quote:Op maandag 20 februari 2012 22:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Janet heeft heel wat hechtingen nodig
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Janet heeft heel wat hechtingen nodig
quote:
http://soapcentral.com/atwt/news/2010/0913-beck_byrne.phpquote:Noelle Beck offered to step aside for Martha Byrne
by Dan J Kroll
Posted Monday, April 26, 2010 1:05:32 AM
by Liz Masters
According to a published report, Noelle Beck offered to step aside as As the World Turns' Lily Snyder in order to allow Emmy winner Martha Byrne the chance to step back into the role before the show's finale.
A shocking new published report reveals that Noelle Beck (Lily Snyder) offered to vacate the role of As the World Turns' Lily after news broke that the long-running CBS soap had been canceled. The reason? Beck thought that Martha Byrne should return to the role before the show went off the air.
"It was her job," Beck told CBS Soaps In Depth. "She played the role for 20 years. It was sad, because I think a lot of people wanted to see her. I didn't realize when I took the job how loyal the fans are."
Though Beck offered to allow Byrne to resume playing Lily through the series' finale, the Emmy-winning actress never returned. According to Byrne, though Beck was willing to step aside, show brass apparently wasn't interested in an "unrecast."
"Of course, I would [return] in a second. You have to be asked first. It's like going to the prom -- you wait for the phone call and it may never come," Byrne told soapcentral.com's Dan J Kroll during an appearance on Soap Central Live back in May. "There's people who make those decisions, and their decisions have been made. It's unfortunate because I do love the show and, of course, I would love to be a part of it again before it goes away forever."
As for whether or not Byrne knew of Beck's offer, Byrne told TVGuide Canada's Nelson Branco that she did.
"I was aware of this offer by Noelle after the show was cancelled," Byrne revealed. "It was a very unselfish act on her part."
Instead, Beck, who assumed the role of Lily in May 2008, was taken off contract in April 2010. She continued on in the role through the filming of As the World Turns' final episode.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Nou dames...
Waar zal ik eens beginnen?
De entree kaartjes waren dan wel een prikkie maar het parkeren zeer zeker niet!
Wel 28,- eurootjes!!!!
Wie hebben wij van de Cast gezien?
Alleen "Lucinda Walsh" , die 3 jointjes had gerookt en amper op haar benen kon staan...
Ze heeft enkele nummers gezongen en onverstaanbare uitspraken gedaan tijdens de quiz. (Erg handig als het antwoord niet te verstaan is)
Wie was er nog meer?
Robin... een artiest bekend van een soap en een talentenjacht op tv. Hij bracht zijn nieuwe liedjes ten gehoren (maar niemand kon ze).
Ook was de fan van Thomas Bergen aanwezig (als jullie dat programma FANS hebben gezien, weten jullie welke schreeuwende chagrijnige dame ik bedoel)
Die zelfde fan ging wederom uit haar plaat en overschreeuwde de gehele menigte.
De schrijver Kluun (komt een vrouw bij de dokter) was als interviewer neergezet... maar was voornamelijk bezig "Lucinda" in de microfoon te laten praten i.p.v. ernaast... Hij hield haar vast en duwde de microfoon bijna haar strot in... heel gênant om te zien...
Ook was Manuela Kemp aanwezig en was de Host van de Quiz... deze quiz werd echter niet goed gecontroleerd, dus de mensen die af waren, deden vrolijk weer mee bij de eind vraag en wonnen de prijzen... geen idee wat... was niet te verstaan...
Ik ben op een gegeven moment maar gaan vragen wie er nog zouden komen... Dit is het! Werd er gezegd...
Het feestje van vanavond staat geheel los van de afscheid avonden die morgen en zondag volgen.
Waar dit circus op sloeg.... geen idee...
Het begon al goed... Het zou om 20.00 beginnen.... maar doordat "Lucinda" blijkbaar nog in de coffee shop zat te feesten, liep het een en ander uit... We hebben vanaf 19.30 afwisselend de tune van de serie zitten luisteren in combinatie met een mix van de radio toppers. Dit rekte zij tot 20.54....
De boxen dreunde voornamelijk bassen en de fijnere toonsoorten waren met veel fantasie ver te horen.
Er hing een spandoek waar scheef de laatste 2 uitzendingen maar dan gecomprimeerd werden geprojecteerd.
Het spandoek hing naast een ventilator dus het beeld had trillingen.
Geen ondertiteling en geen vertaler... dus de mensen die niks ervan begrepen gingen veelal harde geluiden maken en luidruchtig er door heen tetteren. Er was dus niets te verstaan door andermans getetter....
Ook werd er verwacht dat iedereen ging staan... Er waren slechts 8 stoelen aanwezig in het pandje...
Dus de mensen die slecht ter been waren konden zitten, maar de rest was geïrriteerd aangezien al dat wachten echt niet leuk is al staande...
Je zou toch verwachten dat bij zo`n event met een aantal "oudere" dames, toch wel meer stoelen aanwezig zijn...
Ach wij zijn weer thuis... en weer een ervaring rijker... zo zie je maar, ook al kan je gaan voor een prikkie... moet je jezelf toch afvragen of het wel het geld waard is...
Wij gaan nu lekker As the world turns kijken... deze had ik opgenomen!
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:39 schreef alors het volgende:
Hihi ik kwam dit tegen van een weblog...
[..]![]()
thnxquote:Op maandag 20 februari 2012 22:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[..]
http://soapcentral.com/atwt/news/2010/0913-beck_byrne.php
godver wat blijft die toch epischquote:
Haha wat een fail zeg !quote:Op maandag 20 februari 2012 22:39 schreef alors het volgende:
Hihi ik kwam dit tegen van een weblog...
[..]![]()
wel kut als je dacht dat dit hetzelfde was als die shows met de echte cast... dit was gewoon een BN'er feestje waarbij ze nog plek over hadden en geld tekort dus maar wat kaarten hebben verkochtquote:
Een diehard fan van Thomas Berge, maar eigenlijk van iedereen en allesquote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:45 schreef alors het volgende:
[..]
Een diehard fan van Thomas Berge, maar eigenlijk van iedereen en allesraar wief hoor.
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:48 schreef alors het volgende:
Nu kan ze opeens wel met Dusty in hun/zijn dream home wonen?
Ik zie alles ook voor de tweede keer, maar het blijft leukquote:Op maandag 20 februari 2012 22:53 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]![]()
'de' scene zag ik een jaar geleden al ofzo, ben blij dat ik hem kan zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |