Genoeg.. Ligt een beetje aan de afdeling ookquote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:03 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoeveel mensen zouden er eigenlijk sterven per nacht in een gemiddeld ziekenhuis? Een? Meer?
Ja, dat het voor hen niet belangrijk genoeg is om daar een paar nieuwscrews te laten staan is logisch. Maar dat wil niet zeggen dat het ze totaal niet boeit. Mocht er wat gebeuren dan hebben ze wel deals met de nederlandse pers.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:57 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ze zullen er best over bericht hebben. In het late NOS-journaal stond er alleen NL-pers. Oostenrijk was nergens meer te bekennen werd toegegeven.
hij is niet slechts zogenaamd een VIP en het lijkt me niet meer dan normaal dat mensen met ingegroeide teennagels of zoiets onbelangrijks het een of 2 dagen zonder bezoek zal moeten doenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:59 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik mag alleen hopen dat de komst van Friso er niet voor zorgt dat andere mensen niet bij hun familieleden komen (zoals gesuggereerd in dit topic) omdat het dan zogenaamd een VIP is.
Ingegroeide teennagelsquote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij is niet slechts zogenaamd een VIP en het lijkt me niet meer dan normaal dat mensen met ingegroeide teennagels of zoiets onbelangrijks het een of 2 dagen zonder bezoek zal moeten doen
Zeker als dat bezoek de achternicht of de buurvrouw is.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij is niet slechts zogenaamd een VIP en het lijkt me niet meer dan normaal dat mensen met ingegroeide teennagels of zoiets onbelangrijks het een of 2 dagen zonder bezoek zal moeten doen
of de achternicht van de buurvrouw die toevallig ook begenadigd freelance fotograaf is!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zeker als dat bezoek de achternicht of de buurvrouw is.
Deze beveiliger gaat wel slapen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:25 schreef Mercer het volgende:
Dit topic is op dit moment beter beveiligd als dat ziekenhuis in Innsbruck
Ik ben er nog een uurtje of vier.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Deze beveiliger gaat wel slapen.
En de RVD, Nederlandse Regering e.d. zullen er wel weer voor zorgen dat het niet de schuld bleek te zijn van Johan Vrieskou.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
Meneer zocht doelbewust het gevaar op en heeft daarin gefaald. We mogen van geluk spreken dat er niet meer slachtoffers zijn gevallen door de stommiteit van Friso en zijn vrienden.
Een vuurpeleton lijkt mij wel een goede optie voor een berg sneeuw.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 04:01 schreef sp3c het volgende:
ja de RVD gaat snel de Oostenrijkse wetten zo herschrijven dat de lawine de doodstraf kan krijgen
Het is even wat werk ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |