ja =D welke dag wil je gaan?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow en Jacq wilt meedoen met de quizzen van de skihut
Ik ga morgen even mailen
Ga jij van de week nog met mij mee naar Tattoo Bob? Ik ga hem laten zetten op Katendrecht
Je ziet er niks vanquote:Op zondag 19 februari 2012 21:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben al van 80 naar 93 kilo gegaan
9,5% bf, ga eens weg met je niet buff
ja maar volgens mij zie ik wel iets van een kleine bloeduitstoring zitten?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee is ook niet zo.
Maar ik vind het vooral vaag
Ik moet nog even met Rob overleggenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja =D welke dag wil je gaan?
en over die quiz: wil wel , maar moet wel volgende dag werken, dus ff weten tot hoe laat t is
47% spiermassaquote:Op zondag 19 februari 2012 21:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je ziet er niks van
Maar nice stats hoor
nikita en daarna ncisquote:Op zondag 19 februari 2012 21:23 schreef kree het volgende:
Is er zo nog wat boeiends op tv of kan ik maar beter gaan slapen?
Flag football? Wat is dat?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
3x per week fitness 2x per week training (flag football momenteel)
hmm niks dus, ik volg die series nietquote:
Geen idee, maar je moet er wel voor in de skihut zijn op die dag(en) lijkt mij..quote:Op zondag 19 februari 2012 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
Joof?? weet jij wat die quizzen in houden in de skihut eigenlijk?
Hoezo?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind het maar een vage verhouding namelijk 9.5% vet en 47% spier op 93 kilo.
Ja duhquote:Op zondag 19 februari 2012 21:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, maar je moet er wel voor in de skihut zijn op die dag(en) lijkt mij..
Mn vader had 30% vet en 21% spierquote:Op zondag 19 februari 2012 21:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik verwacht dan wel een hoger % spier
Nee, nog niet meegemaakt verder, volgensmij is het altijd wat eerder op de avond ofzo..quote:Op zondag 19 februari 2012 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja duh
maar ik dahct dat jij het wel eens gezien had
Het is al goed hoor jongenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Je hebt ook nog botmassa en water in je lichaam he
ow dat is beterquote:Op zondag 19 februari 2012 21:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, nog niet meegemaakt verder, volgensmij is het altijd wat eerder op de avond ofzo..
Hoe bereken je dat allemaal Drom?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mn vader had 30% vet en 21% spier
Je kan me ook gewoon laten staanquote:Op zondag 19 februari 2012 21:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik gooi je met 1 arm door de kamer jonge
Hij is stukquote:Op zondag 19 februari 2012 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dat is beter
Ow en herinner je deze nog
[ afbeelding ]
Tof. Wij doen wel iets soortgelijks soms met training. Maar dan zonder die flags.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ben nog niet goed genoeg voor tackle
Next year I'll beast that shit up yo
Was afgelopen week een weegschaal in de aanbieding die dat kan bij de lidl. Berekend vetmassa, spiermassa, botmassa en het wateraandeelquote:Op zondag 19 februari 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe bereken je dat allemaal Drom?
Ik heb zware botten.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Je hebt ook nog botmassa en water in je lichaam he
Ik heb geen blaadje gekregen van de Lidl.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Was afgelopen week een weegschaal in de aanbieding die dat kan bij de lidl. Berekend vetmassa, spiermassa, botmassa en het wateraandeel
En nu wou ik dat je 'm stuk had gelatenquote:
Ik ook niet, volgens mij had iemand van het BBtopic een linkje geplaatst naar de lidlfolder.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen blaadje gekregen van de Lidl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |