SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
Wist je dat?
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten zijn keiverloofd.
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
[ Bericht 7% gewijzigd door STING op 20-02-2012 14:45:48 ]
Goed zo!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:12 schreef SummerBreeze het volgende:
Omdat Altron het niet deed heb ik het maar gedaan
quote:
Sorry sorry , kreeg net een klant aan de deur.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:12 schreef SummerBreeze het volgende:
Omdat Altron het niet deed heb ik het maar gedaan
is al goedquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:20 schreef Altron het volgende:
[..]
Sorry sorry , kreeg net een klant aan de deur.
[ afbeelding ]
Beetje je vrouw het werk laten doen.. Kan niet..quote:
Zat ik ook aan te denken ja. Punt is dat ik bij mijn fysio vaak wel sneller terecht kan met een verwijzing van de huisarts. Ik wacht in ieder geval maandag even af. Bedankt voor de adviezen!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nebo!! Ga eens naar de fysio en niet naar de huisarts.
Dat zou toch niet meer uit hoeven maken tegenwoordig?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:14 schreef Nebo het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken ja. Punt is dat ik bij mijn fysio vaak wel sneller terecht kan met een verwijzing van de huisarts. Ik wacht in ieder geval maandag even af. Bedankt voor de adviezen!
Doorverwijzing vragen!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:19 schreef Fallen het volgende:
Ik heb zojuist gehoord dat er verzekeraars zijn die bij een fysiobezoek zonder doorverwijzing, de eerste behandeling als twee behandelingen berekenen.
Echt... de zorg... pff...
Dat is al een geruime tijd, daarom zorg ik voor doorverwijzing, ondanks de dokter het af en toe niet zoektquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:19 schreef Fallen het volgende:
Ik heb zojuist gehoord dat er verzekeraars zijn die bij een fysiobezoek zonder doorverwijzing, de eerste behandeling als twee behandelingen berekenen.
quote:
Precies.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is al een geruime tijd, daarom zorg ik voor doorverwijzing, ondanks de dokter het af en toe niet zoekt
Hi!quote:
Meen je dat nou? Tjezus, nou nog een reden om toch via de huisarts te gaanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:19 schreef Fallen het volgende:
Volgens mij is dat al vanaf het begin zo sinds die regels zijn veranderd. Fysio zei hier ook, dat beter even langs de dokter kon gaanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:22 schreef Fallen het volgende:
[..]
[..]
Precies.
Het kan zonder doorverwijzing, alleen gaat het dus ten koste van een behandeling.
Als je aanvullende verzekering hebt krijg jeer meestal nog een paar bijquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:25 schreef Nebo het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Tjezus, nou nog een reden om toch via de huisarts te gaan
Edit: volgens mij krijg ik iets van 9 behandelingen per jaar vergoed, zou wel genoeg moeten zijn, maar je weet nooit wat er gebeurt...
Ligt echt aan de praktijk!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:22 schreef Fallen het volgende:
[..]
[..]
Precies.
Het kan zonder doorverwijzing, alleen gaat het dus ten koste van een behandeling.
Van de 3 meest recente sollicitaties:quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hoe gaat het met banen zoeken fal?
Amsterdam is wel relaxed, dicht bij huis!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:39 schreef Fallen het volgende:
[..]
Van de 3 meest recente sollicitaties:
1 afwijzing, 1 uitnodiging voor gesprek (a.s. maandag) en 1 ontvangstbevestiging maar verder nog geen reactie.
Ach, ik heb maar één baan nodig.
De laatste twee sollicitaties zijn voor dezelfde functie. Alleen de één is in Amsterdam, de ander in Rotterdam. Doe mij die eerste dan maar.
Conclusie: eend bakt waardeloze pannenkoeken en patat? Ik zie geen andere mogelijkheidquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:07 schreef wc-eend het volgende:
Kinderen
Wat willen jullie vanavond en morgenavond eten?
Vissticks, rijst en boontjes...
Schelpjes macaroni met rode saus en gehakt...
Geen eens vragen om pannekoeken, patat of dergelijke...
eens.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:11 schreef Nebo het volgende:
[..]
Conclusie: eend bakt waardeloze pannenkoeken en patat? Ik zie geen andere mogelijkheid
Nebo is me voor... (ben overigens geen ervaringsdeskundige Eend-technisch gezien)quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:11 schreef Nebo het volgende:
[..]
Conclusie: eend bakt waardeloze pannenkoeken en patat? Ik zie geen andere mogelijkheid
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:11 schreef Nebo het volgende:
[..]
Pannekoeken- en patatjesmeet bij Eend om het te controleren 14.gifquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:33 schreef wc-eend het volgende:
Tssss... ik bak lekkere pannekoeken en patatjes
Oeh waar woon je?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:24 schreef wc-eend het volgende:
Ik zag net dat ik volgende week het weekend vrij heb... dus jullie zijn welkom hoor
Waarom woont iedereen zo ver weg?quote:
Hardstikke leuk hierquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nee sorry Shar maar ik zou echt niet in Amsterdam willen wonen.
Den Haag is veel leuker wonenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hardstikke leuk hierMaar mocht ik ooit kids krijgen ben ik hier ook weg hoor
Maar voor nu is t wel leuk
Oke!quote:
Nietus! (Al zou ik erg blij zijn als ze binnenkort zouden zeggen dat ik niet meer naar Amsterdam hoef te komen voor het werkquote:
Jeeeeeej! Ik heb honger!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke!
1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij 1 voor jou 1 voor mij... OP!
Ik ben nu in Alkmaar, ik ben morgen pas weer in Amsterdam, daarna weer lekker gamenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
Damn Shar wat is Batman AC vet! Ben nu op 75% story en het wordt nu een beetje minder maar toch nog vet!
Mhhhhh....jaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben nu in Alkmaar, ik ben morgen pas weer in Amsterdam, daarna weer lekker gamen
Vind je AC leuker dan AA?
Oh verrassend dan, ik had niet verwacht dat hij beter zou zijn dan AA, benieuwd of ik hem ook leuker vindquote:
Je hebt nu een klein stadsgedeelte en dat is toffer.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh verrassend dan, ik had niet verwacht dat hij beter zou zijn dan AA, benieuwd of ik hem ook leuker vind
een bmw logo op een R8 plakkenquote:
LAYTONquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:13 schreef SummerBreeze het volgende:
blegh, ik wil verder met Prof Layton en de verloren toekomst, maar de batterij van m'n 3DS is leeg
idd, heb nu deel 1 en 2 uitgespeeld en ben dus bezig met drie. Hierna maar eens kijken of we deel 4 ook al ergens in een bak met used games kunnen vindenquote:
Ik heb ze wle in het engels, wat een hell is die game in het nederlands zegquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:15 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
idd, heb nu deel 1 en 2 uitgespeeld en ben dus bezig met drie. Hierna maar eens kijken of we deel 4 ook al ergens in een bak met used games kunnen vinden
ik heb het geluid uitstaan, de stemmen zijn inderdaad heel erg vervelend. Maar ik moet zeggen dat ik de puzzels, en dan vooral die met veel tekst, in de NL-versie makkelijker vind dan in de engelstalige versie. Maar mijn hersenen staan dan ook al een half jaar op stand byquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb ze wle in het engels, wat een hell is die game in het nederlands zeg
Nog eventjes wachtenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Layton is wel tof idd. Benieuwd wanneer ze met de 3DS game komen
Nja met deel 4 deden ze er ook al fucking lang over, maar goed dat is wel vaker met die Jap gamesquote:
Ik werd vannacht wakker stond Thomas naast me in het donker, schrok me de pleuris... hij had het koudquote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:38 schreef SuperFruitig het volgende:
Mooooh
Echt alleen maar moord en brand gedroomd. De tering.
Ik ben wel op 10 verschillende manieren doodgegaan vanacht
MAAR NU WEL LEKKER VROEG WAKKER HEUUUJJJJJJ
Tof! die kat kijkt ook elke keer precies goed!quote:
Tijd voor een naam change danquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:06 schreef AQuila360 het volgende:
EmarWii heeft de PSVita in de pre order staan
quote:
Gaat hard!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:53 schreef Sharana_LV het volgende:
Jeuj nu 2 van de 26 space invaders in Amsterdam
Niet echt, maar had ook niet echt zin om een rondje te gaan lopenquote:
Maar hoe zoek je ze? Gebruik je hints/locaties of is het gewoon 'als ik ze tegenkom' ?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Niet echt, maar had ook niet echt zin om een rondje te gaan lopen
Het was veel te koud om naar buiten te gaan
Nee, het enige wat ik gebruik zijn de straatnamen die weggegeven zijn, maar als je die naam hebt kun je soms alsnog vet lang zoeken, want ze zitten soms ook onder een brug hoorde ik,. Gewoon 'tegenkomen' werkt niet echt, ze zitten soms op plekken waar ik paar keer per week langs loop maar gewoon nooit opgevallen omdat ze verstopt zittenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:00 schreef Fallen het volgende:
[..]
Maar hoe zoek je ze? Gebruik je hints/locaties of is het gewoon 'als ik ze tegenkom' ?
Ja, sommige zitten op onopvallende plaatsen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee, het enige wat ik gebruik zijn de straatnamen die weggegeven zijn, maar als je die naam hebt kun je soms alsnog vet lang zoeken, want ze zitten soms ook onder een brug hoorde ik,. Gewoon 'tegenkomen' werkt niet echt, ze zitten soms op plekken waar ik paar keer per week langs loop maar gewoon nooit opgevallen omdat ze verstopt zitten
Bijhouden op FB? Ze staan op mjin website, genoeg toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, sommige zitten op onopvallende plaatsen.
Succes met zoeken!
Moet je ze niet gaan bijhouden op FB trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |