quote:Op zondag 19 februari 2012 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ok... onder spoilers
Mijn teennagel met groene nagellakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn teenGATVERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heaven is a place on earth with you
Ja nu willen we pics he...quote:Op zondag 19 februari 2012 21:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik accepteer sowieso geen beledigingen over mijn kont.
Ik heb mijn middelvingernagel er een keer afgefietst. Met mijn hand langs een muurtje, in een keer PATS.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is toch vaag???
Een teennagel die er spontaan afvalt
wil net zeggen, ik heb ook behoorlijk grote kuiten (krijg laarzen vaak niet dicht =p) denk dat je behoorlijk afknapt als je van een barbie-been houdtquote:Op zondag 19 februari 2012 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ze van sportieve vrouwen houden, dan wel.
Jouw kontquote:Op zondag 19 februari 2012 21:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik accepteer sowieso geen beledigingen over mijn kont.
Van die fragiel dunne beentjes bedoel je? Hell noquote:Op zondag 19 februari 2012 21:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wil net zeggen, ik heb ook behoorlijk grote kuiten (krijg laarzen vaak niet dicht =p) denk dat je behoorlijk afknapt als je van een barbie-been houdt
Ja maar het rare is.... alles is droog eronderquote:Op zondag 19 februari 2012 21:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb mijn middelvingernagel er een keer afgefietst. Met mijn hand langs een muurtje, in een keer PATS.
au.
spontan... hij was toch al een flink tijdje zwart? of was dat een andere nagel?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is toch vaag???
Een teennagel die er spontaan afvalt
Ok toch maar gekekenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het ziet er niet eng uit hoor
Gewoon een teen zonder nagel
Ja maar...barbie-been, come onquote:Op zondag 19 februari 2012 21:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wil net zeggen, ik heb ook behoorlijk grote kuiten (krijg laarzen vaak niet dicht =p) denk dat je behoorlijk afknapt als je van een barbie-been houdt
Ja, nageltje komt terug.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar het rare is.... alles is droog eronder
Lijkt wel een soort van eelt... Ben benieuwd of er nog een nagel gaat groeien
En het is een vaag gevoel
dat was me anderequote:Op zondag 19 februari 2012 21:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
spontan... hij was toch al een flink tijdje zwart? of was dat een andere nagel?
Dit ja, ik vond het wel matig dat alleen mn kuiten in de prijzen vielen maar goedquote:Op zondag 19 februari 2012 21:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hij heeft goeie kuiten I guess?
Lijkt me wel ja. Niks mis natuurlijk met sportieve vrouwen. (quote:Op zondag 19 februari 2012 21:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kan nog niet ademen... woensdag denk ik...? (dinsdag train ik met Obi)quote:Op zondag 19 februari 2012 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
Snarf! Wanneer gaan we trainen? Morgen?
owja je bent nog ziekiesquote:Op zondag 19 februari 2012 21:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kan nog niet ademen... woensdag denk ik...? (dinsdag train ik met Obi)
Meer trainenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dit ja, ik vond het wel matig dat alleen mn kuiten in de prijzen vielen maar goed
wan kenobi?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kan nog niet ademen... woensdag denk ik...? (dinsdag train ik met Obi)
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ok... onder spoilers
Mijn teennagel met groene nagellakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn teenik vind het helemaal niet eng of viesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
jij wil vanacht toch wakker worden... gewoon allebei nemen dusquote:Op zondag 19 februari 2012 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik twijfel... nog een halve liter thee nemen... of een glas 7 up.
ben bang dat ik teveel moet plassen vannacht
Nee is ook niet zo.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik vind het helemaal niet eng of vies
theequote:Op zondag 19 februari 2012 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik twijfel... nog een halve liter thee nemen... of een glas 7 up.
ben bang dat ik teveel moet plassen vannacht
Wat voorn sport dan?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik train 5 keer in de weekof 6 in de wedstrijdweken
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jij wil vanacht toch wakker worden... gewoon allebei nemen dus
Waarom ben je niet meer buff dan?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
3x per week fitness 2x per week training (flag football momenteel)
Ik ben al van 80 naar 93 kilo gegaanquote:Op zondag 19 februari 2012 21:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom ben je niet meer buff dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |