Ja precies. Niets wordt gelekt daar terwijl er tientallen mensen nauw bij betrokken zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:27 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
De Oostenrijkse media moet ook de kop dicht houden in deze zaak. Sinds bekend is dat er een NL prins ligt gaat alles op de manier waarop de RVD het wil en niet anders.
Ik vraag me af of je er ook zo over zou denken als er iemand van jouw familie in dat ziekenhuis lag in wat voor toestand dan ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:20 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Rekening houdend met het voorval met de telegraaf en dat jongetje dat de vliegramp overleefde, denk ik dat het goed is dat ze de boel zo op slot houden
Welke onkosten? de oranjes betalen niks(behandeling uitgezonderd, maar dat is verzekeringswerk) en van de journalisten krijgen ze ook niks.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:30 schreef Mercer het volgende:
Waarom zou dat ziekenhuis er nou weer (veel) geld aan overhouden?Ok ze zullen misschien onkosten vergoed krijgen, maar daar blijft het dan wel bij.
Ja zoels ik al zei, allebei is eigenlijk niet goed. Maar kan me voorstellen dat ze het op een case-by-case basis bekijken. Als je iemand wilt bezoeken die van een operatie bij ligt te komen maar helemaal in orde is voor de rest dat je dan moet wachten maar als je bij je op sterven liggende oma op bezoek wilt dat je dan wel welkom bent.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je er ook zo over zou denken als er iemand van jouw familie in dat ziekenhuis lag in wat voor toestand dan ook.
Strenge controle op wie het ziekenhuis in komt? Prima, vooral doen! Alle niet spoedeisende afspraken annuleren. Niemand toelaten tenzij ze kunnen aantonen wie ze komen bezoeken, wat de relatie is en pas na een uitgebreide controle.
Nog strengere controle in de buurt van de afdeling waar Friso ligt en daar alleen directe familie van de ziekte toelaten? Kan ik ook helemaal in komen.
Je kind/moeder/man/zus niet mogen bezoeken omdat er aan de andere kant in het ziekenhuis op een andere afdeling iemand ligt die blijkbaar belangrijker is dan alle anderen in dat ziekenhuis bij elkaar? Nee.
twitter:PetervandeIaar twitterde op zaterdag 18-02-2012 om 02:29:05Wat is er aan de hand met ene #Friso ? reageer retweet
OMG the eighties are back!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:34 schreef Mercer het volgende:
Die mensen op twitter
[ afbeelding ]twitter:PetervandeIaar twitterde op zaterdag 18-02-2012 om 02:29:05Wat is er aan de hand met ene #Friso ? reageer retweet
100% mee eens.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je er ook zo over zou denken als er iemand van jouw familie in dat ziekenhuis lag in wat voor toestand dan ook.
Strenge controle op wie het ziekenhuis in komt? Prima, vooral doen! Alle niet spoedeisende afspraken annuleren. Niemand toelaten tenzij ze kunnen aantonen wie ze komen bezoeken, wat de relatie is en pas na een uitgebreide controle.
Nog strengere controle in de buurt van de afdeling waar Friso ligt en daar alleen directe familie van de zieken toelaten? Kan ik ook helemaal in komen. (Niet vergeten dat hij op de IC ligt. Daar liggen dus meer mensen die in levensgevaar zijn.)
Je kind/moeder/man/zus niet mogen bezoeken omdat er aan de andere kant in het ziekenhuis op een andere afdeling iemand ligt die blijkbaar belangrijker is dan alle anderen in dat ziekenhuis bij elkaar? Nee.
Inderdaad, Friso loopt straks de tent uit als een soort Robocop zonder te betalen, en wie houdt hem dan tegen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:31 schreef sl44 het volgende:
[..]
Welke onkosten? de oranjes betalen niks(behandeling uitgezonderd, maar dat is verzekeringswerk) en van de journalisten krijgen ze ook niks.
Ze kunnen alleen veel geld verdienen als ze een scoop exclusief verkopen maar als dat uitkomt .............
Helemaal niemand, schijnt zelfs dat de burgemeester helemaal krom heeft moet liggen en als brugman heeft moeten lullen om binnen te komen, wel gelukt trouwens maar hij is niet op de etage van friso geweest.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:33 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja zoels ik al zei, allebei is eigenlijk niet goed. Maar kan me voorstellen dat ze het op een case-by-case basis bekijken. Als je iemand wilt bezoeken die van een operatie bij ligt te komen maar helemaal in orde is voor de rest dat je dan moet wachten maar als je bij je op sterven liggende oma op bezoek wilt dat je dan wel welkom bent.
Is er enig inzicht in hoe streng het verbod is? Wordt echt niemand toegelaten of alleen mensen niet die iemand willen bezoeken die niet in levensgevaar is?
Rot voor hem.. Hoop niet dat hij teveel van zijn #legh isquote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:34 schreef Mercer het volgende:
Die mensen op twitter
[ afbeelding ]twitter:PetervandeIaar twitterde op zaterdag 18-02-2012 om 02:29:05Wat is er aan de hand met ene #Friso ? reageer retweet
Peter zit duidelijk tussen een hormoonkuur in.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:34 schreef Mercer het volgende:
Die mensen op twitter
Tong zit in een dip.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Rot voor hem.. Hoop niet dat hij teveel van zijn #legh is
Die grap had van tong80 kunnen zijn.
Is dit een bekende gast? gezien zijn acount is goedgekeurd door twitter.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Peter zit duidelijk tussen een hormoonkuur in.
Sorry meneer, u moet alleen sterven. In het bed naast u ligt namelijk iemand die veel belangrijker is dan u. U vind het toch niet erg als ik het gordijntje vast dichtdoe hè? Dan worden we niet zo afgeleid door uw laatste rochels.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:35 schreef sl44 het volgende:
[..]
Helemaal niemand, schijnt zelfs dat de burgemeester helemaal krom heeft moet liggen en als brugman heeft moeten lullen om binnen te komen, wel gelukt trouwens maar hij is niet op de etage van friso geweest.
Lekker asociaal dan.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:35 schreef sl44 het volgende:
[..]
Helemaal niemand, schijnt zelfs dat de burgemeester helemaal krom heeft moet liggen en als brugman heeft moeten lullen om binnen te komen, wel gelukt trouwens maar hij is niet op de etage van friso geweest.
Vast een wereldberoemde figurant in spe wachtend op zijn grote doorbraakquote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:38 schreef sl44 het volgende:
[..]
Is dit een bekende gast? gezien zijn acount is goedgekeurd door twitter.
ExclusiefVerified
Teveel gesnoven. Nét weer bij kennis.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:34 schreef Mercer het volgende:
Die mensen op twitter
Ok ik wist niet dat het zo extreem was. Laten we hopen dat het gewoon een soort van schrikreactie was en dat ze morgen de boel goed geregeld hebben zodat menden met juiste intenties gewoon familie kunnen bezoeken maar de aasgieren op afstand worden gehouden.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:35 schreef sl44 het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Sorry meneer, u moet alleen sterven. In het bed naast u ligt namelijk iemand die veel belangrijker is dan u. U vind het toch niet erg als ik het gordijntje vast dichtdoe hè? Dan worden we niet zo afgeleid door uw laatste rochels.
Ja eens! Ze kunnen zijn etage toch hermetisch afsluiten? Het zou te gek voor woorden zijn als het allemaal zou stilliggen. Kóm even.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:41 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ok ik wist niet dat het zo extreem was. Laten we hopen dat het gewoon een soort van schrikreactie was en dat ze morgen de boel goed geregeld hebben zodat menden met juiste intenties gewoon familie kunnen bezoeken maar de aasgieren op afstand worden gehouden.
Bevel van dkdb en de RVD, en Oostenrijkse politie gehoorzaamd dan want tja stel je voor dat een belangrijk Nederlands persoon iets slechts zegt over lech of Oostenrijk, of nog erger dat oranjes hun huis in lech verkopen dan zijn ze de Sjaak als lech en Oostenrijk gezien.quote:
Lijkt me eigenlijk ook sterk.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Nah sorry ik geloof er niks van. Wel dat de burgemeester er niet in kwam hoor want die heeft daar feitelijk ook helemaal niets te zoeken. Die was daar ongetwijfeld alleen om zijn kop op tv te krijgen.
Maar dat er geen enkel bezoek binnenkomt dat geloof ik echt niet. Wel dat het beperkt wordt en dat vind ik ook wel terecht maar niemand? Neuh. Sterke verhalen.
Medisch toerisme is in Oostenrijk populair, miljardairs/dictators komen daar ook voor operaties dus het zal wel niet zo nieuw voor ze zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:34 schreef RemcoW23 het volgende:
Voor die lui in Oostenrijk is een situatie als die van Friso, één van de velen. Denk niet dat ze veel op het spel gaan zetten voor een semi-prins die in Nederland niet eens zo bekend is. Het is nou niet of Obama er ligt.
Al zouden ze over laatstgenoemde onder druk van USA ook weinig vrij kunnen geven, maargoed
Die afdeling is de IC. Daar liggen allemaal mensen in kritieke toestand die net als Friso ook elk moment het hoekje om kunnen gaan. Die laten ze echt niet allemaal alleen sterven omdat hij er ligt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja eens! Ze kunnen zijn etage toch hermetisch afsluiten? Het zou te gek voor woorden zijn als het allemaal zou stilliggen. Kóm even.
Ik zou ook de tent afbreken, slechte naam voor het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:44 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk ook sterk.
Stel een familielid ligt op sterven , je gaat erheen, maar je mag niet naar binnen omdat er een of andere prins toevallig in het ziekenhuis ligt.
Dan zou ik me toch een partij kwaad worden.
Wat een onzin. Dat ziekenhuis draait echt wel door hoor. En ze hebben geen huis daar.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:42 schreef sl44 het volgende:
[..]
Bevel van dkdb en de RVD, en Oostenrijkse politie gehoorzaamd dan want tja stel je voor dat een belangrijk Nederlands persoon iets slechts zegt over lech of Oostenrijk, of nog erger dat oranjes hun huis in lech verkopen dan zijn ze de Sjaak als lech en Oostenrijk gezien.
De oostenrijkse politie, de lechse burgemeester en welke autoriteit dan ook hebben geen klote meer te zeggen, de nederlanders regelen dat wel even, met de wals bij voorkeur.
Wereldvreemd in je eigen dorp als burgemeester.
Welnee johquote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:38 schreef sl44 het volgende:
[..]
Is dit een bekende gast? gezien zijn acount is goedgekeurd door twitter.
ExclusiefVerified
Dát.. Die ongein gaat verder dan je denkt.. RVD maakt de dienst uit daar. Enige wat je mag hopen dat familieleden van andere mensen daar in het ziekenhuis gewoon op bezoek mogen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:42 schreef sl44 het volgende:
[..]
Bevel van dkdb en de RVD, en Oostenrijkse politie gehoorzaamd dan want tja stel je voor dat een belangrijk Nederlands persoon iets slechts zegt over lech of Oostenrijk, of nog erger dat oranjes hun huis in lech verkopen dan zijn ze de Sjaak als lech en Oostenrijk gezien.
De oostenrijkse politie, de lechse burgemeester en welke autoriteit dan ook hebben geen klote meer te zeggen, de nederlanders regelen dat wel even, met de wals bij voorkeur.
Jij denkt dat de 'nazi's' dat ziekenhuis even overrompeld hebben?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:42 schreef sl44 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij denkt dat de 'nazi's' dat ziekenhuis even overrompeld hebben?
Dat.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Nah sorry ik geloof er niks van. Wel dat de burgemeester er niet in kwam hoor want die heeft daar feitelijk ook helemaal niets te zoeken. Die was daar ongetwijfeld alleen om zijn kop op tv te krijgen.
En dat. En die worden zo te zien nog wel wat sterker.quote:Maar dat er geen enkel bezoek binnenkomt dat geloof ik echt niet. Wel dat het beperkt wordt en dat vind ik ook wel terecht maar niemand? Neuh. Sterke verhalen.
Precies voor ons nederlands moeilijk voor te stellen, maar je hebt helemaal gelijk de rvd maakt de dienst uit en alles en iedereen moet maar wijken.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:46 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dát.. Die ongein gaat verder dan je denkt.. RVD maakt de dienst uit daar. Enige wat je mag hopen dat familieleden van andere mensen daar in het ziekenhuis gewoon op bezoek mogen.
Ik geloof er niks van, wel dat er aangescherpt protocol is vanwege een v.i.p.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:47 schreef sl44 het volgende:
[..]
Precies voor ons nederlands moeilijk voor te stellen, maar je hebt helemaal gelijk de rvd maakt de dienst uit en alles en iedereen moet maar wijken.
VIP voor Nederland ja.. Net alsof die Oostenrijkers een ruk geven om Friso. Zelfs 60% van de Nederlanders kent die vent niet..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, wel dat er aangescherpt protocol is vanwege een v.i.p.
lekker belangrijk hoeveel mensen hem kennen!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:52 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
VIP voor Nederland ja.. Net alsof die Oostenrijkers een ruk geven om Friso. Zelfs 60% van de Nederlanders kent die vent niet..
Kun je de RVD maar beter heen laten doen zodat je zelf wat meer rust hebt.
Hoe kom je nou weer bij dát getal?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:52 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
VIP voor Nederland ja.. Net alsof die Oostenrijkers een ruk geven om Friso. Zelfs 60% van de Nederlanders kent die vent niet..
220 berichten in de oostenrijkse media volgens news.google.comquote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:48 schreef RemcoW23 het volgende:
Nouja de Oostenrijkse media vindt het weinig interessant zoals ik het hoorde. Dus hopen dat Friso voor hun één van de velen is. Alleen NL-pers daar in de buurt (SBS, RTL en NOS).
Ze zullen er best over bericht hebben. In het late NOS-journaal stond er alleen NL-pers. Oostenrijk was nergens meer te bekennen werd toegegeven.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
220 berichten in de oostenrijkse media volgens news.google.com
http://news.google.com/ne(...)XM&ned=de_at&topic=h
Ah, kunnen we daar mooi de berichten afwachten van zielige huilende meisjes in dirndels die niet aan het bed van hun geliefde mochten zitten toen deze zijn laatste ademtocht uitblies.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
220 berichten in de oostenrijkse media volgens news.google.com
http://news.google.com/ne(...)XM&ned=de_at&topic=h
Genoeg.. Ligt een beetje aan de afdeling ookquote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:03 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoeveel mensen zouden er eigenlijk sterven per nacht in een gemiddeld ziekenhuis? Een? Meer?
Ja, dat het voor hen niet belangrijk genoeg is om daar een paar nieuwscrews te laten staan is logisch. Maar dat wil niet zeggen dat het ze totaal niet boeit. Mocht er wat gebeuren dan hebben ze wel deals met de nederlandse pers.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:57 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ze zullen er best over bericht hebben. In het late NOS-journaal stond er alleen NL-pers. Oostenrijk was nergens meer te bekennen werd toegegeven.
hij is niet slechts zogenaamd een VIP en het lijkt me niet meer dan normaal dat mensen met ingegroeide teennagels of zoiets onbelangrijks het een of 2 dagen zonder bezoek zal moeten doenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:59 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik mag alleen hopen dat de komst van Friso er niet voor zorgt dat andere mensen niet bij hun familieleden komen (zoals gesuggereerd in dit topic) omdat het dan zogenaamd een VIP is.
Ingegroeide teennagelsquote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij is niet slechts zogenaamd een VIP en het lijkt me niet meer dan normaal dat mensen met ingegroeide teennagels of zoiets onbelangrijks het een of 2 dagen zonder bezoek zal moeten doen
Zeker als dat bezoek de achternicht of de buurvrouw is.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij is niet slechts zogenaamd een VIP en het lijkt me niet meer dan normaal dat mensen met ingegroeide teennagels of zoiets onbelangrijks het een of 2 dagen zonder bezoek zal moeten doen
of de achternicht van de buurvrouw die toevallig ook begenadigd freelance fotograaf is!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zeker als dat bezoek de achternicht of de buurvrouw is.
Deze beveiliger gaat wel slapen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:25 schreef Mercer het volgende:
Dit topic is op dit moment beter beveiligd als dat ziekenhuis in Innsbruck
Ik ben er nog een uurtje of vier.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Deze beveiliger gaat wel slapen.
En de RVD, Nederlandse Regering e.d. zullen er wel weer voor zorgen dat het niet de schuld bleek te zijn van Johan Vrieskou.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
Meneer zocht doelbewust het gevaar op en heeft daarin gefaald. We mogen van geluk spreken dat er niet meer slachtoffers zijn gevallen door de stommiteit van Friso en zijn vrienden.
Een vuurpeleton lijkt mij wel een goede optie voor een berg sneeuw.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 04:01 schreef sp3c het volgende:
ja de RVD gaat snel de Oostenrijkse wetten zo herschrijven dat de lawine de doodstraf kan krijgen
Het is even wat werk ja.quote:
Tuurlijk. Als jij ergens, ondanks alle waarschuwingen, alsnog met je botte kop gaat skiën en een lawine veroorzaakt die je meesleept heb je gewoon gefaald.quote:
Ik denk dat we het er allemaal wel over eens zijn dat het dom was. Maar mensen kunnen fouten maken en we hoeven het toch niemand te gunnen dat een fout meteen de dood als gevolg heeft.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 04:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als jij ergens, ondanks alle waarschuwingen, alsnog met je botte kop gaat skiën en een lawine veroorzaakt die je meesleept heb je gewoon gefaald.
Of telt dat nu niet omdat het om een zoon van Bea gaat?
Als een onbekende Nederlander dit overkwam had iedereen geroepen dat het zijn eigen schuld was maar nu het om Friso gaat is het ineens een drama en zielig.
Nogmaals: een geluk dat er door zijn actie niet meer slachtoffers zijn gevallen.
mwah ... je kunt niet echt winnen van een lawinequote:Op zaterdag 18 februari 2012 04:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als jij ergens, ondanks alle waarschuwingen, alsnog met je botte kop gaat skiën en een lawine veroorzaakt die je meesleept heb je gewoon gefaald.
het is idd anders nu het om een zoon van Bea gaat ja, als dit bij Jan met de pet op was gebeurd dan had je nu echt nog niet geweten dat er lawinewaarschuwingen waren!quote:Of telt dat nu niet omdat het om een zoon van Bea gaat?
Als een onbekende Nederlander dit overkwam had iedereen geroepen dat het zijn eigen schuld was maar nu het om Friso gaat is het ineens een drama en zielig.
Nogmaals: een geluk dat er door zijn actie niet meer slachtoffers zijn gevallen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:22 schreef sp3c het volgende:
ik denk niet dat iemand zich druk maakt om mensen die daar met een mobieltje rondlopen
Hoi zuurpruim.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
Meneer zocht doelbewust het gevaar op en heeft daarin gefaald. We mogen van geluk spreken dat er niet meer slachtoffers zijn gevallen door de stommiteit van Friso en zijn vrienden.
Het is sowieso geen goed teken als ze hebben moeten reanimeren.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 06:51 schreef NorthernStar het volgende:
Al sinds gistermiddag geen updates gehad
104 Teletekst za 18 feb
Geen nieuwe informatie prins Friso
` Vannacht is geen nieuwe informatie
bekendgemaakt over de toestand van
prins Johan Friso.Het laatste bericht
kwam gisteren aan het eind van de
middag.Toen maakte de RVD bekend dat de
artsen in Innsbruck pas over een paar
dagen een prognose kunnen geven.
De behandelend artsen beschrijven de
toestand van de prins als stabiel,maar
hij is niet buiten levensgevaar.
Prins Friso werd gisteren om 12.15 uur
bedolven onder een lawine,toen hij met
een vriend buiten de piste aan het
skiën was.Hij heeft 20 minuten onder de
sneeuw gelegen,is daarna gereanimeerd
en naar het ziekenhuis gevlogen.
Puur mijn gevoel, ik denk dat het er heel slecht uitziet. We weten niks over eventuele andere verwondingen, maar alleen al dat zuurstofgebrek. Dan is twintig minuten (zelfs nog wat langer want de hulpdiensten hadden enige tijd nodig hem te vinden) erg lang hoor. Ik heb he-le-maal niks met het koninklijk huis maar dit gun je niemand. En dan die twee kleine kinderen. Bah.
Heb jij in je leven nooit waarschuwingen in de wind geslagen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 04:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dit dus. En natuurlijk gun ik het niemand maar hij had wel wat beter kunnen nadenken over wat de mogelijke consequenties kunnen zijn als hij buiten de piste met lawine gevaar 4 gaat skieen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ach zulke users als dat ratelgeval en de user hierboven me zijn natuurlijk heiligen die nooit wat verkeerds gedaan hebben in hun levenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 08:12 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Heb jij in je leven nooit waarschuwingen in de wind geslagen?
In sommige gevallen. Moet je veel geluk hebben. Maar zoals ik het begrijp krijgt men in de meeste gevallen geen lucht omdat er geen ruimte is om te ademen. Alsof iemand van 180 kilo op je borstkas zit. Je zit helemaal ingepakt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 08:11 schreef raptorix het volgende:
Ik meen wel eens gehoord te hebben dat je onder de sneeuw nog enigzins zuustof krijgt in tegenstelling tot water, iemand die dit kan bevestigen?
We weten dat hij een schedelbasisfractuur heeft en kunstmatig in coma gehouden wordt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 06:51 schreef NorthernStar het volgende:
Al sinds gistermiddag geen updates gehad
104 Teletekst za 18 feb
Geen nieuwe informatie prins Friso
` Vannacht is geen nieuwe informatie
bekendgemaakt over de toestand van
prins Johan Friso.Het laatste bericht
kwam gisteren aan het eind van de
middag.Toen maakte de RVD bekend dat de
artsen in Innsbruck pas over een paar
dagen een prognose kunnen geven.
De behandelend artsen beschrijven de
toestand van de prins als stabiel,maar
hij is niet buiten levensgevaar.
Prins Friso werd gisteren om 12.15 uur
bedolven onder een lawine,toen hij met
een vriend buiten de piste aan het
skiën was.Hij heeft 20 minuten onder de
sneeuw gelegen,is daarna gereanimeerd
en naar het ziekenhuis gevlogen.
Puur mijn gevoel, ik denk dat het er heel slecht uitziet. We weten niks over eventuele andere verwondingen, maar alleen al dat zuurstofgebrek. Dan is twintig minuten (zelfs nog wat langer want de hulpdiensten hadden enige tijd nodig hem te vinden) erg lang hoor. Ik heb he-le-maal niks met het koninklijk huis maar dit gun je niemand. En dan die twee kleine kinderen. Bah.![]()
Nee: http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ie-duurde-vrij-lang/quote:Op zaterdag 18 februari 2012 08:38 schreef Teslynd het volgende:
[..]
We weten dat hij een schedelbasisfractuur heeft en kunstmatig in coma gehouden wordt.
Tot 11.00 uur iig elk uur een extra journaal en daarna in de dweilpauzes van het schaatsen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 06:42 schreef Dagonet het volgende:
Even samenvattend voor de mensen die nu wakker worden:
Geen wijziging in toestand.
twitter:jeroenwetzels twitterde op zaterdag 18-02-2012 om 08:09:07Willem-Alexander, Maxima en de kinderen net gezien..waren waarschijnlijk op weg naar ontbijt.
reageer retweet
Ik vind het apart dat dit soort medische details op deze manier in de krant komen. Hoe zit het met het medisch beroepsgeheim? Bestaat dat niet in Oostenrijk?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 08:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee: http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ie-duurde-vrij-lang/
Dit is op de rand van wat beroepsgeheim inhoud vermoed ik. Maar ik vind dit wel een zeer betrouwbare bron.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 08:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik vind het apart dat dit soort medische details op deze manier in de krant komen. Hoe zit het met het medisch beroepsgeheim? Bestaat dat niet in Oostenrijk?
prettiger danquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:19 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De koninklijke familie verblijft toch elk jaar in Lech? Zullen ze daar wel een eigen onderkomen hebben. Wel een stuk prettiger als een hotel lijkt me.
Ze kunnen toch niks doen.
NRC-redacteur Jannetje Koelewijn, die toevallig ter plaatse was in het ziekenhuis van Innsbruck, meldt dat de prins geen schedelbasisfractuur heeft. Dat heeft Claudius Thomé, de behandelend arts van Friso gezegd tegen haar man, die neurochirurg is.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 08:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik vind het apart dat dit soort medische details op deze manier in de krant komen. Hoe zit het met het medisch beroepsgeheim? Bestaat dat niet in Oostenrijk?
Hmm, dit artikel geeft me wel wat hoop. Het kan goed aflopen, (al hoeft dat niet natuurlijk)quote:Op zaterdag 18 februari 2012 08:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee: http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ie-duurde-vrij-lang/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |