SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
Wist je dat?
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten zijn keiverloofd.
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
[ Bericht 7% gewijzigd door STING op 20-02-2012 14:45:48 ]
Goed zo!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:12 schreef SummerBreeze het volgende:
Omdat Altron het niet deed heb ik het maar gedaan
quote:
Sorry sorry , kreeg net een klant aan de deur.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:12 schreef SummerBreeze het volgende:
Omdat Altron het niet deed heb ik het maar gedaan
is al goedquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:20 schreef Altron het volgende:
[..]
Sorry sorry , kreeg net een klant aan de deur.
[ afbeelding ]
Beetje je vrouw het werk laten doen.. Kan niet..quote:
Zat ik ook aan te denken ja. Punt is dat ik bij mijn fysio vaak wel sneller terecht kan met een verwijzing van de huisarts. Ik wacht in ieder geval maandag even af. Bedankt voor de adviezen!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nebo!! Ga eens naar de fysio en niet naar de huisarts.
Dat zou toch niet meer uit hoeven maken tegenwoordig?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:14 schreef Nebo het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken ja. Punt is dat ik bij mijn fysio vaak wel sneller terecht kan met een verwijzing van de huisarts. Ik wacht in ieder geval maandag even af. Bedankt voor de adviezen!
Doorverwijzing vragen!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:19 schreef Fallen het volgende:
Ik heb zojuist gehoord dat er verzekeraars zijn die bij een fysiobezoek zonder doorverwijzing, de eerste behandeling als twee behandelingen berekenen.
Echt... de zorg... pff...
Dat is al een geruime tijd, daarom zorg ik voor doorverwijzing, ondanks de dokter het af en toe niet zoektquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:19 schreef Fallen het volgende:
Ik heb zojuist gehoord dat er verzekeraars zijn die bij een fysiobezoek zonder doorverwijzing, de eerste behandeling als twee behandelingen berekenen.
quote:
Precies.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is al een geruime tijd, daarom zorg ik voor doorverwijzing, ondanks de dokter het af en toe niet zoekt
Hi!quote:
Meen je dat nou? Tjezus, nou nog een reden om toch via de huisarts te gaanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:19 schreef Fallen het volgende:
Volgens mij is dat al vanaf het begin zo sinds die regels zijn veranderd. Fysio zei hier ook, dat beter even langs de dokter kon gaanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:22 schreef Fallen het volgende:
[..]
[..]
Precies.
Het kan zonder doorverwijzing, alleen gaat het dus ten koste van een behandeling.
Als je aanvullende verzekering hebt krijg jeer meestal nog een paar bijquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:25 schreef Nebo het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Tjezus, nou nog een reden om toch via de huisarts te gaan
Edit: volgens mij krijg ik iets van 9 behandelingen per jaar vergoed, zou wel genoeg moeten zijn, maar je weet nooit wat er gebeurt...
Ligt echt aan de praktijk!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:22 schreef Fallen het volgende:
[..]
[..]
Precies.
Het kan zonder doorverwijzing, alleen gaat het dus ten koste van een behandeling.
Van de 3 meest recente sollicitaties:quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hoe gaat het met banen zoeken fal?
Amsterdam is wel relaxed, dicht bij huis!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:39 schreef Fallen het volgende:
[..]
Van de 3 meest recente sollicitaties:
1 afwijzing, 1 uitnodiging voor gesprek (a.s. maandag) en 1 ontvangstbevestiging maar verder nog geen reactie.
Ach, ik heb maar één baan nodig.
De laatste twee sollicitaties zijn voor dezelfde functie. Alleen de één is in Amsterdam, de ander in Rotterdam. Doe mij die eerste dan maar.
Conclusie: eend bakt waardeloze pannenkoeken en patat? Ik zie geen andere mogelijkheidquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:07 schreef wc-eend het volgende:
Kinderen
Wat willen jullie vanavond en morgenavond eten?
Vissticks, rijst en boontjes...
Schelpjes macaroni met rode saus en gehakt...
Geen eens vragen om pannekoeken, patat of dergelijke...
eens.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:11 schreef Nebo het volgende:
[..]
Conclusie: eend bakt waardeloze pannenkoeken en patat? Ik zie geen andere mogelijkheid
Nebo is me voor... (ben overigens geen ervaringsdeskundige Eend-technisch gezien)quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:11 schreef Nebo het volgende:
[..]
Conclusie: eend bakt waardeloze pannenkoeken en patat? Ik zie geen andere mogelijkheid
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:11 schreef Nebo het volgende:
[..]
Pannekoeken- en patatjesmeet bij Eend om het te controleren 14.gifquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:33 schreef wc-eend het volgende:
Tssss... ik bak lekkere pannekoeken en patatjes
Oeh waar woon je?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:24 schreef wc-eend het volgende:
Ik zag net dat ik volgende week het weekend vrij heb... dus jullie zijn welkom hoor
Waarom woont iedereen zo ver weg?quote:
Hardstikke leuk hierquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nee sorry Shar maar ik zou echt niet in Amsterdam willen wonen.
Den Haag is veel leuker wonenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hardstikke leuk hierMaar mocht ik ooit kids krijgen ben ik hier ook weg hoor
Maar voor nu is t wel leuk
Oke!quote:
Nietus! (Al zou ik erg blij zijn als ze binnenkort zouden zeggen dat ik niet meer naar Amsterdam hoef te komen voor het werkquote:
Jeeeeeej! Ik heb honger!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke!
1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij... OP!
Ik ben nu in Alkmaar, ik ben morgen pas weer in Amsterdam, daarna weer lekker gamenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
Damn Shar wat is Batman AC vet! Ben nu op 75% story en het wordt nu een beetje minder maar toch nog vet!
Mhhhhh....jaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben nu in Alkmaar, ik ben morgen pas weer in Amsterdam, daarna weer lekker gamen
Vind je AC leuker dan AA?
Oh verrassend dan, ik had niet verwacht dat hij beter zou zijn dan AA, benieuwd of ik hem ook leuker vindquote:
Je hebt nu een klein stadsgedeelte en dat is toffer.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh verrassend dan, ik had niet verwacht dat hij beter zou zijn dan AA, benieuwd of ik hem ook leuker vind
een bmw logo op een R8 plakkenquote:
LAYTONquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:13 schreef SummerBreeze het volgende:
blegh, ik wil verder met Prof Layton en de verloren toekomst, maar de batterij van m'n 3DS is leeg
idd, heb nu deel 1 en 2 uitgespeeld en ben dus bezig met drie. Hierna maar eens kijken of we deel 4 ook al ergens in een bak met used games kunnen vindenquote:
Ik heb ze wle in het engels, wat een hell is die game in het nederlands zegquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:15 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
idd, heb nu deel 1 en 2 uitgespeeld en ben dus bezig met drie. Hierna maar eens kijken of we deel 4 ook al ergens in een bak met used games kunnen vinden
ik heb het geluid uitstaan, de stemmen zijn inderdaad heel erg vervelend. Maar ik moet zeggen dat ik de puzzels, en dan vooral die met veel tekst, in de NL-versie makkelijker vind dan in de engelstalige versie. Maar mijn hersenen staan dan ook al een half jaar op stand byquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb ze wle in het engels, wat een hell is die game in het nederlands zeg
Nog eventjes wachtenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Layton is wel tof idd. Benieuwd wanneer ze met de 3DS game komen
Nja met deel 4 deden ze er ook al fucking lang over, maar goed dat is wel vaker met die Jap gamesquote:
Ik werd vannacht wakker stond Thomas naast me in het donker, schrok me de pleuris... hij had het koudquote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:38 schreef SuperFruitig het volgende:
Mooooh
Echt alleen maar moord en brand gedroomd. De tering.
Ik ben wel op 10 verschillende manieren doodgegaan vanacht
MAAR NU WEL LEKKER VROEG WAKKER HEUUUJJJJJJ
Tof! die kat kijkt ook elke keer precies goed!quote:
Tijd voor een naam change danquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:06 schreef AQuila360 het volgende:
EmarWii heeft de PSVita in de pre order staan
quote:
Gaat hard!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:53 schreef Sharana_LV het volgende:
Jeuj nu 2 van de 26 space invaders in Amsterdam
Niet echt, maar had ook niet echt zin om een rondje te gaan lopenquote:
Maar hoe zoek je ze? Gebruik je hints/locaties of is het gewoon 'als ik ze tegenkom' ?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Niet echt, maar had ook niet echt zin om een rondje te gaan lopen
Het was veel te koud om naar buiten te gaan
Nee, het enige wat ik gebruik zijn de straatnamen die weggegeven zijn, maar als je die naam hebt kun je soms alsnog vet lang zoeken, want ze zitten soms ook onder een brug hoorde ik,. Gewoon 'tegenkomen' werkt niet echt, ze zitten soms op plekken waar ik paar keer per week langs loop maar gewoon nooit opgevallen omdat ze verstopt zittenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:00 schreef Fallen het volgende:
[..]
Maar hoe zoek je ze? Gebruik je hints/locaties of is het gewoon 'als ik ze tegenkom' ?
Ja, sommige zitten op onopvallende plaatsen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee, het enige wat ik gebruik zijn de straatnamen die weggegeven zijn, maar als je die naam hebt kun je soms alsnog vet lang zoeken, want ze zitten soms ook onder een brug hoorde ik,. Gewoon 'tegenkomen' werkt niet echt, ze zitten soms op plekken waar ik paar keer per week langs loop maar gewoon nooit opgevallen omdat ze verstopt zitten
Bijhouden op FB? Ze staan op mjin website, genoeg toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, sommige zitten op onopvallende plaatsen.
Succes met zoeken!
Moet je ze niet gaan bijhouden op FB trouwens?
Ah... dat had ik niet gezien.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bijhouden op FB? Ze staan op mjin website, genoeg toch?
Harder jaquote:
Pannekoekenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:20 schreef wc-eend het volgende:
Zooo... twee uurtjes gezwemt met le kids..... hongurrrrrrrrrr
Schelpjes-macaroni met rode saus en gehaktquote:
BEST KIDS EVARquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:37 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Schelpjes-macaroni met rode saus en gehakt![]()
Ze vroegen om 19:00 of ze naar bed mochten... 5 min later sliepen ze al
Ze hebben nooit problemen veroorzaakt met naar bed gaan.. alleen s'ochtends het opstaan is nog een beetje moeilijk voor ze.. ze staan namelijk vroeg opquote:
Als je je eigen YouTube filmpjes hebt, activeren die hap... verdien je centkes meequote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
Your YouTube account **** might be eligible to earn revenue from the playbacks of your videos.
Making money from your videos is easy. Here's how it works: First sign into your YouTube account. Then review and complete the steps outlined here:
If your account is enabled, we may place ads next to the videos you submit for monetization. You will earn a share of the revenue from the ads as long as you meet the program requirements.
Oke dan
Ja true, maar beetje raar na pas 3 uploadsquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:53 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Als je je eigen YouTube filmpjes hebt, activeren die hap... verdien je centkes mee
Een gast die een aantal jaar geleden is begonnen met filmpjes maken voor YouTube.. erg goed met special effects en dergelijke... Op een gegeven moment had hij genoeg bezoekers voor zijn filmpjes om een maandsalaris te betalen en is daarmee door gegaan..quote:
Ja dat is dus iets anders dan de gemiddelde gebruiker, en only in america zekerquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:59 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Een gast die een aantal jaar geleden is begonnen met filmpjes maken voor YouTube.. erg goed met special effects en dergelijke... Op een gegeven moment had hij genoeg bezoekers voor zijn filmpjes om een maandsalaris te betalen en is daarmee door gegaan..
Nu heeft hij een eigen bedrijf en heeft hij pasgeleden in opdracht van Electronic Arts een televisie-reclame gemaakt voor Battlefield 3.
Hieronder is zijn 2011-compilatie... 47 filmpjes, 400 miljoen bezoekers...
Er zijn heel veel mensen die YT als beroep hebbenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:54 schreef wc-eend het volgende:
Ik weet niet wat je doet maar Freddy W heeft zijn beroep er van gemaakt met zijn YouTube-filmpjes
Zou best kunnen... ik volg alleen Freddy W, Feast of Fiction en Epic Mealtime...quote:Op zondag 19 februari 2012 09:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen die YT als beroep hebben
inderdaad! The evil monkey zit weer bij ons in de kastquote:
Wat is er dan babe?quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 10:24 schreef SocialDisorder het volgende:
mogge!
[..]
inderdaad! The evil monkey zit weer bij ons in de kast
Nah ik was sinds donderdag al weg dus kwam gisteravond thuis, dacht laat katten wel bij mij op bed pitten want ik moet morgen toch beddengoed in de wasquote:
Bel Poit maar dat ie je vandaag komt vertroetelen met kopjes thee en chocolade!!quote:Op zondag 19 februari 2012 10:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nah ik was sinds donderdag al weg dus kwam gisteravond thuis, dacht laat katten wel bij mij op bed pitten want ik moet morgen toch beddengoed in de wasmaar ze gingen bokspartij houden dus uiteindelijk toch maar in hun kamer gedaan, toen kon ik vet lang niet slapen, was super misselijk, werd paar keer per nacht wakker enzo, en nu ben ik mega brak en blegh
Doe ikquote:Op zondag 19 februari 2012 10:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Bel Poit maar dat ie je vandaag komt vertroetelen met kopjes thee en chocolade!!
Nice!quote:Op zondag 19 februari 2012 11:04 schreef AQuila360 het volgende:
En Arkham City uit! De main story line is best kort.
Week nietquote:Op zondag 19 februari 2012 11:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nice!hoeveel uur playtime is de game ongeveer?
Roep je fruit en dan ga je samen met hem sportenquote:Op zondag 19 februari 2012 11:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
FUUUU
Allebei de sportscholen waar ik kan gaan sporten zijn dicht wegens carnaval!
GRRRRR ik wilde sporten!!!!!
Ook mijn eerste gedachte iddquote:Op zondag 19 februari 2012 11:24 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Roep je fruit en dan ga je samen met hem sporten
Die extra missies zijn altijd leuk jaquote:Op zondag 19 februari 2012 11:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Week niet![]()
Wel veel in die ''stad'' rond gekloot en die sidemissions gedaan.!
Ja maar toch krijg je daar niet echt meer spierkracht van.. Cardio kan ik altijd wel doenquote:Op zondag 19 februari 2012 11:24 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Roep je fruit en dan ga je samen met hem sporten
Er zijn vast wel 'oefeningen' waar jij ook meer spierkracht door krijgtquote:Op zondag 19 februari 2012 11:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja maar toch krijg je daar niet echt meer spierkracht van.. Cardio kan ik altijd wel doen
quote:
Er was gister pakketje afgeleverd bij de buren .. dus die ging ik net ophalen ...quote:
Haha lijpoquote:Op zondag 19 februari 2012 11:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Er was gister pakketje afgeleverd bij de buren .. dus die ging ik net ophalen ...
Buurvrouw doet de deur open ... Ik: "OMFG BEN JE GEVALLEN WAT IS ER GEBEURD!!!!"
Buurvrouw: .. Eh nee? Ik ben gewoon beetje brak omdat ik gister was wezen stappen ... Ik:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..
ik had buurvrouw nog nooit zonder makeup gezien ofzo
quote:
Oh die moron waar jullie toen over vertelde, asoquote:Op zondag 19 februari 2012 20:08 schreef SummerBreeze het volgende:
Hier is de buurman de blunder. Nouja, erger dan een blunder. Een ramp.
Die vent heeft sinds gisteren een drumstel en zit daar zo heftig op te rammen dat SC er wakker van wordt.
SD is dus naar hem toe gegaan en heeft netjes aangebeld. Maar hoewel we die nare meneer gewoon zien zitten (en hij SD ziet staan) doet hij de deur niet open.
nog even volhoudenquote:Op maandag 20 februari 2012 07:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Goedenmorgen, het einde van mijn stageperiode komt in zicht. Nog 5 weken en dan zit het erop!
quote:Op maandag 20 februari 2012 08:39 schreef SocialDisorder het volgende:
http://www.quiterly.com/2620/what-cats-see?ref=nf
so true
David Jaffe.... roepen dat first day patches kut zijn, niet horen en weet ik veel wat en dan Twisted Metal uitbrengen met een first day patch...quote:Op maandag 20 februari 2012 12:11 schreef SocialDisorder het volgende:
http://hw.libsyn.com/p/8/(...)b64a989c9dffebdf0018
Goede podcast over used games en online passes.
Met David Jaffe.
Gast heeft GoW en Twisted Metal bedacht, hij krijgt een free pass until eternity.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:12 schreef wc-eend het volgende:
[..]
David Jaffe.... roepen dat first day patches kut zijn, niet horen en weet ik veel wat en dan Twisted Metal uitbrengen met een first day patch...![]()
![]()
GRATZ!quote:Op maandag 20 februari 2012 13:10 schreef Fallen het volgende:
Middag!
De eerste ronde van de sollicitatieprocedure zit erop en ik ben door!
Je moet deze aan SB gevenquote:Op maandag 20 februari 2012 12:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gast heeft GoW en Twisted Metal bedacht, hij krijgt een free pass until eternity.
Packagers?quote:Op maandag 20 februari 2012 13:26 schreef Sharana_LV het volgende:
Zitten er toevallig packagers hier?
Ja, software pakketjes bouwen, ik loop vast en ik ben ZO FREAKING KLAAR MEEquote:
Sorry, kan ik niet bij helpen..quote:Op maandag 20 februari 2012 13:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja, software pakketjes bouwen, ik loop vast en ik ben ZO FREAKING KLAAR MEE
Los ik de ene foutmelding op komt er een nieuwe voor terug![]()
![]()
Pff, ze heeft een echte Transformer van me gehad.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je moet deze aan SB geven
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:
Thanks!quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 13:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
Ik niet, maar heb je een specifiek probleem?quote:Op maandag 20 februari 2012 13:26 schreef Sharana_LV het volgende:
Zitten er toevallig packagers hier?
FORMAT C:/ YES YES klaarquote:Op maandag 20 februari 2012 13:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
DELETE ALL THE FILES!!!!quote:
die is serieus TOF!quote:Op maandag 20 februari 2012 13:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je moet deze aan SB geven
[ afbeelding ]
format c: /uquote:
PICS O I D Hquote:Op maandag 20 februari 2012 13:51 schreef SummerBreeze het volgende:
oh en nog iets. Met een strak truitje zonder bh eronder bij de buurman aanbellen met het verzoek of de muziek zachter mag werktSCtje ligt nu al een paar uur heerlijk te slapen
* SocialDisorder vraagt zich af hoe een geplette paddestoel er uit zou zien...quote:
Ik geloof er niets vanquote:Op maandag 20 februari 2012 13:54 schreef SummerBreeze het volgende:
ik ga niet SC wakker maken met mijn fototoestel. Geloof me maar op mijn woord
en toch ga ik geen foto van sc maken nu.quote:
Ze heeft ook daar een best strak truitje zonder bh aan ja!quote:Op maandag 20 februari 2012 13:58 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
en toch ga ik geen foto van sc maken nu.
Als zoethoudertje heb ik deze voor je
[ afbeelding ]
daarop slaapt ze ook (al is dat wel al 2,5 maand geleden)
Ahwquote:Op maandag 20 februari 2012 13:58 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
en toch ga ik geen foto van sc maken nu.
Als zoethoudertje heb ik deze voor je
[ afbeelding ]
daarop slaapt ze ook (al is dat wel al 2,5 maand geleden)
Die romper die ze daar aan heeft is nu gewoon te klein. Ons kleine sc-tje wordt grootquote:Op maandag 20 februari 2012 14:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze heeft ook daar een best strak truitje zonder bh aan ja!
Thanks maar hoeft niet, als iedereen hem lastig gaat vallen met vragen wordt hij gekquote:Op maandag 20 februari 2012 13:44 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik niet, maar heb je een specifiek probleem?
Kan het wel doorzetten naar iemand anders, die is packager-specialist ergens bij.. euhm... don't remember.
NIET VAN DIE BABY DOOS!quote:Op maandag 20 februari 2012 13:54 schreef SummerBreeze het volgende:
ik ga niet SC wakker maken met mijn fototoestel. Geloof me maar op mijn woord
09060506 Dat is een lekker nummertjequote:Op maandag 20 februari 2012 14:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er is een vast nummer wat mensen kunnen bellen als ze tettengebrek hebben?
4tube.comquote:
Ik denk niet dat fruit het leuk vind als je zijn vriendinnetje belt als je tieten wilt zien, ik zou het maar gewoon bij google afbeeldingen houden mocht je ooit op meets willen komenquote:Op maandag 20 februari 2012 14:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er is een vast nummer wat mensen kunnen bellen als ze tettengebrek hebben?
Fruit heeft er ook geen moeite mee om mijn 'dinnetje d'r tetten te zien, dan moet hij die van Lot ook maar delenquote:Op maandag 20 februari 2012 14:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik denk niet dat fruit het leuk vind als je zijn vriendinnetje belt als je tieten wilt zien, ik zou het maar gewoon bij google afbeeldingen houden mocht je ooit op meets willen komen
Ik geloof dat iemand de OP te lang vond en is gaan snoeien. Even zoekenquote:Op maandag 20 februari 2012 14:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoezo is trouwens de hele GAM soap uit de OP weg?
DANNOG MAG DE SOAP NIET WEG! ... Spoiler andersquote:Op maandag 20 februari 2012 14:30 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik geloof dat iemand de OP te lang vond en is gaan snoeien. Even zoeken
beide kan natuurlijk niet!quote:Op maandag 20 februari 2012 14:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DANNOG MAG DE SOAP NIET WEG! ... Spoiler anders
Straks ben ik niet meer met poit verloofd en is lot niet meer mijn zusje
Koeiquote:Op maandag 20 februari 2012 14:32 schreef SummerBreeze het volgende:
Gevonden.
[GAM SC # 404] Waar we Spanky missen :'( is de eerste zonde de soap. Koei heeft hem er dus uitgekieperd, stomme Koei
Ik heb hem al onder mijn ctrl-c staan, maar ik mag de OP niet meer wijzigen. En om nou heel snel nog even 84 extra posts te maken na deze zie ik ook niet zo zittenquote:
okay dan zo modje even lief aankijkenquote:Op maandag 20 februari 2012 14:40 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik heb hem al onder mijn ctrl-c staan, maar ik mag de OP niet meer wijzigen. En om nou heel snel nog even 84 extra posts te maken na deze zie ik ook niet zo zitten
Overigens... Dinnetje.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Fruit heeft er ook geen moeite mee om mijn 'dinnetje d'r tetten te zien, dan moet hij die van Lot ook maar delen
Weet je wat leuk is?quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Weet je wat leuk is?
Op de eerstvolgende meet slik je die woorden in bij het voorstelrondje, net zoals zovelen voor jou.
True story.
Jullie haten me gelijk omdat ik het een zeer kinderachtig woord vind?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:45 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Zo, net nieuw en jezelf nu al 'geliefd' maken. Slimme zet.
Ik snap deze opmerking niet helemaal?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:53 schreef SocialDisorder het volgende:
Op de eerstvolgende meet slik je die woorden in bij het voorstelrondje, net zoals zovelen voor jou.
neuh, niet het woord neem je terug, maar het feit dat je SD belachelijk probeert te makenquote:Op maandag 20 februari 2012 14:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik snap deze opmerking niet helemaal?
Is er iemand zo goed in het woord "Dinnetje" zeggen, dat ik het gelijk een prachtig woord zal vinden?
Whut?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:58 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
neuh, niet het woord neem je terug, maar het feit dat je SD belachelijk probeert te maken
Ik geloof dat ze me voor de gek houden.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:00 schreef Joysa het volgende:
Het is hier overduidelijk een kliekje en daar mag niemand tussen geloof ik.
Ik moest lachenquote:Op maandag 20 februari 2012 15:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze me voor de gek houden.
Het zijn volwassen mensen hier hoor.
Hoezo? Het zijn toch volwassen mensen? Die moeten niet zo snel huilie doen.quote:
Wij zijn goed in trollenquote:Op maandag 20 februari 2012 15:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoezo? Het zijn toch volwassen mensen? Die moeten niet zo snel huilie doen.
Ze trollen me gewoon.
OH MY IK KENDE HET UIT MIJN HOOFDquote:Op maandag 20 februari 2012 14:25 schreef Poit het volgende:
[..]
09060506 Dat is een lekker nummertje
Precies daarom moest ik lachenquote:Op maandag 20 februari 2012 15:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze trollen me gewoon.
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:05 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
OH MY IK KENDE HET UIT MIJN HOOFD
Woah ik sta kei vaak in je foboquote:Op maandag 20 februari 2012 15:06 schreef Sharana_LV het volgende:
OH MY IK HEB IETS GEVONDEN!
*hoopt dat het werkt*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 76% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2012 15:12:51 ]
''huilie''quote:Op maandag 20 februari 2012 15:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze trollen me gewoon.
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:12 schreef Sharana_LV het volgende:
* Sharana_LV gaat in een hoekje zitten huilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertel wat de issue is? Er komt vast wel iemand langs die een suggestie heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het binnen mijn kennis valt wil ik ook wel even kijken?
MET DE PENIS!quote:Op maandag 20 februari 2012 15:15 schreef Altron het volgende:
[..]
Kijk maar uit , anders bats ik je in elkaar als ik je tegen kom
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:15 schreef Altron het volgende:
[..]
Kijk maar uit , anders bats ik je in elkaar als ik je tegen kom
quote:
Jawel, gezellig juist. Het is alleen opvallend dat het er nu in een week tijd wel veel zijn. Normaal is het er 1 per x maandenquote:Op maandag 20 februari 2012 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zijn er echt geen nieuwe mensen welkom in dit topic?
De capture gaat prima, heb ook de licentie netjes in mijn capture zitten, rommel opgeruimd. Local compile, install -> error: zeurt dat hij IE 5.0 of hoger nodig heeft (quote:Op maandag 20 februari 2012 15:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vertel wat de issue is? Er komt vast wel iemand langs die een suggestie heeft?
Als het binnen mijn kennis valt wil ik ook wel even kijken?
Natuurlijk ben je welkomquote:Op maandag 20 februari 2012 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zijn er echt geen nieuwe mensen welkom in dit topic?
Overal wat rustiger op de werkvloer denk ik...sja je moet wat hé ?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:18 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Jawel, gezellig juist. Het is alleen opvallend dat het er nu in een week tijd wel veel zijn. Normaal is het er 1 per x maanden
Ik dacht even dat jullie echt allemaal boos waren.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:18 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Jawel, gezellig juist. Het is alleen opvallend dat het er nu in een week tijd wel veel zijn. Normaal is het er 1 per x maanden
Ik las pens....quote:
Check dit es Shar!quote:Op maandag 20 februari 2012 15:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
De capture gaat prima, heb ook de licentie netjes in mijn capture zitten, rommel opgeruimd. Local compile, install -> error: zeurt dat hij IE 5.0 of hoger nodig heeft (), dat goed gekregen, error -> kan tod9.gif niet vinden. Had ik de table en propertys eruit gesloopt, dus hij geeft die error niet meer, maar nu geeft hij bij het aftrappen van de exe een error dat hij niet op kan starten. Ik heb al gevonden dat TOD voor tip of de day staat, die standaard opgeroepen wordt als het programma start, dus table en property eruit slopen gaat hem niet worden, netjes nieuwe capture gemaakt, loop nog wat te kutten, maar het blijft maar niet werken. MSI vanaf C ipv DP maakt ook niet uit, MSI aftrap onderwater werkt ook niet....
/RAGEFACE!
edit: en nee google heeft ons natuurlijk weer geen netwerklicentie gegeven, dat zou het te makkelijk maken![]()
.. Echt boos zijn is alleen nuttig als je weet dat je daarna goedmaak sex krijgt ..quote:Op maandag 20 februari 2012 15:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht even dat jullie echt allemaal boos waren.![]()
En sharana, sorry maar dit gaat mij ver boven het spreekwoordelijke petje.
Maar nu het uitgeschreven is is er wel iemand zo lief om te helpen, zodra iemand het ziet die het snapt.
Zag het net inderdaad.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:23 schreef Murdera het volgende:
Diablo fans schijnen de Tweakers FP in de gaten te moeten houden. Ik weet niet waarom, Beta keys misschien?
quote:
ik mis nog de "wijnglas.gif"quote:Op maandag 20 februari 2012 15:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
.. Echt boos zijn is alleen nuttig als je weet dat je daarna goedmaak sex krijgt ..
GAM SC-ers worden niet snel boos.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht even dat jullie echt allemaal boos waren.![]()
En sharana, sorry maar dit gaat mij ver boven het spreekwoordelijke petje.
Maar nu het uitgeschreven is is er wel iemand zo lief om te helpen, zodra iemand het ziet die het snapt.
*proest!*quote:
Maak ook elke avond weer ruzie met m'n vriendin... ze heeft me alleen al een paar jaar doorquote:Op maandag 20 februari 2012 15:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
.. Echt boos zijn is alleen nuttig als je weet dat je daarna goedmaak sex krijgt ..
Dat hoeft geen probleem te zijn.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het is alleen erg vervelend dat er elke keer nieuwe info en updates naar buiten komen, dan krijg ik elke keer weer hoop op een snelle releasedate, en dat maakt het wachten nog veel zwaarder.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:24 schreef Altron het volgende:
[..]
Zag het net inderdaad.
Kan niet wachten tot ie uitkomt..
Ik maak ook ruzie met mijzelfquote:Op maandag 20 februari 2012 15:25 schreef Altron het volgende:
[..]
Maak ook elke avond weer ruzie met m'n vriendin... ze heeft me alleen al een paar jaar door
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:24 schreef Altron het volgende:
[..]
Zag het net inderdaad.
Kan niet wachten tot ie uitkomt..
quote:Tweakers.net zal deze week een aantal bètakeys weggeven.
Altijd blijven hopen.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:30 schreef Altron het volgende:
[..]
Nice, niet dat ik er één zal krijgen ...maar toch.
Ik heb het even opzij gegooid, ik kan die zooi niet meer zienquote:Op maandag 20 februari 2012 15:34 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Minder 9gag meer packaging problemen oplossen Shar!
Hop hop.
Er zitten daar echt van die hele gemene screamers tussen. Sindsdien kom ik niet meer op die sitequote:
Ik zit op het werk en mijn pc dient als radio voor de rest van de afdeling.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:40 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Er zitten daar echt van die hele gemene screamers tussen. Sindsdien kom ik niet meer op die site
Ja, maar toen ging ik naar een SC-meet en het is nooit meer goed gekomenquote:Op maandag 20 februari 2012 16:20 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Vladimir, heb je nooit van je ouders geleerd dat je niet mag jokken?
meetsquote:Op maandag 20 februari 2012 16:21 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ja, maar toen ging ik naar een SC-meet en het is nooit meer goed gekomen
Ah, ik ben nog nooit op een SC-meet geweest, dus ik zie dit maar als waarschuwingquote:Op maandag 20 februari 2012 16:21 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ja, maar toen ging ik naar een SC-meet en het is nooit meer goed gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |