Nog eventjes wachtenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Layton is wel tof idd. Benieuwd wanneer ze met de 3DS game komen
Nja met deel 4 deden ze er ook al fucking lang over, maar goed dat is wel vaker met die Jap gamesquote:
Ik werd vannacht wakker stond Thomas naast me in het donker, schrok me de pleuris... hij had het koudquote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:38 schreef SuperFruitig het volgende:
Mooooh
Echt alleen maar moord en brand gedroomd. De tering.
Ik ben wel op 10 verschillende manieren doodgegaan vanacht
MAAR NU WEL LEKKER VROEG WAKKER HEUUUJJJJJJ
Tof! die kat kijkt ook elke keer precies goed!quote:
Tijd voor een naam change danquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:06 schreef AQuila360 het volgende:
EmarWii heeft de PSVita in de pre order staan
quote:
Gaat hard!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:53 schreef Sharana_LV het volgende:
Jeuj nu 2 van de 26 space invaders in Amsterdam
Niet echt, maar had ook niet echt zin om een rondje te gaan lopenquote:
Maar hoe zoek je ze? Gebruik je hints/locaties of is het gewoon 'als ik ze tegenkom' ?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Niet echt, maar had ook niet echt zin om een rondje te gaan lopen
Het was veel te koud om naar buiten te gaan
Nee, het enige wat ik gebruik zijn de straatnamen die weggegeven zijn, maar als je die naam hebt kun je soms alsnog vet lang zoeken, want ze zitten soms ook onder een brug hoorde ik,. Gewoon 'tegenkomen' werkt niet echt, ze zitten soms op plekken waar ik paar keer per week langs loop maar gewoon nooit opgevallen omdat ze verstopt zittenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:00 schreef Fallen het volgende:
[..]
Maar hoe zoek je ze? Gebruik je hints/locaties of is het gewoon 'als ik ze tegenkom' ?
Ja, sommige zitten op onopvallende plaatsen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee, het enige wat ik gebruik zijn de straatnamen die weggegeven zijn, maar als je die naam hebt kun je soms alsnog vet lang zoeken, want ze zitten soms ook onder een brug hoorde ik,. Gewoon 'tegenkomen' werkt niet echt, ze zitten soms op plekken waar ik paar keer per week langs loop maar gewoon nooit opgevallen omdat ze verstopt zitten
Bijhouden op FB? Ze staan op mjin website, genoeg toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, sommige zitten op onopvallende plaatsen.
Succes met zoeken!
Moet je ze niet gaan bijhouden op FB trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |