Oh ja, bedoel je zo. Inderdaad. Hij speelt gewoon zichzelf.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:57 schreef NouMooiNiet het volgende:
@thunder ik bedoelde Ferry Doedens, hij zei dat over zichzelf, maa ik vind zijn rol niet veel verschillen van hoe hij zich 'normaal' op tv gedraagt.
Het personage lijkt op hem, maar hij kan wel goed acteren.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh ja, bedoel je zo. Inderdaad. Hij speelt gewoon zichzelf.
Soms valt hij me niet tegen, maar vaak is de rol op zijn lijf geschreven.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het personage lijkt op hem, maar hij kan wel goed acteren.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:56 schreef Pindasoepje het volgende:
Ze mogen wat mij betreft beginnen met herhalingen vanaf de eerste aflevering.
Van mij ook!quote:Ze mogen wat mij betreft beginnen met herhalingen vanaf de eerste aflevering. Ze zenden toch vaker oudere series uit?
Brad een lul?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:14 schreef Greys het volgende:
Katie en Brad (geloof iktoen keek ik nog niet) zijn bij Koffietijd nu.
Wat een lul van een vent
Ja echt, vreselijk uitsloverig. Dat ie graag een orgie had gewild met alle fans enzo maar dat de rest van de cast dat niet wildequote:
LoL hahahahaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:31 schreef Greys het volgende:
Komt meestal heel snel (na een paar uur) al op de Koffietijd site
(Nee ik kijk het niet elke dag, maar ik zocht een keer een optreden van Paul Turner dat ik gemist had)
http://www.koffietijd.nl/(...)world-stops-turning/quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:11 schreef sherezade het volgende:
Was Brad bij koffietijd??? ik kom geen wijs meer uit dit topic
thanx!! omg hoe heb ik dat nu kunnen missen als atwt fan !!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.koffietijd.nl/(...)world-stops-turning/
Wat een idioot zeg! Heeft hij voor de eerste keer in zijn leven cafeïne gehad ofzoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:22 schreef mirannie het volgende:
ADHD Brad!! Katie irriteert zich mateloos, hahaha
Dat wist ik niet eens.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Austin Peck is niet voor niets ontslagen.
Dat interview ga ik nog wel even terugkijken.
Hier nog 1. Lijkt me mooie afsluiter.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Austin Peck is niet voor niets ontslagen.
Dat interview ga ik nog wel even terugkijken.
ik niet maar veel plezier alvastquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:22 schreef Rebbedebje het volgende:
OMG Trent Dawson (Henry) is er ook!!!![]()
Maar ik heb echt geen zin om met allemaal andere mensen, nu al de 2 laatste afleveringen te gaan bekijken![]()
Maar Trent![]()
Wie gaat er mee naar Hilversum morgen?
Buiten staan wachten
Haha, precies al een reden dat ik er niet heen wil.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik niet maar veel plezier alvast
ik wed dat ze allemaal gaan huilen tijdens de 2 afleveringen
Ik lag in een deuk! Ik werd spontaan verliefd!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:14 schreef Greys het volgende:
Katie en Brad (geloof iktoen keek ik nog niet) zijn bij Koffietijd nu.
Wat een lul van een vent
Echt?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik lag in een deuk! Ik werd spontaan verliefd!
Dat begin heb ik gemist danquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:47 schreef Vivi het volgende:
Toen ze nog aan tafel zaten helemaal in het begin vond ik hem echt hilarisch. Vind ze ook een leuk setje!
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:35 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Haha, precies al een reden dat ik er niet heen wil.
Plus dat me dat uberhaupt raar lijkt om 2 afleveringen te kijken (en dan nog de laatste 2 ook) met een zaal vol andere (mongolen)
Niks voor mij.
Laat mij maar kijken in mijn pyjamaatje bij het ontbijt in m'n uppie ofzo.
En weet nog niet zeker of ik ga.
Sta ik daar in m'n eentje buiten![]()
Bij de verkeerde uitgang
Gillend om Henry als 31 jarige![]()
(oke tikkeltje overdreven)
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:53 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]![]()
![]()
vanavond komt het weer 'laat' ik ga er niet op wachten, kijk morgenvroeg wel met een kopje thee in mn pyjama
quote:Daarnaast word je verrast met nog veel meer ‘special guests’ zoals Robin (van o.a. Popstars) en Ludwig Galea. Schrijver Kluun is de gastheer en samen met de artiesten en DJ Rob Stenders (o.a. van 3FM, PowNed en KX radio) zorgen zij ervoor dat jouw afscheidstranen drogen en je lachend het feest verlaat.
morgenvroeg?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:53 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]![]()
![]()
vanavond komt het weer 'laat' ik ga er niet op wachten, kijk morgenvroeg wel met een kopje thee in mn pyjama
op de atwt hyves ik zie alleen van die huil smilies en berichtenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:35 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Haha, precies al een reden dat ik er niet heen wil.
Plus dat me dat uberhaupt raar lijkt om 2 afleveringen te kijken (en dan nog de laatste 2 ook) met een zaal vol andere (mongolen)
Niks voor mij.
Laat mij maar kijken in mijn pyjamaatje bij het ontbijt in m'n uppie ofzo.
En weet nog niet zeker of ik ga.
Sta ik daar in m'n eentje buiten![]()
Bij de verkeerde uitgang
Gillend om Henry als 31 jarige![]()
(oke tikkeltje overdreven)
quote:
Echt?!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:02 schreef Madame_Paon het volgende:
Jack had z'n neus moeten snuiten voordat hij ging trouwen.
Jaloersquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:25 schreef Clauw het volgende:
Hebben jullie die foto niet gezien met Peter van der Vorst? (via twitter)
http://solutd.com/petervdvorst/view/141c?utm_source=twitter
daar zeg ik ook geen nee tegen, if he insistsquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:40 schreef Greys het volgende:
Dusty wil graag dat we hem de kleren van het lijf rukken.
Ik zou op zich me best willen opofferen
KLIK
oh dat bedoel jequote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:55 schreef NouMooiNiet het volgende:
ja ik kijk de afleveringen vaak smorgens op rtlxl in plaats van s avonds 'laat'.
[..]
Hey, is dat Reid? Voller bekkie gekregen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:25 schreef Clauw het volgende:
Hebben jullie die foto niet gezien met Peter van der Vorst? (via twitter)
http://solutd.com/petervdvorst/view/141c?utm_source=twitter
Met die pet? Dat is Holden. Hippe dudequote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hey, is dat Reid? Voller bekkie gekregen.
Enne Dusty,........ anytime...!![]()
Hahaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:50 schreef NouMooiNiet het volgende:
Met die pet? Dat is Holden. Hippe dude
ga je morgen ook?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:37 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Haha
Mooie aflevering(die van vrijdagmiddag/donderdagavond)
Ook mooie buitenopnames, met al dat groen, bloemen en zonnetje.
Eens een keer niet zulke slechte buitenopnames.
Alleen jammer dat Jack hier nog steeds denkt dat hij de vader is... (kan de rest al voorspellen natuurlijk)
http://www.dailymotion.co(...)in-koffietijd_peoplequote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
RTL Gemist werkt nog stééds niet.![]()
Kan ik de uitzending van Koffietijd ook ergens anders terugkijken?
Dank u.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:42 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)in-koffietijd_people
ze ziet er goed uitquote:Op zondag 19 februari 2012 03:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Austin.![]()
Niet echt verbazingwekkend dat hij ontslagen was.
En Terri is echt prachtig.![]()
Jammer dat Katie zo onuitstaanbaar is.
als je een acteur in het echt niet kunt onderscheiden van het personage dan lijkt me dat je dan geen goede acteur bent, ik vond hem echt vervelendquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:46 schreef ThunderBitch het volgende:
Heb koffietijd bekeken bij uitzending gemist.
Ik vond hem geweldig, Brad. Precies zoals hij in de soap ook is. Zo had ik hem ook ingeschat.
Volgens mij lig je in een deuk met zo'n kerel. Hij moet natuurlijk niet dag en nacht zo zijn, want dat wordt wel erg vermoeiend.
Ik vond niet dat Katie zich zo erg aan hem stoorde. Ze reageerde wel toen er "fuck" gezegd werd. We moeten niet vergeten dat dit soort dingen zeggen op tv not done is in Amerika. Ze was ook enigszins gerustgesteld toen duidelijk werd dat Quinti het eerst gezegd had.
Katie is echt een mooie meid. Leuk stelletje.
Ben ik niet met je eens. Het ligt eraan hoe zijn rol was. Blijkbaar was de rol hem op het lijf geschreven, en aangezien ik hem in de serie ook leuk vond, was het een verrassing dat hij irl ook zo was.quote:Op zondag 19 februari 2012 12:33 schreef sherezade het volgende:
[..]
als je een acteur in het echt niet kunt onderscheiden van het personage dan lijkt me dat je dan geen goede acteur bent, ik vond hem echt vervelend
Nee, moest werken vandaag.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:39 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ga je morgen ook?
hopen dat ze op boulevard en op shownieuws laten zien maandag
nog huilende huisvrouwtjes gehoord?quote:Op zondag 19 februari 2012 18:48 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Nee, moest werken vandaag.
Maar ben uberhaupt niet gegaan/hoefde niet te gaan.
Wou alleen Trent/Henry zien![]()
Maar ja, pech.
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:46 schreef Anonymousz het volgende:
nog huilende huisvrouwtjes gehoord?
Als in helemaal niet dus. Nu duidelijk?quote:Op zondag 19 februari 2012 18:48 schreef Rebbedebje het volgende:
Nee, moest werken vandaag.
Maar ben uberhaupt niet gegaan
Wehehe hij is echt weirdquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:42 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)in-koffietijd_people
Inderdaad, dat gezicht toenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:29 schreef alors het volgende:
Hahah Quinty: 'Dont fuck with me Brad!'!! En hij vond het schitterend
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:36 schreef Rebbedebje het volgende:
Wie kent deze opening nog![]()
mits het einde dan
Ze hebben slechts een keer of 20 gezegd dat ze nog weeeeken moet en dat ze zich éeeeecht geen zorgen hoeven te maken dat het tijdens hun huwelijksreis gebeurt.quote:
Die van vrijdagmiddag was toch die van vanochtend, of heb ik het mis?quote:Op maandag 20 februari 2012 10:47 schreef sherezade het volgende:
ik ben helemaal de kluts kwijt doordat de aflevering van vrijdag niet doorging wegens het ski ongeval van Friso , wordt deze uitzending vandaag voortgezet???
En zijn er ergens foto's terug te vinden van de acteurs die in Nl waren?
Ik las je bericht verkeerdquote:Op zondag 19 februari 2012 20:10 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
[..]
Als in helemaal niet dus. Nu duidelijk?
Dat gaat inderdaad niet gebeuren,maar meer om het feit dat er nog maar 2 afleveringen zijn.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:30 schreef Axia het volgende:
Wegens omstandigheden heb ik de afgelopen 2 weken niet kunnen kijkenen de komende 2 weken zal ook niet beter worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb alleen Meg gemist maarja,dan hadden Paul en Emily hun gezinnetje niet gehad..
[ Bericht 5% gewijzigd door notitice op 20-02-2012 15:44:05 ]
Nopequote:Op maandag 20 februari 2012 09:38 schreef roos85 het volgende:
Rosanna gaat toch niet voor Gabriel vallen he
Het was zeker een vreemde scene... ik moet wel mijn best doen om de spoiler niet te lezenquote:Op maandag 20 februari 2012 15:44 schreef notitice het volgende:
Nou,ik heb even hetzelfde gedacht,want die scene was toch een beetje vreemd..
Heeft vast iets met Craig te maken en dat ze nu zijn zoon heeft ontmoet zonder dat ze het weet? Heb geen spoilers gelezen maar zoiets denk ik.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het was zeker een vreemde scene... ik moet wel mijn best doen om de spoiler niet te lezen
Die ogen ploppen er zowat uitquote:Op maandag 20 februari 2012 17:43 schreef DarkElf het volgende:
*grin 'kook je ook even een ruggeprik voor me' vond ik dan wel grappig
Maar mijn hemel wat brult ze!
Ik heb de tv zachter gezet. Stom wijf met dat stomme gebrul.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:43 schreef roos85 het volgende:
Mijn katten keken net op bij dat gekrijs van Janet![]()
Heb ik nu ook maar gedaan..quote:Op maandag 20 februari 2012 17:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik heb de tv zachter gezet. Stom wijf met dat stomme gebrul.
Zelf ooit bevallen? Ik kon me het nl. helemaal voorstellen.quote:Janet, jeetje wat een lawaai kan dat mens produceren
Nee, kan me best voorstellen dat het zeer doet hoor, maar zij heeft al zo'n luide stem.. en dan dat gekrijsquote:Op maandag 20 februari 2012 18:05 schreef Groningermeeuw het volgende:
[..]
Zelf ooit bevallen? Ik kon me het nl. helemaal voorstellen.
You're not alone. Same here. Net alsof er iemand dood is, of gaat, ofzo.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:19 schreef notitice het volgende:
Ik zit te denken de afleveringen nog een keer te kijken,ik kan er niet over uit dat het afgelopen is,het afscheid valt me toch een beetje zwaar,echt belachelijk eigenlijk
Nee dus, maar die kun je terugkijken bij rtl xl/ rtl gemist.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:47 schreef sherezade het volgende:
ik ben helemaal de kluts kwijt doordat de aflevering van vrijdag niet doorging wegens het ski ongeval van Friso , wordt deze uitzending vandaag voortgezet???
Op facebook is een atwt farewell pagina aangemaakt.quote:En zijn er ergens foto's terug te vinden van de acteurs die in Nl waren?
Nee, Goudkust. 90's.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:31 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze moeten The Young & The Restless weer gaan uitzenden.
Ik wel, maar ik vond dit toch wel overdrevenquote:Op maandag 20 februari 2012 18:05 schreef Groningermeeuw het volgende:
[..]
Aan één stuk door loeien en ook nog eens vanuit je borstkas is zoooo nep. Dat kan namelijk niet omdat het lichaam helemaal verkrampt tijdens een wee.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:05 schreef Groningermeeuw het volgende:
[..]
Ik heb het ook ongeveer vanaf de middelbare school af en aan gevolgd, ben nu 34.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:58 schreef DarkElf het volgende:
Vanavond om 22:10 uur even kijken op rtl8 en dan is t mooi geweest.
Gekeken vanaf mijn 12de, ben nu 35en kijk eigenlijk alleen nog omdat ' ik al zo lang kijk en dan toch t einde wil zien'.
Julie Pinson schijnt zelf geen kinderen te hebben, dus dan is het nog begrijpelijk dat ze het verkeerd doet.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Aan één stuk door loeien en ook nog eens vanuit je borstkas is zoooo nep. Dat kan namelijk niet omdat het lichaam helemaal verkrampt tijdens een wee.
En wederom heb ik gebaald van ATWT met dat gezeik. Van mij mag het nu wel afgelopen zijn. Ik koester de tijd wel dat het nog leuk was.
Ik heb wel de show gefilmd maar geen foto´s gemaakt.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:27 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
You're not alone. Same here. Net alsof er iemand dood is, of gaat, ofzo.
Wat natuurlijk wel een beetje zo is, op de manier dat er iets wegvalt bedoel ik.
Ik ben iig geval erg emotioneel erover de afgelopen tijd (en ben nu ook nog ongesteld erbij dus gaat lekker)
[..]
Nee dus, maar die kun je terugkijken bij rtl xl/ rtl gemist.
Afl. wat eindigd op 35 geloof ik.
[..]
Op facebook is een atwt farewell pagina aangemaakt.
Daar staan wat foto's van mensen die er geweest zijn.
Prof. foto's weet ik niet.
ja, en heb gedurende de hele bevalling niet 1 keer zo gekrijst, echt overdreven.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:05 schreef Groningermeeuw het volgende:
[..]
Ik begreep dat woensdag de laatste was.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:14 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik heb het ook ongeveer vanaf de middelbare school af en aan gevolgd, ben nu 34.
Morgenavond is toch de laatste?
Ik vind het niet erg dat het is afgelopen, t is mooi geweest.
Het ergste heb ik al gehad, dat was het Luke-Reid verhaal, dus het is nu alleen maar uitzitten nog 2 afleveringen
Holden.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:32 schreef sjampoeh het volgende:
Ik kan er eigenlijk ook niet overuit dat het zo voorbij is...Echt stom, maar het is ook jeugdsentiment, ik ben er mee opgegroeid. Ik kijk al vanaf mijn 14e..
Ik vind het echt jammer ! Maar ja wat doe je eraan he ?
Ben benieuwd eigenlijk wat ze nu allemaal zijn gaan doen hierna.. Brad zocht nog werk of wie was dat ?
Zover ik begrepen heb is morgenavond op rtl8 om 22.20 de laatste aflevering,maar die wordt herhaald op woensdagmiddag.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik begreep dat woensdag de laatste was.
Ah.okay, ik zag het langskomen bij een ander programma, vond het ook raar, want ik had ook 21 februari in mijn hoofd.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:43 schreef notitice het volgende:
[..]
Zover ik begrepen heb is morgenavond op rtl8 om 22.20 de laatste aflevering,maar die wordt herhaald op woensdagmiddag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
zeker weer tegen betaling of niet>?quote:Op maandag 20 februari 2012 18:54 schreef Clauw het volgende:
Peter van der Vorst
Overigens: de show is vanaf dinsdagavond wel online te bekijken via rtlxl.nl
Ben ik erg blij mee!!
Waar kan ik die pagina terug vinden? want ik heb even gekeken maar vind hem nietquote:Op maandag 20 februari 2012 18:27 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
You're not alone. Same here. Net alsof er iemand dood is, of gaat, ofzo.
Wat natuurlijk wel een beetje zo is, op de manier dat er iets wegvalt bedoel ik.
Ik ben iig geval erg emotioneel erover de afgelopen tijd (en ben nu ook nog ongesteld erbij dus gaat lekker)
[..]
Nee dus, maar die kun je terugkijken bij rtl xl/ rtl gemist.
Afl. wat eindigd op 35 geloof ik.
[..]
Op facebook is een atwt farewell pagina aangemaakt.
Daar staan wat foto's van mensen die er geweest zijn.
Prof. foto's weet ik niet.
Precies, ik zie m'n meeste familie nog niet eens 1x per jaar en zij verschijnen al 18 jaar elke week op mijn buisje.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:22 schreef notitice het volgende:
Peter van der vorst wist het wel goed te verwoorden´´Alsof je afscheid neemt van een familie en vrienden``![]()
Dank je. Jij ook hèquote:Succes ermee dames,het is wat![]()
Die van facebook bedoel je?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:57 schreef sherezade het volgende:
Waar kan ik die pagina terug vinden? want ik heb even gekeken maar vind hem niet
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Janet heeft heel wat hechtingen nodig
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Janet heeft heel wat hechtingen nodig
quote:
http://soapcentral.com/atwt/news/2010/0913-beck_byrne.phpquote:Noelle Beck offered to step aside for Martha Byrne
by Dan J Kroll
Posted Monday, April 26, 2010 1:05:32 AM
by Liz Masters
According to a published report, Noelle Beck offered to step aside as As the World Turns' Lily Snyder in order to allow Emmy winner Martha Byrne the chance to step back into the role before the show's finale.
A shocking new published report reveals that Noelle Beck (Lily Snyder) offered to vacate the role of As the World Turns' Lily after news broke that the long-running CBS soap had been canceled. The reason? Beck thought that Martha Byrne should return to the role before the show went off the air.
"It was her job," Beck told CBS Soaps In Depth. "She played the role for 20 years. It was sad, because I think a lot of people wanted to see her. I didn't realize when I took the job how loyal the fans are."
Though Beck offered to allow Byrne to resume playing Lily through the series' finale, the Emmy-winning actress never returned. According to Byrne, though Beck was willing to step aside, show brass apparently wasn't interested in an "unrecast."
"Of course, I would [return] in a second. You have to be asked first. It's like going to the prom -- you wait for the phone call and it may never come," Byrne told soapcentral.com's Dan J Kroll during an appearance on Soap Central Live back in May. "There's people who make those decisions, and their decisions have been made. It's unfortunate because I do love the show and, of course, I would love to be a part of it again before it goes away forever."
As for whether or not Byrne knew of Beck's offer, Byrne told TVGuide Canada's Nelson Branco that she did.
"I was aware of this offer by Noelle after the show was cancelled," Byrne revealed. "It was a very unselfish act on her part."
Instead, Beck, who assumed the role of Lily in May 2008, was taken off contract in April 2010. She continued on in the role through the filming of As the World Turns' final episode.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Nou dames...
Waar zal ik eens beginnen?
De entree kaartjes waren dan wel een prikkie maar het parkeren zeer zeker niet!
Wel 28,- eurootjes!!!!
Wie hebben wij van de Cast gezien?
Alleen "Lucinda Walsh" , die 3 jointjes had gerookt en amper op haar benen kon staan...
Ze heeft enkele nummers gezongen en onverstaanbare uitspraken gedaan tijdens de quiz. (Erg handig als het antwoord niet te verstaan is)
Wie was er nog meer?
Robin... een artiest bekend van een soap en een talentenjacht op tv. Hij bracht zijn nieuwe liedjes ten gehoren (maar niemand kon ze).
Ook was de fan van Thomas Bergen aanwezig (als jullie dat programma FANS hebben gezien, weten jullie welke schreeuwende chagrijnige dame ik bedoel)
Die zelfde fan ging wederom uit haar plaat en overschreeuwde de gehele menigte.
De schrijver Kluun (komt een vrouw bij de dokter) was als interviewer neergezet... maar was voornamelijk bezig "Lucinda" in de microfoon te laten praten i.p.v. ernaast... Hij hield haar vast en duwde de microfoon bijna haar strot in... heel gênant om te zien...
Ook was Manuela Kemp aanwezig en was de Host van de Quiz... deze quiz werd echter niet goed gecontroleerd, dus de mensen die af waren, deden vrolijk weer mee bij de eind vraag en wonnen de prijzen... geen idee wat... was niet te verstaan...
Ik ben op een gegeven moment maar gaan vragen wie er nog zouden komen... Dit is het! Werd er gezegd...
Het feestje van vanavond staat geheel los van de afscheid avonden die morgen en zondag volgen.
Waar dit circus op sloeg.... geen idee...
Het begon al goed... Het zou om 20.00 beginnen.... maar doordat "Lucinda" blijkbaar nog in de coffee shop zat te feesten, liep het een en ander uit... We hebben vanaf 19.30 afwisselend de tune van de serie zitten luisteren in combinatie met een mix van de radio toppers. Dit rekte zij tot 20.54....
De boxen dreunde voornamelijk bassen en de fijnere toonsoorten waren met veel fantasie ver te horen.
Er hing een spandoek waar scheef de laatste 2 uitzendingen maar dan gecomprimeerd werden geprojecteerd.
Het spandoek hing naast een ventilator dus het beeld had trillingen.
Geen ondertiteling en geen vertaler... dus de mensen die niks ervan begrepen gingen veelal harde geluiden maken en luidruchtig er door heen tetteren. Er was dus niets te verstaan door andermans getetter....
Ook werd er verwacht dat iedereen ging staan... Er waren slechts 8 stoelen aanwezig in het pandje...
Dus de mensen die slecht ter been waren konden zitten, maar de rest was geïrriteerd aangezien al dat wachten echt niet leuk is al staande...
Je zou toch verwachten dat bij zo`n event met een aantal "oudere" dames, toch wel meer stoelen aanwezig zijn...
Ach wij zijn weer thuis... en weer een ervaring rijker... zo zie je maar, ook al kan je gaan voor een prikkie... moet je jezelf toch afvragen of het wel het geld waard is...
Wij gaan nu lekker As the world turns kijken... deze had ik opgenomen!
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:39 schreef alors het volgende:
Hihi ik kwam dit tegen van een weblog...
[..]![]()
thnxquote:Op maandag 20 februari 2012 22:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[..]
http://soapcentral.com/atwt/news/2010/0913-beck_byrne.php
godver wat blijft die toch epischquote:
Haha wat een fail zeg !quote:Op maandag 20 februari 2012 22:39 schreef alors het volgende:
Hihi ik kwam dit tegen van een weblog...
[..]![]()
wel kut als je dacht dat dit hetzelfde was als die shows met de echte cast... dit was gewoon een BN'er feestje waarbij ze nog plek over hadden en geld tekort dus maar wat kaarten hebben verkochtquote:
Een diehard fan van Thomas Berge, maar eigenlijk van iedereen en allesquote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:45 schreef alors het volgende:
[..]
Een diehard fan van Thomas Berge, maar eigenlijk van iedereen en allesraar wief hoor.
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:48 schreef alors het volgende:
Nu kan ze opeens wel met Dusty in hun/zijn dream home wonen?
Ik zie alles ook voor de tweede keer, maar het blijft leukquote:Op maandag 20 februari 2012 22:53 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]![]()
'de' scene zag ik een jaar geleden al ofzo, ben blij dat ik hem kan zien
Ze zijn echt, denk ik..quote:Op maandag 20 februari 2012 22:55 schreef sjampoeh het volgende:
Holden speelt goed, lijkt wel echt emo..
Zullen ook wel emotionele dagen zijn geweest, die laatste opnames...quote:Op maandag 20 februari 2012 22:55 schreef DarkElf het volgende:
T huilen gaat iedereen bijzonder goed af.
hoe duidelijk wil je het hebbenquote:
Ik niet, lijkt me ook een jarenplan, volgens mij heeft iedereen het met iedereen gedaanquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:55 schreef just me het volgende:
Heeft er iemand bijgehouden wie het nou ooit met wie gedaan heeft ?
Ik denk dat ze niet veel interessants meer konden doen, omdat ze wisten dat het einde er aan kwam. maar ik vond inderdaad het einde ook zo afgeraffelt, Jammer wel.. Maar ik vond het van Carly en Jack wel weer mooi op het einde.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:00 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ik niet, lijkt me ook een jarenplan, volgens mij heeft iedereen het met iedereen gedaan![]()
Vanavond de laatste, ik vraag me af of de verhaallijnen ook zo dramatisch slecht waren geworden als ATWT niet gecanceld zou zijn.
Dat zat ik me ook al te bedenken ja.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:56 schreef alors het volgende:
[..]
Zullen ook wel emotionele dagen zijn geweest, die laatste opnames...
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:03 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook al te bedenken ja.
Voor hun is het ook afgelopen en voor hun is het net zo emotioneel.![]()
Zat me ook te bedenken dat ik het best leuk had gevonden om een stukje van de set te hebben.
Weet niet of ze er wat mee hebben gedaan destijds, ik was er toen nog niet mee bezig, omdat het hier nog niet afgelopen was en ik nog in een soort ontkenningsfase zatmaar lijkt me leuk om bv een vaas van Lucinda, een stoel van Lily, de huissleutels van Carly of een echte BRO ofzo gehad te hebben
Of gewoon een stukje muur/behang, of een glas uit de bar van het Lakeview
(maar ik had het ws toch niet kunnen/willen betalen)
Staan geen spoilers in hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:25 schreef Rebbedebje het volgende:
Thanks sjampoeh
Zal ze kijken na donderdag als ik de allerlaatste aflevering gezien heb
Okequote:
Die vlieg bij Bobquote:
Bloopers laten ook zien wat voor goed team ze zijn/waren!quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Laatste dag op de set, behind the scenes..
Reid zit de hele tijd helemaal stil af te wachtenquote:
Morgen is de laatste zag ik gisteren, dus denk het wel ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Is dit de één-na-laatste aflevering?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Morgen is de laatste zag ik gisteren, dus denk het wel ja.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jack.Iemand met gekneusde ribben een schouderklop geven.
840 minuten met klassieke afleveringen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:48 schreef Crohnjurist het volgende:
Er kwam net een reclame voor de dvd-box van ATWT. Is dat van 50 jaar? Dan ben je wel even bezig...
hij heeft nu nog geen naam, maar vanavond zul je horen dat iequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:07 schreef alors het volgende:
[..]
hij heeft nu nog geen naam, maar vanavond zul je horen dat ieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Heb het net gezien. En idd ja.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:55 schreef sjampoeh het volgende:
Holden speelt goed, lijkt wel echt emo..
Hoorde ik niet iets van 20 afleveringen?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:48 schreef Crohnjurist het volgende:
Er kwam net een reclame voor de dvd-box van ATWT. Is dat van 50 jaar? Dan ben je wel even bezig...
Waar zijn de bloopers?quote:
Bij 1 vandaag ook, 140 huwelijken, 43 geboortes,68 scheidingen, etcquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:35 schreef NouMooiNiet het volgende:
Zometeen bij Boulevard een item over ATWT.
Nee nog niet geweest.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:46 schreef Rebbedebje het volgende:
Heb ik het gemist of komt het nog? @blvd
Geen idee, het komt pas dinsdagavond online te staan, nadat de allerlaatste aflevering is uitgezonden.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:50 schreef sherezade het volgende:
[..]
zeker weer tegen betaling of niet>?
Stoer hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:12 schreef NouMooiNiet het volgende:
![]()
![]()
![]()
Die Amélie muziek ook op de achtergrond...
![]()
Maar hahahaha Dusty verdient zijn brood nu door verse groenten te verkopen op de markt!!
* NouMooiNiet meldt zich!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:19 schreef Greys het volgende:
Hij had op dat event ook gezegd (begreep ik van een FOK!ster) dat ie een vrouw zoekt die zijn passie kan delen voor biologische groenten en er tegen kan om afgelegen te wonen met zijn honden.
Of zoiets.
*steekt vinger op*
Ik bedoel, ik wil best af en toe een krop sla uit elkaar trekken en op zijn bord gooien als het echt moet.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:26 schreef Rebbedebje het volgende:
Haha, zie je het voor je;
Dusty: "ik hoor dat er geinteresseerde dames zijn?"![]()
Iemand anders: "Nou mooi niet"
Dusty teleurgesteld: Oh, dus niet?"![]()
![]()
Nee vanavond is de laatste!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Morgen is de laatste zag ik gisteren, dus denk het wel ja.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:26 schreef Rebbedebje het volgende:
Haha, zie je het voor je;
Dusty: "ik hoor dat er geinteresseerde dames zijn?"![]()
Iemand anders: "Nou mooi niet"
Dusty teleurgesteld: Oh, dus niet?"![]()
![]()
groenteboer zoekt vrouwquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:19 schreef Greys het volgende:
Hij had op dat event ook gezegd (begreep ik van een FOK!ster) dat ie een vrouw zoekt die zijn passie kan delen voor biologische groenten en er tegen kan om afgelegen te wonen met zijn honden.
Of zoiets.
*steekt vinger op*
Ik bedoel, ik wil best af en toe een krop sla uit elkaar trekken en op zijn bord gooien als het echt moet.
Downen !quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:16 schreef Etsu het volgende:
Nooit gepost hier, maar ik kijk al 8 jaar naar ATWT en kwam dit net tegen:
http://www.bol.com/nl/p/d(...)012059459/index.html
KOPENNNNNN
Ik ga er maar een glaasje wijn bijpakkenquote:
gofferquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:17 schreef NouMooiNiet het volgende:
ah fijn ze zijn al begonnen, 5 min te vroeg
ik ookquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:20 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik moet nog steeds een traantje laten om Luke & Reid
gewoon 1 aanmaken natuurlijkquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:21 schreef sjampoeh het volgende:
Nog 8 post, moeten we nog 1 aanmaken of redden we het met 7 inmiddels
nowaiquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:21 schreef sjampoeh het volgende:
Nog 8 post, moeten we nog 1 aanmaken of redden we het met 7 inmiddels
Ja het was eerder begonnenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:22 schreef alors het volgende:
wtf was het al begonnen? op tvgids.nl stond 22.20...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |