Oh ja, bedoel je zo. Inderdaad. Hij speelt gewoon zichzelf.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:57 schreef NouMooiNiet het volgende:
@thunder ik bedoelde Ferry Doedens, hij zei dat over zichzelf, maa ik vind zijn rol niet veel verschillen van hoe hij zich 'normaal' op tv gedraagt.
Het personage lijkt op hem, maar hij kan wel goed acteren.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh ja, bedoel je zo. Inderdaad. Hij speelt gewoon zichzelf.
Soms valt hij me niet tegen, maar vaak is de rol op zijn lijf geschreven.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het personage lijkt op hem, maar hij kan wel goed acteren.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:56 schreef Pindasoepje het volgende:
Ze mogen wat mij betreft beginnen met herhalingen vanaf de eerste aflevering.
Van mij ook!quote:Ze mogen wat mij betreft beginnen met herhalingen vanaf de eerste aflevering. Ze zenden toch vaker oudere series uit?
Brad een lul?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:14 schreef Greys het volgende:
Katie en Brad (geloof iktoen keek ik nog niet) zijn bij Koffietijd nu.
Wat een lul van een vent
Ja echt, vreselijk uitsloverig. Dat ie graag een orgie had gewild met alle fans enzo maar dat de rest van de cast dat niet wildequote:
LoL hahahahaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:31 schreef Greys het volgende:
Komt meestal heel snel (na een paar uur) al op de Koffietijd site
(Nee ik kijk het niet elke dag, maar ik zocht een keer een optreden van Paul Turner dat ik gemist had)
http://www.koffietijd.nl/(...)world-stops-turning/quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:11 schreef sherezade het volgende:
Was Brad bij koffietijd??? ik kom geen wijs meer uit dit topic
thanx!! omg hoe heb ik dat nu kunnen missen als atwt fan !!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.koffietijd.nl/(...)world-stops-turning/
Wat een idioot zeg! Heeft hij voor de eerste keer in zijn leven cafeïne gehad ofzoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:22 schreef mirannie het volgende:
ADHD Brad!! Katie irriteert zich mateloos, hahaha
Dat wist ik niet eens.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Austin Peck is niet voor niets ontslagen.
Dat interview ga ik nog wel even terugkijken.
Hier nog 1. Lijkt me mooie afsluiter.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Austin Peck is niet voor niets ontslagen.
Dat interview ga ik nog wel even terugkijken.
ik niet maar veel plezier alvastquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:22 schreef Rebbedebje het volgende:
OMG Trent Dawson (Henry) is er ook!!!![]()
Maar ik heb echt geen zin om met allemaal andere mensen, nu al de 2 laatste afleveringen te gaan bekijken![]()
Maar Trent![]()
Wie gaat er mee naar Hilversum morgen?
Buiten staan wachten
Haha, precies al een reden dat ik er niet heen wil.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik niet maar veel plezier alvast
ik wed dat ze allemaal gaan huilen tijdens de 2 afleveringen
Ik lag in een deuk! Ik werd spontaan verliefd!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:14 schreef Greys het volgende:
Katie en Brad (geloof iktoen keek ik nog niet) zijn bij Koffietijd nu.
Wat een lul van een vent
Echt?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik lag in een deuk! Ik werd spontaan verliefd!
Dat begin heb ik gemist danquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:47 schreef Vivi het volgende:
Toen ze nog aan tafel zaten helemaal in het begin vond ik hem echt hilarisch. Vind ze ook een leuk setje!
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:35 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Haha, precies al een reden dat ik er niet heen wil.
Plus dat me dat uberhaupt raar lijkt om 2 afleveringen te kijken (en dan nog de laatste 2 ook) met een zaal vol andere (mongolen)
Niks voor mij.
Laat mij maar kijken in mijn pyjamaatje bij het ontbijt in m'n uppie ofzo.
En weet nog niet zeker of ik ga.
Sta ik daar in m'n eentje buiten![]()
Bij de verkeerde uitgang
Gillend om Henry als 31 jarige![]()
(oke tikkeltje overdreven)
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:53 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]![]()
![]()
vanavond komt het weer 'laat' ik ga er niet op wachten, kijk morgenvroeg wel met een kopje thee in mn pyjama
quote:Daarnaast word je verrast met nog veel meer ‘special guests’ zoals Robin (van o.a. Popstars) en Ludwig Galea. Schrijver Kluun is de gastheer en samen met de artiesten en DJ Rob Stenders (o.a. van 3FM, PowNed en KX radio) zorgen zij ervoor dat jouw afscheidstranen drogen en je lachend het feest verlaat.
morgenvroeg?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:53 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]![]()
![]()
vanavond komt het weer 'laat' ik ga er niet op wachten, kijk morgenvroeg wel met een kopje thee in mn pyjama
op de atwt hyves ik zie alleen van die huil smilies en berichtenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:35 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Haha, precies al een reden dat ik er niet heen wil.
Plus dat me dat uberhaupt raar lijkt om 2 afleveringen te kijken (en dan nog de laatste 2 ook) met een zaal vol andere (mongolen)
Niks voor mij.
Laat mij maar kijken in mijn pyjamaatje bij het ontbijt in m'n uppie ofzo.
En weet nog niet zeker of ik ga.
Sta ik daar in m'n eentje buiten![]()
Bij de verkeerde uitgang
Gillend om Henry als 31 jarige![]()
(oke tikkeltje overdreven)
quote:
Echt?!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:02 schreef Madame_Paon het volgende:
Jack had z'n neus moeten snuiten voordat hij ging trouwen.
Jaloersquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:25 schreef Clauw het volgende:
Hebben jullie die foto niet gezien met Peter van der Vorst? (via twitter)
http://solutd.com/petervdvorst/view/141c?utm_source=twitter
daar zeg ik ook geen nee tegen, if he insistsquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:40 schreef Greys het volgende:
Dusty wil graag dat we hem de kleren van het lijf rukken.
Ik zou op zich me best willen opofferen
KLIK
oh dat bedoel jequote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:55 schreef NouMooiNiet het volgende:
ja ik kijk de afleveringen vaak smorgens op rtlxl in plaats van s avonds 'laat'.
[..]
Hey, is dat Reid? Voller bekkie gekregen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:25 schreef Clauw het volgende:
Hebben jullie die foto niet gezien met Peter van der Vorst? (via twitter)
http://solutd.com/petervdvorst/view/141c?utm_source=twitter
Met die pet? Dat is Holden. Hippe dudequote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hey, is dat Reid? Voller bekkie gekregen.
Enne Dusty,........ anytime...!![]()
Hahaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:50 schreef NouMooiNiet het volgende:
Met die pet? Dat is Holden. Hippe dude
ga je morgen ook?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:37 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Haha
Mooie aflevering(die van vrijdagmiddag/donderdagavond)
Ook mooie buitenopnames, met al dat groen, bloemen en zonnetje.
Eens een keer niet zulke slechte buitenopnames.
Alleen jammer dat Jack hier nog steeds denkt dat hij de vader is... (kan de rest al voorspellen natuurlijk)
http://www.dailymotion.co(...)in-koffietijd_peoplequote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
RTL Gemist werkt nog stééds niet.![]()
Kan ik de uitzending van Koffietijd ook ergens anders terugkijken?
Dank u.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:42 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)in-koffietijd_people
ze ziet er goed uitquote:Op zondag 19 februari 2012 03:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Austin.![]()
Niet echt verbazingwekkend dat hij ontslagen was.
En Terri is echt prachtig.![]()
Jammer dat Katie zo onuitstaanbaar is.
als je een acteur in het echt niet kunt onderscheiden van het personage dan lijkt me dat je dan geen goede acteur bent, ik vond hem echt vervelendquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:46 schreef ThunderBitch het volgende:
Heb koffietijd bekeken bij uitzending gemist.
Ik vond hem geweldig, Brad. Precies zoals hij in de soap ook is. Zo had ik hem ook ingeschat.
Volgens mij lig je in een deuk met zo'n kerel. Hij moet natuurlijk niet dag en nacht zo zijn, want dat wordt wel erg vermoeiend.
Ik vond niet dat Katie zich zo erg aan hem stoorde. Ze reageerde wel toen er "fuck" gezegd werd. We moeten niet vergeten dat dit soort dingen zeggen op tv not done is in Amerika. Ze was ook enigszins gerustgesteld toen duidelijk werd dat Quinti het eerst gezegd had.
Katie is echt een mooie meid. Leuk stelletje.
Ben ik niet met je eens. Het ligt eraan hoe zijn rol was. Blijkbaar was de rol hem op het lijf geschreven, en aangezien ik hem in de serie ook leuk vond, was het een verrassing dat hij irl ook zo was.quote:Op zondag 19 februari 2012 12:33 schreef sherezade het volgende:
[..]
als je een acteur in het echt niet kunt onderscheiden van het personage dan lijkt me dat je dan geen goede acteur bent, ik vond hem echt vervelend
Nee, moest werken vandaag.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:39 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ga je morgen ook?
hopen dat ze op boulevard en op shownieuws laten zien maandag
nog huilende huisvrouwtjes gehoord?quote:Op zondag 19 februari 2012 18:48 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Nee, moest werken vandaag.
Maar ben uberhaupt niet gegaan/hoefde niet te gaan.
Wou alleen Trent/Henry zien![]()
Maar ja, pech.
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:46 schreef Anonymousz het volgende:
nog huilende huisvrouwtjes gehoord?
Als in helemaal niet dus. Nu duidelijk?quote:Op zondag 19 februari 2012 18:48 schreef Rebbedebje het volgende:
Nee, moest werken vandaag.
Maar ben uberhaupt niet gegaan
Wehehe hij is echt weirdquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:42 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)in-koffietijd_people
Inderdaad, dat gezicht toenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:29 schreef alors het volgende:
Hahah Quinty: 'Dont fuck with me Brad!'!! En hij vond het schitterend
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:36 schreef Rebbedebje het volgende:
Wie kent deze opening nog![]()
mits het einde dan
Ze hebben slechts een keer of 20 gezegd dat ze nog weeeeken moet en dat ze zich éeeeecht geen zorgen hoeven te maken dat het tijdens hun huwelijksreis gebeurt.quote:
Die van vrijdagmiddag was toch die van vanochtend, of heb ik het mis?quote:Op maandag 20 februari 2012 10:47 schreef sherezade het volgende:
ik ben helemaal de kluts kwijt doordat de aflevering van vrijdag niet doorging wegens het ski ongeval van Friso , wordt deze uitzending vandaag voortgezet???
En zijn er ergens foto's terug te vinden van de acteurs die in Nl waren?
Ik las je bericht verkeerdquote:Op zondag 19 februari 2012 20:10 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
[..]
Als in helemaal niet dus. Nu duidelijk?
Dat gaat inderdaad niet gebeuren,maar meer om het feit dat er nog maar 2 afleveringen zijn.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:30 schreef Axia het volgende:
Wegens omstandigheden heb ik de afgelopen 2 weken niet kunnen kijkenen de komende 2 weken zal ook niet beter worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb alleen Meg gemist maarja,dan hadden Paul en Emily hun gezinnetje niet gehad..
[ Bericht 5% gewijzigd door notitice op 20-02-2012 15:44:05 ]
Nopequote:Op maandag 20 februari 2012 09:38 schreef roos85 het volgende:
Rosanna gaat toch niet voor Gabriel vallen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |