De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neeh, daar lijkt het niet op het is gewoon te hoog daarvoor. Het is meer waar de slaap zit.quote:
Kan lekker doorstralen richting je sinus hoor.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Neeh, daar lijkt het niet op het is gewoon te hoog daarvoor. Het is meer waar de slaap zit.
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:23 schreef twi het volgende:
[..]
Kan lekker doorstralen richting je sinus hoor.
Neequote:Op zondag 19 februari 2012 19:30 schreef Bartholomeus het volgende:
Niemand die Donkey uit Shrek herkent met deze ultieme quote?
Onwijze trek in Sinosappelsquote:
Nopequote:Op zondag 19 februari 2012 19:30 schreef Bartholomeus het volgende:
welke ultieme quote? Heb het ff gemist...quote:Op zondag 19 februari 2012 19:30 schreef Bartholomeus het volgende:
Zie TTquote:Op zondag 19 februari 2012 19:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
welke ultieme quote? Heb het ff gemist...
Ik ben zwanger?quote:Op zondag 19 februari 2012 19:46 schreef DigitalGirl het volgende:
Heb even wat vrouwelijk advies nodig wat zou een facebook bericht zijn waarop je altijd zou reageren???
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:46 schreef DigitalGirl het volgende:
Heb even wat vrouwelijk advies nodig wat zou een facebook bericht zijn waarop je altijd zou reageren???
Reageren of liken? Ik like alles waar eten in voorkomt.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:46 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat is je intentie? En waar ken je haar van?quote:Op zondag 19 februari 2012 19:46 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat denk je dat mijn intentie zijnquote:Op zondag 19 februari 2012 19:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat is je intentie? En waar ken je haar van?
Algemeen bericht op jouw wall of op die van haar?
Bedankt marre...waarvoor??quote:Op zondag 19 februari 2012 19:55 schreef Watertornado het volgende:
Hulde aan magnetronkoffie trouwens
Je kent haar niet maar hebt wel haar facebook?quote:Op zondag 19 februari 2012 19:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat denk je dat mijn intentie zijn, voorlopig nergens van vorig jaar wel eens bericht gestuurd nul reactie.
Voor het weghalen van de 's die mij lange tijd irriteerde.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bedankt marre...waarvoor??
Hij kent 'r van russianbrides.com, vanaf daar heeft 'ie 'r op Facebook gestalkt.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat is je intentie? En waar ken je haar van?
Algemeen bericht op jouw wall of op die van haar?
chocoladefontein party?quote:Op zondag 19 februari 2012 19:46 schreef DigitalGirl het volgende:
Huh? Bedoel je niet heloef of zo??quote:Op zondag 19 februari 2012 19:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voor het weghalen van de 's die mij lange tijd irriteerde.
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:59 schreef twi het volgende:
[..]
Hij kent 'r van russianbrides.com, vanaf daar heeft 'ie 'r op Facebook gestalkt.
[SC Versieren; makkelijk of niet?] #113 Het kliekje topic. vs [SC Versieren; makkelijk of niet?] #114 Duurt langquote:Op zondag 19 februari 2012 19:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Huh? Bedoel je niet heloef of zo??
Ik heb niks weggehaald
Die hint lijkt me duidelijk genoegquote:Op zondag 19 februari 2012 19:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat denk je dat mijn intentie zijn, voorlopig nergens van vorig jaar wel eens bericht gestuurd nul reactie.
Als je in een klein dorp woont is dat niet zo moeilijk heh.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je kent haar niet maar hebt wel haar facebook?
Wat heb je vorige keer gestuurd
Maar wat schiet je er mee op?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Als je in een klein dorp woont is dat niet zo moeilijk heh.
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je kent haar niet maar hebt wel haar facebook?
Wat heb je vorige keer gestuurd
Of eigenlijk deze, maar die was slechter dan mijn origneel:quote:Op zondag 5 februari 2012 02:23 schreef twi het volgende:
[..]
"Hoi, ik zag je gisteren op een website die Russische bruiden verkoopt. Wat ben je een lekker ding zeg. Toen bedacht ik me dat ik je wel even kon begluren op Facebook. Nou, met mijn zoekskills had ik je zo gevonden! Is jouw Nederlands echt zo goed? / If your Dutch isn't as good as you said, how much are you and is shipping included?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knap dat de 's je wel opvalt, maar de tekst in de header niet. Dat was Crutch die het aangepast heeft.quote:
Oh oke. Maar wat had je vorige keer dan gestuurd?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Als je in een klein dorp woont is dat niet zo moeilijk heh.
Neequote:Op zondag 19 februari 2012 20:06 schreef kingtoppie het volgende:
Ben ik de enige hier die het nogal awkward vindt om vreemde te gaan aanspreken op facebook?
Nopequote:Op zondag 19 februari 2012 20:06 schreef kingtoppie het volgende:
Ben ik de enige hier die het nogal awkward vindt om vreemde te gaan aanspreken op facebook?
Ah, dus dat was het boefje.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Knap dat de 's je wel opvalt, maar de tekst in de header niet. Dat was Crutch die het aangepast heeft.
Nee hoor, ik snap dat ook nietquote:Op zondag 19 februari 2012 20:06 schreef kingtoppie het volgende:
* Doet heel riskant*quote:Op zondag 19 februari 2012 20:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pas op, straks moet ik nog blozen
Nee, ik word alleen een beetje warmquote:Op zondag 19 februari 2012 20:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
* Doet heel riskant*
Bloos je al?
Rawrrrquote:Op zondag 19 februari 2012 20:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik word alleen een beetje warm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |