hij heeft nu nog geen naam, maar vanavond zul je horen dat iequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:07 schreef alors het volgende:
[..]
hij heeft nu nog geen naam, maar vanavond zul je horen dat ieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Heb het net gezien. En idd ja.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:55 schreef sjampoeh het volgende:
Holden speelt goed, lijkt wel echt emo..
Hoorde ik niet iets van 20 afleveringen?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:48 schreef Crohnjurist het volgende:
Er kwam net een reclame voor de dvd-box van ATWT. Is dat van 50 jaar? Dan ben je wel even bezig...
Waar zijn de bloopers?quote:
Bij 1 vandaag ook, 140 huwelijken, 43 geboortes,68 scheidingen, etcquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:35 schreef NouMooiNiet het volgende:
Zometeen bij Boulevard een item over ATWT.
Nee nog niet geweest.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:46 schreef Rebbedebje het volgende:
Heb ik het gemist of komt het nog? @blvd
Geen idee, het komt pas dinsdagavond online te staan, nadat de allerlaatste aflevering is uitgezonden.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:50 schreef sherezade het volgende:
[..]
zeker weer tegen betaling of niet>?
Stoer hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:12 schreef NouMooiNiet het volgende:
![]()
![]()
![]()
Die Amélie muziek ook op de achtergrond...
![]()
Maar hahahaha Dusty verdient zijn brood nu door verse groenten te verkopen op de markt!!
* NouMooiNiet meldt zich!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:19 schreef Greys het volgende:
Hij had op dat event ook gezegd (begreep ik van een FOK!ster) dat ie een vrouw zoekt die zijn passie kan delen voor biologische groenten en er tegen kan om afgelegen te wonen met zijn honden.
Of zoiets.
*steekt vinger op*
Ik bedoel, ik wil best af en toe een krop sla uit elkaar trekken en op zijn bord gooien als het echt moet.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:26 schreef Rebbedebje het volgende:
Haha, zie je het voor je;
Dusty: "ik hoor dat er geinteresseerde dames zijn?"![]()
Iemand anders: "Nou mooi niet"
Dusty teleurgesteld: Oh, dus niet?"![]()
![]()
Nee vanavond is de laatste!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Morgen is de laatste zag ik gisteren, dus denk het wel ja.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:26 schreef Rebbedebje het volgende:
Haha, zie je het voor je;
Dusty: "ik hoor dat er geinteresseerde dames zijn?"![]()
Iemand anders: "Nou mooi niet"
Dusty teleurgesteld: Oh, dus niet?"![]()
![]()
groenteboer zoekt vrouwquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:19 schreef Greys het volgende:
Hij had op dat event ook gezegd (begreep ik van een FOK!ster) dat ie een vrouw zoekt die zijn passie kan delen voor biologische groenten en er tegen kan om afgelegen te wonen met zijn honden.
Of zoiets.
*steekt vinger op*
Ik bedoel, ik wil best af en toe een krop sla uit elkaar trekken en op zijn bord gooien als het echt moet.
Downen !quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:16 schreef Etsu het volgende:
Nooit gepost hier, maar ik kijk al 8 jaar naar ATWT en kwam dit net tegen:
http://www.bol.com/nl/p/d(...)012059459/index.html
KOPENNNNNN
Ik ga er maar een glaasje wijn bijpakkenquote:
gofferquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:17 schreef NouMooiNiet het volgende:
ah fijn ze zijn al begonnen, 5 min te vroeg
ik ookquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:20 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik moet nog steeds een traantje laten om Luke & Reid
gewoon 1 aanmaken natuurlijkquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:21 schreef sjampoeh het volgende:
Nog 8 post, moeten we nog 1 aanmaken of redden we het met 7 inmiddels
nowaiquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:21 schreef sjampoeh het volgende:
Nog 8 post, moeten we nog 1 aanmaken of redden we het met 7 inmiddels
Ja het was eerder begonnenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:22 schreef alors het volgende:
wtf was het al begonnen? op tvgids.nl stond 22.20...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |