abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110712627
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 10:02 schreef hiphip het volgende:

[..]

Als ze alleen naar Apple zouden kijken dan zou er weinig te verwijten zijn naar Samsung.
eens..
Toch niet te hopen dat ze dit doen :)
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
pi_110719327
Geen kleine update, als dit waar is:
http://www.gsmarena.com/s(...)ebsite-news-4137.php
pi_110719741
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 14:17 schreef 16meter het volgende:
Geen kleine update, als dit waar is:
http://www.gsmarena.com/s(...)ebsite-news-4137.php
Er zwerft al veel meer rond wat betreft de hardware. Lijkt absoluut geen kleine update te zijn
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
pi_110759086
Het android os wordt ook steeds minder haperig betreft interactie.. is ook wel nodig als de hardware eromheen steeds sneller wordt maar je OS weleens traag overkomt.

[ Bericht 4% gewijzigd door hiphip op 25-04-2012 11:25:05 ]
pi_110759871
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:21 schreef hiphip het volgende:
Het android os wordt ook steeds minder haperig betreft interactie.. is ook wel nodig als de hardware eromheen steeds sneller wordt maar je OS weleens traag overkomt.
Android is gewoon kut qua interface snelheid. Ik hoop dat het in ics veel beter is.
pi_110768468
quote:
12s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:50 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

Android is gewoon kut qua interface snelheid. Ik hoop dat het in ics veel beter is.
kan altijd slechter

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_110772364
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 14:57 schreef draadstalig het volgende:

[..]

kan altijd slechter

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de interface snelheid is eigenlijk nog het enige ding waarom ik ooit nog evt. ga twijfelen tussen een iphone of android oid.. die interface loopt gewoon zo soepel en direct.. android gaat lang niet zo snel.. maar hoop wel dat dat een keer gelijk getrokken wordt. Windows phone loopt ook heel soepel, bijna net zoals apple, maar wel soepeler als android.. 'k kweenie waarom ze dat nooit écht goed hebben kunnen krijgen bij google.
pi_110799054
quote:
14s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:22 schreef andreas612 het volgende:

[..]

de interface snelheid is eigenlijk nog het enige ding waarom ik ooit nog evt. ga twijfelen tussen een iphone of android oid.. die interface loopt gewoon zo soepel en direct.. android gaat lang niet zo snel.. maar hoop wel dat dat een keer gelijk getrokken wordt. Windows phone loopt ook heel soepel, bijna net zoals apple, maar wel soepeler als android.. 'k kweenie waarom ze dat nooit écht goed hebben kunnen krijgen bij google.
al eens met galaxy nexus gepield? Net zo smooth als een iPhone. Stock Android ftw:)
pi_110803784
quote:

[..]

al eens met galaxy nexus gepield? Net zo smooth als een iPhone. Stock Android ftw:)
Indd. Ook S2 is absoluut sneller dan de iphone, dus waar dit vandaan komt is mij een raadsel..
SPOILER
Nooit goed hebben kunnen krijgen. Heb je er wel eens mee gespeeld? Niet voor niets dat het zo'n ontzettend goed verkocht wordt.
pi_110829669
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 00:05 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

nee ;( bij de mediamarkt zat er een patroon code op ( :') ) waardoor ik niet door de interface kon gaan.. maar al wel met de S2 en die vond ik niet even vlot als apple draaien hoor.. daarbij touchwiz interface :r
maarja, ben de desire gewend dus niet echt een graadmeter
pi_110851994
quote:
7s.gif Op donderdag 26 april 2012 20:06 schreef andreas612 het volgende:

[..]

nee ;( bij de mediamarkt zat er een patroon code op ( :') ) waardoor ik niet door de interface kon gaan.. maar al wel met de S2 en die vond ik niet even vlot als apple draaien hoor.. daarbij touchwiz interface :r
maarja, ben de desire gewend dus niet echt een graadmeter
Haha hou dan ook die kansloze opmerking voor je :) !
S2 is nog altijd sneller dan de 4s hoor. Custom Rom erop en hij is helemaal vlot. ICS heb ik nog niet geprobeerd dus daar kan ik niets over zeggen.
pi_110852340
Voor internetten en games is een beetje groot scherm altijd wel lekker, dus t.o.v. bijv. de iphone 4s heb je daar wel een voordeel mee.
pi_110852524
ik vind wel dat ze het niet moeten gaan overdrijven. De note is echt veels te groot. :')
  donderdag 3 mei 2012 @ 09:35:51 #114
299568 Dr.Pringles
zonnestraal
pi_111074399
Stil hier.. :{

Vanavond om 8 uur. :)

GT-I9300

http://www.sammobile.com/2012/05/01/this-is-the-galaxy-siii/

quote:
UPDATE 16:18
Samsung want to show us more than only one phone!
Our tipster is pointing on GT-I9800
‘This is just the beginning.’
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_111075550
quote:
Wordt een bijzondere avond!! Of ie tegenvalt laat ik nog even in het midden, maar mijn gevoel zegt van niet
pi_111076330
SGS2 ziet er beter uit.. maar vind de specs belangrijker dan de buitenkant.
pi_111080596
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 10:51 schreef 16meter het volgende:
SGS2 ziet er beter uit.. maar vind de specs belangrijker dan de buitenkant.
Want jij hebt al een foto van hoe hij er daadwerkelijk uitziet?
  donderdag 3 mei 2012 @ 16:15:24 #118
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_111089467
tvp
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_111090018
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 12:51 schreef draadstalig het volgende:

[..]

Want jij hebt al een foto van hoe hij er daadwerkelijk uitziet?
Als hij daadwerkelijk weer ronde hoeken heeft (zoals de S1) ga ik de S2 ook mooier vinden denk ik.
pi_111091464
quote:
11s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:15 schreef Parafernalia het volgende:
tvp
Lol.. als je de bron van die foto had gevonden, had je kunnen constateren dat er een "beschermhoesje" omheen zit zodat hij niet volledig zichbaar wordt. Valt nog niet te zeggen dus
  donderdag 3 mei 2012 @ 17:10:21 #121
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_111092020
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:59 schreef draadstalig het volgende:

[..]

Lol.. als je de bron van die foto had gevonden, had je kunnen constateren dat er een "beschermhoesje" omheen zit zodat hij niet volledig zichbaar wordt. Valt nog niet te zeggen dus
Aha, oke :)
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_111095107
Hij heeft vast een achterkant die lijkt op die 'stenen' of blobjes uit de add.
pi_111095153
Over anderhalf uur is de aankondiging hier te volgen btw...
Hier dus..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_111095206
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 18:27 schreef delano.888 het volgende:
Over anderhalf uur is de aankondiging hier te volgen btw...
Hier dus..
Ik ga zeker kijken! :D toevallig dat ik even hier kijk.
pi_111098177
't is toch ook gewoon te zien op die link die op dat plaatje staat:

www.thenextgalaxy.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')