quote:Op maandag 20 februari 2012 15:15 schreef Altron het volgende:
[..]
Kijk maar uit , anders bats ik je in elkaar als ik je tegen kom
quote:
Jawel, gezellig juist. Het is alleen opvallend dat het er nu in een week tijd wel veel zijn. Normaal is het er 1 per x maandenquote:Op maandag 20 februari 2012 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zijn er echt geen nieuwe mensen welkom in dit topic?
De capture gaat prima, heb ook de licentie netjes in mijn capture zitten, rommel opgeruimd. Local compile, install -> error: zeurt dat hij IE 5.0 of hoger nodig heeft (quote:Op maandag 20 februari 2012 15:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vertel wat de issue is? Er komt vast wel iemand langs die een suggestie heeft?
Als het binnen mijn kennis valt wil ik ook wel even kijken?
Natuurlijk ben je welkomquote:Op maandag 20 februari 2012 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zijn er echt geen nieuwe mensen welkom in dit topic?
Overal wat rustiger op de werkvloer denk ik...sja je moet wat hé ?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:18 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Jawel, gezellig juist. Het is alleen opvallend dat het er nu in een week tijd wel veel zijn. Normaal is het er 1 per x maanden
Ik dacht even dat jullie echt allemaal boos waren.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:18 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Jawel, gezellig juist. Het is alleen opvallend dat het er nu in een week tijd wel veel zijn. Normaal is het er 1 per x maanden
Ik las pens....quote:
Check dit es Shar!quote:Op maandag 20 februari 2012 15:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
De capture gaat prima, heb ook de licentie netjes in mijn capture zitten, rommel opgeruimd. Local compile, install -> error: zeurt dat hij IE 5.0 of hoger nodig heeft (), dat goed gekregen, error -> kan tod9.gif niet vinden. Had ik de table en propertys eruit gesloopt, dus hij geeft die error niet meer, maar nu geeft hij bij het aftrappen van de exe een error dat hij niet op kan starten. Ik heb al gevonden dat TOD voor tip of de day staat, die standaard opgeroepen wordt als het programma start, dus table en property eruit slopen gaat hem niet worden, netjes nieuwe capture gemaakt, loop nog wat te kutten, maar het blijft maar niet werken. MSI vanaf C ipv DP maakt ook niet uit, MSI aftrap onderwater werkt ook niet....
/RAGEFACE!
edit: en nee google heeft ons natuurlijk weer geen netwerklicentie gegeven, dat zou het te makkelijk maken![]()
.. Echt boos zijn is alleen nuttig als je weet dat je daarna goedmaak sex krijgt ..quote:Op maandag 20 februari 2012 15:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht even dat jullie echt allemaal boos waren.![]()
En sharana, sorry maar dit gaat mij ver boven het spreekwoordelijke petje.
Maar nu het uitgeschreven is is er wel iemand zo lief om te helpen, zodra iemand het ziet die het snapt.
Zag het net inderdaad.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:23 schreef Murdera het volgende:
Diablo fans schijnen de Tweakers FP in de gaten te moeten houden. Ik weet niet waarom, Beta keys misschien?
quote:
ik mis nog de "wijnglas.gif"quote:Op maandag 20 februari 2012 15:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
.. Echt boos zijn is alleen nuttig als je weet dat je daarna goedmaak sex krijgt ..
GAM SC-ers worden niet snel boos.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht even dat jullie echt allemaal boos waren.![]()
En sharana, sorry maar dit gaat mij ver boven het spreekwoordelijke petje.
Maar nu het uitgeschreven is is er wel iemand zo lief om te helpen, zodra iemand het ziet die het snapt.
*proest!*quote:
Maak ook elke avond weer ruzie met m'n vriendin... ze heeft me alleen al een paar jaar doorquote:Op maandag 20 februari 2012 15:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
.. Echt boos zijn is alleen nuttig als je weet dat je daarna goedmaak sex krijgt ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |