Het is relatief veilig, omdat je het lichaam "ontspanning" geeft.. Maar het is geen zekerheid.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:23 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ah ok, dat wist ik niet. Dacht dat de kunstmatige coma wel veilig was en het er pas toe doet als ze je eruit gaan halen. Bedankt voor de opheldering, wel een verrotte situatie voor jou uiteraard.
bij veel kankerpatienten is een kunstmatige coma vaak einde oefeningquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je kunt verslechteren in een kunstmatige coma
Zo heb ik 2 jaar geleden iemand mogen begraven die tijdens de kunstmatige coma overleed, terwijl het eerst beter leek te gaan.
Chemo doet ook meer kwaad dan goed met je lichaam. Maarja, je moet wat om proberen te overleven.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:25 schreef YebCar het volgende:
[..]
bij veel kankerpatienten is een kunstmatige coma vaak einde oefening
lichaam is zo verzwakt door de chemo shit dat ze niet kunnen herstellen.
De koninklijke famlie hebben in Lech een penson waar zij al jaren verblijven .quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:19 schreef BlaZ het volgende:
De koninklijke familie verblijft toch elk jaar in Lech? Zullen ze daar wel een eigen onderkomen hebben. Wel een stuk prettiger als een hotel lijkt me.
Ze kunnen toch niks doen.
Niet alleen bij kankerquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:25 schreef YebCar het volgende:
[..]
bij veel kankerpatienten is een kunstmatige coma vaak einde oefening
lichaam is zo verzwakt door de chemo shit dat ze niet kunnen herstellen.
ik had het niet specifiek over jou hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet alleen bij kankerMaar klopt wel.
De arts toendertijd zei dat het lichaam niet sterk genoeg was om zichzelf "staande" te houden, waardoor ze 'm in een kunstmatige coma hielden. Als het lichaam dan verbetering toont, schijnen ze rustig aan de coma te kunnen beëindigen.
Geen herhaling van eerder nieuws?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:34 schreef miaeak het volgende:
Nou... Ned1 is ook lekker snel met de info...
Ze melden nu pas dat prins Willem Alexander enzo zijn aangekomen.
Nee, kwam ertussendoor als "laatste update".quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:34 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Geen herhaling van eerder nieuws?
Is al de zesde keer dat ik het voorbij zie komen inderdaad. Het nieuws staat op loop momenteel.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:34 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Geen herhaling van eerder nieuws?
't Is ook midden in de nachtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Is al de zesde keer dat ik het voorbij zie komen inderdaad. Het nieuws staat op loop momenteel.
Denk nou eens na......quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:36 schreef miaeak het volgende:
[..]
Nee, kwam ertussendoor als "laatste update".
Ah ok, had eerdere uitzendingen niet op ned.1 gezien. Dacht alquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Is al de zesde keer dat ik het voorbij zie komen inderdaad. Het nieuws staat op loop momenteel.
Ook leuk voor degene die dan de hele nacht in dat ziekenhuis moet doorbrengen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:21 schreef MinderMutsig het volgende:
Persoonlijk had ik er denk ik wel voor gekozen dat er ten allen tijde in ieder geval iemand van de familie in het ziekenhuis aanwezig zou zijn maar ze zullen vast wel goede redenen hebben om daar niet voor te kiezen.
Ik ook niet, maar met een beetje nadenken kom je al een heel eindquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:38 schreef miaeak het volgende:
[..]
Ah ok, had eerdere uitzendingen niet op ned.1 gezien. Dacht al
Dat krijg je met ninja-postsquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:39 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar met een beetje nadenken kom je al een heel eind. Snachts herhalen ze alles aangezien het bekend is dat er vannacht geen nieuwe info meer komt (tenzij hij dood gaat of ineens als een dwaas door Innsbruck rent in een clownspak)
Ach, het nieuws wordt toch elke nacht 100x herhaald?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:46 schreef miaeak het volgende:
Toch kut voor die vent van het hofnarretje dat hij in een loop zit.
Vast niet met zoveel kijkersquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, het nieuws wordt toch elke nacht 100x herhaald?
Deze situatie is per definitie niet leuk voor de familie. Ik zou het graag overhebben voor mijn broer/schoonzus. Voor de een zodat hij niet alleen wakker wordt/komt te overlijden. Voor de ander om deze wat te ontlasten en rust te geven in de wetenschap dat er toch iemand bij hem is.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:38 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ook leuk voor degene die dan de hele nacht in dat ziekenhuis moet doorbrengen.
Ik ga er vanuit dat de DKDB daar ernstige bezwaren tegen heeft, en tel daar bij op dat het ziekenhuis hermetisch is afgesloten en dat alle publieke ingangen dicht zijn en je hebt al gauw een situatie die niet ideaal is.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Deze situatie is per definitie niet leuk voor de familie. Ik zou het graag overhebben voor mijn broer/schoonzus. Voor de een zodat hij niet alleen wakker wordt/komt te overlijden. Voor de ander om deze wat te ontlasten en rust te geven in de wetenschap dat er toch iemand bij hem is.
Maar zoals ik net al zei, ik ken de precieze situatie niet en er zal vast een reden zijn dat zij daar niet voor gekozen hebben.
Wie zegt hier dat hij/zij goed weet hoe een comateuze situatie werkt? Niemand. Wie zegt hier dat men al weet dat hij opgegeven is? Niemand.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:53 schreef Taurus het volgende:
Ik vind dat iedereen hier een beetje expert-achtig negatief over de situatie bericht. Waarom weten mensen hier zo goed hoe een comateuze situatie werkt?Van wat ik hoor in het nieuws is het vrij gebruikelijk pas na 24 u iets te kunnen zeggen over de situatie van de patient, maar op dit forum weet men al dat 'ie 'opgegeven' is, terwijl we echt geen idee hebben wat zijn lichamelijke toestand is nu - in detail - toch?
Anyway, ik hoop dat het nog gewoon goed komt en van wat ik hoor in de media (van professionals) is die kans nog wel degelijk aanwezig, er wordt al gezegd dat we sowieso pas later horen hoe het gaat, dus dat we geen nieuws krijgen zegt volgens mij niets.
Zou fijn zijn overigens als alle mensen (heb dit topic gelezen) die zo stellig over zijn situatie berichten en ook iets weten van coma/onder bewustzijn etc. even erbij vermelden waarom zij hier zo mee bekend zijn.
Anders komt het zo blaterig over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |