guess?
Lijkt me wel ja. Niks mis natuurlijk met sportieve vrouwen. (quote:Op zondag 19 februari 2012 21:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kan nog niet ademen... woensdag denk ik...? (dinsdag train ik met Obi)quote:Op zondag 19 februari 2012 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
Snarf! Wanneer gaan we trainen? Morgen?
owja je bent nog ziekiesquote:Op zondag 19 februari 2012 21:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kan nog niet ademen... woensdag denk ik...? (dinsdag train ik met Obi)
Meer trainenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dit ja, ik vond het wel matig dat alleen mn kuiten in de prijzen vielen maar goed
wan kenobi?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kan nog niet ademen... woensdag denk ik...? (dinsdag train ik met Obi)
Ok... onder spoilers
Mijn teennagel met groene nagellakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn teenik vind het helemaal niet eng of viesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
jij wil vanacht toch wakker worden... gewoon allebei nemen dusquote:Op zondag 19 februari 2012 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik twijfel... nog een halve liter thee nemen... of een glas 7 up.
ben bang dat ik teveel moet plassen vannacht
Nee is ook niet zo.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik vind het helemaal niet eng of vies
theequote:Op zondag 19 februari 2012 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik twijfel... nog een halve liter thee nemen... of een glas 7 up.
ben bang dat ik teveel moet plassen vannacht
Wat voorn sport dan?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik train 5 keer in de weekof 6 in de wedstrijdweken
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jij wil vanacht toch wakker worden... gewoon allebei nemen dus
Waarom ben je niet meer buff dan?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
3x per week fitness 2x per week training (flag football momenteel)
Ik ben al van 80 naar 93 kilo gegaanquote:Op zondag 19 februari 2012 21:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom ben je niet meer buff dan?
ja =D welke dag wil je gaan?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow en Jacq wilt meedoen met de quizzen van de skihut
Ik ga morgen even mailen
Ga jij van de week nog met mij mee naar Tattoo Bob? Ik ga hem laten zetten op Katendrecht
Je ziet er niks vanquote:Op zondag 19 februari 2012 21:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben al van 80 naar 93 kilo gegaan
9,5% bf, ga eens weg met je niet buff
ja maar volgens mij zie ik wel iets van een kleine bloeduitstoring zitten?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee is ook niet zo.
Maar ik vind het vooral vaag
Ik moet nog even met Rob overleggenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja =D welke dag wil je gaan?
en over die quiz: wil wel , maar moet wel volgende dag werken, dus ff weten tot hoe laat t is
47% spiermassaquote:Op zondag 19 februari 2012 21:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je ziet er niks van
Maar nice stats hoor
nikita en daarna ncisquote:Op zondag 19 februari 2012 21:23 schreef kree het volgende:
Is er zo nog wat boeiends op tv of kan ik maar beter gaan slapen?
Flag football? Wat is dat?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
3x per week fitness 2x per week training (flag football momenteel)
hmm niks dus, ik volg die series nietquote:
Geen idee, maar je moet er wel voor in de skihut zijn op die dag(en) lijkt mij..quote:Op zondag 19 februari 2012 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
Joof?? weet jij wat die quizzen in houden in de skihut eigenlijk?
Hoezo?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind het maar een vage verhouding namelijk 9.5% vet en 47% spier op 93 kilo.
Ja duhquote:Op zondag 19 februari 2012 21:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, maar je moet er wel voor in de skihut zijn op die dag(en) lijkt mij..
Mn vader had 30% vet en 21% spierquote:Op zondag 19 februari 2012 21:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik verwacht dan wel een hoger % spier
Nee, nog niet meegemaakt verder, volgensmij is het altijd wat eerder op de avond ofzo..quote:Op zondag 19 februari 2012 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja duh
maar ik dahct dat jij het wel eens gezien had
Het is al goed hoor jongenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Je hebt ook nog botmassa en water in je lichaam he
ow dat is beterquote:Op zondag 19 februari 2012 21:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, nog niet meegemaakt verder, volgensmij is het altijd wat eerder op de avond ofzo..
Hoe bereken je dat allemaal Drom?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mn vader had 30% vet en 21% spier
Je kan me ook gewoon laten staanquote:Op zondag 19 februari 2012 21:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik gooi je met 1 arm door de kamer jonge
Hij is stukquote:Op zondag 19 februari 2012 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dat is beter
Ow en herinner je deze nog
[ afbeelding ]
Tof. Wij doen wel iets soortgelijks soms met training. Maar dan zonder die flags.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ben nog niet goed genoeg voor tackle
Next year I'll beast that shit up yo
Was afgelopen week een weegschaal in de aanbieding die dat kan bij de lidl. Berekend vetmassa, spiermassa, botmassa en het wateraandeelquote:Op zondag 19 februari 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe bereken je dat allemaal Drom?
Ik heb zware botten.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Je hebt ook nog botmassa en water in je lichaam he
Ik heb geen blaadje gekregen van de Lidl.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Was afgelopen week een weegschaal in de aanbieding die dat kan bij de lidl. Berekend vetmassa, spiermassa, botmassa en het wateraandeel
En nu wou ik dat je 'm stuk had gelatenquote:
Ik ook niet, volgens mij had iemand van het BBtopic een linkje geplaatst naar de lidlfolder.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen blaadje gekregen van de Lidl.
Geen idee welke je bedoeltquote:Op zondag 19 februari 2012 21:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En nu wou ik dat je 'm stuk had gelaten
Ja, die herinner ik me nog..
Maatje van mij staat er ook een aantal keer tussen, die hele lange jongen
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zie edit en achtergrond van foto die je plaatste..
Waarom niet?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:39 schreef DigitalGirl het volgende:
Waarom zijn jullie allemaal zo bezig met je lichaam?
dat bedenk ik me heel vaak als ik hier lees maar kan dan niet meer mee postenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:39 schreef DigitalGirl het volgende:
Omdat je andere dingen te doen hebt, geen idee zeg het eens?quote:
Hij staat er echt mega vaak op die avondquote:
Zie sigquote:Op zondag 19 februari 2012 21:39 schreef DigitalGirl het volgende:
Ja soms wel... Ik heb nog 2,5 week om 2 kilo af te vallen. Ben best benieuwd of het me gaat lukkenquote:
Sporten is een belangrijk iets in mijn levenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:40 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Omdat je andere dingen te doen hebt, geen idee zeg het eens?
Mens sana in corpore sanoquote:Op zondag 19 februari 2012 21:39 schreef DigitalGirl het volgende:
Hmm, dat is wel snel gezien het feit dat je al zoveel kwijt bent. De eerste gaan altijd sneller.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja soms wel... Ik heb nog 2,5 week om 2 kilo af te vallen. Ben best benieuwd of het me gaat lukken
Ik had de consulente beloofd dat ik het zou reddenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel snel gezien het feit dat je al zoveel kwijt bent. De eerste gaan altijd sneller.
Ik mag van mezelf pas wegen als het minimaal maart is. liefst pas eind maart.
Oeh, als ik aan m'n skates gewend ben en weer wat conditie heb wil ik eens een heel stuk skaten met jequote:Op zondag 19 februari 2012 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja soms wel... Ik heb nog 2,5 week om 2 kilo af te vallen. Ben best benieuwd of het me gaat lukken
[..]
Sporten is een belangrijk iets in mijn leven
Altijd zo geweest.
Ik heb ook mindere maanden gehad.... en dat was niet slim
Wat is die 800 dan precies, verschil met nu?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had de consulente beloofd dat ik het zou redden
Grrr.... anders een weekje langer doorgaan
(maar misschien wel beter dat ik die piercing neem dan)
Maar wil naar de 800 ... wordt er gek van
Een gezonde geest in een gezond lichaam.quote:
Plus jouw sig.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Een gezonde geest in een gezond lichaam.
Met de 800 heb je 2 produkten en dan 's avonds een koolhydraatarme maaltijdquote:Op zondag 19 februari 2012 21:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is die 800 dan precies, verschil met nu?
Ik ben volgens mij minimaal 5 kilo aangekomen.
Nou dansen helpt ehct hoorquote:Op zondag 19 februari 2012 21:47 schreef kingtoppie het volgende:
Gewoon gaan dansen achter je computer voor vetverbranding.
Ah okay. Nouja, meestal maakt 1 keer fout eten minder verschil dan je denkt hoor.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met de 800 heb je 2 produkten en dan 's avonds een koolhydraatarme maaltijd
Ik heb dit weekend ook verkeerd gegeten, dus vandaar dat ik geen vertrouwen heb
Met die 800 wil ik de laatste 5 nog kwijt raken![]()
(of wat strakker worden... spieren zijn ook gewicht natuurlijk)
Ook dat ja.quote:
Daarom bier.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou dansen helpt ehct hoor
na een avondje stappen met ik echt 2 kilo lichter
dit weekend ben je heel slecht bezig geweest stoutert... =pquote:Op zondag 19 februari 2012 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met de 800 heb je 2 produkten en dan 's avonds een koolhydraatarme maaltijd
Ik heb dit weekend ook verkeerd gegeten, dus vandaar dat ik geen vertrouwen heb
Met die 800 wil ik de laatste 5 nog kwijt raken![]()
(of wat strakker worden... spieren zijn ook gewicht natuurlijk)
het zijn 3 dagen geweestquote:Op zondag 19 februari 2012 21:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ah okay. Nouja, meestal maakt 1 keer fout eten minder verschil dan je denkt hoor.
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dit weekend ben je heel slecht bezig geweest stoutert... =p
Nee die vond ik zo vies!quote:Op zondag 19 februari 2012 21:49 schreef Myraela het volgende:
Heb je die caramilised pear thee al geprobeerd c_a? Die is kei lekker. :d
Dan ga je meteen door naar de super.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Bedenk me net dat ik om half 5 vrij ben en geen avondeten in huis heb voor morgen
whutwhat?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
Als je af wilt vallen kun je toch gewoon al je maaltijden in 3 tijdstippen proppen?
Ik zou hem op zijn linkerarm slaanquote:Op zondag 19 februari 2012 21:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk niet alles...
[ afbeelding ]
Supers zijn open tot 20:00quote:Op zondag 19 februari 2012 21:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Bedenk me net dat ik om half 5 vrij ben en geen avondeten in huis heb voor morgen
joh en anders ben je een weekje (of twee) langer bezig, je bent al hartstikke veel kwijt!!!quote:Op zondag 19 februari 2012 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had het ook wel even nodig... nu kan het knopje weer om
Ach, een beetje met je lichaam bezig zijn is gewoon nou eenmaal wel goed.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk niet alles...
[ afbeelding ]
Ik ga zo lekker cactus thee drinkenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt!? Ik vond hem echt nice en ik drink bijna nooit thee.
Liever over 5/6 tijdstippen verdelenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
Als je af wilt vallen kun je toch gewoon al je maaltijden in 3 tijdstippen proppen?
De ah sluit hier altijd om 21:45 pas. Het was meer het idee dat ik nog moest koken na school, ik denk dat ik kant en klaar haal en dat ik dan dinsdag wel pasta maak ofzoquote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ehh.. Ontbijt, middageten, avondeten
Ja daaromquote:Op zondag 19 februari 2012 21:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
joh en anders ben je een weekje (of twee) langer bezig, je bent al hartstikke veel kwijt!!!
Gezond afvallen is 6 eetmomentjes. Maar dat is niet mijn ding.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ehh.. Ontbijt, middageten, avondeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |