En het is niet strafbaar, als je een meisje aanspreekt is het ergste wat kan gebeuren een pets in je gezichtquote:Op zondag 19 februari 2012 21:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is waar, maar op dat moment dacht ik daar anders over.
Of ze klaagt je aan voor iets met een verzonnen verhaalquote:Op zondag 19 februari 2012 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En het is niet strafbaar, als je een meisje aanspreekt is het ergste wat kan gebeuren een pets in je gezicht
Holy fuck hoe doe jij dat dan? Ik loop ze altijd van buiten om te douwen, gelukkig is mijn hand nog nooit in de wielkast verdwenen maar fijn voelt 't nietquote:Op zondag 19 februari 2012 20:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
juist.... helemaal top... mijn auto heeft ook zoiets high-tect: ik kan de wielen van binnen uit de auto bewegen =D
Hhehehe.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
juist.... helemaal top... mijn auto heeft ook zoiets high-tect: ik kan de wielen van binnen uit de auto bewegen =D
Ik ben dan ook niet zo sociaalvaardig als jij.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ow daar heb ik geen problemen mee
Gewoon je zelf zijnSowieso ben ik nieuwsgierig naar andere mensen
Ja of je wordt uitgelachen, kan ook nog.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En het is niet strafbaar, als je een meisje aanspreekt is het ergste wat kan gebeuren een pets in je gezicht
tja... ford... =D echt zon gadget die je eens zou moeten proberenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Holy fuck hoe doe jij dat dan? Ik loop ze altijd van buiten om te douwen, gelukkig is mijn hand nog nooit in de wielkast verdwenen maar fijn voelt 't niet
ja wat wil je weten dan?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik had minstens een verhaal verwacht![]()
Ik had dat vroeger ook niet... is meer van de laatste paar jaartjesquote:Op zondag 19 februari 2012 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet zo sociaalvaardig als jij.![]()
Hoe is het met je teen?
Wacht.. Wat?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Je bedoelt dat cirkelvormige wiel dat altijd in de weg zit als ik mijn make-up wil doen?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:03 schreef Partingglass het volgende:
ik doe dat idd ook van binnen uit in mijn auto. Maar goed die auto heeft een stuur
Oh dat kan ook nogquote:Op zondag 19 februari 2012 21:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja of je wordt uitgelachen, kan ook nog.
Hoe kan een nagel er nou zo maar afvallen?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik had dat vroeger ook niet... is meer van de laatste paar jaartjes
Mijn teen, ja die mist een nagel
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op zondag 19 februari 2012 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe kan een nagel er nou zo maar afvallen?![]()
En doet dat geen pijn?
Klinkt ranzig. Doe maar.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee
Ik werd wakker, en ik voelde iets raars bij mijn teen.
Ik keek... en ik kon hem er zo afhalen zonder pijn
Owja ik zou nog een foto maken hoe me teen er nu uit ziet
Ik begon er expres niet overquote:Op zondag 19 februari 2012 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat ja. ik kwam er laatst toevallig achter.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bedoelt dat cirkelvormige wiel dat altijd in de weg zit als ik mijn make-up wil doen?
Hij heeft goeie kuiten I guess?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:57 schreef kingtoppie het volgende:
Wat is er met drommel zijn kuiten dan?
ja doen!!!quote:Op zondag 19 februari 2012 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Iemand zei ooit tegen mij 'zo, jij hebt flinke kuiten'quote:Op zondag 19 februari 2012 21:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hij heeft goeie kuiten I guess?
Da's een complimentquote:Op zondag 19 februari 2012 21:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Iemand zei ooit tegen mij 'zo, jij hebt flinke kuiten'
Ik weet nogsteeds niet of het een compliment is als je dat als vrouw te horen krijgt
Doe je hem wel effe in een spoilerquote:Op zondag 19 februari 2012 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ze van sportieve vrouwen houden, dan wel.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik weet nogsteeds niet of het een compliment is als je dat als vrouw te horen krijgt
Als iemand zegt dat je een flinke reet hebt is het ook niet positief toch?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn teenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pardon?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:11 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zo traditioneel ben ik niet hoor.
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ok... onder spoilers
Mijn teennagel met groene nagellakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn teenIEUW FUCKING IEUWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ok... onder spoilers
Mijn teennagel met groene nagellakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn teenZal ik klikken of nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!
Ik accepteer sowieso geen beledigingen over mijn kont.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als iemand zegt dat je een flinke reet hebt is het ook niet positief toch?
Tuurlijk welquote:Op zondag 19 februari 2012 21:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als iemand zegt dat je een flinke reet hebt is het ook niet positief toch?
Myra zei dat je een hele mooie bips hebt.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik accepteer sowieso geen beledigingen over mijn kont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |