abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108107290
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 01:23 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Ah ok, dat wist ik niet. Dacht dat de kunstmatige coma wel veilig was en het er pas toe doet als ze je eruit gaan halen. Bedankt voor de opheldering, wel een verrotte situatie voor jou uiteraard :(.
Het is relatief veilig, omdat je het lichaam "ontspanning" geeft.. Maar het is geen zekerheid.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_108107293
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 01:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Je kunt verslechteren in een kunstmatige coma :{
Zo heb ik 2 jaar geleden iemand mogen begraven die tijdens de kunstmatige coma overleed, terwijl het eerst beter leek te gaan.
bij veel kankerpatienten is een kunstmatige coma vaak einde oefening :'(
lichaam is zo verzwakt door de chemo shit dat ze niet kunnen herstellen.
pi_108107321
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 01:25 schreef YebCar het volgende:

[..]

Chemo doet ook meer kwaad dan goed met je lichaam. Maarja, je moet wat om proberen te overleven.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  zaterdag 18 februari 2012 @ 01:26:30 #54
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_108107326
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 01:19 schreef BlaZ het volgende:

De koninklijke familie verblijft toch elk jaar in Lech? Zullen ze daar wel een eigen onderkomen hebben. Wel een stuk prettiger als een hotel lijkt me.
Ze kunnen toch niks doen.
De koninklijke famlie hebben in Lech een penson waar zij al jaren verblijven .
pi_108107337
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 01:25 schreef YebCar het volgende:

[..]

Niet alleen bij kanker ;) Maar klopt wel.
De arts toendertijd zei dat het lichaam niet sterk genoeg was om zichzelf "staande" te houden, waardoor ze 'm in een kunstmatige coma hielden. Als het lichaam dan verbetering toont, schijnen ze rustig aan de coma te kunnen beëindigen.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_108107511
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 01:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Niet alleen bij kanker ;) Maar klopt wel.
De arts toendertijd zei dat het lichaam niet sterk genoeg was om zichzelf "staande" te houden, waardoor ze 'm in een kunstmatige coma hielden. Als het lichaam dan verbetering toont, schijnen ze rustig aan de coma te kunnen beëindigen.
ik had het niet specifiek over jou hoor ;)
bedoel eigenlijk meer te zeggen dat bij kanker gevallen met kunstmatige coma = 90% gaat dat niet redden.
Bij andere ziektes/ongelukken zal het percentage ook niet al te hoog liggen. Zoals iemand eerder al zei 66% dat iemand daar aan dood gaat
pi_108107517
Nou... Ned1 is ook lekker snel met de info...
Ze melden nu pas dat prins Willem Alexander enzo zijn aangekomen.
pi_108107525
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 01:34 schreef miaeak het volgende:
Nou... Ned1 is ook lekker snel met de info...
Ze melden nu pas dat prins Willem Alexander enzo zijn aangekomen.
Geen herhaling van eerder nieuws?
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_108107552
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 01:34 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Nee, kwam ertussendoor als "laatste update".
  zaterdag 18 februari 2012 @ 01:36:23 #60
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_108107558
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 01:34 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Is al de zesde keer dat ik het voorbij zie komen inderdaad. Het nieuws staat op loop momenteel.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_108107586
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 01:36 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Is al de zesde keer dat ik het voorbij zie komen inderdaad. Het nieuws staat op loop momenteel.
't Is ook midden in de nacht ;)
Mocht hij overlijden of wakker worden dan komt er vast wel wat nieuws, voor een kleinigheidje gaan ze geen persmomenten inlassen :P
Brutal. Fucking. Metal.
pi_108107587
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 01:36 schreef miaeak het volgende:

[..]

Nee, kwam ertussendoor als "laatste update".
Denk nou eens na......

Wat gebeurd er als een nieuwsbericht met daarin een "laatste update" de halve nacht wordt herhaald? ;)
pi_108107592
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 01:36 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ah ok, had eerdere uitzendingen niet op ned.1 gezien. Dacht al ;)
  zaterdag 18 februari 2012 @ 01:38:15 #64
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_108107593
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 01:21 schreef MinderMutsig het volgende:

Persoonlijk had ik er denk ik wel voor gekozen dat er ten allen tijde in ieder geval iemand van de familie in het ziekenhuis aanwezig zou zijn maar ze zullen vast wel goede redenen hebben om daar niet voor te kiezen.
Ook leuk voor degene die dan de hele nacht in dat ziekenhuis moet doorbrengen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_108107607
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 01:38 schreef miaeak het volgende:

[..]

Ah ok, had eerdere uitzendingen niet op ned.1 gezien. Dacht al ;)
Ik ook niet, maar met een beetje nadenken kom je al een heel eind ;). Snachts herhalen ze alles aangezien het bekend is dat er vannacht geen nieuwe info meer komt (tenzij hij dood gaat of ineens als een dwaas door Innsbruck rent in een clownspak)
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_108107646
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 01:39 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar met een beetje nadenken kom je al een heel eind ;). Snachts herhalen ze alles aangezien het bekend is dat er vannacht geen nieuwe info meer komt (tenzij hij dood gaat of ineens als een dwaas door Innsbruck rent in een clownspak)
Dat krijg je met ninja-posts ;).
pi_108107665
Rond 4 uur komt Hart van Nederland ook met een update van gister.
pi_108107700
Toch kut voor die vent van het hofnarretje dat hij in een loop zit :') .
pi_108107706
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 01:46 schreef miaeak het volgende:
Toch kut voor die vent van het hofnarretje dat hij in een loop zit :') .
Ach, het nieuws wordt toch elke nacht 100x herhaald? :P
Brutal. Fucking. Metal.
pi_108107716
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 01:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ach, het nieuws wordt toch elke nacht 100x herhaald? :P
Vast niet met zoveel kijkers ;)
pi_108107729
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 01:38 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Ook leuk voor degene die dan de hele nacht in dat ziekenhuis moet doorbrengen.
Deze situatie is per definitie niet leuk voor de familie. Ik zou het graag overhebben voor mijn broer/schoonzus. Voor de een zodat hij niet alleen wakker wordt/komt te overlijden. Voor de ander om deze wat te ontlasten en rust te geven in de wetenschap dat er toch iemand bij hem is.

Maar zoals ik net al zei, ik ken de precieze situatie niet en er zal vast een reden zijn dat zij daar niet voor gekozen hebben.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_108107808
Ik vind dat iedereen hier een beetje expert-achtig negatief over de situatie bericht. Waarom weten mensen hier zo goed hoe een comateuze situatie werkt? :? Van wat ik hoor in het nieuws is het vrij gebruikelijk pas na 24 u iets te kunnen zeggen over de situatie van de patient, maar op dit forum weet men al dat 'ie 'opgegeven' is, terwijl we echt geen idee hebben wat zijn lichamelijke toestand is nu - in detail - toch?

Anyway, ik hoop dat het nog gewoon goed komt en van wat ik hoor in de media (van professionals) is die kans nog wel degelijk aanwezig, er wordt al gezegd dat we sowieso pas later horen hoe het gaat, dus dat we geen nieuws krijgen zegt volgens mij niets.

Zou fijn zijn overigens als alle mensen (heb dit topic gelezen) die zo stellig over zijn situatie berichten en ook iets weten van coma/onder bewustzijn etc. even erbij vermelden waarom zij hier zo mee bekend zijn.

Anders komt het zo blaterig over.
pi_108107910
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 01:48 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Deze situatie is per definitie niet leuk voor de familie. Ik zou het graag overhebben voor mijn broer/schoonzus. Voor de een zodat hij niet alleen wakker wordt/komt te overlijden. Voor de ander om deze wat te ontlasten en rust te geven in de wetenschap dat er toch iemand bij hem is.

Maar zoals ik net al zei, ik ken de precieze situatie niet en er zal vast een reden zijn dat zij daar niet voor gekozen hebben.
Ik ga er vanuit dat de DKDB daar ernstige bezwaren tegen heeft, en tel daar bij op dat het ziekenhuis hermetisch is afgesloten en dat alle publieke ingangen dicht zijn en je hebt al gauw een situatie die niet ideaal is.

Nieuwe patienten(mensen die vannacht iets krijgen) moeten naar omliggende ziekenhuizen, wat in die gebieden nog een flinke klus is.
pi_108107917
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 01:53 schreef Taurus het volgende:
Ik vind dat iedereen hier een beetje expert-achtig negatief over de situatie bericht. Waarom weten mensen hier zo goed hoe een comateuze situatie werkt? :? Van wat ik hoor in het nieuws is het vrij gebruikelijk pas na 24 u iets te kunnen zeggen over de situatie van de patient, maar op dit forum weet men al dat 'ie 'opgegeven' is, terwijl we echt geen idee hebben wat zijn lichamelijke toestand is nu - in detail - toch?

Anyway, ik hoop dat het nog gewoon goed komt en van wat ik hoor in de media (van professionals) is die kans nog wel degelijk aanwezig, er wordt al gezegd dat we sowieso pas later horen hoe het gaat, dus dat we geen nieuws krijgen zegt volgens mij niets.

Zou fijn zijn overigens als alle mensen (heb dit topic gelezen) die zo stellig over zijn situatie berichten en ook iets weten van coma/onder bewustzijn etc. even erbij vermelden waarom zij hier zo mee bekend zijn.

Anders komt het zo blaterig over.
Wie zegt hier dat hij/zij goed weet hoe een comateuze situatie werkt? Niemand. Wie zegt hier dat men al weet dat hij opgegeven is? Niemand.

De enige die hier iets stellig beweert, hoe wij denken, ben jij volgens mij. Over ongefundeerde aannames gesproken......

Wat wel zo is, is dat de overlevingskans ongeveer 50:50 is. Dus is het niet zo vreemd dat er gespeculeerd wordt.

Dus denk voortaan eerst zelf even na voordat je gaat lopen blaten.
pi_108107935
Alles wat ik tot noch toe gezegd heb over een eventuele kunstmatige coma heb ik van wat ik erover gehoord heb toen familie van mij in die toestand in het ziekenhuis lag en van wat ik op tv van artsen e.d. hoor die op de huidige situatie commentaar geven.

Teven heb ik er geen moeite mee om toe te geven dat ik waarschijnlijk loop te blaten. Daar is het dan ook een Fok! topic voor.
There is no love sincerer than the love of food.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')