Ehhh, wel degelijk. Wat is dit nou weer, ik verzin zo'n reactie toch niet?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:00 schreef Mercer het volgende:
[..]
Wie zegt hier dat hij/zij goed weet hoe een comateuze situatie werkt? Niemand. Wie zegt hier dat men al weet dat hij opgegeven is? Niemand.
De enige die hier iets stellig beweert, hoe wij denken, ben jij volgens mij. Over ongefundeerde aannames gesproken......
Wat wel zo is, is dat de overlevingskans ongeveer 50:50 is. Dus is het niet zo vreemd dat er gespeculeerd wordt.
De negatieve uitkomst is iets waar mensen vrsagen over hebben. Wat zou er gebeuren als?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:05 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ehhh, wel degelijk. Wat is dit nou weer, ik verzin zo'n reactie toch niet?Lees anders de eerste pagina eens, beginnende bij ritmo (dat iemand kunstmatig in leven wordt gehouden terwijl zo iemand nooit meer wakker wordt, om maar wat te noemen).
Speculatie, oke: maar die reacties geven absoluut geen 50/50 aan. En ritmo is niet de enige. Het is overwegend negatief.Ik blaat niet hoor
Dat zou mijn angst zijn: dat hij plots overlijdt en dat er niemand van de familie bij hem is. Tenslotte is hij nog steeds volgens de RVD in levensgevaar.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Deze situatie is per definitie niet leuk voor de familie. Ik zou het graag overhebben voor mijn broer/schoonzus. Voor de een zodat hij niet alleen wakker wordt/komt te overlijden. Voor de ander om deze wat te ontlasten en rust te geven in de wetenschap dat er toch iemand bij hem is.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen. Maar ik heb dit topic ook gelezen en krijg nou niet het idee dat de reacties hier overwegend negatief zijn. Daarom verbaast het me wat je zegt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:05 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ehhh, wel degelijk. Wat is dit nou weer, ik verzin zo'n reactie toch niet?Lees anders de eerste pagina eens, beginnende bij ritmo (dat iemand kunstmatig in leven wordt gehouden terwijl zo iemand nooit meer wakker wordt, om maar wat te noemen).
Speculatie, oke: maar die reacties geven absoluut geen 50/50 aan. En ritmo is niet de enige. Het is overwegend negatief.Ik blaat niet hoor
het antwoord is .... Helemaal NIETS...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:06 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
De negatieve uitkomst is iets waar mensen vrsagen over hebben. Wat zou er gebeuren als?
Wat er zou gebeuren als hij helemaal in orde blijkt te zijn is gewoon niet zo bijster interessant.
Je vergeet dat als er iemand van oranje in het ziekenhuis blijft dat er dan 3 man van dkdb moeten blijven.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat zou mijn angst zijn: dat hij plots overlijdt en dat er niemand van de familie bij hem is. Tenslotte is hij nog steeds volgens de RVD in levensgevaar.
Met alle respect voor het werk van de DKDB zou ik daar toch echt lak aan hebben als iemand waarvan ik houd in levensbedreigende situatie in het ziekenhuis ligt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:59 schreef sl44 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat de DKDB daar ernstige bezwaren tegen heeft, en tel daar bij op dat het ziekenhuis hermetisch is afgesloten en dat alle publieke ingangen dicht zijn en je hebt al gauw een situatie die niet ideaal is.
Nieuwe patienten(mensen die vannacht iets krijgen) moeten naar omliggende ziekenhuizen, wat in die gebieden nog een flinke klus is.
Maar z'n vrouw dan? Ik snap het werkelijk niet of we kennen de werkelijke toestand van Friso niet. Maar volgens mij kun je in elk ziekenhuis wel ergens blijven slapen als er een kritieke situatie is. Lech ligt een fiks eind weg, helemaal links in Oostenrijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:12 schreef sl44 het volgende:
[..]
Je vergeet dat als er iemand van oranje in het ziekenhuis blijft dat er dan 3 man van dkdb moeten blijven.
Daarom. Knappe kerel die mij dat ziekenhuis uitkrijgt als ik geen aflossing van familie heb hoor. Of desnoods goede vrienden als het echt niet anders kan i.v.m. o.a. ARBO regeltjes voor de DKDB.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat zou mijn angst zijn: dat hij plots overlijdt en dat er niemand van de familie bij hem is. Tenslotte is hij nog steeds volgens de RVD in levensgevaar.
Rekening houdend met het voorval met de telegraaf en dat jongetje dat de vliegramp overleefde, denk ik dat het goed is dat ze de boel zo op slot houdenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:18 schreef sl44 het volgende:
Overal lees je dat het hermetisch is afgesloten.
En dat wordt ik bevestigd door een oud vriend/kennis/oud klasgenoot van me, die in insbruck woont volgens hem is het gebied rondom het ziekenhuis afgesloten, alle afspraken zijn geannuleerd en toen hij vanmiddag op ziekenbezoek ging(bij zijn zus) moest hij verschillende checkpoints door van zowel de dkdb als de lokale en rijks politie die er in grote getallen staan te niksen en uiteindelijk is hem de toegang ontzegt wat bij alle gasten(ziekenbezoek) gebeurde, formeel door de oostenrijkse politie maar volgens hem maakt de dkdb en de rvd de dienst uit in en rondom het ziekenhuis.
sowieso lekker boeiend. Vlees .... Bloed.. kleur van het bloed is niet boeiendquote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:17 schreef Dagonet het volgende:
Het is nogal een verschil of er een lid van de familie ligt of dat het staatshoofd en haar opvolger er zijn.
Ja maar dat kan in de bergen wel vies tegenvallen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:19 schreef Boca_Raton het volgende:
Ohw, foutje hier. Lech ligt niet zo ver van Innsbrück. Iets van 125 km. of zo, hemelsbreed. Ik dacht véél verder.
Ja! Wat heb je voor een boodschap aan ARBO-regeltjes als je man/broer/zoon etc. vecht voor z'n leven. Want zo is het nieuws nog steeds, dat is niet veranderd.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Daarom. Knappe kerel die mij dat ziekenhuis uitkrijgt als ik geen aflossing van familie heb hoor. Of desnoods goede vrienden als het echt niet anders kan i.v.m. o.a. ARBO regeltjes voor de DKDB.
Dat is zo. Maar ik dacht dat het echt helemaal réchts in Oostenrijk lag.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:20 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ja maar dat kan in de bergen wel vies tegenvallen.
dat ziekenhuis houd hier een flinke zak geld aan over lijkt mequote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:18 schreef sl44 het volgende:
Overal lees je dat het hermetisch is afgesloten.
En dat wordt ik bevestigd door een oud vriend/kennis/oud klasgenoot van me, die in insbruck woont volgens hem is het gebied rondom het ziekenhuis afgesloten, alle afspraken zijn geannuleerd en toen hij vanmiddag op ziekenbezoek ging(bij zijn zus) moest hij verschillende checkpoints door van zowel de dkdb als de lokale en rijks politie die er in grote getallen staan te niksen en uiteindelijk is hem de toegang ontzegt wat bij alle gasten(ziekenbezoek) gebeurde, formeel door de oostenrijkse politie maar volgens hem maakt de dkdb en de rvd de dienst uit in en rondom het ziekenhuis.
De familie is er wel aan gewend dat niks loopt zoals het in een normaal gezin loopt, ze zijn het wel gewend om zich aan te passen omdat de hofhouding en dkdb met de arbo regels zitten, dat ze constant moeten vragen of ze mogen skiën of dat concerten of afspraken altijd strak geregeld moeten zijn en nooit mogen uitlopen, dat soort dingen zijn allemaal het gevolg van het enorme team wat ze meeslepen.
Ik vind het echt niet kunnen voor de andere bezoekers.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:20 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Rekening houdend met het voorval met de telegraaf en dat jongetje dat de vliegramp overleefde, denk ik dat het goed is dat ze de boel zo op slot houden
agree, het is een beetje een catch-22 (misschien wel catch-33 want strengere regels voor journalistiek is misschien ook niet wenselijk)quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet kunnen voor de andere bezoekers.
Why? het kost ze alleen maar geld, en als de prins overlijd dan wordt dat wereldwijd uitgezonden(net als vandaag) en dan zijn ze echt de sjaak dan kunnen ze als ziekenhuis wel inpakken.(imago)quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat ziekenhuis houd hier een flinke zak geld aan over lijkt me
Daar denk ik serieus aan ja. De Oostenrijkse media moet ook de kop dicht houden in deze zaak. Sinds bekend is dat er een NL prins ligt gaat alles op de manier waarop de RVD het wil en niet anders.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat ziekenhuis houd hier een flinke zak geld aan over lijkt me
Volgens mij was het niet eens zo wereldwijd eigenlijk. In Nederland kennen de nodige mensen Friso al niet, laat staan in de landen die er wel toe doen in de wereld.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:26 schreef sl44 het volgende:
[..]
Why? het kost ze alleen maar geld, en als de prins overlijd dan wordt dat wereldwijd uitgezonden(net als vandaag) en dan zijn ze echt de sjaak dan kunnen ze als ziekenhuis wel inpakken.(imago)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |