En wat aantrekkelijk is, is te variabel.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is alleen een goed idee als je aantrekkelijk bent![]()
ik nietquote:Op zondag 19 februari 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind het sowieso vreemd om mensen aan te spreken.
Daarom hou ik dus van Facebook, 9 van de 10 keer kan je er zo achter komen of je kans maakt bij iemand.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee je moet bv wel facebookvrienden hebben die single zijn
Zo had ik er nog niet over nagedacht.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vidn t jammer dat je niet kan filteren op singe =D
quote:Op zondag 19 februari 2012 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik niet![]()
ik spreek iedereen aan
Zelfs oude mannetjes die al 3 keer de elfstedentocht hebben gereden
En meteen of ze geen hele vreemde hobbys of overtuigingen heeft etc.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom hou ik dus van Facebook, 9 van de 10 keer kan je er zo achter komen of je kans maakt bij iemand.![]()
Heeft me heel wat overbodige moeite bespaard.
Moet je wel facebook van diegene hebbenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom hou ik dus van Facebook, 9 van de 10 keer kan je er zo achter komen of je kans maakt bij iemand.![]()
Heeft me heel wat overbodige moeite bespaard.
Dus het kan altijdquote:Op zondag 19 februari 2012 20:45 schreef heloef het volgende:
[..]
En wat aantrekkelijk is, is te variabel.
Niet altijd, maar wel vaak. Helemaal als ik nuchter ben.quote:
Maar waarom spreek je ze dan aan? Denk je van: "He, dat ouwe kereltje heeft vast iets leuks te vertellen!"?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik niet![]()
ik spreek iedereen aan
Zelfs oude mannetjes die al 3 keer de elfstedentocht hebben gereden
Zo kwam ik er dus achter dat het meisje wat ik leuk vond een redelijk goede muzieksmaak had, van voetbal hield en atheist was.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:47 schreef Partingglass het volgende:
[..]
En meteen of ze geen hele vreemde hobbys of overtuigingen heeft etc.
Makkelijk toch? Meestal dan.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moet je wel facebook van diegene hebben
Tsja dan houd het op. Ik ken mensen die zouden zeggen alles kan kapot maar dat is tegen mijn principesquote:Op zondag 19 februari 2012 20:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo kwam ik er dus achter dat het meisje wat ik leuk vond een redelijk goede muzieksmaak had, van voetbal hield en atheist was.
Maar helaas ook dat ze een relatie had met een leadzanger van een band, die wel slank, knap en baardgroei had.
geen ideequote:Op zondag 19 februari 2012 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet altijd, maar wel vaak. Helemaal als ik nuchter ben.
[..]
Maar waarom spreek je ze dan aan? Denk je van: "He, dat ouwe kereltje heeft vast iets leuks te vertellen!"?
Maar die leraar durfde je niet aan te spreken..quote:Op zondag 19 februari 2012 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen ideeIk vroeg: is dat nou moeilijk schaatsen op nooren... en toen ging hij verhaaltje vertellen
ja die was leukquote:Op zondag 19 februari 2012 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar die leraar durfde je niet aan te spreken..
Dus moet je altijd het risico maar nemen.quote:
Als man zal je dat toch echt altijd moeten doen denk ikquote:Op zondag 19 februari 2012 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus moet je altijd het risico maar nemen.
kunstschaatsenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:52 schreef kingtoppie het volgende:
Charmed, op welke schaatsen schaats jij?
leuke leraar.... WAAR??!!quote:
Ouwe mensen praten sowieso veel.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen ideeIk vroeg: is dat nou moeilijk schaatsen op nooren... en toen ging hij verhaaltje vertellen
Daarnaast was het nou niet echt dat ik een hele verbetering was ten opzichte van haar vriend, een beetje als een Royce Rolls inruilen voor een Opel Astra. Then you know it's time to look further.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:50 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Tsja dan houd het op. Ik ken mensen die zouden zeggen alles kan kapot maar dat is tegen mijn principes
Niet per se. Chemische castratie kan altijd nog.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als man zal je dat toch echt altijd moeten doen denk ik
Handigquote:Op zondag 19 februari 2012 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Makkelijk toch? Meestal dan.
Ik zit nog op school, dus wij doorzoeken hele klassenlijsten op zoek naar de naam van iemand.
opel astra is wel goedkoper in onderhoud =pquote:Op zondag 19 februari 2012 20:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarnaast was het nou niet echt dat ik een hele verbetering was ten opzichte van haar vriend, een beetje als een Royce Rolls inruilen voor een Opel Astra. Then you know it's time to look further.
quote:Op zondag 19 februari 2012 20:54 schreef Drommeldaris het volgende:
JAZEKER, de eerste complimenten voor mn kuiten in 2012 zijn weer binnen!
We hebben nogal vreemde dingen gedaan om achter dingen te komen.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Handigik zit helaas niet meer op school.
Jaloers.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:54 schreef Drommeldaris het volgende:
WTFquote:Op zondag 19 februari 2012 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
We hebben nogal vreemde dingen gedaan om achter dingen te komen.
Leraren weglokken en dan inbreken in de lerarenkamer schroomden wij niet.
Nicequote:Op zondag 19 februari 2012 20:54 schreef Drommeldaris het volgende:
A men gotta do what a men gotta do.quote:
Slopel maakt stiekem hele fijne auto's.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
opel astra is wel goedkoper in onderhoud =p
Ik praat liever met een meisje dan inbrekenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:58 schreef heloef het volgende:
[..]
A men gotta do what a men gotta do.
Daarnaast is gewoon met zo'n meisje praten een stuk moeilijker dan inbreken.
juist.... helemaal top... mijn auto heeft ook zoiets high-tect: ik kan de wielen van binnen uit de auto bewegen =Dquote:Op zondag 19 februari 2012 20:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Slopel maakt stiekem hele fijne auto's.En zij hadden echt zo'n vette vierklepper waarbij de klepveren aan de buitenkant van het blok zaten ten behoeve van de koeling
Nee hoorquote:
Ow daar heb ik geen problemen meequote:Op zondag 19 februari 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ouwe mensen praten sowieso veel.
Maar mensen aanspreken vind ik best eng. Ik heb altijd het gevoel alsof ik mezelf enorm voor lul zet of iets dergelijks. Of dat ik ze bang maak.
Dat is waar, maar op dat moment dacht ik daar anders over.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik praat liever met een meisje dan inbreken
En het is niet strafbaar, als je een meisje aanspreekt is het ergste wat kan gebeuren een pets in je gezichtquote:Op zondag 19 februari 2012 21:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is waar, maar op dat moment dacht ik daar anders over.
Of ze klaagt je aan voor iets met een verzonnen verhaalquote:Op zondag 19 februari 2012 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En het is niet strafbaar, als je een meisje aanspreekt is het ergste wat kan gebeuren een pets in je gezicht
Holy fuck hoe doe jij dat dan? Ik loop ze altijd van buiten om te douwen, gelukkig is mijn hand nog nooit in de wielkast verdwenen maar fijn voelt 't nietquote:Op zondag 19 februari 2012 20:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
juist.... helemaal top... mijn auto heeft ook zoiets high-tect: ik kan de wielen van binnen uit de auto bewegen =D
Hhehehe.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
juist.... helemaal top... mijn auto heeft ook zoiets high-tect: ik kan de wielen van binnen uit de auto bewegen =D
Ik ben dan ook niet zo sociaalvaardig als jij.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ow daar heb ik geen problemen mee
Gewoon je zelf zijnSowieso ben ik nieuwsgierig naar andere mensen
Ja of je wordt uitgelachen, kan ook nog.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En het is niet strafbaar, als je een meisje aanspreekt is het ergste wat kan gebeuren een pets in je gezicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |