Aha, okequote:Op donderdag 3 mei 2012 16:59 schreef draadstalig het volgende:
[..]
Lol.. als je de bron van die foto had gevonden, had je kunnen constateren dat er een "beschermhoesje" omheen zit zodat hij niet volledig zichbaar wordt. Valt nog niet te zeggen dus
Ik ga zeker kijken!quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:27 schreef delano.888 het volgende:
Over anderhalf uur is de aankondiging hier te volgen btw...
Hier dus..
zal ongetwijfeld vastlopenquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:37 schreef andreas612 het volgende:
't is toch ook gewoon te zien op die link die op dat plaatje staat:
www.thenextgalaxy.com
Dat wist ik al, maar die is zeeeeeeeeeeer waarschijnlijk binnen 2 minuten bommetje vol, vandaar engadget.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:37 schreef andreas612 het volgende:
't is toch ook gewoon te zien op die link die op dat plaatje staat:
www.thenextgalaxy.com
Das best veelquote:Hard to estimate how many people are sitting in this hall. Maybe 50 people to a row. 20 rows. Plus a whole bunch standing at the back.
Wut? Ik zie op geen van 3 sites nog beeld? nvm, f5quote:
ben benieuwd wat die 2 kleuren toch in gaan houden..quote:There are blue and white blobs dancing across a massive screen at the front.
Verschillende kleuren blauw en wit iig.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wut? Ik zie op geen van 3 sites nog beeld? nvm, f5
[..]
ben benieuwd wat die 2 kleuren toch in gaan houden..
geen zwart dus? lijkt me HEEEEEEEEEEL sterk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Verschillende kleuren blauw en wit iig.
de note is ook blauwquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
geen zwart dus? lijkt me HEEEEEEEEEEL sterk.
Zal er ook wel zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
geen zwart dus? lijkt me HEEEEEEEEEEL sterk.
Word die blauw genoemd? Dan maak ik me geen zorgenquote:
Erg trillerig ookquote:
pfffffffff ja als je naar die mensen kijkt, gekkenhuisquote:
Ben zelf een telefoonverkoper....hij wordt aangeduid als blauwquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Word die blauw genoemd? Dan maak ik me geen zorgending ziet er pikzwart uit
Of het zijn mini-Koreaantjesquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
pfffffffff ja als je naar die mensen kijkt, gekkenhuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |