thnxquote:
Wat wil je dan zien? Een micro-kerncentrale die de octacore cpu aanstuurt?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:37 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ja dat wel...maar voor de rest is het niks baanbrekends....![]()
als de S4 uitkomt wil ik geen 2.4 ghz quadcore tot de 3de macht zien.....ik wil vernieuwde technologie zien
wordt gebruikt als home button?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:39 schreef delano.888 het volgende:
IK SNAP NIET waarom ze een menu knop hebben gedaan, terwijl die officieel niet eens meer hoort te zitten in android 4
Denk het niet....sinds de komst van de Iphone is er niks vernieuwends gebouwd op het gebied van smartphones...alleen de specs van de telefoons zijn beter.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:38 schreef Olle. het volgende:
[..]
thnx
Ik denk dat dit ook niet een baanbrekende telefoon is, ik vind hem wel strak eigenlijk hoor
de S4 zal wel grote stappen maken hoop ik
Je snapt het niet. Android 4.0 heeft 3 knoppen:quote:
Ik denk ook dat de wereld verzadigd raakt en misschien wel teveel verwachtingen heeft omdat er jaarlijks een nieuwe telefoon uit komt..quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:40 schreef Rnie het volgende:
[..]
Denk het niet....sinds de komst van de Iphone is er niks vernieuwends gebouwd op het gebied van smartphones...alleen de specs van de telefoons zijn beter.
Dat dacht ik ook alquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:45 schreef delano.888 het volgende:
Hoe kan je nou weer "longer hours" maken, uren zijn altijd even lang.
Ik bedoel dat er zelfs al meerdere telefoons zijn die het doen, van palm volgens mij.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:47 schreef Gutz het volgende:
[..]
Je electrische tandenborstel doet het al 10 jaar ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |