Jullie haten me gelijk omdat ik het een zeer kinderachtig woord vind?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:45 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Zo, net nieuw en jezelf nu al 'geliefd' maken. Slimme zet.
Ik snap deze opmerking niet helemaal?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:53 schreef SocialDisorder het volgende:
Op de eerstvolgende meet slik je die woorden in bij het voorstelrondje, net zoals zovelen voor jou.
neuh, niet het woord neem je terug, maar het feit dat je SD belachelijk probeert te makenquote:Op maandag 20 februari 2012 14:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik snap deze opmerking niet helemaal?
Is er iemand zo goed in het woord "Dinnetje" zeggen, dat ik het gelijk een prachtig woord zal vinden?
Whut?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:58 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
neuh, niet het woord neem je terug, maar het feit dat je SD belachelijk probeert te maken
Ik geloof dat ze me voor de gek houden.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:00 schreef Joysa het volgende:
Het is hier overduidelijk een kliekje en daar mag niemand tussen geloof ik.
Ik moest lachenquote:Op maandag 20 februari 2012 15:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze me voor de gek houden.
Het zijn volwassen mensen hier hoor.
Hoezo? Het zijn toch volwassen mensen? Die moeten niet zo snel huilie doen.quote:
Wij zijn goed in trollenquote:Op maandag 20 februari 2012 15:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoezo? Het zijn toch volwassen mensen? Die moeten niet zo snel huilie doen.
Ze trollen me gewoon.
OH MY IK KENDE HET UIT MIJN HOOFDquote:Op maandag 20 februari 2012 14:25 schreef Poit het volgende:
[..]
09060506 Dat is een lekker nummertje
Precies daarom moest ik lachenquote:Op maandag 20 februari 2012 15:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze trollen me gewoon.
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:05 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
OH MY IK KENDE HET UIT MIJN HOOFD
Woah ik sta kei vaak in je foboquote:Op maandag 20 februari 2012 15:06 schreef Sharana_LV het volgende:
OH MY IK HEB IETS GEVONDEN!
*hoopt dat het werkt*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 76% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2012 15:12:51 ]
''huilie''quote:Op maandag 20 februari 2012 15:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze trollen me gewoon.
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:12 schreef Sharana_LV het volgende:
* Sharana_LV gaat in een hoekje zitten huilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertel wat de issue is? Er komt vast wel iemand langs die een suggestie heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het binnen mijn kennis valt wil ik ook wel even kijken?
MET DE PENIS!quote:Op maandag 20 februari 2012 15:15 schreef Altron het volgende:
[..]
Kijk maar uit , anders bats ik je in elkaar als ik je tegen kom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |