Ach... zo blijf je altijd een verouderd toetel hebben. Ik ben dik tevreden met mijn s2quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:16 schreef Rnnz het volgende:
Zit ik met m'n Galaxy S2... deze gaat er gewoon even drie keer zo hard over heen qua prestaties.
Wel lijkt me een quad core processor iets van het goede.
die dualcore van mijn galaxy s 2 vind ik al enorm overkill. Pas als ubuntu phone of iets dergelijks uit komt zal je het echt pas kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:16 schreef Rnnz het volgende:
Zit ik met m'n Galaxy S2... deze gaat er gewoon even drie keer zo hard over heen qua prestaties.
Wel lijkt me een quad core processor iets van het goede.
Dat lijkt me echt uniek. Ben benieuwd hoe dat er in de praktijk uit zou zien.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:41 schreef Geester het volgende:
Kan je in de op het gerucht van draadloos opladen plaatsen? http://www.nu.nl/gadgets/(...)draadloos-laden.html
quote:Op maandag 26 maart 2012 13:44 schreef Coca_Cola het volgende:
http://www.engadget.com/2(...)march-30th-uk-event/
[ afbeelding ]
Waarom niet op 1 april.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:44 schreef Coca_Cola het volgende:
http://www.engadget.com/2(...)march-30th-uk-event/
[ afbeelding ]
Haha kikker in je bil.quote:
Alsof dat het enige is wat jouw ervan weerhoudt om een iPhone te kopen..(mocht dat overigens wel zo zijn dan kun je daar beter direct voor gaan. Als je de toegevoegde waarde van Android t.o.v. iOS niet ziet heeft het geen enkele zin)quote:Op maandag 26 maart 2012 22:23 schreef kucher het volgende:
Nee precies, als de voorgevel van de winkel potdicht zit komt de telefoon niet echt "uit".
Enige wat ik me nog afvraag is of de batterij nog vervangbaar is, anders kan ik net zo goed een oogfoon kopen.
Tja om nou weer deze discussie te starten. Het lijkt me alleen onzinnig om te zeggen dat als de batterij niet vervangbaar is, je dan voor een iPhone gaat. Kansloze opmerkingquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:39 schreef LuckyLuQ het volgende:
Iets kleiner schermpje ook op de iPhone.
stom schaap, wat mis je bij de huidige toestellen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:19 schreef Ypmaha het volgende:
ik heb een s2 en een lg optimus 3D, en wil dolgraag een s3. Hoe kan ik daar het beste voor zorgen? Beide telefoons verkopen en een s3 kopen?
Waardeloos om framework specificaties te vermelden bij de hardware specs.quote:stom schaap, wat mis je bij de huidige toestellen?
wat een faal OP, flac ondersteuning: ja suuuuuuurrreeee...
Want je weet al wat ie kan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:19 schreef Ypmaha het volgende:
ik heb een s2 en een lg optimus 3D, en wil dolgraag een s3.
ik ben aangenaam verrastquote:Op vrijdag 30 maart 2012 06:19 schreef kucher het volgende:
[..]
Waardeloos om framework specificaties te vermelden bij de hardware specs.
als in?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:13 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
hetzelfde als mijn s2, maar dan beter
want dat heb je ook nodig? je S2 heeft een dualcore, S3 waarschijnlijk een quadcore, er zijn niet eens apps die momenteel de volledige kracht van een quadcore eisen (op een paar games na geloof ik).. dus wat is het nut ervan? betere camera heb je nodig? voor goede camera's moet je sowieso niet bij samsung zijn.. dus waarom je zoveel van de camera verwacht bij samsung... betere resolutie scherm, vreet alleen meer batterij en waarschijnlijk de enige reden waarom die quadcore nuttig is, kijk maar naar de ipad3, dikke processor maar kan die zooi pixels maar net aansturen..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:18 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
sneller, betere resolutie, betere camera, bijv.
Je klinkt net als een bejaarde: "als het niet stuk is hoef je ook geen nieuwe, en kun je beter je geld op een spaarrekening zetten, heb je later tenminste nog wat aan. toen ik zo oud was als jij mochten we blij zijn met blablablabla...."quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:20 schreef andreas612 het volgende:
[..]
want dat heb je ook nodig? je S2 heeft een dualcore, S3 waarschijnlijk een quadcore, er zijn niet eens apps die momenteel de volledige kracht van een quadcore eisen (op een paar games na geloof ik).. dus wat is het nut ervan? betere camera heb je nodig? voor goede camera's moet je sowieso niet bij samsung zijn.. dus waarom je zoveel van de camera verwacht bij samsung... betere resolutie scherm, vreet alleen meer batterij en waarschijnlijk de enige reden waarom die quadcore nuttig is, kijk maar naar de ipad3, dikke processor maar kan die zooi pixels maar net aansturen..
Je hebt er een nodig omdat die andere daadwerkelijk stuk is of dusdanig verouderd is dat de interface traag en laggy is (oude legend en desire bijv.), niet om het hebben, wel mooi voorbeeld van marketing, iets nodig hebben omdat het nieuw is ..
er is een verschil tussen zinvol en gewoon domme schapen die iets kopen als het maar nieuw is, jij bent wel mooi schapenvoorbeeld. Die S3 gaat echt niks extras brengen tov je S2, wen er maar aanquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:24 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Je klinkt net als een bejaarde: "als het niet stuk is hoef je ook geen nieuwe, en kun je beter je geld op een spaarrekening zetten, heb je later tenminste nog wat aan. toen ik zo oud was als jij mochten we blij zijn met blablablabla...."
Sinds wanneer moet je iets nodig hebben om het te willen?![]()
![]()
Ga maar snel terug naar je seniorenflatquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:42 schreef andreas612 het volgende:
[..]
er is een verschil tussen zinvol en gewoon domme schapen die iets kopen als het maar nieuw is, jij bent wel mooi schapenvoorbeeld. Die S3 gaat echt niks extras brengen tov je S2, wen er maar aan
wat is daar de meerwaarde van als de touchwiz van samsung erop zit? deze overkoepelt de pure "android" interfacequote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:58 schreef schubb het volgende:
haha andreas612 Apple fan? of gewoon een zwerver die net z'n S2 in de opruiming heeft gekocht?
Ja kijk, sommige mensen hebben gewoon meer te besteden en hoeven niet op de kleintjes te letten.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:06 schreef andreas612 het volgende:
[..]
wat is daar de meerwaarde van als de touchwiz van samsung erop zit? deze overkoepelt de pure "android" interface
[..]heb een desire dus ik weet niet wat je nou slap zit te lullen.. Ypmaha gedraagd zich gewoon sneu, je hebt een S2 bent er tevreden mee, hebt niks wat je nu mist en toch een nieuwe willen gewoon 'omdat het kan'..
okquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:52 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ja kijk, sommige mensen hebben gewoon meer te besteden en hoeven niet op de kleintjes te letten.
Oh wacht, dit is KLB nietweet je wat, jij hebt gelijk. Is je e-penis nu weer wat gegroeid?
wel goede vergelijkingquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:00 schreef kucher het volgende:
[..]
Wat is de meerwaarde van een R230 als die dezelfde kleur heeft als je R107?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |