Ach... zo blijf je altijd een verouderd toetel hebben. Ik ben dik tevreden met mijn s2quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:16 schreef Rnnz het volgende:
Zit ik met m'n Galaxy S2... deze gaat er gewoon even drie keer zo hard over heen qua prestaties.
Wel lijkt me een quad core processor iets van het goede.
die dualcore van mijn galaxy s 2 vind ik al enorm overkill. Pas als ubuntu phone of iets dergelijks uit komt zal je het echt pas kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:16 schreef Rnnz het volgende:
Zit ik met m'n Galaxy S2... deze gaat er gewoon even drie keer zo hard over heen qua prestaties.
Wel lijkt me een quad core processor iets van het goede.
Dat lijkt me echt uniek. Ben benieuwd hoe dat er in de praktijk uit zou zien.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:41 schreef Geester het volgende:
Kan je in de op het gerucht van draadloos opladen plaatsen? http://www.nu.nl/gadgets/(...)draadloos-laden.html
quote:Op maandag 26 maart 2012 13:44 schreef Coca_Cola het volgende:
http://www.engadget.com/2(...)march-30th-uk-event/
[ afbeelding ]
Waarom niet op 1 april.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:44 schreef Coca_Cola het volgende:
http://www.engadget.com/2(...)march-30th-uk-event/
[ afbeelding ]
Haha kikker in je bil.quote:
Alsof dat het enige is wat jouw ervan weerhoudt om een iPhone te kopen..(mocht dat overigens wel zo zijn dan kun je daar beter direct voor gaan. Als je de toegevoegde waarde van Android t.o.v. iOS niet ziet heeft het geen enkele zin)quote:Op maandag 26 maart 2012 22:23 schreef kucher het volgende:
Nee precies, als de voorgevel van de winkel potdicht zit komt de telefoon niet echt "uit".
Enige wat ik me nog afvraag is of de batterij nog vervangbaar is, anders kan ik net zo goed een oogfoon kopen.
Tja om nou weer deze discussie te starten. Het lijkt me alleen onzinnig om te zeggen dat als de batterij niet vervangbaar is, je dan voor een iPhone gaat. Kansloze opmerkingquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:39 schreef LuckyLuQ het volgende:
Iets kleiner schermpje ook op de iPhone.
stom schaap, wat mis je bij de huidige toestellen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:19 schreef Ypmaha het volgende:
ik heb een s2 en een lg optimus 3D, en wil dolgraag een s3. Hoe kan ik daar het beste voor zorgen? Beide telefoons verkopen en een s3 kopen?
Waardeloos om framework specificaties te vermelden bij de hardware specs.quote:stom schaap, wat mis je bij de huidige toestellen?
wat een faal OP, flac ondersteuning: ja suuuuuuurrreeee...
Want je weet al wat ie kan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:19 schreef Ypmaha het volgende:
ik heb een s2 en een lg optimus 3D, en wil dolgraag een s3.
ik ben aangenaam verrastquote:Op vrijdag 30 maart 2012 06:19 schreef kucher het volgende:
[..]
Waardeloos om framework specificaties te vermelden bij de hardware specs.
als in?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:13 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
hetzelfde als mijn s2, maar dan beter
want dat heb je ook nodig? je S2 heeft een dualcore, S3 waarschijnlijk een quadcore, er zijn niet eens apps die momenteel de volledige kracht van een quadcore eisen (op een paar games na geloof ik).. dus wat is het nut ervan? betere camera heb je nodig? voor goede camera's moet je sowieso niet bij samsung zijn.. dus waarom je zoveel van de camera verwacht bij samsung... betere resolutie scherm, vreet alleen meer batterij en waarschijnlijk de enige reden waarom die quadcore nuttig is, kijk maar naar de ipad3, dikke processor maar kan die zooi pixels maar net aansturen..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:18 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
sneller, betere resolutie, betere camera, bijv.
Je klinkt net als een bejaarde: "als het niet stuk is hoef je ook geen nieuwe, en kun je beter je geld op een spaarrekening zetten, heb je later tenminste nog wat aan. toen ik zo oud was als jij mochten we blij zijn met blablablabla...."quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:20 schreef andreas612 het volgende:
[..]
want dat heb je ook nodig? je S2 heeft een dualcore, S3 waarschijnlijk een quadcore, er zijn niet eens apps die momenteel de volledige kracht van een quadcore eisen (op een paar games na geloof ik).. dus wat is het nut ervan? betere camera heb je nodig? voor goede camera's moet je sowieso niet bij samsung zijn.. dus waarom je zoveel van de camera verwacht bij samsung... betere resolutie scherm, vreet alleen meer batterij en waarschijnlijk de enige reden waarom die quadcore nuttig is, kijk maar naar de ipad3, dikke processor maar kan die zooi pixels maar net aansturen..
Je hebt er een nodig omdat die andere daadwerkelijk stuk is of dusdanig verouderd is dat de interface traag en laggy is (oude legend en desire bijv.), niet om het hebben, wel mooi voorbeeld van marketing, iets nodig hebben omdat het nieuw is ..
er is een verschil tussen zinvol en gewoon domme schapen die iets kopen als het maar nieuw is, jij bent wel mooi schapenvoorbeeld. Die S3 gaat echt niks extras brengen tov je S2, wen er maar aanquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:24 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Je klinkt net als een bejaarde: "als het niet stuk is hoef je ook geen nieuwe, en kun je beter je geld op een spaarrekening zetten, heb je later tenminste nog wat aan. toen ik zo oud was als jij mochten we blij zijn met blablablabla...."
Sinds wanneer moet je iets nodig hebben om het te willen?![]()
![]()
Ga maar snel terug naar je seniorenflatquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:42 schreef andreas612 het volgende:
[..]
er is een verschil tussen zinvol en gewoon domme schapen die iets kopen als het maar nieuw is, jij bent wel mooi schapenvoorbeeld. Die S3 gaat echt niks extras brengen tov je S2, wen er maar aan
wat is daar de meerwaarde van als de touchwiz van samsung erop zit? deze overkoepelt de pure "android" interfacequote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:58 schreef schubb het volgende:
haha andreas612 Apple fan? of gewoon een zwerver die net z'n S2 in de opruiming heeft gekocht?
Ja kijk, sommige mensen hebben gewoon meer te besteden en hoeven niet op de kleintjes te letten.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:06 schreef andreas612 het volgende:
[..]
wat is daar de meerwaarde van als de touchwiz van samsung erop zit? deze overkoepelt de pure "android" interface
[..]heb een desire dus ik weet niet wat je nou slap zit te lullen.. Ypmaha gedraagd zich gewoon sneu, je hebt een S2 bent er tevreden mee, hebt niks wat je nu mist en toch een nieuwe willen gewoon 'omdat het kan'..
okquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:52 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ja kijk, sommige mensen hebben gewoon meer te besteden en hoeven niet op de kleintjes te letten.
Oh wacht, dit is KLB nietweet je wat, jij hebt gelijk. Is je e-penis nu weer wat gegroeid?
wel goede vergelijkingquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:00 schreef kucher het volgende:
[..]
Wat is de meerwaarde van een R230 als die dezelfde kleur heeft als je R107?
http://www.talenpracticumamsterdam.nl/taal.htmquote:Op zondag 1 april 2012 01:47 schreef kucher het volgende:
One X doet niet heeft een verwisselbare batterij dus frankerig ik geef geen neus over dat ding.
Bron: http://www.samsunggalaxys(...)y-s3-release-29-mei/quote:Volgens een tipgever zal de Samsung Galaxy S3 worden gelanceerd op dinsdag 29 mei 2012 en de verwachting is dat in de week van 21 mei het toestel zal worden aangekondigd. Mogelijk dat dit gebeurt tijdens een Samsung evenement in Londen. Onze tipgever baseert zijn informatie op basis van bronnen binnen Samsung Duitsland in een vestiging in München. Verdere details ontbreken, al klinkt de datum wel logisch. Aangezien de marketing manager van Samsung Benelux – Geert Mol – heeft aangegeven dat de “opvolger van de Galaxy S2” in de eerste helft van 2012 wordt gelanceerd.
Het blijft een gerucht in de inmiddels flinke molen, maar het is in ieder geval een datum waar we ons aan vast kunnen klampen. Volgens eerdere informatie zou de Galaxy S3 op 22 mei worden aangekondigd tijdens een Samsung Unpacked evenement. Dit is precies een week voor de datum die onze tipgever aangeeft wanneer de Galaxy S3 in de winkels ligt. Ook dit zou dus goed kunnen kloppen.
Vandaag werd voor een tweede keer bevestigd dat de Galaxy S3 gaat beschikken over een 4,65” Super AMOLED Plus HD scherm met een HD resolutie. Ook Android 4.0 ICS en een quad-core processor lijken een no-brainer te zijn.
Ook weten we dat de schermen voor de derde generatie Galaxy S op dit moment worden getest door Koreaanse providers en dat dit proces maximaal 2 maanden duurt. Ook daarom zou 29 mei goed kunnen kloppen. Laat we het in ieder geval hopen.
Bron: http://www.nu.nl/gadgets/(...)gin-mei-onthuld.htmlquote:AMSTERDAM – De Galaxy S III wordt waarschijnlijk 3 mei door Samsung aangekondigd. Het bedrijf heeft een uitnodigingen voor 'de volgende Galaxy' verstuurd naar de pers.
Foto: AFP
Hoewel in de uitnodiging geen details worden gegeven, kan gerust geconcludeerd worden dat het om de Galaxy S III gaat.
De opvolger van de populaire S II wordt al enkele weken verwacht en diverse details zijn al uitgelekt. Er staat voorlopig geen ander Galaxytoestel op stapel dat nog niet officieel aangekondigd is.
Volgens de geruchten krijgt de S III een keramische behuizing, een Full HD-scherm, 1.5 GHz quadcore-processor en een 4,8 inch-scherm. Eerder bevestigde Samsung dat de S III in de eerste helft van 2012 op de markt zou verschijnen. Mogelijk ligt het toestel dus nog in of voor juni in de winkels.
Van de Galaxy S II werden in tien maanden ruim 20 miljoen exemplaren verkocht.
Waarschijnlijkquote:Op maandag 16 april 2012 11:06 schreef draadstalig het volgende:
[..]
Bron: http://www.nu.nl/gadgets/(...)gin-mei-onthuld.html
Wat als het om een ander Galaxy model gaat?quote:Op maandag 16 april 2012 13:44 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Waarschijnlijk
Het is 100% zeker en officieel dat ie op3 mei aangekondigd gaat worden.
Eindelijk![]()
[ afbeelding ]
Daar geven ze never nooit een speciale conferentie voor. Behalve voor een Note of Nexus maar voor beiden is het te vroeg.quote:Op maandag 16 april 2012 17:03 schreef dimmak het volgende:
[..]
Wat als het om een ander Galaxy model gaat?
Is niet zo. Dan geven ze niet een speciale persconferentie. Dit is 100% zeker de dag (3 mei) dat de opvolger van de S2 gepresenteerd gaat worden!quote:Op maandag 16 april 2012 17:03 schreef dimmak het volgende:
[..]
Wat als het om een ander Galaxy model gaat?
De kans bestaat dat hij niet als s3 gelanceerd wordt maar een andere naam (om s8 te vermijden). Dit betekent alsnog, zoals er op de uitnodiging staat dat het om de nieuwe Galaxy gaat..quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:06 schreef andreas612 het volgende:
zou het echt geniaal vinden als er nou een totaal ander toestel gelanceerd wordt in meizat iedereen er mooi naast
'k bedoel wel die S3, maar met volledig andere specsquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:15 schreef draadstalig het volgende:
[..]
De kans bestaat dat hij niet als s3 gelanceerd wordt maar een andere naam (om s8 te vermijden). Dit betekent alsnog, zoals er op de uitnodiging staat dat het om de nieuwe Galaxy gaat..
Misschien dat de hogere prijzen richting de 300 zullen zakken, maar echt niet veel lager lijkt me. Ik wacht even tot 3 mei qua specs, en dan kiezen tussen een HTC One X en deze.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:19 schreef Mirel het volgende:
2e hands is de S2 te vinden voor verscheidene prijzen: tussen de 170 en 400. Hoeveel lager wordt dat als de S3 uitkomt?
Mits het een andere Galaxy is (wat ik me echt niet kan voorstellen) is de S3 staat de S3 ver boven de One x qua specs.. Uiteraard moet dit 3 mei blijken, maar dat kunnen we nu toch wel al met een gerust hart constateren.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:23 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien dat de hogere prijzen richting de 300 zullen zakken, maar echt niet veel lager lijkt me. Ik wacht even tot 3 mei qua specs, en dan kiezen tussen een HTC One X en deze.
Nou, dan moeten ze flink hun best gaan doen hoor, HTC heeft met de One X gewoon een prima apparaat neergezet. Ik hoop dat de vormgeving van de S3 ook een beetje tot de verbeelding gaat spreken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:58 schreef draadstalig het volgende:
[..]
Mits het een andere Galaxy is (wat ik me echt niet kan voorstellen) is de S3 staat de S3 ver boven de One x qua specs.. Uiteraard moet dit 3 mei blijken, maar dat kunnen we nu toch wel al met een gerust hart constateren.
Wat houdt dit precies in?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:03 schreef twi het volgende:
[..]
Het niet hoeven switchen tussen foto- en videomode vind ik toch wel een erg nette oplossing.
Grafisch gezien ligt de Tegra 3 (die overigens op 40nm gebakken wordt vs de 32nm van de exynos 4412 quadcore die waarschijnlijk in de S3 komt) op een zelfde niveau als de Adreno 225 in qualcomm's laatste S4 dualcore.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:03 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, dan moeten ze flink hun best gaan doen hoor, HTC heeft met de One X gewoon een prima apparaat neergezet. Ik hoop dat de vormgeving van de S3 ook een beetje tot de verbeelding gaat spreken.
Ik hoop dat ze met de camerafunctionaliteit ook een beetje het gebruiksgemak met de One X weten te benaderen. Het niet hoeven switchen tussen foto- en videomode vind ik toch wel een erg nette oplossing.
conclusie?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:00 schreef WH141 het volgende:
[..]
Grafisch gezien ligt de Tegra 3 (die overigens op 40nm gebakken wordt vs de 32nm van de exynos 4412 quadcore die waarschijnlijk in de S3 komt) op een zelfde niveau als de Adreno 225 in qualcomm's laatste S4 dualcore.
Qua rekenkracht heeft de krait soc zelfs een lichte voorsprong op de Tegra 3.
Tegra zet gewoon zwakke chipsets (zie ook tegra 2) neer met een erg zwakke GPU in vergelijking met de CPU wat kwalijk is aangezien Nvidia zich op de computermarkt volledig op grafische kaarten focust
quote:
Het wil nog wel eens voorkomen dat ik in mijn huidige telefoon in de videomode zit en snel van iets een foto wil nemen of vice-versa. Tegen de tijd dat 'ie van mode is geswitched, is het moment alweer voorbij. Ik heb nog een wat oudere Wave, maar dit is bij de SGS2 niet heel veel beter. Althans, ICS heb ik nog niet geprobeerd, wellicht is het daar verbeterd.quote:De camerasoftware is weer flink verbeterd en heeft een paar briljante features. Zo hoef je niet meer te schakelen tussen foto- en videomodus, omdat beide knoppen altijd in beeld staan. Als je op de video-knop duurt, heeft de camera wel een paar seconden nodig om de opname aan te zwengelen. Foto's worden daarentegen vrijwel zonder shutter-lag genomen.
Bron: Tweakers.net review
Nog andere mensen dan twi die hier iets over kunnen zeggen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:19 schreef Mirel het volgende:
2e hands is de S2 te vinden voor verscheidene prijzen: tussen de 170 en 400. Hoeveel lager wordt dat als de S3 uitkomt?
Lager als 250/300 gaat het echt niet worden het komende half jaar.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:10 schreef Mirel het volgende:
[..]
Nog andere mensen dan twi die hier iets over kunnen zeggen?
duidelijkquote:
Ik vond de camera/foto functie op de S2 prima werken. Was snel en nooit problemen mee gehad eigenlijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:27 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
Het wil nog wel eens voorkomen dat ik in mijn huidige telefoon in de videomode zit en snel van iets een foto wil nemen of vice-versa. Tegen de tijd dat 'ie van mode is geswitched, is het moment alweer voorbij. Ik heb nog een wat oudere Wave, maar dit is bij de SGS2 niet heel veel beter. Althans, ICS heb ik nog niet geprobeerd, wellicht is het daar verbeterd.
Kleine update klinkt als bullshit. Het gaat fucking goed met Samsung, ze hebben al het geld om flink te investeren in R&D en ze zullen er wederom op uit zijn om de concurrentie weg te blazen. De S en S2 waren juist zo succesvol omdat ze qua hardware tot de buitencategorie behoorden, waarom zou dat nu anders zijn?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:45 schreef dimmak het volgende:
http://smartphoneblognl.b(...)i-kan-waarnemen.html
Zo te zien krijgt de SIII maar een kleine update ten opzicht van de SII.
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:12 schreef 16meter het volgende:
[..]
Kleine update klinkt als bullshit. Het gaat fucking goed met Samsung, ze hebben al het geld om flink te investeren in R&D en ze zullen er wederom op uit zijn om de concurrentie weg te blazen. De S en S2 waren juist zo succesvol omdat ze qua hardware tot de buitencategorie behoorden, waarom zou dat nu anders zijn?
Ik verwacht dat de S3 de HTC One X ruimschoots gaat overtreffen. Samsung = innovatie.
De S3 waarschijnlijk van keramisch metaal, de iPhone 5 eventueel van vloeibaar metaal staat er he.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:58 schreef dimmak het volgende:
Het is maar een gerucht, maar dit zou wel zeer cool zijn. Apple en Samsung zijn ermee bezig om de iPhone 5 en de SIII een body te geven van vloeibaar metaal!.
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:12 schreef 16meter het volgende:
[..]
Kleine update klinkt als bullshit. Het gaat fucking goed met Samsung, ze hebben al het geld om flink te investeren in R&D en ze zullen er wederom op uit zijn om de concurrentie weg te blazen. De S en S2 waren juist zo succesvol omdat ze qua hardware tot de buitencategorie behoorden, waarom zou dat nu anders zijn?
Ik verwacht dat de S3 de HTC One X ruimschoots gaat overtreffen. Samsung = innovatie.
quote:De getoonde processor is een Exynos 4412, een quadcore-processor met vier Cortex A9-processorkernen die geklokt kunnen worden op 1,4GHz. De gpu zou een Mali 400 zijn, dezelfde gpu als in de Galaxy S II. Het is onduidelijk of de uiteindelijke versie die ook heeft. De camera heeft een maximale resolutie van 8 megapixels. Het scherm is 4,6" groot en heeft een resolutie van 720p, maar zelfs de diagonaal zou nog kunnen wijzigen in de uiteindelijke versie. Het prototype heeft in tegenstelling tot veel concurrenten ondersteuning voor een traditionele simkaart in plaats van een micro-simkaart. Daarnaast is er een slot voor een microsdhc-kaart.
Nog 13 dagen, en we weten het:)quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:58 schreef andreas612 het volgende:
[..]
lijkt me sterk dat ze met die specificaties 'ver' voorbij de one x gaan...
over het algemeen zit dit op 2 a 3 weken. De verwachting is (gezien de komst van de nieuwe Iphone) 2 weken na 3 Mei. Laatste minuten en dan weten we (wellicht) meer over de S3!!!quote:Op maandag 23 april 2012 11:40 schreef NightH4wk het volgende:
Hoelang duurt het ongeveer na de aankondiging op 3 mei voordat de telefoon geleverd kan worden? Enig idee?
was te verwachten. Hopelijk komen er meer vids uit komende dagen die ons meer zeggenquote:
Als ze alleen naar Apple zouden kijken dan zou er weinig te verwijten zijn naar Samsung.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:45 schreef dimmak het volgende:
http://smartphoneblognl.b(...)i-kan-waarnemen.html
Zo te zien krijgt de SIII maar een kleine update ten opzicht van de SII.
eens..quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:02 schreef hiphip het volgende:
[..]
Als ze alleen naar Apple zouden kijken dan zou er weinig te verwijten zijn naar Samsung.
Er zwerft al veel meer rond wat betreft de hardware. Lijkt absoluut geen kleine update te zijnquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:17 schreef 16meter het volgende:
Geen kleine update, als dit waar is:
http://www.gsmarena.com/s(...)ebsite-news-4137.php
Android is gewoon kut qua interface snelheid. Ik hoop dat het in ics veel beter is.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:21 schreef hiphip het volgende:
Het android os wordt ook steeds minder haperig betreft interactie.. is ook wel nodig als de hardware eromheen steeds sneller wordt maar je OS weleens traag overkomt.
kan altijd slechterquote:Op woensdag 25 april 2012 10:50 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Android is gewoon kut qua interface snelheid. Ik hoop dat het in ics veel beter is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:57 schreef draadstalig het volgende:
[..]
kan altijd slechterde interface snelheid is eigenlijk nog het enige ding waarom ik ooit nog evt. ga twijfelen tussen een iphone of android oid.. die interface loopt gewoon zo soepel en direct.. android gaat lang niet zo snel.. maar hoop wel dat dat een keer gelijk getrokken wordt. Windows phone loopt ook heel soepel, bijna net zoals apple, maar wel soepeler als android.. 'k kweenie waarom ze dat nooit écht goed hebben kunnen krijgen bij google.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
al eens met galaxy nexus gepield? Net zo smooth als een iPhone. Stock Android ftw:)quote:Op woensdag 25 april 2012 16:22 schreef andreas612 het volgende:
[..]
de interface snelheid is eigenlijk nog het enige ding waarom ik ooit nog evt. ga twijfelen tussen een iphone of android oid.. die interface loopt gewoon zo soepel en direct.. android gaat lang niet zo snel.. maar hoop wel dat dat een keer gelijk getrokken wordt. Windows phone loopt ook heel soepel, bijna net zoals apple, maar wel soepeler als android.. 'k kweenie waarom ze dat nooit écht goed hebben kunnen krijgen bij google.
Indd. Ook S2 is absoluut sneller dan de iphone, dus waar dit vandaan komt is mij een raadsel..quote:de interface snelheid is eigenlijk nog het enige ding waarom ik ooit nog evt. ga twijfelen tussen een iphone of android oid.. die interface loopt gewoon zo soepel en direct.. android gaat lang niet zo snel.. maar hoop wel dat dat een keer gelijk getrokken wordt. Windows phone loopt ook heel soepel, bijna net zoals apple, maar wel soepeler als android.. 'k kweenie waarom ze dat nooit écht goed hebben kunnen krijgen bij google.
[..]
al eens met galaxy nexus gepield? Net zo smooth als een iPhone. Stock Android ftw:)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit goed hebben kunnen krijgen. Heb je er wel eens mee gespeeld? Niet voor niets dat het zo'n ontzettend goed verkocht wordt.Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
neequote:Op donderdag 26 april 2012 00:05 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
al eens met galaxy nexus gepield? Net zo smooth als een iPhone. Stock Android ftw:)
Haha hou dan ook die kansloze opmerking voor jequote:Op donderdag 26 april 2012 20:06 schreef andreas612 het volgende:
[..]
neebij de mediamarkt zat er een patroon code op (
) waardoor ik niet door de interface kon gaan.. maar al wel met de S2 en die vond ik niet even vlot als apple draaien hoor.. daarbij touchwiz interface
maarja, ben de desire gewend dus niet echt een graadmeter
quote:UPDATE 16:18
Samsung want to show us more than only one phone!
Our tipster is pointing on GT-I9800
‘This is just the beginning.’
Wordt een bijzondere avond!! Of ie tegenvalt laat ik nog even in het midden, maar mijn gevoel zegt van nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
Stil hier..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanavond om 8 uur.
[ afbeelding ]
GT-I9300
[ afbeelding ]
http://www.sammobile.com/2012/05/01/this-is-the-galaxy-siii/
[..]
Want jij hebt al een foto van hoe hij er daadwerkelijk uitziet?quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:51 schreef 16meter het volgende:
SGS2 ziet er beter uit.. maar vind de specs belangrijker dan de buitenkant.
Als hij daadwerkelijk weer ronde hoeken heeft (zoals de S1) ga ik de S2 ook mooier vinden denk ik.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:51 schreef draadstalig het volgende:
[..]
Want jij hebt al een foto van hoe hij er daadwerkelijk uitziet?
Lol.. als je de bron van die foto had gevonden, had je kunnen constateren dat er een "beschermhoesje" omheen zit zodat hij niet volledig zichbaar wordt. Valt nog niet te zeggen dusquote:
Aha, okequote:Op donderdag 3 mei 2012 16:59 schreef draadstalig het volgende:
[..]
Lol.. als je de bron van die foto had gevonden, had je kunnen constateren dat er een "beschermhoesje" omheen zit zodat hij niet volledig zichbaar wordt. Valt nog niet te zeggen dus
Ik ga zeker kijken!quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:27 schreef delano.888 het volgende:
Over anderhalf uur is de aankondiging hier te volgen btw...
Hier dus..
zal ongetwijfeld vastlopenquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:37 schreef andreas612 het volgende:
't is toch ook gewoon te zien op die link die op dat plaatje staat:
www.thenextgalaxy.com
Dat wist ik al, maar die is zeeeeeeeeeeer waarschijnlijk binnen 2 minuten bommetje vol, vandaar engadget.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:37 schreef andreas612 het volgende:
't is toch ook gewoon te zien op die link die op dat plaatje staat:
www.thenextgalaxy.com
Das best veelquote:Hard to estimate how many people are sitting in this hall. Maybe 50 people to a row. 20 rows. Plus a whole bunch standing at the back.
Wut? Ik zie op geen van 3 sites nog beeld? nvm, f5quote:
ben benieuwd wat die 2 kleuren toch in gaan houden..quote:There are blue and white blobs dancing across a massive screen at the front.
Verschillende kleuren blauw en wit iig.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wut? Ik zie op geen van 3 sites nog beeld? nvm, f5
[..]
ben benieuwd wat die 2 kleuren toch in gaan houden..
geen zwart dus? lijkt me HEEEEEEEEEEL sterk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Verschillende kleuren blauw en wit iig.
de note is ook blauwquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
geen zwart dus? lijkt me HEEEEEEEEEEL sterk.
Zal er ook wel zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
geen zwart dus? lijkt me HEEEEEEEEEEL sterk.
Word die blauw genoemd? Dan maak ik me geen zorgenquote:
Erg trillerig ookquote:
pfffffffff ja als je naar die mensen kijkt, gekkenhuisquote:
Ben zelf een telefoonverkoper....hij wordt aangeduid als blauwquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Word die blauw genoemd? Dan maak ik me geen zorgending ziet er pikzwart uit
Of het zijn mini-Koreaantjesquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
pfffffffff ja als je naar die mensen kijkt, gekkenhuis
Je moet het ook niet gaan vergelijken met het apple-fanboy gala.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:01 schreef Pheno het volgende:
Valt toch wel mee? Ik vind het een vrij kleine zaal eigenlijk
Inderdaadquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:02 schreef delano.888 het volgende:
androidcentral chat maakt irritante geluiden zeg!
Dat doe ik ook niet, zie tagje van me, ik heb vaker in een zaal gezetenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:02 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je moet het ook niet gaan vergelijken met het apple-fanboy gala.
Sorry, Op beeld lijkt sowieso alles groter.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, zie tagje van me, ik heb vaker in een zaal gezeten
Ik heb alle Galaxy's nog nooit echt mooi gevonden, ik wil de HTC One X maar ben toch gaan kijken naar deze:quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:53 schreef RobertNL het volgende:
Checked in (stream werkt nog!)
Stream via DHMI op de TV, en de sites ernaast op het PC beeldscherm![]()
Lijk wel een fanboy
Verrassende aankondiging dan, als ze iedereen al hebben laten spelenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:08 schreef RobertNL het volgende:
Galaxy S III announced:
http://www.engadget.com/2(...)ii-preview-hands-on/
http://www.engadget.com/2(...)y-s-iii-is-official/
http://www.engadget.com/2(...)iii-camera-features/
Ik ben sowieso niet zo'n fan van hele dunne telefoon. Is niet relaxed om vast te houden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:12 schreef ANCT het volgende:
ik vond de s II een stuk mooier, maar die batterij is wel een groot pluspunt. Dat hij dan wat dikker is neem ik voor lief.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:13 schreef delano.888 het volgende:
Wie vond het een goed idee iemand te laten praten die nauwelijks verstaanbaar is
8.6mm is nou niet echt heel dikquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:12 schreef ANCT het volgende:
ik vond de s II een stuk mooier, maar die batterij is wel een groot pluspunt. Dat hij dan wat dikker is neem ik voor lief.
No shit, maar meestal zelfs na het event, zodat de verrassing er nog isquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:09 schreef -Datdus- het volgende:
Dat is normaal. Ze moeten alleen een agreement sluiten dat ze het pas posten tijdens het event.
Precies. Errrrrrrrrug vaagquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
No shit, maar meestal zelfs na het event, zodat de verrassing er nog is
ik vond hem er echt dikker uitzien als de htc one in de hands on, maar dat zal dan wel meevallenquote:
Echt, bummer. Ik hoopte minstens op echt 720Pquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:18 schreef WH141 het volgende:
Wtf pentile scherm terwijl ze sinds eind vorig jaar met een nieuwe lasertechniek de pixels 6x zo klein kunnen maken.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:18 schreef Pheno het volgende:
Wat een debiel groot ding. Moet ik nu in de kledingwinkel rekening houden met de grootte van mijn broekzakken?
quote:
720P heeft ie toch?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:19 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Echt, bummer. Ik hoopte minstens op echt 720P
K zit op mobiel lolbroek, volg er geen reet vanquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:19 schreef delano.888 het volgende:
Mensen die geloven dat er een pentium 4 in komt
1.4GHz quad-core Exynos processorquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:21 schreef andreas612 het volgende:
[..]
K zit op mobiel lolbroek, volg er geen reet van
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:21 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
720P heeft ie toch?
Van wat ik nu zie ga ik dus nog maar voor de One X. Misschien mindere accu maar verder vind ik 'm mooier dan de S3...
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:18 schreef WH141 het volgende:
Wtf pentile scherm terwijl ze sinds eind vorig jaar met een nieuwe lasertechniek de pixels 6x zo klein kunnen maken.
Nogal, als je dan hyped dat je een revolutie hebt, maak het dan ook een revolutiequote:
Ze hadden UTHER verder moeten ontwikkelen!quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nogal, als je dan hyped dat je een revolutie hebt, maak het dan ook een revolutie
Zojuist bevestigd dus door hem; geen Nederlandsquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:25 schreef Iemand91 het volgende:
Pff, dat spraaksturing gaat dus noooooit - lekker - werken hier in Nederlands (ofwel in Nederlands)![]()
Ja dat wel...maar voor de rest is het niks baanbrekends....quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:34 schreef Olle. het volgende:
Dat foto sturen zal wel tijd besparen![]()
handig
720Pquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:37 schreef Olle. het volgende:
heb het even gemist is het een full hd scherm?
thnxquote:
Wat wil je dan zien? Een micro-kerncentrale die de octacore cpu aanstuurt?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:37 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ja dat wel...maar voor de rest is het niks baanbrekends....![]()
als de S4 uitkomt wil ik geen 2.4 ghz quadcore tot de 3de macht zien.....ik wil vernieuwde technologie zien
wordt gebruikt als home button?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:39 schreef delano.888 het volgende:
IK SNAP NIET waarom ze een menu knop hebben gedaan, terwijl die officieel niet eens meer hoort te zitten in android 4
Denk het niet....sinds de komst van de Iphone is er niks vernieuwends gebouwd op het gebied van smartphones...alleen de specs van de telefoons zijn beter.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:38 schreef Olle. het volgende:
[..]
thnx
Ik denk dat dit ook niet een baanbrekende telefoon is, ik vind hem wel strak eigenlijk hoor
de S4 zal wel grote stappen maken hoop ik
Je snapt het niet. Android 4.0 heeft 3 knoppen:quote:
Ik denk ook dat de wereld verzadigd raakt en misschien wel teveel verwachtingen heeft omdat er jaarlijks een nieuwe telefoon uit komt..quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:40 schreef Rnie het volgende:
[..]
Denk het niet....sinds de komst van de Iphone is er niks vernieuwends gebouwd op het gebied van smartphones...alleen de specs van de telefoons zijn beter.
Dat dacht ik ook alquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:45 schreef delano.888 het volgende:
Hoe kan je nou weer "longer hours" maken, uren zijn altijd even lang.
Ik bedoel dat er zelfs al meerdere telefoons zijn die het doen, van palm volgens mij.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:47 schreef Gutz het volgende:
[..]
Je electrische tandenborstel doet het al 10 jaar ofzo
Hyperglazzzzzzzz of wat het ook is.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:47 schreef Noud_ het volgende:
Nog steeds van plastic en érg licht dus. Ik had gehoopt dat de geruchten over een ceramic-body klopten.
Nog nooit een koe met een Galaxy SII gezien danquote:
Samsung lanceert een telefoon voor mensenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |