Wat zou jij denken als een vreemd meisje je opeens aanspreekt op facebook?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:18 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat doen mannelijke posters moeilijk hier over een berichtje sturen zeggen???
mmm als ze knap is zou ik wel wat terug sturenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat zou jij denken als een vreemd meisje je opeens aanspreekt op facebook?
Ik zou der berichtje verwijderen en haar blokkeren.
zou gewooon vragen waar ze me van kent...?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
mmm als ze knap is zou ik wel wat terug sturen
Ik zou interesse hebben in hoe en waaromquote:Op zondag 19 februari 2012 20:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat sowiesoquote:Op zondag 19 februari 2012 20:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zou gewooon vragen waar ze me van kent...?
quote:Op zondag 19 februari 2012 20:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je moet er niets achter zoeken.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:27 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]... denk dat hier veels te veel achter een berichtje gezocht wordt, het is een eerste contact meer niet
quote:Op zondag 19 februari 2012 20:27 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]... denk dat hier veels te veel achter een berichtje gezocht wordt, het is een eerste contact meer niet
Je bent nogal een traditionele jongen is het niet?quote:
een vriend van me heeft zijn vriendin (bijna vrouw) aan over gehouden. Ze hebben een gezamenlijke vriend dus reageerde vaker op een foto bij die gezamenlijke vriend. Die meid schreef hem een berichtje van ie ziet er leuk uit en je heb leuke reacties op... het gevolg moge duidelijk zijn.quote:
En dat zeg jijquote:Op zondag 19 februari 2012 20:33 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je bent nogal een traditionele jongen is het niet?
Ik vind dat inderdaad niet raarquote:Op zondag 19 februari 2012 20:35 schreef Partingglass het volgende:
[..]
een vriend van me heeft zijn vriendin (bijna vrouw) aan over gehouden. Ze hebben een gezamenlijke vriend dus reageerde vaker op een foto bij die gezamenlijke vriend. Die meid schreef hem een berichtje van ie ziet er leuk uit en je heb leuke reacties op... het gevolg moge duidelijk zijn.
ik durfde t niet te zeggen "anders heb ik het straks weer gedaan" maar dacht exact t zelfde hahahaquote:
Maar uit het niets vreemde mensen gaan aanspreken...quote:Op zondag 19 februari 2012 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind dat inderdaad niet raar
Zijn wel hele exceptionele gevallen.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:35 schreef Partingglass het volgende:
[..]
een vriend van me heeft zijn vriendin (bijna vrouw) aan over gehouden. Ze hebben een gezamenlijke vriend dus reageerde vaker op een foto bij die gezamenlijke vriend. Die meid schreef hem een berichtje van ie ziet er leuk uit en je heb leuke reacties op... het gevolg moge duidelijk zijn.
ik ook niet, is ongeveer net zo toevallig als op een feestje!quote:Op zondag 19 februari 2012 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind dat inderdaad niet raar
quote:Op zondag 19 februari 2012 20:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik durfde t niet te zeggen "anders heb ik het straks weer gedaan" maar dacht exact t zelfde hahaha
Dat ik moet ik ook gaan doenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:35 schreef Partingglass het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |