De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neeh, daar lijkt het niet op het is gewoon te hoog daarvoor. Het is meer waar de slaap zit.quote:
Kan lekker doorstralen richting je sinus hoor.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Neeh, daar lijkt het niet op het is gewoon te hoog daarvoor. Het is meer waar de slaap zit.
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:23 schreef twi het volgende:
[..]
Kan lekker doorstralen richting je sinus hoor.
Neequote:Op zondag 19 februari 2012 19:30 schreef Bartholomeus het volgende:
Niemand die Donkey uit Shrek herkent met deze ultieme quote?
Onwijze trek in Sinosappelsquote:
Nopequote:Op zondag 19 februari 2012 19:30 schreef Bartholomeus het volgende:
welke ultieme quote? Heb het ff gemist...quote:Op zondag 19 februari 2012 19:30 schreef Bartholomeus het volgende:
Zie TTquote:Op zondag 19 februari 2012 19:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
welke ultieme quote? Heb het ff gemist...
Ik ben zwanger?quote:Op zondag 19 februari 2012 19:46 schreef DigitalGirl het volgende:
Heb even wat vrouwelijk advies nodig wat zou een facebook bericht zijn waarop je altijd zou reageren???
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:46 schreef DigitalGirl het volgende:
Heb even wat vrouwelijk advies nodig wat zou een facebook bericht zijn waarop je altijd zou reageren???
Reageren of liken? Ik like alles waar eten in voorkomt.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:46 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat is je intentie? En waar ken je haar van?quote:Op zondag 19 februari 2012 19:46 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat denk je dat mijn intentie zijnquote:Op zondag 19 februari 2012 19:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat is je intentie? En waar ken je haar van?
Algemeen bericht op jouw wall of op die van haar?
Bedankt marre...waarvoor??quote:Op zondag 19 februari 2012 19:55 schreef Watertornado het volgende:
Hulde aan magnetronkoffie trouwens
Je kent haar niet maar hebt wel haar facebook?quote:Op zondag 19 februari 2012 19:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat denk je dat mijn intentie zijn, voorlopig nergens van vorig jaar wel eens bericht gestuurd nul reactie.
Voor het weghalen van de 's die mij lange tijd irriteerde.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bedankt marre...waarvoor??
Hij kent 'r van russianbrides.com, vanaf daar heeft 'ie 'r op Facebook gestalkt.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat is je intentie? En waar ken je haar van?
Algemeen bericht op jouw wall of op die van haar?
chocoladefontein party?quote:Op zondag 19 februari 2012 19:46 schreef DigitalGirl het volgende:
Huh? Bedoel je niet heloef of zo??quote:Op zondag 19 februari 2012 19:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voor het weghalen van de 's die mij lange tijd irriteerde.
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:59 schreef twi het volgende:
[..]
Hij kent 'r van russianbrides.com, vanaf daar heeft 'ie 'r op Facebook gestalkt.
[SC Versieren; makkelijk of niet?] #113 Het kliekje topic. vs [SC Versieren; makkelijk of niet?] #114 Duurt langquote:Op zondag 19 februari 2012 19:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Huh? Bedoel je niet heloef of zo??
Ik heb niks weggehaald
Die hint lijkt me duidelijk genoegquote:Op zondag 19 februari 2012 19:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat denk je dat mijn intentie zijn, voorlopig nergens van vorig jaar wel eens bericht gestuurd nul reactie.
Als je in een klein dorp woont is dat niet zo moeilijk heh.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je kent haar niet maar hebt wel haar facebook?
Wat heb je vorige keer gestuurd
Maar wat schiet je er mee op?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Als je in een klein dorp woont is dat niet zo moeilijk heh.
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je kent haar niet maar hebt wel haar facebook?
Wat heb je vorige keer gestuurd
Of eigenlijk deze, maar die was slechter dan mijn origneel:quote:Op zondag 5 februari 2012 02:23 schreef twi het volgende:
[..]
"Hoi, ik zag je gisteren op een website die Russische bruiden verkoopt. Wat ben je een lekker ding zeg. Toen bedacht ik me dat ik je wel even kon begluren op Facebook. Nou, met mijn zoekskills had ik je zo gevonden! Is jouw Nederlands echt zo goed? / If your Dutch isn't as good as you said, how much are you and is shipping included?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knap dat de 's je wel opvalt, maar de tekst in de header niet. Dat was Crutch die het aangepast heeft.quote:
Oh oke. Maar wat had je vorige keer dan gestuurd?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Als je in een klein dorp woont is dat niet zo moeilijk heh.
Neequote:Op zondag 19 februari 2012 20:06 schreef kingtoppie het volgende:
Ben ik de enige hier die het nogal awkward vindt om vreemde te gaan aanspreken op facebook?
Nopequote:Op zondag 19 februari 2012 20:06 schreef kingtoppie het volgende:
Ben ik de enige hier die het nogal awkward vindt om vreemde te gaan aanspreken op facebook?
Ah, dus dat was het boefje.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Knap dat de 's je wel opvalt, maar de tekst in de header niet. Dat was Crutch die het aangepast heeft.
Nee hoor, ik snap dat ook nietquote:Op zondag 19 februari 2012 20:06 schreef kingtoppie het volgende:
* Doet heel riskant*quote:Op zondag 19 februari 2012 20:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pas op, straks moet ik nog blozen
Nee, ik word alleen een beetje warmquote:Op zondag 19 februari 2012 20:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
* Doet heel riskant*
Bloos je al?
Rawrrrquote:Op zondag 19 februari 2012 20:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik word alleen een beetje warm
Wat zou jij denken als een vreemd meisje je opeens aanspreekt op facebook?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:18 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat doen mannelijke posters moeilijk hier over een berichtje sturen zeggen???
mmm als ze knap is zou ik wel wat terug sturenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat zou jij denken als een vreemd meisje je opeens aanspreekt op facebook?
Ik zou der berichtje verwijderen en haar blokkeren.
zou gewooon vragen waar ze me van kent...?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
mmm als ze knap is zou ik wel wat terug sturen
Ik zou interesse hebben in hoe en waaromquote:Op zondag 19 februari 2012 20:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat sowiesoquote:Op zondag 19 februari 2012 20:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zou gewooon vragen waar ze me van kent...?
quote:Op zondag 19 februari 2012 20:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je moet er niets achter zoeken.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:27 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]... denk dat hier veels te veel achter een berichtje gezocht wordt, het is een eerste contact meer niet
quote:Op zondag 19 februari 2012 20:27 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]... denk dat hier veels te veel achter een berichtje gezocht wordt, het is een eerste contact meer niet
Je bent nogal een traditionele jongen is het niet?quote:
een vriend van me heeft zijn vriendin (bijna vrouw) aan over gehouden. Ze hebben een gezamenlijke vriend dus reageerde vaker op een foto bij die gezamenlijke vriend. Die meid schreef hem een berichtje van ie ziet er leuk uit en je heb leuke reacties op... het gevolg moge duidelijk zijn.quote:
En dat zeg jijquote:Op zondag 19 februari 2012 20:33 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je bent nogal een traditionele jongen is het niet?
Ik vind dat inderdaad niet raarquote:Op zondag 19 februari 2012 20:35 schreef Partingglass het volgende:
[..]
een vriend van me heeft zijn vriendin (bijna vrouw) aan over gehouden. Ze hebben een gezamenlijke vriend dus reageerde vaker op een foto bij die gezamenlijke vriend. Die meid schreef hem een berichtje van ie ziet er leuk uit en je heb leuke reacties op... het gevolg moge duidelijk zijn.
ik durfde t niet te zeggen "anders heb ik het straks weer gedaan" maar dacht exact t zelfde hahahaquote:
Maar uit het niets vreemde mensen gaan aanspreken...quote:Op zondag 19 februari 2012 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind dat inderdaad niet raar
Zijn wel hele exceptionele gevallen.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:35 schreef Partingglass het volgende:
[..]
een vriend van me heeft zijn vriendin (bijna vrouw) aan over gehouden. Ze hebben een gezamenlijke vriend dus reageerde vaker op een foto bij die gezamenlijke vriend. Die meid schreef hem een berichtje van ie ziet er leuk uit en je heb leuke reacties op... het gevolg moge duidelijk zijn.
ik ook niet, is ongeveer net zo toevallig als op een feestje!quote:Op zondag 19 februari 2012 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind dat inderdaad niet raar
quote:Op zondag 19 februari 2012 20:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik durfde t niet te zeggen "anders heb ik het straks weer gedaan" maar dacht exact t zelfde hahaha
Dat ik moet ik ook gaan doenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:35 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Nee ik zou dat niet raar vinden.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar uit het niets vreemde mensen gaan aanspreken...
In het voorbeeld ''ken'' je elkaar van het reageren op een vriend.
Dus je hebt een aanleiding... Want je ziet dat hij vrijgezel is en hij leuk reageert op reacties van een vriend van je..quote:Op zondag 19 februari 2012 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik zou dat niet raar vinden.
Als het een gezamelijke vriend is.... en ik zie dat hij vrijgezel is, en ik vind hem leuk door bijv zijn reacties. Waarom zou je dan geen poging wagen???
zoals ik eerder al zei.. net als op een feestje en je bent in gesprek met een vreemde, kun je toch ook gewoon praatje met iemand maken, gewoon omdat hij leuke reacties geeft..? Zie daar niets raars inquote:Op zondag 19 februari 2012 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als het een gezamelijke vriend is.... en ik zie dat hij vrijgezel is, en ik vind hem leuk door bijv zijn reacties. Waarom zou je dan geen poging wagen???
Inderdaadquote:Op zondag 19 februari 2012 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik ook nietquote:Op zondag 19 februari 2012 20:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zoals ik eerder al zei.. net als op een feestje en je bent in gesprek met een vreemde, kun je toch ook gewoon praatje met iemand maken, gewoon omdat hij leuke reacties geeft..? Zie daar niets raars in
ja idd.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Iemand een berichtje sturen "met ik vind je leuk" was geen goed idee van mij inderdaad.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:38 schreef Partingglass het volgende:
Exceptioneel wellicht maar het heeft beter gewerkt dan veel pogingen die sommige van ons ondernomen hebben gezien het resultaat
Ik vind het wel wat hebbenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:39 schreef Partingglass het volgende:
[..]
ja idd.
Als ik bijvoorbeeld soms kijk wat voor halve chatsessies er ontstaan bij vrienden op een statusupdate of foto kan ik me heel goed voorstellen dat je uiteindelijk na een paar van die dingen die ene meid een berichtje stuurt.
Ja het is wel romantischquote:
ik ook, wel lekker natuurlijk, tenzij t een engert is natuurlijk hahaquote:
Tenzij hij heel onaantrekkelijk is natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 20:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ook, wel lekker natuurlijk, tenzij t een engert is natuurlijk haha
ik zeg ook... al hij leuk isquote:Op zondag 19 februari 2012 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Tenzij hij heel onaantrekkelijk is natuurlijk.
Kortom, het is niet altijd een goed idee.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
ik zeg ook... al hij leuk is
Oh dat is zekerquote:Op zondag 19 februari 2012 20:43 schreef Partingglass het volgende:
Zelfs dan zou ik het evengoed wel cool vinden en voor de moeite een berichtje terug sturen
Ik stuur altijd wat terug naar mensen.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:43 schreef Partingglass het volgende:
Zelfs dan zou ik het evengoed wel cool vinden en voor de moeite een berichtje terug sturen
Het is alleen een goed idee als je aantrekkelijk bentquote:Op zondag 19 februari 2012 20:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Kortom, het is niet altijd een goed idee.
Nee je moet bv wel facebookvrienden hebben die single zijnquote:Op zondag 19 februari 2012 20:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Kortom, het is niet altijd een goed idee.
Altijd?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind het sowieso vreemd om mensen aan te spreken.
vidn t jammer dat je niet kan filteren op singe =Dquote:Op zondag 19 februari 2012 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee je moet bv wel facebookvrienden hebben die single zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |