En nu wou ik dat je 'm stuk had gelatenquote:
Ik ook niet, volgens mij had iemand van het BBtopic een linkje geplaatst naar de lidlfolder.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen blaadje gekregen van de Lidl.
Geen idee welke je bedoeltquote:Op zondag 19 februari 2012 21:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En nu wou ik dat je 'm stuk had gelaten
Ja, die herinner ik me nog..
Maatje van mij staat er ook een aantal keer tussen, die hele lange jongen
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zie edit en achtergrond van foto die je plaatste..
Waarom niet?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:39 schreef DigitalGirl het volgende:
Waarom zijn jullie allemaal zo bezig met je lichaam?
dat bedenk ik me heel vaak als ik hier lees maar kan dan niet meer mee postenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:39 schreef DigitalGirl het volgende:
Omdat je andere dingen te doen hebt, geen idee zeg het eens?quote:
Hij staat er echt mega vaak op die avondquote:
Zie sigquote:Op zondag 19 februari 2012 21:39 schreef DigitalGirl het volgende:
Ja soms wel... Ik heb nog 2,5 week om 2 kilo af te vallen. Ben best benieuwd of het me gaat lukkenquote:
Sporten is een belangrijk iets in mijn levenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:40 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Omdat je andere dingen te doen hebt, geen idee zeg het eens?
Mens sana in corpore sanoquote:Op zondag 19 februari 2012 21:39 schreef DigitalGirl het volgende:
Hmm, dat is wel snel gezien het feit dat je al zoveel kwijt bent. De eerste gaan altijd sneller.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja soms wel... Ik heb nog 2,5 week om 2 kilo af te vallen. Ben best benieuwd of het me gaat lukken
Ik had de consulente beloofd dat ik het zou reddenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel snel gezien het feit dat je al zoveel kwijt bent. De eerste gaan altijd sneller.
Ik mag van mezelf pas wegen als het minimaal maart is. liefst pas eind maart.
Oeh, als ik aan m'n skates gewend ben en weer wat conditie heb wil ik eens een heel stuk skaten met jequote:Op zondag 19 februari 2012 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja soms wel... Ik heb nog 2,5 week om 2 kilo af te vallen. Ben best benieuwd of het me gaat lukken
[..]
Sporten is een belangrijk iets in mijn leven
Altijd zo geweest.
Ik heb ook mindere maanden gehad.... en dat was niet slim
Wat is die 800 dan precies, verschil met nu?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had de consulente beloofd dat ik het zou redden
Grrr.... anders een weekje langer doorgaan
(maar misschien wel beter dat ik die piercing neem dan)
Maar wil naar de 800 ... wordt er gek van
Een gezonde geest in een gezond lichaam.quote:
Plus jouw sig.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Een gezonde geest in een gezond lichaam.
Met de 800 heb je 2 produkten en dan 's avonds een koolhydraatarme maaltijdquote:Op zondag 19 februari 2012 21:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is die 800 dan precies, verschil met nu?
Ik ben volgens mij minimaal 5 kilo aangekomen.
Nou dansen helpt ehct hoorquote:Op zondag 19 februari 2012 21:47 schreef kingtoppie het volgende:
Gewoon gaan dansen achter je computer voor vetverbranding.
Ah okay. Nouja, meestal maakt 1 keer fout eten minder verschil dan je denkt hoor.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met de 800 heb je 2 produkten en dan 's avonds een koolhydraatarme maaltijd
Ik heb dit weekend ook verkeerd gegeten, dus vandaar dat ik geen vertrouwen heb
Met die 800 wil ik de laatste 5 nog kwijt raken![]()
(of wat strakker worden... spieren zijn ook gewicht natuurlijk)
Ook dat ja.quote:
Daarom bier.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou dansen helpt ehct hoor
na een avondje stappen met ik echt 2 kilo lichter
dit weekend ben je heel slecht bezig geweest stoutert... =pquote:Op zondag 19 februari 2012 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met de 800 heb je 2 produkten en dan 's avonds een koolhydraatarme maaltijd
Ik heb dit weekend ook verkeerd gegeten, dus vandaar dat ik geen vertrouwen heb
Met die 800 wil ik de laatste 5 nog kwijt raken![]()
(of wat strakker worden... spieren zijn ook gewicht natuurlijk)
het zijn 3 dagen geweestquote:Op zondag 19 februari 2012 21:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ah okay. Nouja, meestal maakt 1 keer fout eten minder verschil dan je denkt hoor.
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dit weekend ben je heel slecht bezig geweest stoutert... =p
Nee die vond ik zo vies!quote:Op zondag 19 februari 2012 21:49 schreef Myraela het volgende:
Heb je die caramilised pear thee al geprobeerd c_a? Die is kei lekker. :d
Dan ga je meteen door naar de super.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Bedenk me net dat ik om half 5 vrij ben en geen avondeten in huis heb voor morgen
whutwhat?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
Als je af wilt vallen kun je toch gewoon al je maaltijden in 3 tijdstippen proppen?
Ik zou hem op zijn linkerarm slaanquote:Op zondag 19 februari 2012 21:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk niet alles...
[ afbeelding ]
Supers zijn open tot 20:00quote:Op zondag 19 februari 2012 21:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Bedenk me net dat ik om half 5 vrij ben en geen avondeten in huis heb voor morgen
joh en anders ben je een weekje (of twee) langer bezig, je bent al hartstikke veel kwijt!!!quote:Op zondag 19 februari 2012 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had het ook wel even nodig... nu kan het knopje weer om
Ach, een beetje met je lichaam bezig zijn is gewoon nou eenmaal wel goed.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk niet alles...
[ afbeelding ]
Ik ga zo lekker cactus thee drinkenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt!? Ik vond hem echt nice en ik drink bijna nooit thee.
Liever over 5/6 tijdstippen verdelenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
Als je af wilt vallen kun je toch gewoon al je maaltijden in 3 tijdstippen proppen?
De ah sluit hier altijd om 21:45 pas. Het was meer het idee dat ik nog moest koken na school, ik denk dat ik kant en klaar haal en dat ik dan dinsdag wel pasta maak ofzoquote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ehh.. Ontbijt, middageten, avondeten
Ja daaromquote:Op zondag 19 februari 2012 21:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
joh en anders ben je een weekje (of twee) langer bezig, je bent al hartstikke veel kwijt!!!
Gezond afvallen is 6 eetmomentjes. Maar dat is niet mijn ding.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ehh.. Ontbijt, middageten, avondeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |