En wat aantrekkelijk is, is te variabel.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is alleen een goed idee als je aantrekkelijk bent![]()
ik nietquote:Op zondag 19 februari 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind het sowieso vreemd om mensen aan te spreken.
Daarom hou ik dus van Facebook, 9 van de 10 keer kan je er zo achter komen of je kans maakt bij iemand.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee je moet bv wel facebookvrienden hebben die single zijn
Zo had ik er nog niet over nagedacht.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vidn t jammer dat je niet kan filteren op singe =D
quote:Op zondag 19 februari 2012 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik niet![]()
ik spreek iedereen aan
Zelfs oude mannetjes die al 3 keer de elfstedentocht hebben gereden
En meteen of ze geen hele vreemde hobbys of overtuigingen heeft etc.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom hou ik dus van Facebook, 9 van de 10 keer kan je er zo achter komen of je kans maakt bij iemand.![]()
Heeft me heel wat overbodige moeite bespaard.
Moet je wel facebook van diegene hebbenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom hou ik dus van Facebook, 9 van de 10 keer kan je er zo achter komen of je kans maakt bij iemand.![]()
Heeft me heel wat overbodige moeite bespaard.
Dus het kan altijdquote:Op zondag 19 februari 2012 20:45 schreef heloef het volgende:
[..]
En wat aantrekkelijk is, is te variabel.
Niet altijd, maar wel vaak. Helemaal als ik nuchter ben.quote:
Maar waarom spreek je ze dan aan? Denk je van: "He, dat ouwe kereltje heeft vast iets leuks te vertellen!"?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik niet![]()
ik spreek iedereen aan
Zelfs oude mannetjes die al 3 keer de elfstedentocht hebben gereden
Zo kwam ik er dus achter dat het meisje wat ik leuk vond een redelijk goede muzieksmaak had, van voetbal hield en atheist was.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:47 schreef Partingglass het volgende:
[..]
En meteen of ze geen hele vreemde hobbys of overtuigingen heeft etc.
Makkelijk toch? Meestal dan.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moet je wel facebook van diegene hebben
Tsja dan houd het op. Ik ken mensen die zouden zeggen alles kan kapot maar dat is tegen mijn principesquote:Op zondag 19 februari 2012 20:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo kwam ik er dus achter dat het meisje wat ik leuk vond een redelijk goede muzieksmaak had, van voetbal hield en atheist was.
Maar helaas ook dat ze een relatie had met een leadzanger van een band, die wel slank, knap en baardgroei had.
geen ideequote:Op zondag 19 februari 2012 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet altijd, maar wel vaak. Helemaal als ik nuchter ben.
[..]
Maar waarom spreek je ze dan aan? Denk je van: "He, dat ouwe kereltje heeft vast iets leuks te vertellen!"?
Maar die leraar durfde je niet aan te spreken..quote:Op zondag 19 februari 2012 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen ideeIk vroeg: is dat nou moeilijk schaatsen op nooren... en toen ging hij verhaaltje vertellen
ja die was leukquote:Op zondag 19 februari 2012 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar die leraar durfde je niet aan te spreken..
Dus moet je altijd het risico maar nemen.quote:
Als man zal je dat toch echt altijd moeten doen denk ikquote:Op zondag 19 februari 2012 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus moet je altijd het risico maar nemen.
kunstschaatsenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:52 schreef kingtoppie het volgende:
Charmed, op welke schaatsen schaats jij?
leuke leraar.... WAAR??!!quote:
Ouwe mensen praten sowieso veel.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen ideeIk vroeg: is dat nou moeilijk schaatsen op nooren... en toen ging hij verhaaltje vertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |