09060506 Dat is een lekker nummertjequote:Op maandag 20 februari 2012 14:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er is een vast nummer wat mensen kunnen bellen als ze tettengebrek hebben?
4tube.comquote:
Ik denk niet dat fruit het leuk vind als je zijn vriendinnetje belt als je tieten wilt zien, ik zou het maar gewoon bij google afbeeldingen houden mocht je ooit op meets willen komenquote:Op maandag 20 februari 2012 14:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er is een vast nummer wat mensen kunnen bellen als ze tettengebrek hebben?
Fruit heeft er ook geen moeite mee om mijn 'dinnetje d'r tetten te zien, dan moet hij die van Lot ook maar delenquote:Op maandag 20 februari 2012 14:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik denk niet dat fruit het leuk vind als je zijn vriendinnetje belt als je tieten wilt zien, ik zou het maar gewoon bij google afbeeldingen houden mocht je ooit op meets willen komen
Ik geloof dat iemand de OP te lang vond en is gaan snoeien. Even zoekenquote:Op maandag 20 februari 2012 14:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoezo is trouwens de hele GAM soap uit de OP weg?
DANNOG MAG DE SOAP NIET WEG! ... Spoiler andersquote:Op maandag 20 februari 2012 14:30 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik geloof dat iemand de OP te lang vond en is gaan snoeien. Even zoeken
beide kan natuurlijk niet!quote:Op maandag 20 februari 2012 14:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DANNOG MAG DE SOAP NIET WEG! ... Spoiler anders
Straks ben ik niet meer met poit verloofd en is lot niet meer mijn zusje
Koeiquote:Op maandag 20 februari 2012 14:32 schreef SummerBreeze het volgende:
Gevonden.
[GAM SC # 404] Waar we Spanky missen :'( is de eerste zonde de soap. Koei heeft hem er dus uitgekieperd, stomme Koei
Ik heb hem al onder mijn ctrl-c staan, maar ik mag de OP niet meer wijzigen. En om nou heel snel nog even 84 extra posts te maken na deze zie ik ook niet zo zittenquote:
okay dan zo modje even lief aankijkenquote:Op maandag 20 februari 2012 14:40 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik heb hem al onder mijn ctrl-c staan, maar ik mag de OP niet meer wijzigen. En om nou heel snel nog even 84 extra posts te maken na deze zie ik ook niet zo zitten
Overigens... Dinnetje.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Fruit heeft er ook geen moeite mee om mijn 'dinnetje d'r tetten te zien, dan moet hij die van Lot ook maar delen
Weet je wat leuk is?quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Weet je wat leuk is?
Op de eerstvolgende meet slik je die woorden in bij het voorstelrondje, net zoals zovelen voor jou.
True story.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |