Ze zijn echt, denk ik..quote:Op maandag 20 februari 2012 22:55 schreef sjampoeh het volgende:
Holden speelt goed, lijkt wel echt emo..
Zullen ook wel emotionele dagen zijn geweest, die laatste opnames...quote:Op maandag 20 februari 2012 22:55 schreef DarkElf het volgende:
T huilen gaat iedereen bijzonder goed af.
hoe duidelijk wil je het hebbenquote:
Ik niet, lijkt me ook een jarenplan, volgens mij heeft iedereen het met iedereen gedaanquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:55 schreef just me het volgende:
Heeft er iemand bijgehouden wie het nou ooit met wie gedaan heeft ?
Ik denk dat ze niet veel interessants meer konden doen, omdat ze wisten dat het einde er aan kwam. maar ik vond inderdaad het einde ook zo afgeraffelt, Jammer wel.. Maar ik vond het van Carly en Jack wel weer mooi op het einde.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:00 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ik niet, lijkt me ook een jarenplan, volgens mij heeft iedereen het met iedereen gedaan![]()
Vanavond de laatste, ik vraag me af of de verhaallijnen ook zo dramatisch slecht waren geworden als ATWT niet gecanceld zou zijn.
Dat zat ik me ook al te bedenken ja.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:56 schreef alors het volgende:
[..]
Zullen ook wel emotionele dagen zijn geweest, die laatste opnames...
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:03 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook al te bedenken ja.
Voor hun is het ook afgelopen en voor hun is het net zo emotioneel.![]()
Zat me ook te bedenken dat ik het best leuk had gevonden om een stukje van de set te hebben.
Weet niet of ze er wat mee hebben gedaan destijds, ik was er toen nog niet mee bezig, omdat het hier nog niet afgelopen was en ik nog in een soort ontkenningsfase zatmaar lijkt me leuk om bv een vaas van Lucinda, een stoel van Lily, de huissleutels van Carly of een echte BRO ofzo gehad te hebben
Of gewoon een stukje muur/behang, of een glas uit de bar van het Lakeview
(maar ik had het ws toch niet kunnen/willen betalen)
Staan geen spoilers in hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:25 schreef Rebbedebje het volgende:
Thanks sjampoeh
Zal ze kijken na donderdag als ik de allerlaatste aflevering gezien heb
Okequote:
Die vlieg bij Bobquote:
Bloopers laten ook zien wat voor goed team ze zijn/waren!quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Laatste dag op de set, behind the scenes..
Reid zit de hele tijd helemaal stil af te wachtenquote:
Morgen is de laatste zag ik gisteren, dus denk het wel ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Is dit de één-na-laatste aflevering?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Morgen is de laatste zag ik gisteren, dus denk het wel ja.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jack.Iemand met gekneusde ribben een schouderklop geven.
840 minuten met klassieke afleveringen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:48 schreef Crohnjurist het volgende:
Er kwam net een reclame voor de dvd-box van ATWT. Is dat van 50 jaar? Dan ben je wel even bezig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |