quote:
720P heeft ie toch?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:19 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Echt, bummer. Ik hoopte minstens op echt 720P
K zit op mobiel lolbroek, volg er geen reet vanquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:19 schreef delano.888 het volgende:
Mensen die geloven dat er een pentium 4 in komt
1.4GHz quad-core Exynos processorquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:21 schreef andreas612 het volgende:
[..]
K zit op mobiel lolbroek, volg er geen reet van
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:21 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
720P heeft ie toch?
Van wat ik nu zie ga ik dus nog maar voor de One X. Misschien mindere accu maar verder vind ik 'm mooier dan de S3...
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:18 schreef WH141 het volgende:
Wtf pentile scherm terwijl ze sinds eind vorig jaar met een nieuwe lasertechniek de pixels 6x zo klein kunnen maken.
Nogal, als je dan hyped dat je een revolutie hebt, maak het dan ook een revolutiequote:
Ze hadden UTHER verder moeten ontwikkelen!quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nogal, als je dan hyped dat je een revolutie hebt, maak het dan ook een revolutie
Zojuist bevestigd dus door hem; geen Nederlandsquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:25 schreef Iemand91 het volgende:
Pff, dat spraaksturing gaat dus noooooit - lekker - werken hier in Nederlands (ofwel in Nederlands)![]()
Ja dat wel...maar voor de rest is het niks baanbrekends....quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:34 schreef Olle. het volgende:
Dat foto sturen zal wel tijd besparen![]()
handig
720Pquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:37 schreef Olle. het volgende:
heb het even gemist is het een full hd scherm?
thnxquote:
Wat wil je dan zien? Een micro-kerncentrale die de octacore cpu aanstuurt?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:37 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ja dat wel...maar voor de rest is het niks baanbrekends....![]()
als de S4 uitkomt wil ik geen 2.4 ghz quadcore tot de 3de macht zien.....ik wil vernieuwde technologie zien
wordt gebruikt als home button?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:39 schreef delano.888 het volgende:
IK SNAP NIET waarom ze een menu knop hebben gedaan, terwijl die officieel niet eens meer hoort te zitten in android 4
Denk het niet....sinds de komst van de Iphone is er niks vernieuwends gebouwd op het gebied van smartphones...alleen de specs van de telefoons zijn beter.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:38 schreef Olle. het volgende:
[..]
thnx
Ik denk dat dit ook niet een baanbrekende telefoon is, ik vind hem wel strak eigenlijk hoor
de S4 zal wel grote stappen maken hoop ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |