Dat hoeft geen probleem te zijn.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
.. Echt boos zijn is alleen nuttig als je weet dat je daarna goedmaak sex krijgt ..
Ik ook niet. Het is alleen erg vervelend dat er elke keer nieuwe info en updates naar buiten komen, dan krijg ik elke keer weer hoop op een snelle releasedate, en dat maakt het wachten nog veel zwaarder.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:24 schreef Altron het volgende:
[..]
Zag het net inderdaad.
Kan niet wachten tot ie uitkomt..
Ik maak ook ruzie met mijzelfquote:Op maandag 20 februari 2012 15:25 schreef Altron het volgende:
[..]
Maak ook elke avond weer ruzie met m'n vriendin... ze heeft me alleen al een paar jaar door
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:24 schreef Altron het volgende:
[..]
Zag het net inderdaad.
Kan niet wachten tot ie uitkomt..
quote:Tweakers.net zal deze week een aantal bètakeys weggeven.
Altijd blijven hopen.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:30 schreef Altron het volgende:
[..]
Nice, niet dat ik er één zal krijgen ...maar toch.
Ik heb het even opzij gegooid, ik kan die zooi niet meer zienquote:Op maandag 20 februari 2012 15:34 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Minder 9gag meer packaging problemen oplossen Shar!
Hop hop.
Er zitten daar echt van die hele gemene screamers tussen. Sindsdien kom ik niet meer op die sitequote:
Ik zit op het werk en mijn pc dient als radio voor de rest van de afdeling.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:40 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Er zitten daar echt van die hele gemene screamers tussen. Sindsdien kom ik niet meer op die site
Ja, maar toen ging ik naar een SC-meet en het is nooit meer goed gekomenquote:Op maandag 20 februari 2012 16:20 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Vladimir, heb je nooit van je ouders geleerd dat je niet mag jokken?
meetsquote:Op maandag 20 februari 2012 16:21 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ja, maar toen ging ik naar een SC-meet en het is nooit meer goed gekomen
Ah, ik ben nog nooit op een SC-meet geweest, dus ik zie dit maar als waarschuwingquote:Op maandag 20 februari 2012 16:21 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ja, maar toen ging ik naar een SC-meet en het is nooit meer goed gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |