Het was zeker een vreemde scene... ik moet wel mijn best doen om de spoiler niet te lezenquote:Op maandag 20 februari 2012 15:44 schreef notitice het volgende:
Nou,ik heb even hetzelfde gedacht,want die scene was toch een beetje vreemd..
Heeft vast iets met Craig te maken en dat ze nu zijn zoon heeft ontmoet zonder dat ze het weet? Heb geen spoilers gelezen maar zoiets denk ik.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het was zeker een vreemde scene... ik moet wel mijn best doen om de spoiler niet te lezen
Die ogen ploppen er zowat uitquote:Op maandag 20 februari 2012 17:43 schreef DarkElf het volgende:
*grin 'kook je ook even een ruggeprik voor me' vond ik dan wel grappig
Maar mijn hemel wat brult ze!
Ik heb de tv zachter gezet. Stom wijf met dat stomme gebrul.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:43 schreef roos85 het volgende:
Mijn katten keken net op bij dat gekrijs van Janet![]()
Heb ik nu ook maar gedaan..quote:Op maandag 20 februari 2012 17:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik heb de tv zachter gezet. Stom wijf met dat stomme gebrul.
Zelf ooit bevallen? Ik kon me het nl. helemaal voorstellen.quote:Janet, jeetje wat een lawaai kan dat mens produceren
Nee, kan me best voorstellen dat het zeer doet hoor, maar zij heeft al zo'n luide stem.. en dan dat gekrijsquote:Op maandag 20 februari 2012 18:05 schreef Groningermeeuw het volgende:
[..]
Zelf ooit bevallen? Ik kon me het nl. helemaal voorstellen.
You're not alone. Same here. Net alsof er iemand dood is, of gaat, ofzo.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:19 schreef notitice het volgende:
Ik zit te denken de afleveringen nog een keer te kijken,ik kan er niet over uit dat het afgelopen is,het afscheid valt me toch een beetje zwaar,echt belachelijk eigenlijk
Nee dus, maar die kun je terugkijken bij rtl xl/ rtl gemist.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:47 schreef sherezade het volgende:
ik ben helemaal de kluts kwijt doordat de aflevering van vrijdag niet doorging wegens het ski ongeval van Friso , wordt deze uitzending vandaag voortgezet???
Op facebook is een atwt farewell pagina aangemaakt.quote:En zijn er ergens foto's terug te vinden van de acteurs die in Nl waren?
Nee, Goudkust. 90's.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:31 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze moeten The Young & The Restless weer gaan uitzenden.
Ik wel, maar ik vond dit toch wel overdrevenquote:Op maandag 20 februari 2012 18:05 schreef Groningermeeuw het volgende:
[..]
Zelf ooit bevallen? Ik kon me het nl. helemaal voorstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |