zal ongetwijfeld vastlopenquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:37 schreef andreas612 het volgende:
't is toch ook gewoon te zien op die link die op dat plaatje staat:
www.thenextgalaxy.com
Dat wist ik al, maar die is zeeeeeeeeeeer waarschijnlijk binnen 2 minuten bommetje vol, vandaar engadget.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:37 schreef andreas612 het volgende:
't is toch ook gewoon te zien op die link die op dat plaatje staat:
www.thenextgalaxy.com
Das best veelquote:Hard to estimate how many people are sitting in this hall. Maybe 50 people to a row. 20 rows. Plus a whole bunch standing at the back.
Wut? Ik zie op geen van 3 sites nog beeld? nvm, f5quote:
ben benieuwd wat die 2 kleuren toch in gaan houden..quote:There are blue and white blobs dancing across a massive screen at the front.
Verschillende kleuren blauw en wit iig.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wut? Ik zie op geen van 3 sites nog beeld? nvm, f5
[..]
ben benieuwd wat die 2 kleuren toch in gaan houden..
geen zwart dus? lijkt me HEEEEEEEEEEL sterk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Verschillende kleuren blauw en wit iig.
de note is ook blauwquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
geen zwart dus? lijkt me HEEEEEEEEEEL sterk.
Zal er ook wel zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
geen zwart dus? lijkt me HEEEEEEEEEEL sterk.
Word die blauw genoemd? Dan maak ik me geen zorgenquote:
Erg trillerig ookquote:
pfffffffff ja als je naar die mensen kijkt, gekkenhuisquote:
Ben zelf een telefoonverkoper....hij wordt aangeduid als blauwquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Word die blauw genoemd? Dan maak ik me geen zorgending ziet er pikzwart uit
Of het zijn mini-Koreaantjesquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
pfffffffff ja als je naar die mensen kijkt, gekkenhuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |